Διδαχθείσα Ύλη

Ξεκίνησε από Crazy_Waters, 17 Δεκ 2008, 01:54:37 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Crazy_Waters

Καλησπέρα συνάδελφοι

Κάνω πρώτη φορά σε ΕΠΑ.Λ. μάθημα που εξετάζεται στις πανελλήνιες (Δ.Π.) οπότε δεν είχα ξαναδεί το έντυπο για το σημείο της ύλης που βρισκόμαστε. Το έντυπο αναφέρει σαφώς ότι στη φόρμα συμπληρώνουμε ΜΟΝΟ αριθμό σελίδας !!! ;D Ωραία, σε ένα μάθημα (Δ.Π.) που το μόνο που έχουμε στα χέρια μας είναι ο οδηγός σπουδών από όταν διδάσκονταν στη Β' ΤΕΕ και ένα σχολικό βιβλίο με τραγικές ασάφειες και κομμάτια εντός ύλης αχαρακτήριστα (βλ. Διαγράμματα HIPO) για τη διδαχθείσα ύλη θέλουν απλά έναν αριθμό σελίδας. Ε αφού αυτό θέλουν αυτό θα έχουν! Προσωπικά έχω διδάξει τα κεφάλαια 1-4 και Pascal μέχρι δομή ακολουθίας (περίπου τα κεφάλαια 8 και 9) - τα HIPO και τη λοιπή θεωρία τα αφήσαμε για κάποια μελλοντική περίοδο δημιουργικής βαρεμάρας. Άρα σύμφωνα με αυτά που θέλει το υπουργείο βάζω σελίδα 87 (αφού δεν έχουμε κάνει τις ασκήσεις του κεφ. 9) ή σελίδα 90 (για το γόητρο του σχολείου μας!!!) και τελειώσαμε....
Εσείς τι θα κάνετε?
 

gedeon


Τα ίδια πρός χειρότερα...!!! Με τις καταλήψεις(Οκτωβρίου-Νοεμβρίου) εμείς χάσαμε 5 εβδομάδες μάθημα και τις τελευταίες(λόγω των πρόσφατων γεγονότων) 3 ημέρες και βλέπουμε....

Ούτε στην σελ. 80 δεν είμαστε ακόμα - Αυτό θα δηλώσω στο Υπουργείο.....

Κατά τα άλλα όλα είναι θέμα Παιδείας... ;D (το νέο λογότυπο τους μάρανε)

nefeli

Καλησπέρα σε όλους

Στον πίνακα της ύλης δήλωσα τη σελ. 93. Κανονικά είχα υπολογίσει να τελειώσω και την case την προηγούμενη εβδομάδα και να έχω κάνει και ασκήσεις στην ύλη των κεφαλαίων 8-10 ώστε να είναι έτοιμοι για δομή επανάληψης αμέσως μετά τις διακοπές. Έχω να μπω στην τάξη δύο εβδομάδες στο σχολείο μου. Έτσι απλά έχω τελειώσω με τις ασκήσεις του βιβλίου του κεφ.10, εκτός από την υλοποίησή τους με case. Τελικά, θα τους δώσω ασκήσεις if/case να τις δουλέψουν όσοι θέλουν στα σπίτια τους (δηλαδή κανείς) και θα προχωρήσω στη FOR με το νέο έτος. Βασικά, δε νομίζω ότι θα υπάρξει πρόβλημα να καλύψουμε την ύλη. Το θέμα είναι να έχουμε χρόνο να κάνουν πολλές ασκήσεις, μήπως και τους μείνει τίποτε. Εγώ δουλεύω πολύ στο εργαστήριο με μια αρχαία ΤurboPascal, αλλά νομίζω ότι τους βοηθάει γιατί τουλάχιστον κατάλαβαν ότι άλλο η συγγραφή ενός προγράμματος και άλλο η εκτέλεσή του και ο υπολογισμός αποτελεσμάτων.

iliasthes

Σας στείλανε πίνακα να συμπληρώσετε; Δεν ξέρω αν την έκανε την δουλειά ο υποδιευθυντής, γιατί με ρώτησε σελίδα, αλλά από οτι είδα πρόχειρα σε ένα χαρτάκι την σημείωσε και έδωσε τον αριθμό τηλεφωνικά. Χμ.... μην μας βγάλουνε και στον τάκο.

stratosg

Ναι στείλανε πίνακα να συμπληρώσουμε. Προσωπικά τελείωσα και το 10 κεφάλαιο, αλλά για να σου φύγει η ανησυχία στον τάκο θα βγείς όπως και νά 'χει. Είτε γιατί θα είσαι πολύ μπροστά (κακό) είτε θα είσαι πίσω (πάρα πολύ κακό), εννοείται βέβαια για εκείνους τους κυριούλιδες που κάθονται στις παχιές καρέκλες και βγάζουν????? προγράμματα, έχονας τουλαχιστο 15 χρόνια να μπουν σε αίθουσα. Τώρα αν είσαι μέσα στα πρότυπά τους, πήγαινε παίξε και κανένα τυχερό παιγνίδι μέρες που είναι.

Μην αγχώνεσαι καθόλου, καλές γιορτές.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

vav

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΩΣ ΠΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ.

ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ 1-3 & 8-11.

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.

ΤΙ ΛΕΤΕ?

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

xryka

Μια χαρά σε βρίσκω! Φαντάσου ότι εγώ εχω τελειώσει το κεφάλαιο 9 ...βέβαια κάνω απλές ασκήσεις ακόμα......
κατι ακούστηκε ότι θα αλλάξει η ύλη των εξετάσεων...

iliasthes

Βρίσκομαι στο κεφάλαιο 10, δεν έχουμε ασχοληθεί ακόμα με την case, έχουμε μείνει στην if.

iliasthes

Καλησπέρα, επαναφέρω στην επικαιρότητα ένα παλιό θέμα. Πως τα πάτε με την ύλη; Εμείς σήμερα μπήκαμε στο Κεφ. 11. 

kostasgoth

Εμεις την τελειωσαμε την Υλη...!! ;D

iliasthes


stratosg

Εγώ στο τέλος της επόμενης εβδομάδας θα είμαι στη For. Προς το παρών κάναμε τη while και ασχολούμαστε με την repeat until.

Iliasthes, μου δίνεις κουράγιο μιας και βλέπω ότι είμαστε στα ίδια πάνω - κάτω. Μάλλον οφείλεται στο ότι είμαστε όμοροι νομοί. Χαχαχαχα
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

iliasthes

Σε ποιο νομό είσαι; Κοίτα ο καθένας ακολουθεί τους ρυθμούς και τη μεθοδολογία που θεωρεί καλύτερη. Εμένα στόχος μου είναι μέχρι το κλείσιμο για τις διακοπές του Πάσχα να τελειώσω την ύλη. Το πολύ να χρειαστώ και μια βδομάδα μετά (δηλαδή 12-19 Απριλίου) Σήμερα τελείωσα την while και από αύριο πάω στην repeat.

Μετά το Πάσχα θα ξεκινήσω κάθε μέρα επαναληπτικά διαγωνίσματα, ασκήσεις κλπ. Επίσης σκέφτομαι (και κάποιοι μαθητές το θέσανε) πως αν οι εξετάσεις για τον Δ.Π. είναι πάλι ένα μήνα μετά το τέλος των μαθημάτων να κανονίσω κάποιες "συναντήσεις" με όσους μαθητές θέλουνε για ερωτήσεις, απορίες, ασκήσεις κλπ, γιατί ο ένας μήνας είναι μεγάλο πρόβλημα.

stratosg

Δίπλα και προς Ανατολάς, στην πόλη με τα χίλια χρώματα, το καρναβάλι, κλπ. Πως περνάς το Νέστο, εκεί.

Σαφώς κι ο καθένας έχει τους ρυθμούς του, απλά ανακουφίζομαι μιας και ο ρυθμός μου χτυπάει μαζί με άλλους ρυθμούς. Άλλωστε έχεις κι εσύ μια κάποια προϋπηρεσία στο μάθημα.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

soc_h

Καλημέρα, καλώς σας βρήκα και καλή διδακτική χρονιά.
Γράφω εδώ για να μην ανοίξω νέο θέμα καθώς είναι σχετικό.
Θα ήθελα να γράψουν οι πιο έμπειροι σχετικά με τον προγραμματισμό που έχουν για τη διδασκαλία του μαθήματος, αναφορικά με τη σειρά των κεφαλαίων που διδάσκουν. Πιο πάνω διάβασα ότι κάποιοι ξεκινούν με τα κεφάλαια 1-3 και μετά πάνε στο 8. Ισχύει γενικά αυτό ή μπορεί κάποιος να επιλέξει δομή ακολουθίας  :) και να διδάξει τα κεφάλαια με τη σειρά?
Επίσης, στον ψευδοκώδικα πόσο πρέπει να επιμένει κάποιος? Ρωτώ διότι στην ΑνΕφ για παράδειγμα, οι καθηγητές αφιερώνουν πολλές ώρες στις ασκήσεις δομών ακολουθίας/επιλογής/επανάληψης (βέβαια εκεί δεν υπάρχει η διδασκαλία πραγματικής γλώσσας).
Σας ευχαριστώ
Σωκράτης

demy8

Καλησπέρα,
η αλήθεια είναι οτι αρκετοί διδάσκουν παράλληλα τον ψευδοκώδικα με τη γλώσσα.
εγώ διδάσκω για 2η φορά το μάθημα σε φροντιστήριο και προτιμώ να κάνω τα κεφάλαια με τη σειρά γιατί έτσι κάνεις και μια μορφή επανάληψης αφού ουσιαστικά είναι σχεδόν οι ίδιες εντολές στα αγγλικά. Και τα παιδιά είναι πιο "έτοιμα" να καταλάβουν τη φιλοσοφία του προγραμματισμού.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Εγώ αφιερώνω αρκετά μαθήματα σε ψευδοκώδικα υλοποιώντας όλες τις δομές επανάληψης και έπειτα πραγματοποιώ τα αντίστοιχα σε Pascal.

stratosg

Κι εγώ προτιμώ να ολοκληρώνω την ύλη με τη σειρά, αφιερώνοντας χρόνο και ασκήσεις σε ψευδοκώδικα και διάγραμμα ροής. Έπειτα προχωράω στα κεφάλαια 5,6,7 που κομμάτια θεωρίας και κλείνω με τα υπόλοιπα τα οποία χρησιμοποιώ και ως επανάληψη αφού λύνουμε στο εργαστήριο πολλούς από τους αλγόριθμους που έχουμε ήδη υλοποιήσει σε ψευδοκώδικα, σε περιβάλλον Pascal ώστε να γίνει αντιληπτή και η διαφορά ψευδοκώδικα - διαγράμματος και υλοποίησης σε γλώσσα προγραμματισμού.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

iliasthes

Συμφωνώ με το Στράτο. Νομίζω πως υπάρχει η δυνατότητα με τον ψευδοκώδικα και τα λογικά διαγράμματα να επικεντρωθείτ ο ενδιαφέρον στη μεθοδολογία, τον τρόπο σκέψης και μετά με την pascal, αφού έχει επιτευχθεί αυτό να ασολείσαι περισσότερο με τη σύνταξη. Μου λείπει πολύ το συγκεκριμένο μάθημα.