Θα ήθελα μερικές πληροφορίες...

Ξεκίνησε από Tomorrowland, 17 Αυγ 2015, 07:28:54 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Tomorrowland

Γεια σας. Θέλω να ρωτήσω καποια πράγματα για το τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής (Πάτρας).
1. Ποιος είναι ο βαθμός δυσκολίας της σχολής;
2. Ποιες είναι οι επαγγελματικες διεξοδοι; Υπάρχει ακομα αποκατάσταση για τα παιδια που τελειωσαν/τελειώνουν τωρα;
3. Καποιος που τελειώνει αυτη τη σχολη θα είναι ολη του τη ζωη μπροστα σε μια οθονη;

dkontos

Καλημέρα,
το συγκεκριμένο τμήμα της πολυτεχνικής σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών είναι το πρώτο τμήμα που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα καθαρά για την Επιστήμη της Πληροφορικής.
Όπως καταλαβαίνεις αυτό και μόνο το κάνει από τα πιο σημαντικά τμήματα Πληροφορικής στην Ελληνική Εκπαίδευση. Η ποιότητα εκπαίδευσης είναι σε υψηλό επίπεδο όπως και οι υποδομές (π.χ. εργαστήρια) που υποστηρίζονται.
Σε σχέση με τις ερωτήσεις σου:
1. Όπως και κάθε πολυτεχνική σχολή έχει αυξημένο βαθμό δυσκολίας και η ειδικότερα η συγκεκριμένη επιστήμη ένα βαθμό επιπλέον. Τα μαθήματα όπως μπορείς να δεις και από τον οδηγό σπουδών της, είναι κατά ο ήμισυ θεωρητικά και κατά το ήμισυ εργαστηριακά. Μην ξεχνάς ότι η διάρκεια σπουδών είναι 5 χρόνια και συνήθως ο ΜΟ απόκτησης διπλώματος μιας τέτοιας σχολής περνά τα 6 χρόνια.
2. Σαφώς και η επιστήμη της Πληροφορικής, σαν μια σύγχρονη επιστήμη έχει αυξημένη ζήτηση σε σχέση με άλλες. Αυτό δεν σημαίνει ότι, μιλώντας πάντα για το Ελληνικό πλαίσιο, αποκτώντας το δίπλωμά σου θα σε περιμένουν προτάσεις για επαγγελματική αποκατάσταση.
3. Αν σε ενδιαφέρει πραγματικά η επιστήμη της πληροφορικής, πραγματικά δεν καταλαβαίνω την ερώτησή σου για το αν θα βρίσκεσαι πολλές ώρες εμπρός από μια οθόνη. Αν η οθόνη σου προκαλεί δυσαρέσκεια τότε καλύτερα να ακολουθήσεις μια άλλη επιστήμη.

Tomorrowland

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!
Όσον αφορά την τελευταία ερώτηση, δεν είναι ότι η οθόνη μου προκαλεί δυσαρέσκεια, αλλά ότι με κουράζει εύκολα. Κατά τα άλλα η πληροφορική μου αρέσει πολύ.

dpa2006

Παράθεση από: Tomorrowland στις 18 Αυγ 2015, 09:09:24 ΜΜ
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!
Όσον αφορά την τελευταία ερώτηση, δεν είναι ότι η οθόνη μου προκαλεί δυσαρέσκεια, αλλά ότι με κουράζει εύκολα. Κατά τα άλλα η πληροφορική μου αρέσει πολύ.
Δες ένα σχετικό νήμα αν θα πρέπει να γράφουμε κώδικα στο χαρτί:
Do you ever write code with pen and paper, and should we do it more often?
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Tomorrowland

Παράθεση από: dpa2006 στις 21 Αυγ 2015, 10:31:20 ΜΜ
Δες ένα σχετικό νήμα αν θα πρέπει να γράφουμε κώδικα στο χαρτί:
Do you ever write code with pen and paper, and should we do it more often?

Ενδιαφέρουσα συζήτηση!
Για τα δικαιώματα των μηχανικών της σχολής αυτής τι ισχύει; Γιατί έχω ακούσει διάφορα.

dpa2006

Παράθεση από: Tomorrowland στις 05 Σεπ 2015, 11:58:00 ΠΜ
Ενδιαφέρουσα συζήτηση!
Για τα δικαιώματα των μηχανικών της σχολής αυτής τι ισχύει; Γιατί έχω ακούσει διάφορα.
Ποιων Μηχανικών εννοείς;

Μηχανικών ΗΥ και Πληροφορικής
ή
Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών;
Εντελώς πληροφοριακά το Ηλεκτρονικών Μηχανικών Χανιά θα αλλάξει σε Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών κάποια στιγμή.Πρέπει να το έχουν δρομολογήσει ήδη.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Tomorrowland

Παράθεση από: dpa2006 στις 05 Σεπ 2015, 02:21:18 ΜΜ
Ποιων Μηχανικών εννοείς;

Μηχανικών ΗΥ και Πληροφορικής
ή
Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών;
Εντελώς πληροφοριακά το Ηλεκτρονικών Μηχανικών Χανιά θα αλλάξει σε Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών κάποια στιγμή.Πρέπει να το έχουν δρομολογήσει ήδη.

Αναφερομαι στους μηχανικους η/υ και πληροφορικής. Ποια ειναι τα επαγγελματικά τους δικαιώματα;
(Παρεμπιπτόντως, ειχα ακουσει για αυτη τη μετονομασία. Δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει αυτό, αφου απ' οσο ξερω ηλεκτρονικοι και ηλεκτρολογοι διαφερουν κατα πολύ.)

dkontos

Τα επαγγελματικά δικαιώματα των Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής καθώς και των Η.Μ.Μ.Υ. του Πολυτεχνείου Κρήτης είναι αυτή την στιγμή τα ίδια με του Ηλεκτρονικού Μηχανικού.

Το πρόγραμμα σπουδών των Η.Μ.Μ.Υ. του Πολυτεχνείου Κρήτης περιέχει αρκετά μαθήματα γύρω από Ενέργεια (και εργαστήρια) κορμού και επιλογής και είναι θέμα χρόνου η μετονομασία του, όπως έγινε και πριν δύο χρόνια με το αντίστοιχο τμήμα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Οι διαφορές δεν είναι μεγάλες και έχουν να κάνουν κυρίως με τον τομέα της Ενέργειας.

Τα επαγγελματικά δικαιώματα του Ηλεκτρονικού Μηχανικού που σε ενδιαφέρουν είναι (οδηγός σπουδών Η.Μ.Μ.Υ. Πολυτεχνείου Κρήτης).

Η επαγγελματική κατοχύρωση των αποφοίτων της Σχολής Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών
Υπολογιστών βασίζεται στα Προεδρικά Διατάγματα 372/1997 και 44/2009, στα οποία προβλέπονται τα
παρακάτω:
O πτυχιούχος της Σχολής, οριζόμενος ως «Διπλωματούχος Ηλεκτρονικός Μηχανικός και Μηχανικός
Υπολογιστών», έχει τη δυνατότητα, να ασχολείται με τη μελέτη, σχεδίαση, ανάλυση, κατασκευή, επίβλεψη
κατασκευής, συντήρηση, έρευνα, επίβλεψη λειτουργίας, αξιολόγηση, διενέργεια πραγματογνωμοσύνης και
πιστοποίηση τήρησης προτύπων για τα πάσης φύσεως ηλεκτρονικά και υπολογιστικά συστήματα στις
εγκαταστάσεις τους και στις πάσης φύσεως εφαρμογές τους γενικότερα στους επιστημονικούς τομείς:
α) της Ηλεκτρονικής, ιδίως δε των ηλεκτρονικών συσκευών και συστημάτων όπως σχεδιασμός αναλογικών και
ψηφιακών κυκλωμάτων, αισθητήρες, ηλεκτρονικά συστήματα ισχύος, ολοκληρωμένα κυκλώματα,
ηλεκτροακουστικά συστήματα, συστήματα μετρήσεων και επεξεργασίας δεδομένων, οπτοηλεκτρονικές συσκευές
και οι εφαρμογές αυτών.
β) των Τηλεπικοινωνιών και Τηλεπικοινωνιών Συστημάτων και Δικτύων, στο οποίο περιλαμβάνονται ιδίως η
ενσύρματη ή ασύρματη επικοινωνία ή μετάδοση πληροφοριών, τα κέντρα μεταγωγής, τα ενσύρματα ή ασύρματα
δίκτυα επικοινωνίας, τα συστήματα πολυπλεξίας, η κινητή τηλεφωνία, τα δορυφορικά συστήματα και κάθε άλλη
ανάλογη εφαρμογή αυτών.
γ) της Πληροφορικής και των Πληροφοριακών Συστημάτων, στον οποίο περιλαμβάνονται οι Ηλεκτρονικοί
Υπολογιστές ως μέσα αποθήκευσης και επεξεργασίας πληροφοριών, η σχεδίαση ή κατασκευή και η εφαρμογή
τους σε παραγωγική, λειτουργική ή άλλη διαδικασία ή η παροχή υπηρεσιών στη βιομηχανία, στην οργάνωση
γραφείων ή υπηρεσιών, στις τηλεπικοινωνίες, στις εκδόσεις, στις ηλεκτρονικές συσκευές. Με τον όρο
Πληροφοριακά Συστήματα νοούνται οι αρχιτεκτονικές υπολογιστών, περιφερειακές μονάδες, έμπειρα
συστήματα, τεχνολογία λογισμικού, επικοινωνία χρήστη-υπολογιστή, τηλεματική, πολυμέσα.
δ) των Συστημάτων, ιδίως δε των συστημάτων αυτοματισμού, επεξεργασίας σημάτων, επεξεργασίας εικόνας και
ήχου, επεξεργασίας ομιλίας, γραφικών, κλπ. και των πάσης φύσεως εφαρμογών τους.

Οι Διπλωματούχοι Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί και Μηχανικοί Υπολογιστών, σύμφωνα και με τις εκάστοτε
ισχύουσες διατάξεις, δύνανται να ασχοληθούν ενδεικτικά με:
α) τη διδασκαλία σε Πανεπιστημιακά και Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
και την τεχνική και επαγγελματική κατάρτιση, δημόσια και ιδιωτική, σε θεωρητικό, τεχνολογικό και
εφαρμοσμένο επίπεδο στους επιστημονικούς τομείς της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών που
απαριθμούνται παραπάνω.
β) την έρευνα σε δημόσια και ιδιωτικά ερευνητικά κέντρα στους επιστημονικούς τομείς που απαριθμούνται
παραπάνω σε θεωρητικό, τεχνολογικό και εφαρμοσμένο επίπεδο.
γ) την προσφορά υπηρεσιών σε οργανικές μονάδες πληροφορικής, δικτύων, μηχανοργάνωσης και τεχνικών
υπηρεσιών υπουργείων, δημοσίων οργανισμών, υπηρεσιών και επιχειρήσεων, σε επιχειρήσεις ηλεκτρονικών
επικοινωνιών, στον τραπεζικό, ασφαλιστικό, ιατρικό τομέα, στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, στις εταιρείες
παραγωγής και επεξεργασίας οπτικοακουστικού υλικού, στις μεταφορές, τη ναυτιλία, τον τουρισμό, σε εταιρείες
συμβούλων επιχειρήσεων και εταιρείες υψηλής τεχνολογίας.


dpa2006

#8
Παράθεση από: Tomorrowland στις 06 Σεπ 2015, 04:02:18 ΜΜ
Αναφερομαι στους μηχανικους η/υ και πληροφορικής. Ποια ειναι τα επαγγελματικά τους δικαιώματα;
(Παρεμπιπτόντως, ειχα ακουσει για αυτη τη μετονομασία. Δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει αυτό, αφου απ' οσο ξερω ηλεκτρονικοι και ηλεκτρολογοι διαφερουν κατα πολύ.)
Ο τομέας Ηλεκτρονικής και Υπολογιστών υπάρχει πάρα πολλά χρόνια σε τμήματα Φυσικής και Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς.

Παράθεσηhttp://www.phys.uoa.gr/to-tmima.html
Α. Τομέας Φυσικής Στερεάς Κατάστασης
Β. Τομέας Πυρηνικής Φυσικής και Φυσικής Στοιχειωδών Σωματιδίων
Γ. Τομέας Αστροφυσικής, Αστρονομίας και Μηχανικής
Δ. Τομέας Φυσικής Περιβάλλοντος-Μετεωρολογίας
Ε. Τομέας Ηλεκτρονικής-Υπολογιστών-Τηλεπικοινωνιών-Αυτοματισμού

Παράθεσηhttp://www.tomease.phys.uoa.gr/
...
Στον Τομέα Ε' εντάσσεται το Εργαστήριο Ηλεκτρονικής Φυσικής, ένα από τα παλαιότερα εργαστήρια του Τμήματος Φυσικής, το οποίο παρέχει την απαιτούμενη εκπαιδευτική και εργαστηριακή υποδομή σε μαθήματα κορμού και επιλογής, τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο.


Παράθεσηhttp://www.physics.auth.gr/sections/4
Το Μεταπτυχιακό Ηλεκτρονικής Φυσικής (Ενδεικτικό Ραδιοηλεκτρολογίας κάποτε...) υπάρχει από το 1965...
http://elecom.physics.auth.gr/Gr/Students/Students.htm
...απόφοιτους του ενιαίου προγράμματος σπουδών (περίοδος 1965 - 1993)....
Πολλοί καθηγητές των τμημάτων Πληροφορικής προέρχοντας από τα τμήματα Φυσικής (Πομπότσης,Βλαχάβας,Λιναρδής, Τσουκαλάς Ιωάννης (άλλοι από Ηλεκτρολόγους -Μανωλόπουλος,Πήττας,Σταμέλος κλπ,άλλοι από Μαθηματικό π.χ. Βακάλη)


Η μετάβαση από τμήμα Ηλεκτρονικών σε τμήμα Ηλεκτρολόγων είναι σχετικά απλή,το πρόγραμμα σπουδών των Ηλεκτρονικών περιλμαβάνει Ηλεκτρονικά,Τηλεπικοινωνίες και Πληροφορικη σε ικανοποιητικό βαθμό (δεν είναι τμήμα Πληροφορικής...).
Δημιουργειται τομέας Ηλεκτρικής Ενέργειας δημιουργώντας κάποια (2,3) εργαστήρια προκυρήσωντας ανάλογες θέσεις.
Δημοσιεύεις αυτά μαζί με νέο πρόγραμμα σπουδών στο ΦΕΚ και αλλάζεις ονομασία.
Θέλει προεργασία,με ανάλογο τρόπο έγινε τμήμα Μηχανικών το Πληροροφικής Ιωαννίνων το οποίο ανήκει στη Σχολή Θετικών Επιστημών και όχι σε Πολυτεχνική Σχολή!
Το Ηλεκτρονικών Μηχανικών ανήκει ήδη σε πολυτεχνική σχολή.

http://www.epirusblog.gr/2013/09/blog-post_4365.html

Ανάστατοι οι φοιτητές του τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων!

Η πληροφορική Ιωαννίνων μετατρέπεται σε Μηχανικοί Η/Υ και πληροφορικής!

Παράθεση
Η πληροφορική Ιωαννίνων μετατρέπεται σε Μηχανικοί Η/Υ και πληροφορικής!     παιδεία, ΠΑΙΔΕΙΑ    A+ A-  Share on emailEmail Share on printPrint     
<ins><ins><ins></ins></ins></ins>
  Μετά την ολοκλήρωση της Διαβούλευσης, που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, της Ακαδημαϊκής Κοινότητας, των Παραγωγικών Φορέων και Κοινωνικών Εταίρων και των Πολιτικών Κομμάτων, καθώς και της συζήτησης στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής των Ελλήνων, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνει το νέο Ακαδημαϊκό Χάρτη της χώρας. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, προωθούνται προς έκδοση τα σχετικά Προεδρικά Διατάγματα. Οι υποψήφιοι των Πανελληνίων Εξετάσεων του 2013 θα κληθούν να επιλέξουν Τμήματα με βάση το νέο Ακαδημαϊκό Χάρτη, που ανακοινώνουμε σήμερα.
 
 
  Ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος δήλωσε σχετικά:  «Με στόχο την αναβάθμιση της Δημόσιας Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης κάνουμε σήμερα ένα αποφασιστικό βήμα διόρθωσης των παθογενειών, που όλοι συνομολογούμε.  Ο νέος Ακαδημαϊκός Χάρτης λογοδοτεί σε επιστημονικά και αναπτυξιακά κριτήρια, απαντά στις προσδοκίες της Νέας Γενιάς για πτυχία με αντίκρισμα και έχει σημαντικό δημοσιονομικό όφελος για τη χώρα, σε μια περίοδο βαθειάς οικονομικής κρίσης. Η τελική πρόταση ελαχιστοποιεί το κόστος για την ελληνική οικογένεια, λαμβάνοντας υπ' όψιν τις πρωτόγνωρες συνθήκες, που βιώνει η ελληνική κοινωνία.  Ο νέος Ακαδημαϊκός Χάρτης είναι αποτέλεσμα της μέγιστης εφικτής σύνθεσης και συναίνεσης όλων των συμμετασχόντων στη διαβούλευση, καθώς ενσωματώνει όλες τις δημιουργικές και τεκμηριωμένες προτάσεις, οι οποίες κατατέθηκαν  από τα Ιδρύματα, τα Κόμματα που στηρίζουν την Κυβέρνηση,  αλλά και τα Κόμματα της Αντιπολίτευσης, κατά τη διάρκεια της συζήτησης στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής».  Επισυνάπτονται τα Τμήματα του νέου Ακαδημαϊκού Χάρτη της Χώρας κατανεμημένα ανά επιστημονικό πεδίο, καθώς και τα Τμήματα που τίθενται σε μεταβατικότητα.  Ο νέος Ακαδημαϊκός Χάρτης διαθέτει πλέον 405 Τμήματα Πανεπιστημίων και ΤΕΙ συνολικά, έναντι 534 Τμημάτων πριν την εφαρμογή του Σχεδίου «Αθηνά», δηλαδή ο αριθμός αυτών που καταργήθηκαν ή συγχωνεύτηκαν είναι 129. Σε μεταβατικότητα, δηλαδή σε λειτουργία έως την αποφοίτηση των εισαχθέντων 2012-2013,  τίθενται 26 Τμήματα.    Μία απο τις σημαντικότερες αλλαγές στον νέο ακαδημαϊκό χάρτη είναι η μετατροπή της πληροφορική του πανεπιστημίου Ιωαννίνων σε Μηχανικούς Η/Υ και πληροφορικής ανοίγοντας έτσι το δρόμο για ίδρυση πολυτεχνικής σχολής στα Γιάννενα!!!  Για το νέο Ακαδημαϊκό Χάρτη πατήστε εδώ.

Σχολές με διπλά επαγγελματικά δικαιώματα

Επαγγελματικά Δικαιώματα Μηχανικών ΗΥ και Πληροφορικής
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

evry

Αν θυμάμαι καλά το ΦΕΚ που είχε βγει πριν κάποια χρόνια για τα επαγγελματικά δικαιώματα των σχολών πληροφορικής τους έδινε τα ίδια ακριβώς δικαιώματα με τους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς στην πληροφορική και στις τηλεπικοινωνίες (software και Hardware), (δηλαδή τίποτα ;))

Όταν λέμε επαγγελματικά δικαιώματα εννοούμε να έχει κατοχυρώσει ένας κλάδος την αποκλειστικότητα να εκπονεί έργα ή μελέτες, π.χ.  ένας πολιτικός μηχανικός υπογραφεί την μελέτη για τη στατικότητα ενός κτιρίου ενώ εμείς δε μπορούμε.

Θέλω να πω ότι η σύγκριση επαγγελματικών δικαιωμάτων μεταξύ 4ετών σχολών πληροφορικής και πολυτεχνείων δεν έχει νόημα, γιατί ουσιαστικά κάνουν τα ίδια πράγματα. απλά οι μεν έχουν έναν αριθμό παραπάνω μαθημάτων και εργαστηρίων και ίσως έχουν μια καλύτερη εμβάθυνση στο hardware.
Αν δηλαδή κάποιος θέλει να ασχοληθεί με hardware σε βάθος σίγουρα ένα τμήμα μηχανικών υπολογιστών είναι καλύτερη επιλογή από ένα τμήμα σχολής θετικών επιστημών.
Ωστόσο υπάρχουν και σχολές θετικών επιστημών που έχουν καλό τμήμα hardware όπως αυτή του ΕΚΠΑ που έχει και μεταπτυχιακό στην μικροηλεκτρονική.

ΥΓ. Ο νόμος για το μαστερ των πολυτεχνείων δεν πρόλαβε να ψηφιστεί έτσι δεν είναι? άρα ουσιαστικά κάποιος με 5ετείς σπουδές δεν έχει κάποιο ουσιαστικό πλεονέκτημα εκτός από αυτά που ανέφερα παραπάνω
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dkontos

Παράθεση από: dpa2006 στις 06 Σεπ 2015, 09:40:38 ΜΜ

Το Ηλεκτρονικών Μηχανικών ανήκει ήδη σε πολυτεχνική σχολή.


Η Κρήτη έχει Πολυτεχνείο όπως και η Αθήνα.
Οι Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί, Μηχανικοί Υπολογιστών (Η.Μ.Μ.Υ.) βγαίνουν από την αντίστοιχη ΣΧΟΛΗ "Η.Μ.Μ.Υ" και όχι από ΤΜΗΜΑ.

dkontos

Παράθεση από: dpa2006 στις 06 Σεπ 2015, 09:40:38 ΜΜ

Η μετάβαση από τμήμα Ηλεκτρονικών σε τμήμα Ηλεκτρολόγων είναι σχετικά απλή,το πρόγραμμα σπουδών των Ηλεκτρονικών περιλμαβάνει Ηλεκτρονικά,Τηλεπικοινωνίες και Πληροφορικη σε ικανοποιητικό βαθμό (δεν είναι τμήμα Πληροφορικής...).
Δημιουργειται τομέας Ηλεκτρικής Ενέργειας δημιουργώντας κάποια (2,3) εργαστήρια προκυρήσωντας ανάλογες θέσεις.
Δημοσιεύεις αυτά μαζί με νέο πρόγραμμα σπουδών στο ΦΕΚ και αλλάζεις ονομασία.
Θέλει προεργασία,με ανάλογο τρόπο έγινε τμήμα Μηχανικών το Πληροροφικής Ιωαννίνων το οποίο ανήκει στη Σχολή Θετικών Επιστημών και όχι σε Πολυτεχνική Σχολή!


Στο Πολυτεχνείο Κρήτης ήδη υπάρχει τομέας Συστημάτων & Ενέργειας και υπάρχουν μαθήματα - εργαστήρια που αφορούν αποκλειστικά την Ενέργεια και στον βασικό κορμό αλλά και στα μαθήματα επιλογής.
Για παράδειγμα:
1. Εισαγωγή στα Συστήματα Ηλεκτρικής Ενέργειας
2. Παραγωγή και Διανομή Ηλεκτρικής Ενέργειας
3. Ηλεκτρολογικό Σχέδιο και Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις
4. Ανάλυση Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας
5. Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
6. Προχωρημένα Θέματα Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας

Πιστεύω ότι η όποια καθυστέρηση σε αλλαγή ονομασίας έχει να κάνει με το οικονομικό πρόβλημα που έχουν όλα τα πανεπιστημιακά ιδρύματα ή/και πολιτικής - σκοπιμοτήτων μεταξύ των ιδρυμάτων.

Πιο συναφές παράδειγμα είναι συτό του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας που μετονόμασε το τμήμα των Μηχανικών Η/Υ, Τηλεπικοινωνιών & Δικτύων  του σε Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Μηχανικών Υπολογιστών (μέσα στην ίδια πολυτεχνική σχολή), πριν από 3 χρόνια.

dpa2006

Παράθεση από: dkontos στις 07 Σεπ 2015, 12:41:18 ΜΜ
Στο Πολυτεχνείο Κρήτης ήδη υπάρχει τομέας Συστημάτων & Ενέργειας και υπάρχουν μαθήματα - εργαστήρια που αφορούν αποκλειστικά την Ενέργεια και στον βασικό κορμό αλλά και στα μαθήματα επιλογής.
Για παράδειγμα:
1. Εισαγωγή στα Συστήματα Ηλεκτρικής Ενέργειας
2. Παραγωγή και Διανομή Ηλεκτρικής Ενέργειας
3. Ηλεκτρολογικό Σχέδιο και Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις
4. Ανάλυση Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας
5. Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
6. Προχωρημένα Θέματα Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας

Πιστεύω ότι η όποια καθυστέρηση σε αλλαγή ονομασίας έχει να κάνει με το οικονομικό πρόβλημα που έχουν όλα τα πανεπιστημιακά ιδρύματα ή/και πολιτικής - σκοπιμοτήτων μεταξύ των ιδρυμάτων.

Πιο συναφές παράδειγμα είναι συτό του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας που μετονόμασε το τμήμα των Μηχανικών Η/Υ, Τηλεπικοινωνιών & Δικτύων  του σε Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Μηχανικών Υπολογιστών (μέσα στην ίδια πολυτεχνική σχολή), πριν από 3 χρόνια.

Ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Tomorrowland

Ευχαριστώ πολυ για το χρονο και τις απαντησεις σας!