e-School ?

Ξεκίνησε από Wizard, 02 Δεκ 2008, 09:14:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λάμπρος Μπουκουβάλας

#345
Καλημέρα!
Χθες έστειλα το ακόλουθο email στα γυμνάσια του νομού Φωκίδας:


Σας ενημερώνουμε ότι προέκυψαν τα ακόλουθα bugs, τα οποία αφορούν στην έκδοση βαθμολογιών με τη χρήση του e-school:

1.   Δε φαίνεται ο Μ.Ο. κάθε μαθητή στον έλεγχο του Α΄ τριμήνου &
2.   Κατά την έκδοση του ελέγχου επιδόσεως δεν καταγράφεται ένας ενιαίος βαθμός στους ενοποιημένους κλάδους μαθημάτων.

Τα παραπάνω bugs οφείλονται σε κακό σχεδιασμό απαιτήσεων της εφαρμογής από την εταιρία «Έπαφος». Την ευθύνη φέρει αποκλειστικά η εταιρία «Έπαφος», η οποία έχει ήδη ενημερωθεί (όπως και οι τεχνικοί του e-school στο ΥΠΕΠΘ) και γίνονται προσπάθειες να ενσωματωθούν οι απαραίτητες διορθώσεις στις επικείμενες αναβαθμίσεις της εφαρμογής. Δεν έχουμε επίσημη απάντηση αν η διορθωμένη αναβάθμιση θα είναι έτοιμη μέχρι την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου.
Ως εκ τούτου, κάθε σχολική μονάδα καλείται να λάβει απόφαση για το εργαλείο με το οποίο θα γίνει η έκδοση των ελέγχων επιδόσεων του 1ου τριμήνου. Οι τεχνικοί του e-school πρότειναν τη χρήση της δ-βάσης για έκδοση των ελέγχων ή του e-school, με τις δύο παραπάνω ατέλειες (εκτός αν ενδιάμεσα έχουν αποστείλει τη διορθωμένη έκδοση της εφαρμογής). Επίσης υπάρχει και η δυνατότητα έκδοσης των ελέγχων με το e-school με παράλληλη χειρόγραφη επισήμανση του Μ.Ο. από τον υπεύθυνο καθηγητή κάθε τμήματος.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Laertis

Παράθεση από: Laertis στις 07 Δεκ 2009, 10:35:08 ΜΜ
Για τα Λύκεια δεν υπάρχει ακόμα τίποτα νεότερο. Εμείς χρησιμοποιούμε κανονικά τον Νέστορα . Αν δεν σταθεροποιηθεί το νέο σύστημα και δεν λυθούν τα επιμέρους θέματα που έχουν προκύψει δε το βλέπω να εφαρμόζεται στα Λύκεια. Φανταστείτε τι θα γίνει με τα στοιχεία, τις βαθμολογίες  και τα αποτελέσματα της Γ' τάξης....

Χα, έγινα μάντης κακών ... :angel:
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Γειά σου Λαέρτη με τις μαντεψιές σου!!!
Προτείνω να αλλάξεις το όνομά σου στο στέκι με το "ΚΑΛΧΑΣ"  ;D ;D

Πάντως τα προβλήματα που περιέγραψα μάλλον ΔΕΝ αφορούν τα λύκεια. Ο Νέστορας δεν χρησιμοποιούσε ενοποιημένους κλάδους μαθημάτων και δεν έβγαζε ΜΟ στα τετράμηνα αν δεν το ζητούσες (ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ...).

Κατά τα άλλα το e-school δε φαίνεται να παρουσιάζει προβλήματα επί της λειτουργίας του στη Φωκίδα, εκτός των περιπτώσεων των λανθασμένων καταχωρήσεων από τους αρμόδιους καθηγητές ή διοικητικούς.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Laertis

Προφανώς Λάμπρο δεν αφορά ακόμα τα Λύκεια αλλά δεν βλέπω πως ενα τόσο πρόχειρα στημένο λογισμικό που κρίνεται κατα τη χρήση του και μπαλώνεται σταδιακά, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια στις Πανελλαδικές εξετάσεις με καμιά 10αριά διαφορετικές κατηγορίες υποψηφίων και μεγάλο πλήθος παραμέτρων. Φαντάσου τι προβλήματα έχουν να προκύψουν αν αρχίσει η υποχρεωτική χρήση του απο τα Λύκεια.
Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι ....
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

poursali

δεν χρειαζεται να εισαι μαντης για να προβλεψεις κατι τετοιο... ειπαμε οτι εγιναν πολλα πραγματα λιγο βιαστικα... επισης μου προκαλει εντυπωση το γεγονος οτι δεν βγαζουν καποια ενημερωση για το πως θα γινει η εγκατασταση σε vista... πραγμα το οποιο καταφερα με τη βοηθεια ενος συναδελφου... ξερω πλεον που οφειλεται και οτι δεν εμφανιζεται σε ολες τις περιπτωσεις, αλλα ο επαφος καθε φορα που ρωτας κατι σχετικο (απο 2 περιπτωσεις που ξερω) απανταει σαν να προκειται για μεμονωμενο γεγονος... οποιος αντιμετωπισει προβλημα εγκαταστασης στα vista ευχαριστως να του στειλω καποιες "λυσεις"... αν ειναι περισσοτεροι οι ενδιαφερομενοι μπορω να ξεκινησω και νεο θεμα με ολη την κατασταση, αλλα απο οτι καταλαβαινω στις περισσοτερες περιπτωσεις η εγκατασταση γινεται σε xp, ετσι δεν ειναι?

επιπλεον για τα προβληματα που γραφει παραπανω ο συναδελφος εστειλα και εγω το ιδιο ερωτημα στον επαφο μαζι με αλλες 5  "επισημανσεις" απο χτες.. ελπιζω να απαντησουν γιατι αυριο δινουμε βαθμους...
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

#350
Εγώ έχω να πω τα εξής:

1. laertis, ποιος από εμάς πιστεύει ότι μπορεί να φτιάξει ένα λογισμικό ευρείας χρήσης, το οποίο να έχει δοκιμάσει σε εργαστήριο και να επιβεβαιώσει εκ των προτέρων ότι δεν θα βγάλει bugs σε πραγματικές συνθήκες; Όποιος εχει δουλέψει έξω σε παραγωγή λογισμικού, ΠΑΝΤΑ ανακαλύπτει λάθη και ΠΑΝΤΑ αναβαθμίζει. Ακόμη και η microsoft, με τους εκατοντάδες προγραμματιστές "υψηλής ραπτικής", στα πακέτα εφαρμογών βγάζει ενημερώσεις, ακόμη και για σχετικά απλές εφαρμογές όπως το one note...

2. σχετικά με την εγκατάσταση σε vista, υπάρχει μια σημείωση ότι πρέπει να απενεργοποιηθεί ο uac. Εκτός από αυτό, δεν υπάρχει άλλη διαφορά στην εγκατάσταση. Εγώ έστησα σε 2 γυμνάσια με vista, δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Αν έχεις αντιμετωπίσει προβλήματα αγαπητέ prousali, παρακαλώ κοινοποίησέ τα για να τα μάθουμε όλοι.

3. συμφωνώ ότι πολλά έγιναν βιαστικά. Βέβαια το eschool σαν εφαρμογή είναι έτοιμο εδώ και σχεδόν 2 χρόνια. Έχω την αίσθηση ότι η τρεχάλα της τελευταίας στιγμής δεν οφείλεται τόσο στους προγραμματιστές, όσο στη γραφειοκρατεία. To βασικό για το οποίο "κατηγορώ" τους αρμόδιους είναι το εξής: γιατί δεν το δημιούργησαν για να τρέχει εξαρχής σε linux ή γιατί δεν δημιούργησαν μια έκδοση για linux; Είμαστε ή δεν είμαστε σε φάση που προσπαθούμε να περάσουμε πλήρως σε ελεύθερο λογισμικό; Με αυτό το στήσιμο ουσιαστικά μας υποχρεώνουν να κάνουμε βήματα προς τα πίσω στο θέμα ΕΛΛΑΚ. Εκτός αν δε γινόταν, αν οι λόγοι ήταν λειτουργικοί. Δεν το γνωρίζω αυτό και δε θέλω να μπω στη διαδικασία να μάθω...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

poursali

#351
η απενεργοποιηση του uac ειναι το ενα ζητημα... το αλλο ειναι αν συναντησει η εφαρμογη εγκατεστημενη την sql (συγκεκριμενα την sql server express)... επειδη δεν μπορω να το αποδωσω αλλου, φανταζομαι ο λογος που υπηρχε στους 2 υπολογιστες ηταν τα office (και μαλλον τα 2007 εχουν αυτη την ιδιαιτεροτητα...(?)..) και πιστεψε με η λυση δεν ειναι προφανης και χωρις επικοινωνια με τον επαφο δεν βγαζεις ακρη ευκολα... αυτος ηταν και ο λογος που πριν καποιο καιρο εγραψα οτι τα παιδια που ειχαν αναλαβει την εγκατασταση δεν τα καταφεραν (παροτι επικοινωνησαν με τον επαφο οπως ειπαν) και ετσι εβαλαν τοτε xp για να λειτουργησει το eschool... επειδη αυτη η λυση δεν μου αρεσε ετυχε να ερθει αλλος υπευθυνος εγκαταστασης για το 2ο σχολειο που υπηρετω και συναντωντας το ιδιο ακριβως προβλημα παρακολουθησα ολη τη "συζητηση" που ειχε με τον επαφο και τελικα καταφερε να το φτιαξει (αυτη την φορα ο επαφος εδωσε λυση)... ετσι εφαρμοσα τα βηματα αυτα στο pc του 1ου σχολειου και το εστησα εκει χρησιμοποιωντας τα vista τελικα αντι για τα xp...

επισης, δεν υπαρχει λογος να κατσω να γραψω πως ελυσα ενα προβλημα απο τη στιγμη που δεν βλεπω κανεναν να το εχει... αλλα ειναι περιεργο και στα 2 σχολεια που υπηρετω να υπηρχε το ιδιο ακριβως προβλημα και στις δυο περιπτωσεις ο επαφος απαντουσε στα ερωτηματα σαν να το εβλεπε πρωτη φορα με την μια να το λυνει και την αλλη οχι... ισως τυχαιο γεγονος... ισως και οχι.. καταγραφω αυτα που ειδα... θα ηθελα να το δω και τριτη φορα για να βγαλω ασφαλη συμπερασματα... ;-)

ΥΓ: ακριβως επειδη το eschool δεν ειναι και τοσο νεο προιον οπως γραφεις θα περιμενα πιο πολλα... και ποσο μαλλον οταν βλεπεις παραλειψεις που δεν δικαιολογουνται μετα απο τοσο καιρο.. και για αυτα εχουν γραφτει ηδη τοσα νομιζω
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Προφανώς έχεις ταλαιπωρηθεί αρκετά με το ζήτημα της βάσης...  :o

Πράγματι, 2 φορές κόλλησα με τη βάση και δεν ήξερα τί να κάνω. Για να είμαι ειλικρινής, ΔΕ γνώριζα αν το λάθος κατά την εγκατάσταση προερχόταν από τη βάση, αλλά το υποψιάστηκα. Βοήθεια από το helpdesk δε μπορούσα να περιμένω, καθώς μέχρι 30-11 δύσκολα απαντούσαν.

Στη μία περίπτωση ξήλωσα τον sql και τον ξαναέστησα και όλα δούλεψαν ρολόι.

Στην άλλη όμως δεν έβγαλα άκρη τόσο εύκολα. Είχε πραγματοποιηθεί συγχρονισμός με δεδομένα τον Ιούνη και υπήρχαν ίχνη από εγγραφές (προφανώς κάποια πατάτα είχαν κάνει όσοι το έστησαν στο συγκεκριμένο σχολείο, καθώς είχε κλειδώσει η βάση και δε μπορούσα να εισάγω, να τροποποιήσω, να διαγράψω, να συγχρονίσω κλπ). Τελικά έτρεξα ένα batch αρχειάκι που καθαρίζει τα πάντα και η βάση γίνεται εντελώς καινούργια. Από τότε ξέχασα κάθε πρόβλημα του παρελθόντος...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

fgmarg

Συνάδελφοι, τον ΕΠΑΦΟ τον πληρώναμε χρόνια (την πατήσαμε και φέτος) και είχε εμπειρία από δ-Βαση και Νέστωρα κοντά μια δεκαετία. Δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτό το καινούργιο που προστέθηκε, τουλάχιστο στο θέμα της διαχείρισης των τμημάτων, βαθμών κλπ. Έχει κάποια ευχρηστία ή βελτίωση το e-school σε σχέση με τα προηγούμενα; Απουσίες να περάσετε μόνο θα καταλάβετε. Και εκείνες οι εκτυπώσεις με όλα τα άπειρα πεδία επιλογών τι χρειάζονται;;; Εκτός αν πρόκειται να φακελώνουμε όλη την οικογένεια στο σχολείο!!! Πολλές επιλογές δεν λειτουργούν (μορφοποίηση χαρακτήρων,...), άλλες δεν υπάρχουν. Βγάλτε μια βεβαίωση σπουδών ή έναν έλεγχο. Απαράδεκτη, πρόχειρη εκτύπωση.
Γιατί λοιπόν, πτυχιούχοι γραμματείς που είμαστε, να μη παραπονούμαστε και να λέμε ότι όλα δουλεύουν καλά και μόνο το Linux μας μάρανε;;;   

za√‘ag

Παράθεση από: fgmarg στις 11 Δεκ 2009, 08:57:00 ΠΜ
Συνάδελφοι, τον ΕΠΑΦΟ τον πληρώναμε χρόνια (την πατήσαμε και φέτος) και είχε εμπειρία από δ-Βαση και Νέστωρα κοντά μια δεκαετία. Δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτό το καινούργιο που προστέθηκε, τουλάχιστο στο θέμα της διαχείρισης των τμημάτων, βαθμών κλπ. Έχει κάποια ευχρηστία ή βελτίωση το e-school σε σχέση με τα προηγούμενα; Απουσίες να περάσετε μόνο θα καταλάβετε. Και εκείνες οι εκτυπώσεις με όλα τα άπειρα πεδία επιλογών τι χρειάζονται;;; Εκτός αν πρόκειται να φακελώνουμε όλη την οικογένεια στο σχολείο!!! Πολλές επιλογές δεν λειτουργούν (μορφοποίηση χαρακτήρων,...), άλλες δεν υπάρχουν. Βγάλτε μια βεβαίωση σπουδών ή έναν έλεγχο. Απαράδεκτη, πρόχειρη εκτύπωση.
Γιατί λοιπόν, πτυχιούχοι γραμματείς που είμαστε, να μη παραπονούμαστε και να λέμε ότι όλα δουλεύουν καλά και μόνο το Linux μας μάρανε;;;   

Συνήγορος του διαβόλου:

Κάθε αρχή και δύσκολη!!

Άποψή μου:

Συμφωνώ απόλυτα. Και θα συμπλήρωνα μόνο αυτό: Γιατί δεν εμφανίζεται εδώ και καιρό κανένας υπεύθυνος του έργου όπως όταν παίρνουμε τηλ. τον ΕΠΑΦΟ με το δ-Βάση; Ποιός είναι τελικά; Η ομάδα υποστήριξης ΔΕΝ υπάρχει !!

Και τελικά γιατί πρέπει να περνάμε τους βαθμούς εκεί και όχι σε κάτι που δουλεύει σίγουρα;
Και γιατί έχουμε το μυαλό μας στο e-school ή στο e-skroutz (που είπε ένας φίλος) και όχι στο πραγματικό μας έργο;

Τα έχω πει και γράψει τόσες φορές αλλά καμιά εξέλιξη .... όλα πρόχειρα και στάσιμα....

«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Δημήτρης Γκίνης

Λάμπρο, αυτό το batch file που αναφέρεις μπορείς να το ανεβάσεις ή να μου το στείλεις με mail ;
Δεν το χρειάζομαι άμεσα (είμαι σε λύκειο), αλλά είχα κάνει το λάθος να κάνω δοκιμαστική εγκατάσταση του e-school, μετάπτωση και συγχρονισμό αλλά κάτι πήγε στραβά (πιθανόν από δικιά μου πατατιά) και περαστήκαν κάποιες λανθασμένες εγγραφές, οι οποίες όμως επειδή έχει γίνει συγχρονισμός παραμένουν ακόμη και αν κάνω νέα εγκατάσταση (περττό νομίζω να πω ότι παρότι ανάφερα το πρόβλημα στην ομάδα υποστήριξης - μετά από περίπου 2^10 τηλέφωνα και άλλα τόσα mail- μου έιπαν ότι θα επικοινωνούσαν αυτοί μαζί μου. Αυτά πέρισυ τέτοια εποχή. Ακόμη περιμένω)

Λάμπρος Μπουκουβάλας

1. Γράφω λοιπόν κι εγώ τη γνώμη μου, ότι πολλές από τις απόψεις που διάβασα εδώ με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο και πολλές άλλες τις θεωρώ ΑΠΟΛΥΤΑ ακραίες, κακοδιατυπωμένες, εντελώς βιαστικές και άκομψες.
2. Εύχομαι οι συνάδελφοι που εκφράζουν έτσι τις απόψεις τους, να είναι το ίδιο δραστήριοι μέσα στην τάξη, να θυσιάζουν για το καλό των παιδιών και να δίνονται για μια ποιοτικότερη και αξιοπρεπή παιδεία. Και πιστέψτε με, μετά από 8 χρόνια στα δημόσια σχολεία και συνολικά 15 χρόνια αν συμπεριλάβουμε την προϋπηρεσία στα ιδιωτικά, το μεγαλύτερο πρόβλημα της αποδιοργάνωσης της εκπαίδευσης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ E-SCHOOL!!!
2. Δημήτρη, για ευνόητους λόγους δεν ανεβάζω το μπατσάκι για δημόσια χρήση, πόσω μάλλον όταν διαισθάνομαι ότι μπορεί να αξιοποιηθεί με αρνητικό τρόπο από ορισμένους συναδέλφους.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

poursali

λάμπρο το πέτυχες απόλυτα! το ίδιο πρόβλημα είχαμε, μόνο που εγώ το αντιμετώπισα και στους δυο υπολογιστές... και ναι, έφαγα παααααρα πολυ χρονο με το συγκεκριμενο ζητημα και εκανε κακο στην ψυχολογια μου.. χωρια που εγινε και μια παρεξηγηση με τα παιδια που επρεπε να το εγκαταστησουν (και τα γνωριζω και εχουμε καλες σχεσεις)...
ξερεις εχω περασει και εγω απο το πληνετ και το θεωρω αμαρτια να πρεπει εσυ και αλλοι να θυσιαζετε χρονο για να ασχοληθειτε με το eschool αντι να κανετε αλλα πραγματα... δεν χρειαζεται παραδειγματα... ξερεις καλυτερα απο μενα τι θα μπορουσε να κανει κανεις σε αυτες τις ωρες... και δεν βγαζω τον εαυτο μου απεξω... αφιερωσω μεσα σε 3 βδομαδες πανω απο 20-30 ωρες στο συγκεκριμενο ζητημα για αυτο και εχω μια αγανακτηση...
και για να δω και την αλλη αποψη: θεωρω θετικη την εισαγωγη της ιδεας του eschool στα σχολεια, αλλα δεν συμφωνω με τον τροπο που γινεται και με εκνευριζει η προχειροτητα που βλεπω στον σχεδιασμο της εφαρμογης... τοσα χρονια εμπειρια εχουν απο αναλογες εφαρμογες... επρεπε να ειναι λυμενα προ πολλου αυτα τα ζητηματα! (αν θελεις σου αναφερω ποια προβληματα θεωρω απαραδεκτα - ειδικα απαιτησεις της εφαρμογης σε διαφορα ζητηματα και επιλογες που εγιναν στη σχεδιαση που δεν προκειτε να διορθωθουν ευκολα)

ΥΓ: σημερα δωσαμε βαθμους με τη χρηση του eschool... τελευταια στιγμη ηταν διαθεσιμη αναβαθμιση της εφαρμογης η οποια ελυνε 3 απο τα 7 ζητηματα που ειχα αναφερει στον επαφο σε καποιο email... δεν αμφιβαλω οτι μας ακουνε και προσπαθουνε, αλλα απο την αρχη αυτη η ευαισθησια θα ηταν πιο χρησιμη
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

dora

Δεν ασχολούμαι καθόλου με το e-school. Ο καλός διευθυντής μου...που το έχει αναλάβει...στέλνει e-mail με τα ονόματα των παιδιών ανά τάξη στους συναδέλφους σε .xls και τους λέει συμπληρώστε τους βαθμούς και στείλτε το ξανά. Έτσι δεν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος που περνά βαθμούς αλλά κάποιος υπεύθυνος για να εκτυπωθούν οι έλεγχοι....ΚΑΛΟοοοοοοοοοο;

thtsag

Να προσθέσω και εγώ τη γνώμη μου.
Το e-school το έστησα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα το καλοκαίρι μετά τα αποτελέσματα Ιουνίου και έκανα κανονικά επικαιροποίηση τον Σεπτέμβριο όπως ζητήθηκε.
Έκτοτε δεν το έχω χρησιμοποιήσει και ούτε πρόκειται να πω την αλήθεια για τους παρακάτω λόγους.

  • Σε όλες τις απόπειρες επικοινωνίας με το helpdesk δεν υπήρξε καμία απάντηση, κατι που με έκανε να αναρωτηθώ τι υποστήριξη θα έχω και πως θα λύσω πιθανά προβλήματα όταν αυτά παρουσιαστούν
  • Καλή είναι η online βάση δεδομένων αλλά γιατί θα ήταν τόσο δύσκολο απλά η δ-βάση να δημιουργεί ένα αρχείο το οποίο θα αποστέλουμε ηλεκτρονικά
  • Μήπως μας διαφεύγει ότι ο λόγος πρόσληψής μας είναι εκπαιδευτικός; Δεν θέλω να ασχολούμαι περισσότερο από όσο "πρέπει " με διοικητική υποστήριξη
  • Πόση εμπιστοσύνη νοιώθετε ότι όλα θα δουλεύουν ρολόι online; Εγώ πάλι καμία!
  • Αφού θέλουμε να περάσουμε σε πλήρες online ηλεκτρονικό σύστημα, γιατι δεν βλέπω σκέψη πρόβλεψης ότι θα "καταργηθούν" όλες οι υπόλοιπες ηλεκτρονικές φόρμες; Πόσες φορές δηλώνετε τον χρόνο ηλεκτρονικά μαθητές και στατιστικά σε διαφορετικές φόρμες;

Δεν θέλω να είμαι μηδενιστής, αλλά δεν θέλω να παραμελώ και το εκπαιδευτικό μου έργο. Φέτος όλο τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο προσπαθούσα να ανέβω στο εργαστήριο για συντήρηση και δεν πρόλαβα καθόλου.
Και αν το -3 ώρες είναι ο κερκόπορτα για να αναλάβουμε τα πάντα προτιμώ να επιστρέψουμε στην προηγούμενη κατάσταση.