ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΛΑΔΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Ξεκίνησε από bright, 04 Μαΐου 2012, 06:20:32 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

imryrian

Συνάδελφε δες αυτό το post https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3226.0 πιστεύω καλύπτει αρκετά θέματα, έπρεπε να το είχα ψάξει πριν ρωτήσω στο παρων post. Τα γενικά συμπεράσματα που βγαίνουν

σε πολλά σχολεία δεν υπάρχει κατάλληλη υποδομή (αίθουσα, δικτύωση, υπολογιστές) σε τι ποσοστό δεν γνωρίζουμε
πολλοί μαθητές ανά τάξη >20
διαχείριση τάξης δύσκολη, κάποιοι συνάδελφοι προτείνουν τρόπους αντιμετώπισης που "πιάνουν" αν έχεις επιμονή και υπομονή

Κάτι άλλο που με απασχολεί είναι το μέλλον της πληροφορικής στο δημοτικό είναι γενικά πολυ θολό και ασαφείς. Τι θα γίνει αν μετά από δύο χρόνια το υπουργείο αποφάσίσει οτι η πληροφορική στο δημοτικό "απέτυχε". Θα μας πούνε ευχασριστούμε για την παρέα σας και αντε στο καλο!. Θα μπορούμε οταν θα υπάρχουν οργανικά κενά να μεταπηδούμε στην β/μια?

bright

Τελικά βγήκε η εγκύκλιος για τις μετατάξεις στην πρωτοβάθμια. Τι σκέφτεστε σχετικά συνάδελφοι;

chrisk

Παναγιώτη ευχαριστω που μου θυμισες τον πίνακα αυτόν, οντως ειχε βγει πριν κανα χρονο. το θεμα ειναι: ισχυει και σημερα? η μηπως παμε στην Αθμια στον νομο και μετα μας ξεφουρνησουν αλλα σχολεια?

Επισης ο πινακας των μεταθεσεων ειναι ενδεικτικος για τις προτημισεις προς και απο τον νομο του κάθε ενός. Ξερει κανεις να πει αν τα μορια σε αυτον τον πινακα ειναι τα συνολικα (με πρωτη προτιμηση, συνυπηρετηση, εντοπιοτητα κ.τ.λ.) ?

Επίσης σε αυτον τον πίνακα δεν φαίνονται οι προθέσεις συναδέλφων εντος νομου...

αντε να δουμε...

τωρα ως προς τις συνθηκες παιδια να ξερετε οτι δεν ειναι ευκολες. Υπάρχει πολλη φασαρία μέσα στο εργαστήριο, οχι απο κακία αλλά από παιδικό αυθορμητισμό. αυτο βεβαια δεν κανει τα νευρα σου λιγοτερο σμπαραλια στο τελος του ωραριου....! Η χρονια που ημουν στο δημοτικο ηταν η πρωτη χρονια στην εκπαιδευση που επαθα αφωνια....Άλλος την αντεχει λοιπον την φασαρια αυτην και αλλος οχι...αρα καλυτερα κατα την γνωμη μου να ρωτησει καποιος το στομαχι του πριν παρει την απόφαση για μεταταξη και λιγοτερο αλλους συναδέλφους. Τέλος το παιδί στο δημοτικο θέλει άλλη προσέγγιση γιατι λίγο πιο αγριος να γίνεις ή λίγο να την "δει" στραβα το ιδιο το παιδι μπορει απο το να αρχισει να κλαιει ασταματητα και συ να εχεις μεινει καγκελο μεχρι να σου κατουρηθει η χεστει (όπως΄έχει συμβει σε άλλους συναδέλφους).

Επίσης θα εχεις 24 ωρες ωραριο (αν και στην Βθμια λενε θα γινει αυτο) και με δεδομενο οτι ενα 12θεσιο σχολειο αυτην την στιγμη εχει 20 ωρες ανα καθηγητή, σιγουρα θα σε βαλουν και στο μεσημεριανο ολοημερο του σχολειου αυτου ή σε κάποιο αλλο δημοτικο για να καλύψεις τις υπόλοιπες 4 ώρες.

αυτα, ελπιζω να βοηθησα και αν καποιος εχει απαντηση για τα μορια που ρωτησα παραπανω ας απαντησει παρακαλω.


aekaki25

στην Αθήνα πάντως ένας συνάδελφος μου είπε πως οι υπολογιστές είναι λίγοι και τα παιδιά πολλά!!!πώς θα κάνουμε δουλειά χωρίς τα εργαλεία??? Στις άλλες πόλεις ισως τα πράγματα είναι καλύτερα!!! Για το άλλο θέμα "αν μηδενίζεται η προυπηρεσία" ξέρει κάποιος κάτι???
Και γιατί βρε παιδιά να γίνουν πρώτα οι μεταθέσεις και μετά οι μετατάξεις....το πιο λογικό δεν είναι να γίνει το αντίστροφο???

spin

Παράθεση από: chrisk στις 21 Μαρ 2013, 10:00:33 ΜΜΞερει κανεις να πει αν τα μορια σε αυτον τον πινακα ειναι τα συνολικα (με πρωτη προτιμηση, συνυπηρετηση, εντοπιοτητα κ.τ.λ.) ?

Αν αναφέρεσαι στον συγκεντρωτικό (πανελλαδικά) πίνακα με τα μόρια μετάθεσης, όχι, δεν περιλαμβάνει τα μόρια από τα 3 κριτήρια που αναφέρεις.
Αλλά αυτά τα κριτήρια δεν αναφέρονται καθόλου στην εγκύκλιο των μετατάξεων, πράμα που σημαίνει ότι -εκτός απροόπτου- δεν θα ισχύουν για τις μετατάξεις.

chrisk

θα παιξει ομως ρολο μετα εντος της περιοχης μεταθεσης για να μοιραστει η πιτα των οργανικων...οπως γίνεται και στην δευτεροβαθμια και πρωτοβαθμια τωρα

p_maria13

Παιδιά καλησπέρα!
Είμαι νέα στο forum και θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με τις περίφημες μετατάξεις:
Σε περίπτωση μετάταξης, η προϋπηρεσία μας αναγνωρίζεται; 'Οσον αφορά τα μισθολογικά τι γίνεται;
Γενικά κυκλοφορούν φήμες ότι η μετάταξη θεωρείται νέος διορισμός, με ό,τι συνεπάγεται αυτό...(?)
Εγώ επικοινώνησα με την Πρωτοβάθμια της περιοχής μου, αλλά από ότι κατάλαβα κανείς δεν ξέρει
τι ακριβώς γίνεται. Η εγκύκλιος νομίζω πως δε διευκρινίζει το θέμα. Μήπως έχει κανείς κάποια έγκυρη
σχετική πληροφόρηση;
Ευχαριστώ!

vigor

    Εκτός από το παρόν θέμα είναι σε εξέλιξη παρόμοιο στο pde.gr >>>>http://www.pde.gr/index.php?topic=4286.168
με σημαντική συμμετοχή των συναδέλφων ΠΕ19-20.

     Για τις συνθήκες εργασίες στο Δημοτικό, λίγο πολύ είναι γνωστές σε όλους όσους έχουν δουλέψει τα 3 τελευταία χρόνια σε ΕΑΕΠ. Στην αρχή είναι ένα σοκ μιας και αρκετά τμήματα έχουν 24 παιδιά. Αν δεν έχεις κάποιο από τα τελευταία εργαστήρια(Infoquest με 6 clients + 1 server) τότε υπάρχει περίπτωση να βρεις από 3-4 υπολογιστές έως 0(υπήρχε συνάδελφος πριν 2 χρόνια που πήρε το μικρόφωνο σε ημερίδα της ΠΕΚΑΠ, αν θυμάμαι καλά Γενάρη μήνα και ανέφερε ότι στο δημοτικό ΕΑΕΠ που υπηρετούσε δεν είχαν πάρει ούτε 1 υπολογιστή λόγω μη διαθέσιμου χώρου για εργαστήριο, αφήνοντας άφωνο όλο το ακροατήριο :D :o)!
    Προσφάτως πάλι αναφέρθηκε από συνάδελφο σε ημερίδα και πάλι, ότι υπηρετεί το τρέχον έτος σε μικρό δημοτικό(ΟΧΙ ΕΑΕΠ) σε μεγάλη κωμόπολη, του οποίου το εργαστήριό του είχε 3 υπολογιστές και στεγαζόταν σε χώρο κουζίνας! Η αδιαφορία διευθυντών αλλά και λοιπών εμπλεκομένων για δημιουργία πρόσθετων υποδομών σε όλο του το μεγαλείο!

    Στα 3 χρόνια καθαρά που έχω διδάξει σε ΕΑΕΠ, διαπίστωσα παρά την πληθώρα των μαθητών(σε κάποια τμήματα μπορείς να δεις και λιγότερα από 24) και το γεγονός ότι έχουν συνδυάσει την χρήση του υπολογιστή με το παιχνίδι και την πλοήγηση στο διαδίκτυο, ότι υπάρχει διάθεση και δίψα για μάθηση, τέτοια που σου δίνει ώθηση να κάνεις πολλά πράγματα την στιγμή μάλιστα που δεν έχεις βιβλίο, κάτι που πιθανόν θα άγχωνε τα παιδιά. Αυτή την δίψα δεν την έχω συναντήσει μέχρι στιγμής στην Δθμια στα χρόνια που έχω υπηρετήσει. Ο αυθορμητισμός που ανέφερε ο chrisk είναι ένα θετικό κατ' εμέ στοιχείο και ωθεί τον εκπαιδευτικό να προσπαθήσει περισσότερο ώστε ο μαθητής να ευχαριστηθεί όσο καλύτερα γίνεται το μάθημα και την εργασία του με τον υπολογιστή, αποκτώντας παράλληλα σημαντικές γνώσεις, δεξιότητες στην χρήση αλλά και στον προγραμματισμό (logo) στις 2 τελευταίες τάξεις.
      Ένα λογισμικό που αρέσει πάρα πολύ στα παιδιά (Δ'-ΣΤ'), πλην του scratch,  αν εξαιρέσεις τα πρώτα μαθήματα εξοικείωσης που είναι λογικό να τους δυσκολεύουν, είναι το Powerpoint. Αν μάλιστα οι διαφάνεις διαθέτουν και εφέ, θα τους μείνει αξέχαστη η ενασχόληση, με αποτέλεσμα να εργασθούν με μεγαλύτερη άνεση και ευχαρίστηση στην επόμενη παρουσίασή τους, όταν αυτή γίνει π.χ. στα πλαίσια κάποιας εργασίας σε κάποιο από τα υπόλοιπα μαθήματά τους

aekaki25

είσαι αρκετά κατατοπιστικός, ευχαριστώ για τις πληροφορίες!!

terminal_gr

Για σας παιδιά και από μένα.

Διδάσκω 2 χρόνια σε δημοτικό, έχω εργαστήριο και καλούτσικες συνθήκες, όμως ο προβληματισμός μου για την εγκύκλιο εντοπίζεται σε 2 βασικά σημεία που χρειάζονται απάντηση

1) Θα μεταφερθούμε εάν μεταταχθούμε σαν νεοδιόριστοι με ότι αυτό συνεπάγεται εργασιακά, οικονομιοκά κλπ; (Πρέπει να διευκρινιστεί οποσδήποτε από έγκυρη πηγή)

2) Θα δώσουν οργανικές θέσεις στα δημοτικά ή θα μας έχουν στην διάθεση του ΠΥΣΠΕ και θα μας στέλνουν κατά πως θέλουν οπουδήποτε.

Εάν κάποιος μπορεί να απαντήσει υπεύθυνα. Ευχαριστώ.

vigor

terminal_gr σου μεταφέρω ότι έχω μάθει σαν πληροφορία από την συζήτηση σε εξέλιξη που υπάρχει στην σελίδα http://www.pde.gr/index.php?topic=4286.168. Η απάντηση όσον αφορά την 1η ερώτησή σου είναι η νούμερο 170 από τον χρήστη "bitch".

Όσον αφορά την 2η ερώτηση γνωρίζουμε μέχρι στιγμής ότι υπάρχουν θέσεις σε Δημοτικά με βάση τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα ο Μπράτης το περασμένο καλοκαίρι τα οποία μπορείς να δεις εδώ. Σημειωτέον ότι λείπουν τα σχολεία ορισμένων περιοχών, όπως η Αττική, ολόκληρη η περιφέρεια της Στερεάς Ελλάδας, Ανατολικής Μακεδονία -Θράκη , Κρήτη  ???
Στους πίνακες μπορείς να δεις και τις ώρες που έχει κάθε σχολείο για τον κλάδο μας.

Τώρα όλα τα παραπάνω ελπίζω να μπορούμε να τα διασταυρώσουμε επικοινωνώντας με την ΔΔΕ της οργανικής μας και αυτό με την σειρά του, εφ' όσον δεν γνωρίζει την απάντηση, με το Υπουργείο.

Ελπίζω να βοήθησα. Αν μάθεις κάτι παραπάνω ενημέρωσέ μας όπως κι εγώ με την σειρά μου θα κάνω το ίδιο.
Αν έχεις να ρωτήσεις επίσης κάτι μην διστάσεις να το κάνεις.

vigor

Παράθεσηείσαι αρκετά κατατοπιστικός, ευχαριστώ για τις πληροφορίες!!

Παρακαλώ  συνάδελφε :)

chrisk

Τελευταία ζουμερά νέα: πηγα σήμερα στην αθμια της περιοχής μου και ρώτησα σχετικά με τις οργανικές την κοπέλα που κάθε φορά βγάζει κενά και οργανικές στην αθμια. Μου είπε ότι αυτοί δεν έχουν καμία ενημέρωσή για τις θέσεις ανά νόμο ούτε και για ποια σχολειά θα βγουν ανά νόμο. Μου είπε ότι ποτέ δεν έστειλαν στοιχειά οι ίδιοι στο υπουργείο και ότι δεν ξέρει αν ο πίνακάς με τα σχολειά που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο είναι έγκυρος...!!!
Άνθρακες λοιπόν ο θησαυρός παίδες...
Όπως καταλαβαίνετε αυτό αυξάνει την Αβεβαιότητά κατακόρυφα!
Έχει κάποιος προσβαση- επαφή με Μπρατη να μας επιβεβαιώσει την ορθότητα του πινάκα των σχολείων;

aekaki25

βρε συνάδελφε, μήπως είσαι λίγο υπερβολικός!!!! η εγκύκλιος βγήκε και οι περιοχές μαζί, απο το υπουργείο....μπορεί απλά το συγκεκριμένο άτομο να μην είχε ενημερωθεί (υπάρχουν πολλοί τέτοιοι πίστεψέ με!!!)

vigor

Η ένωση του κλάδου των Γερμανικών αναφέρει σ' ένα άρθρο που ανέβηκε σήμερα στο alfavita το εξής:
"Και οι 13 Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας έχουν καταθέσει στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου πρόταση για την κατανομή των οργανικών θέσεων ανά κλάδο. Τα Δ.Σ των επιστημονικών ενώσεων έχουν ζητήσει να δημοσιοποιηθούν έγκαιρα οι σχετικοί πίνακες, ώστε να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι πριν την κατάθεση των αιτήσεων μετάταξης, σε ποια συγκεκριμένα σχολεία θα συσταθούν οι οργανικές θέσεις."

http://www.alfavita.gr/arthra/οι-πρώτοι-μόνιμοι-εκπαιδευτικοί-γερμανικών-στην-πρωτοβάθμια