Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός

Ξεκίνησε από evry, 17 Ιουν 2021, 02:09:24 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Εύκολα στα Μαθηματικά , εύκολα στην πληροφορική, εύκολα στην Φυσική και πάει λέγοντας.
Όλοι ευτυχισμένοι λοιπόν γιατί πιστεύουν ότι έγραψαν καλά και φυσικά μαζί και οι καθηγητές τους, αφού έπεσαν κλασικές μεθοδολογίες που διδάσκονται σε όλα τα φροντιστήρια και υπάρχουν σε όλα τα βοηθήματα.
Μόνο που ξεχνάμε μια μικρή λεπτομέρεια. Οι εξετάσεις είναι κατατακτήριες.
Όταν λοιπόν βγουν οι βαθμοί και ανακαλύψουμε ότι το αν θα περάσει κάποιος Ιατρική η Πολυτεχνείο θα εξαρτάται από το πόσο καλά "έγραψε" στο μάθημα που λέγεται "Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία" ας συζητήσουμε μετά τι θέματα θα πρέπει να μπαίνουν.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Εγώ πάντως επιμένω ότι οι βαθμοί στο μάθημα μας δεν θα είναι τόσο καλοί όσο νομίζουν οι μαθητές μας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dpa2006

Καλημέρα σε όλους,
Όταν θα βγουν οι βαθμολογίες και η κλιμάκωση τους τότε θα φανεί πιστεύω το πως "αλληλεπίδρασαν" τα (φετινά) παιδιά με τα θέματα.
Δεν νομίζω να έχουν μεγάλες αποκλίσεις οι βαθμολογίες από τις περυσινές.
Αλλά πάλι μπορεί να κάνω και λάθος εκτίμηση.

Αλλά αυτό θα φανεί...

Κάποιος Admin ας σβήσει το διπλό ποστ... :)
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

evry

Μάλλον έσβησα το ... λάθος διπλό πόστ  :laugh:
Παράθεση από: dpa2006 στις 23 Ιουν 2021, 08:41:23 ΠΜ
Κάποιος Admin ας σβήσει το διπλό ποστ... :)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

bagelis

συμφωνώ με petrosp13...

μπορεί να λέμε εμείς ότι ήταν εύκολα, αλλά νομίζω ότι οι άριστες βαθμολογίες θα είναι λιγότερες από πέρισυ...

όχι δραματικά λιγότερες, ένα κλικ κάτω....

ας μας πούνε και τα παιδιά από τα βαθμολογικά...

dpa2006

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

ApoAntonis

Άνοιξε το μπακάλικο και σας παρουσιάζει τα στατιστικά των βαθμολογιών έτσι όπως ανοικώθηκαν (και αν δεν έκανα κάποιο λάθος στην αντιγραφή)
από το υπουργείο

Αριθμός γραπτών
2018: 22588
2019: 23983
2020: 23228

Παρατηρήσεις χωρίς επιστημονική βάση και χωρίς αιτιολόγηση:

  • Οι κλάσεις είναι [0-5),[5-10),[10-11), κ.ο.κ.
    και το ποσοστό είναι σχεδιασμένο στο κέντρο κάθε κλάσης
  • Το παράδοξο του να ανεβαίνει το ποσοστό καθώς ανεβαίνει η βαθμολογία, πρέπει να κοπεί
  • Οι "χαμηλομεσαίες" βαθμολογίες ψιλομοιάζουν σταθερές και flat
  • Ένας στους δύο -τουλάχιστον-  γράφει κάτω από την βάση

ntzios kostas

Παράθεση από: evry στις 22 Ιουν 2021, 10:50:56 ΜΜ
Εύκολα στα Μαθηματικά , εύκολα στην πληροφορική, εύκολα στην Φυσική και πάει λέγοντας.
Όλοι ευτυχισμένοι λοιπόν γιατί πιστεύουν ότι έγραψαν καλά και φυσικά μαζί και οι καθηγητές τους, αφού έπεσαν κλασικές μεθοδολογίες που διδάσκονται σε όλα τα φροντιστήρια και υπάρχουν σε όλα τα βοηθήματα.
Μόνο που ξεχνάμε μια μικρή λεπτομέρεια. Οι εξετάσεις είναι κατατακτήριες.
Όταν λοιπόν βγουν οι βαθμοί και ανακαλύψουμε ότι το αν θα περάσει κάποιος Ιατρική η Πολυτεχνείο θα εξαρτάται από το πόσο καλά "έγραψε" στο μάθημα που λέγεται "Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία" ας συζητήσουμε μετά τι θέματα θα πρέπει να μπαίνουν.

Φέτος αφήσαμε ένα ποίημα να καθορίσει ποιος θα μπει σε σχολές πληροφορικής και όχι μόνο.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

P.Tsiotakis


Κώστα, έβαλαν ποίημα στη Φυσική ή στη Χημεία;

George Eco

Πρώτον, προσωπικά πιστεύω πως δεν υπάρχουν "έτοιμες μεθοδολογίες" στο μάθημά μας, να παπαγαλίζουν παιδιά.
Υπάρχουν όπως λέω πάντα, τρόποι να κάνουμε πράγματα.
Όλα τα φροντιστήρια δηλαδή διδάσκουν παπαγαλίζουσες "μεθοδολογίες" δηλαδή κομμάτια κώδικα που κάτι κάνουν; ΌΧΙ!!!
Και ξαναλέω, δε ξέρω πότε βαπτίσαμε κομμάτια κώδικα "μεθοδολογίες". Εγώ δε συνδράμω ας πούμε. Τα μόνα που ζητάω από παιδιά να μάθουν απ' έξω είναι ταξινόμηση φυσαλίδα, δυαδική αναζήτηση, ώθηση, απώθηση, εισαγωγή, εξαγωγή.
Αυτά! Πως θα κάνεις σειριακή αναζήτηση είναι κοινή λογική.
Πώς θα βρείς σύνολο, μέγιστο, ελάχιστο, μέσο όρο είναι κοινή λογική.
Τα δείχνω, ΤΑ ΕΞΗΓΩ ΕΝΔΕΛΕΧΩΣ, τα θυμούνται κι αν όχι τα δομούν από το μηδέν με αναλυτική και σύνθετη σκέψη και μαθαίνουν να τα συνδυάζουν και να κάνουν ό,τι γουστάρουν.  Αυτό δεν είναι " εκμάθηση μεθοδολογιών", δε το βαπτίζω εγώ έτσι. Η παπαγαλία δεν έχει θέση σε αυτό το μάθημα.

Άλλωστε  δεν ήταν εύκολο να γράψει παιδί που παπαγάλιζε το θέμα Δ φέτος. Κι εδώ κι 7 τουλάχιστο χρόνια σερί δηλαδή τα θέματα είναι anti-parrot.
Για να ξεχωρίσουν ποια παιδιά ξέρουν τι τους γίνεται, από παιδιά που πιθανώς παπαγάλισαν, τα θέματα ήταν ελαφρώς διαφορετικά, από διάφορες "μεθοδολογίες" κι ας μη κρυβόμαστε. Ωραία θέματα! Αν ξέρεις τι σου γίνεται, με αναλυτική και σύνθετη σκέψη, δομείς το προγραμματάκι σου, λύνεις, παίρνεις βαθμούς, περνάς στη Σχολή που αξίζεις. Άσχημη η ασάφεια του Δ και δε μου άρεσε και το "ισοδύναμο" αλλά παρόλα ταύτα, καλά θέματα.


Δεύτερον, δε πιστεύω πως ήταν και τόσο εύκολα γενικά τα θέματα. Στη λεπτομέρεια παίζονται οι βαθμοί. Μαθηματικά, εύκολα, αλλά με παγιδούλες. Πληροφορική, επίσης δεν ήταν και ΤΟΣΟ εύκολα, για παράδειγμα όποιος σκέφτηκε "θα διαβάσω θεωρία να πάρω ένα 60 στανταράκι" έφαγε από το πουθενά ένα Β1, με υποπρόγραμμα που είναι ανατρεπτική έκπληξη. Ο δυνατός μαθητής είπε "τζάμπα 12 μονάδες", ο παπαγάλος είπε "ωχ τη πατήσαμε".


Τρίτον, αν γράψει ένα παιδί 98% Πληροφορική, 98% ΑΟΘ, 75% Μαθηματικά, είναι σχεδόν σίγουρο, πως ΄Εκθεση έγραψε για Σείριο κι όχι Σύριο.

Κι αν θέλετε τη γνώμη μου, αν το ποίημα διαχωρίζει τους μαθητές μεταξύ αυτών που έγραψαν για το Σείριο (με σημείωση στο θέμα πως είναι αστέρι) κι όσων έγραψαν για τους Σύριους, εντάξει τότε. Ας γίνει έτσι ο διαχωρισμός. Δεν έχω θέμα. Serious-ly;;;
Σοβαρά τώρα, το ποίημα πιστεύετε διαχωρίζει τους επιτυχούντες από όσους αποτύχουν, ή ότι κάποιοι γράφουν Πληροφορική 98% κι 100% αντί 75% ή 85%;
Ας δούμε κι αποτελέσματα και μέσες βαθμολογίες, για να έχουμε και μια καλύτερη εικόνα.
Κι αν μη τι άλλο, αν δε μπορείς να διαβάσεις σωστά μια εκφώνηση, δε θα γράψεις καλά ΟΥΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ δε νομίζετε;

SPY

Παράθεση από: Laertis στις 18 Ιουν 2021, 08:43:11 ΜΜ
Μια ωραία πεταλούδα,
Μια ωραία πεταλούδα
σ'ένα κήπο μια φορά
καμαρώνει και απλώνει
τα γαλάζια της φτερά.

Από τότε που η Ομάδα διαγωνισμάτων του Στεκιού σταμάτησε να βγάζει θέματα, οι ΚΕΕ έχουν τελματώσει στις φορτοεκφορτώσεις , στα ισοδύναμα και τις φυσαλίδες. Κοινώς, κυνηγάμε την ουρά μας (ή τη στοίβα μας ;) !

Καλό καλοκαίρι συνάδελφοι  :laugh:

Κι όμως τα διαγωνίσματα του στεκιού εξακολουθούν να εμπνέουν τους θεματοδότες.
Στα Σ-Λ το Α1 - 5 είναι το Α1 - 4 του διαγωνίσματος του 2012.
Επίσης το Γ4β είναι εμπνευσμενο από το Α5 του διαγωνίσματος του 2012.

ΤΟ στέκι ποτέ δεν πεθαίνει.....

Laertis

Παράθεση από: SPY στις 28 Ιουν 2021, 07:10:11 ΜΜ
Κι όμως τα διαγωνίσματα του στεκιού εξακολουθούν να εμπνέουν τους θεματοδότες.
Στα Σ-Λ το Α1 - 5 είναι το Α1 - 4 του διαγωνίσματος του 2012.
Επίσης το Γ4β είναι εμπνευσμενο από το Α5 του διαγωνίσματος του 2012.

ΤΟ στέκι ποτέ δεν πεθαίνει.....

Άρα μπορούμε ασφαλώς να ισχυριστούμε ότι εδώ στο στέκι είμαστε 10 χρόνια μπροστά! :angel:
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

ApoAntonis

Θέλω να γράψω έκθεση ιδεών για το το πόσο ωραία περνάω που τα μαθήματα της θεωρητικής εμφανίζουν πιο "κανονικές" κατανομές από τα θετικά μαθήματα.

SPY

Η κατανομή των βαθμών στο μάθημα μας. Επίσης ότι το 72,76% έχει γράψει κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά (με αυτά τα απλά θέματα).
Φυσιολογικά θα έπρεπε ένα 40% να γράψει πάνω από τη βάση στην Πληροφορική και αυτό να είναι ομοιόμορφα κατανεμημένο (ιδανικά). Τα φετινά θέματα απείχαν πολύ από κάτι τέτοιο.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΙΟ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΟ.

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ 20% ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 5 ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΕΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ 5% ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΘΕΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ.  ΑΡΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 75% ΠΕΡΙΠΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ.