Γυμνάσιο > Β΄ Γυμνασίου

Δυαδικοί αριθμοί: Μια ωραία πρόταση διδασκαλίας

(1/2) > >>

za√‘ag:


Δείτε τα παρακάτω βίντεο και μπορείτε να κατεβάσετε και εκπαιδευτικό υλικό για να οργανώσετε τα μαθήματά σας (Ελληνικά)

http://blogs.sch.gr/ezavag/?p=754

tzorba:
Φέτος για πρώτη φορά εφάρμοσα το παιχνίδι με τις κάρτες στο μάθημα της κωδικοποίησης και πήγε πάρα πολύ καλά.
Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν με ενδιαφέρον και καταλήξαμε να φτιάξουμε μέχρι και 8 bit από εθελοντές σε κάποια τμήματα.
Μια λεπτομέρεια μόνο, επειδή οι κάρτες που είχαμε δεν είχαν μπρος και πίσω έλεγα στα παιδιά να κρύβουν την κάρτα πίσω τους στο 0.

Keep Growing:
Ένας ακόμα, αποτελεσματικός τρόπος για να κατανοήσουν οι μαθητές τις μετατροπές είναι:

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2166.msg17191#msg17191


ps. Από πέρσι, αποφάσισα σε συνεννόηση με τη σύμβουλό μου, να μη διδάσκω μετατροπές αριθμητικών συστημάτων, αλλά μόνο αναφορά με παραδείγματα στο γεγονός ότι κάθε αριθμός του δεκαδικού έχει ισοδύναμο στο δυαδικό σύστημα αρίθμησης έτσι ώστε να μου μένει περισσότερος χρόνος στην κωδικοποίηση της πληροφορίας.

za√‘ag:
Η άσκησή σου έχει "φιλοξενηθεί" δεόντως στο blog μου, όπως και στην ... σχολική αίθουσα. (http://blogs.sch.gr/ezavag/?p=187)

ΥΓ. Αν ψάξεις στο blog θα βρεις κι άλλες ιδέες σου καθώς και αναφορές στο όνομά σου.

Keep Growing:
Βαγγέλη, επίσης και οι δικές σου ιδέες είναι φανταστικές, ιδιαιτέρα εκείνη με το συνδυασμό scratch με ρομποτική και Α με Γ Γυμνασίου.  :)

Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, απορώ πως βρίσκουν κάποιοι το κουράγιο και τη δύναμη όχι απλά να διδάξουν αλλά να διδάξουν πραγματικά καινοτόμα. 

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση