Τράπεζα θεμάτων: Είναι αξιόπιστη η κλήρωση; Είναι σωστή η σύγκριση μαθητών;

Ξεκίνησε από fupat2, 07 Δεκ 2014, 11:12:43 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

fupat2

Παράθεση από: Laertis στις 30 Μαρ 2015, 04:29:38 ΜΜ
Ο Εφιάλτης σε πλήρη ανάπτυξη προσπαθώντας να σπείρει την αμφιβολία και τη διχόνοια, μια καθαρά φασιστική πρακτική. Δυστυχώς για σένα ανώνυμε, γνωριζόμαστε αρκετά καλά οι Διαχειριστές μεταξύ μας, έχουμε συνεργαστεί, ανταλλάξει ιδέες, συμφωνήσει και διαφωνήσει σε λογικά πλαίσια χωρίς εξάρσεις και κορώνες, έχουμε μάθει να ακούμε ο ένας τον άλλον και επιπλέον είμαστε ΟΛΟΙ επώνυμοι και έχουμε πλήρη εμπιστοσύνη ο ένας στον άλλο. Σου λέει τίποτα η λέξη αυτή ; Δεν κρυβόμαστε σα φοβισμένα ανθρωπάκια πουλώντας μυαλό και μούρη στους άλλους. Προφανώς αυτά που αναφέρω επίσης δε σε ενδιαφέρουν γιατί είναι έξω απο τις  φασιτιστικού τύπου αντικοινοβουλευτικές "αξίες" σου.

Δύο ερωτήσεις:
1) Το moderation log του smf το κοίταξες πριν αρχίσεις να με κατηγορείς ότι λέω ψέμματα;
2) Γιατί δεν δημοσιεύετε το moderation log ώστε να το βλέπουν (σε πραγματικό χρόνο) όλοι οι αναγνώστες (όπως συμβαίνει π.χ. στην βικιπέδια), αλλά επιμένετε να το κρατάτε κρυφό;

Αναπάντητα ερωτήματα για κάποιους σαν και σένα  που (είναι σύμπτωση άραγε;) διακατέχονται από φιλοκοινοβουλευτικές "αξίες". Έτσι για να καταλάβει και ο τελευταίος αναγνώστης ποιός λέει αλήθεια και ποιός ψέμματα στο συγκεκριμένο περιστατικό. Αρκετά όμως με αυτό το περιστατικό, νομίζω έχουμε σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθούμε από το αν διαγράψατε ή όχι έναν ανώνυμο.

Σοβαρό θέμα είναι για παράδειγμα πως θα διασφαλίσουμε από εδώ και πέρα ότι κανείς δεν θα τολμάει να διαγράφει επώνυμους επειδή εκφράζουν την άποψή τους. Γιατί όποιος συνηθίζει να διαγράφει ανώνυμους γιατί εκφράζουν την άποψή τους, είναι ένα κλικ απόσταση από το να διαγράφει και επώνυμους.

Ας μην γελιώμαστε, όσοι από εμάς δεν διακατεχόμαστε από ακραίες φιλοκοινοβουλευτικές "αξίες", σπάνια έχουμε την δυνατότητα να μιλάμε στα ΜΜΕ. Και περιέργως στα περισσότερα φόρα του ιντερνετ, όλο και κάποιος καλοθελητής θα βρεθεί να μας διαγράψει, είτε μιλάμε επώνυμα, είτε ανώνυμα. Γιατί το πρόβλημα για κάποιους δεν είναι η ανωνυμία μας ή η επωνυμία μας, αλλά ο αντικοινοβουλευτικός μας λόγος.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

Laertis

Η αλήθεια είναι ότι δε το κοίταξα και δεν έχω κανένα αναπάντητο ερώτημα σε σχέση με σένα. Απλά δεν διαπραγματεύομαι με έναν δηλωμένο θρασύ και ανώνυμο φασίστα.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola