ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

fupat2

Παράθεση από: vtsakan στις 18 Μαρ 2015, 06:16:58 ΜΜ
http://www.esos.gr/arthra/37503/ta-onomata-ton-sofon-gia-neo-systima-panelladikon-exetaseon-zita-i-pekap

χμ

Μπράβο στην ΠΕΚΑΠ. Πολύ ουσιαστική κίνηση. Να μάθουμε τα ονόματα των "σοφών".
Να μπει ένα τέρμα στον σκοταδισμό και στην αδιαφάνεια με την οποία παίρνονται οι αποφάσεις από τους υπηρέτες του κοινοβουλευτισμού.
Και να μην σκεφτούν οι μπαλτάδες να μην μας τα δώσουν τα ονόματα των "σοφών", γιατί αργά η γρήγορα θα μαθευτούν τα ονόματά τους.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

che

Παράθεση από: fupat2 στις 18 Μαρ 2015, 11:54:57 ΜΜ
Μπράβο στην ΠΕΚΑΠ. Πολύ ουσιαστική κίνηση. Να μάθουμε τα ονόματα των "σοφών".
Να μπει ένα τέρμα στον σκοταδισμό και στην αδιαφάνεια με την οποία παίρνονται οι αποφάσεις από τους υπηρέτες του κοινοβουλευτισμού.
Και να μην σκεφτούν οι μπαλτάδες να μην μας τα δώσουν τα ονόματα των "σοφών", γιατί αργά η γρήγορα θα μαθευτούν τα ονόματά τους.


Νομίζω ότι μετά από αυτήν την ανακοίνωση , τρέμουν τα πόδια του μπαλτά και του κουράκη.
άντε και μαθεύτηκαν τα ονόματα . ΚΑΙ ?????

dpa2006

Παράθεση από: fupat2 στις 18 Μαρ 2015, 11:54:57 ΜΜ
Μπράβο στην ΠΕΚΑΠ. Πολύ ουσιαστική κίνηση. Να μάθουμε τα ονόματα των "σοφών".
Να μπει ένα τέρμα στον σκοταδισμό και στην αδιαφάνεια με την οποία παίρνονται οι αποφάσεις από τους υπηρέτες του κοινοβουλευτισμού.
Και να μην σκεφτούν οι μπαλτάδες να μην μας τα δώσουν τα ονόματα των "σοφών", γιατί αργά η γρήγορα θα μαθευτούν τα ονόματά τους.


Πολύ σωστή κίνηση,να δημοσιεύονται όλα,όχι μόνο τα ονόματα αλλά και οι εισηγητικές και οι λόγοι που λαμβάνονται οι αποφάσεις.
Το παίγνιο δείχνει να είναι μηδενικού αθροίσματος...
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

fupat2

#258
Από δημοσιογραφικές πληροφορίες φαίνεται ότι κάποιοι μπαλτάδες θέλουν να εμποδίσουν την άφιξη , τόσο της πληροφορικής, όσο και της δημοκρατίας στα σχολεία.

http://www.esos.gr/arthra/37535/diastasi-apopseon-mpalta-t-koyraki

Η πληροφορική είναι βασικός πυλώνας της δημοκρατίας, αφού προσφέρει διαφάνεια και αμεσότητα στις αποφάσεις. Γιαυτό άλλωστε και επιμένουμε να διδάσκεται στα σχολεία, για να αποκτήσουν οι πολίτες του αύριο το τεχνικό υπόβαθρο που θα τους επιτρέπει να ελέγχουν όσους συγκεντρώνουν τις αποφάσεις και βγάζουν τα αποτελέσματα της δημοκρατίας. Οπότε τα μαρξιστοειδή-φασιστοειδή κοινοβουλευτικά κατάλοιπα που μισούν την δημοκρατία, συμβαίνει συχνά ταυτόχρονα να μισούν και την πληροφορική.

Ας το γνωρίζουν ομως ότι ερχόμαστε οσονούπω, και η πληροφορική και η δημοκρατία στα σχολεία, και δεν θα αφίσουμε τα παλαιά βρώμικα κοινοβουλευτικά σταγονίδια να επιπλέουν και να δηλητηριάζουν εμάς και τα παιδιά.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

che

Παράθεση από: fupat2 στις 20 Μαρ 2015, 11:32:32 ΠΜ
Από δημοσιογραφικές πληροφορίες φαίνεται ότι κάποιοι μπαλτάδες θέλουν να εμποδίσουν την άφιξη , τόσο της πληροφορικής, όσο και της δημοκρατίας στα σχολεία.

http://www.esos.gr/arthra/37535/diastasi-apopseon-mpalta-t-koyraki

Η πληροφορική είναι βασικός πυλώνας της δημοκρατίας, αφού προσφέρει διαφάνεια και αμεσότητα στις αποφάσεις. Γιαυτό άλλωστε και επιμένουμε να διδάσκεται στα σχολεία, για να αποκτήσουν οι πολίτες του αύριο το τεχνικό υπόβαθρο που θα τους επιτρέπει να ελέγχουν όσους συγκεντρώνουν τις αποφάσεις και βγάζουν τα αποτελέσματα της δημοκρατίας. Οπότε τα μαρξιστοειδή-φασιστοειδή κοινοβουλευτικά κατάλοιπα που μισούν την δημοκρατία, συμβαίνει συχνά ταυτόχρονα να μισούν και την πληροφορική.

Ας το γνωρίζουν ομως ότι ερχόμαστε οσονούπω, και η πληροφορική και η δημοκρατία στα σχολεία, και δεν θα αφίσουμε τα παλαιά βρώμικα κοινοβουλευτικά σταγονίδια να επιπλέουν και να δηλητηριάζουν εμάς και τα παιδιά.


Εσύ συνάδελφε το σχέδιο που βγήκε στη δημοσιότητα ως άφιξη της πληροφορικής το αντιλαμβάνεσαι ; Εγώ ως αναχώρηση από τις θετικές επιστήμες και από τα πολυτεχνεία.

Άσε που φοβάμαι μη κάνει κανένα check in η κοινωνιολογία και αποδειχθεί η ένταξη μας στο οικονομικό πεδίο μια απλή ανταπόκριση για κανα δυο χρονάκια.

Από πουθενά δεν πηγάζει πάντως οτι το πρόβλημα των δυο υπουργών ειναι η πληροφορικη. Αυθαίρετο συμπέρασμα δικό σου ειναι. Ο πρώτος ανακόλουθος των δεσμεύσεων του ειναι ο Κουρακης πάντως.

fupat2

#260
Παράθεση από: che στις 20 Μαρ 2015, 04:51:30 ΜΜ

Εσύ συνάδελφε το σχέδιο που βγήκε στη δημοσιότητα ως άφιξη της πληροφορικής το αντιλαμβάνεσαι ; Εγώ ως αναχώρηση από τις θετικές επιστήμες και από τα πολυτεχνεία.

Άσε που φοβάμαι μη κάνει κανένα check in η κοινωνιολογία και αποδειχθεί η ένταξη μας στο οικονομικό πεδίο μια απλή ανταπόκριση για κανα δυο χρονάκια.

Από πουθενά δεν πηγάζει πάντως οτι το πρόβλημα των δυο υπουργών ειναι η πληροφορικη. Αυθαίρετο συμπέρασμα δικό σου ειναι. Ο πρώτος ανακόλουθος των δεσμεύσεων του ειναι ο Κουρακης πάντως.

Πότε ήρθε η πληροφορική παιδεία στα σχολεία και δεν το κατάλαβα; Για μένα μόνο αν όλοι οι πολίτες γνωρίζουν να διαβάζουν κώδικα, έτσι ώστε να μπορούν να προστατέψουν τα πολιτικά τους δικαιώματα από τις μηχανές που τα απειλούν, τότε μόνο θα έχει έρθει η πληροφορική.

Κάποιοι έχουν κάνει δηλώσεις κατά της πληροφορικής και της τεχνολογίας και τώρα οι ίδιοι σύμφωνα με το esos προσπαθούν να ανακόψουν την δημοκρατία στους συλλόγους διδασκόντων.

Το πρόβλημα του κλάδου μας είναι πολιτικό και έχει να κάνει με τις δομές του κοινοβουλευτισμού. Δομές που δίνουν την δυνατότητα σε κάθε καραγκιόζη που αποκτά εξουσία να κάνει ότι θέλει και να φέρνει τα πάνω κάτω. Όσοι λοιπόν είναι θιασώτες αυτών των κοινοβουλευτικών δομών που φέρνουν την αταξία και την αστάθεια στην παιδεία και στην κοινωνία γενικότερα, πολύ συχνά και κατά της δημοκρατίας είναι αλλά και κατά της τεχνολογίας και την πληροφορικής. Πακέτο δηλαδή πάει το πράγμα.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

Vangelis

che  βασικός κανόνας δεν ταϊζουμε τα troll, δεν παίζουμε το παιχνίδι τους

P.Tsiotakis


Σημείωση: μην το ξαναμπερδέψεις, λέει Τεχνολογικές Επιστήμες, όχι ΕΠΕ Πληροφορικής, δεν υπήρξε ποτέ ΕΠΕ Πληροφορικής



P.Tsiotakis

τρομερό άρθρο, επιτέλους.....
(το κείμενο, όχι οι πίνακες)


evry

Αν λάβουμε υπόψιν ότι
1) το νέο μάθημα δεν θα είναι 6-ωρο, λογικά θα παραμείνει 2-ωρο όπως είναι, άντε να πάει 3ωρο, αφού μάλλον είναι λίγο απίθανο να αυξηθεί η ύλη (αδυνατώ να φανταστώ υποψήφιους οικονομικών σχολών να μαθαίνουν για την αναδρομή)
2) πλέον δεν έχουμε σχέση με πολυτεχνεία και γενικότερα θετικές επιστήμες (το μάθημα μετονομάστηκε βλέπω σε αρχές εφαρμογών σε ΠΠ, τώρα αρχές και εφαρμογές δεν κολλάνε αλλά αυτό κάτι δείχνει, και ας είναι λάθος του άρθρου. Από κάτι τέτοια λάθη βγαίνουν αλήθειες)
3)η συγκεκριμένη κατεύθυνση δεν μπορεί να είναι πάνω από ένα τμήμα σε κάθε σχολείο
4) Το μάθημα που ξεκλειδώνει την δική μας κατεύθυνση είναι το ΑΟΘ
5) Ασχολούμαστε όλοι με το εξεταστικό, αλήθεια τι γίνεται με τα αλλά μαθήματα στο λύκειο? τα επιλογής που είχαμε θα ισχύουν ακόμα ή τα χάνουμε? (μάλλον το 2ο θα έλεγα)
6) Ακόμα και αν οι σχολές πληροφορικής ξεκλειδωθούν από ένα 5ο μάθημα πληροφορικής τότε ποιος μαθητής θα επιλέξει να δώσει ένα ακόμα πανελλαδικό μάθημα (ή αν θέλετε να χρησιμοποιήσει/χαραμίσει το δικαίωμα του 5ου μαθήματος) μόνο για σχολές πληροφορικής;

άρα
οι ώρες μας μειώνονται ακόμα πιο δραστικά
το επίπεδο του μαθήματος θα μειωθεί ακόμα πιο δραστικά

συμπέρασμα:
δυστυχώς χάσαμε

ΥΓ. Μελλοντική πρόβλεψη: Μετά από διαμαρτυρίες γονέων και μαθητών σχετικά με το ότι είναι παράλογο να χρειαστεί να επιλέξεις την οικονομική κατεύθυνση για να περάσεις σε τμήμα πληροφορικής, η κυβέρνηση θα ικανοποιήσει το άνοιγμα του πεδίου των θετικών επιστημών και στην πληροφορική. Τώρα όμως το μάθημα της πληροφορικής δεν θα έχει λόγο ύπαρξης στην τεχνολογική/οικονομική κατεύθυνση που θα μετονομαστεί σε καθαρά οικονομική. Οπότε χαιρετάμε και το μάθημα αργά ή γρήγορα από πανελλαδικά εξεταζόμενο. Κατά τη γνώμη μου το μάθημά μας δεν ταιριάζει εκεί και αργά ή γρήγορα θα αντικατασταθεί από άλλο μάθημα στυλ ΑΟΔΕ ή κοινωνικών επιστημών, πιθανότατα τελευταία στιγμή που δεν θα μπορούμε και να αντιδράσουμε
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Ευρυπίδη, έχεις λογικές σκέψεις στην ανάλυσή σου, υπάρχουν και άλλες
πιθανώς έτσι να σκέφτονται κάποια μέλη της ... επιστημονικής ομάδας (το άρθρο του Βήματος τους χαρακτηρίζει αλλιώς). Ευτυχώς, υπάρχουν και αληθινοί επιστήμονες

nikosx

Οι συντελεστές των μαθημάτων θα παίξουν σοβαρό ρόλο στην επιλογή της κατεύθυνσης. Το γεγονός ότι η Θετική έχει Μαθηματικά Κατεύθυνσης και Φυσική Κατεύθυνσης ενώ η Τεχνολογική Μαθηματικά Γενικής και Φυσική Γενικής μάλλον σημαίνει ότι για το μαθητή που θέλει για παράδειγμα να σπουδάσει ΗΜΜΥ η Θετική θα είναι μονόδρομος (σκέψεις..)
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

vistrian

Θα πρέπει να ενημερώσουν  :-X ποιες σχολές θα περιλαμβάνει η νέα Τεχνολογική και Οικονομική Κατεύθυνση. Οι σχολές-τμήματα που δήλωσαν ότι θέλουν εξεταζόμενο μάθημα την Πληροφορική σε ποια κατεύθυνση θα μπουν;
VR in Computing