Γυμνάσιο > Β΄ Γυμνασίου

Διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας στην Β γυμνασίου

(1/5) > >>

Eri:
Φαντάζομαι το χετε δει....

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank17_6_10_1048.php

Ποιά ειναι η άποψή σας; Θα συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο; Ποιος καθηγητής αναλαμβάνει ως υπεύθυνος; Προορίζονται και για τα εργαστήρια πληροφορικής αυτά τα συστήματα; Ρωτώ γιατι είμαι σε λύκειο με οργανική θεση και διατίθεμαι και στο συστεγαζόμενο γυμνάσιο (το οποίο δεν έχει εργαστήριο και 'δανίζεται' το εργαστήριο του λυκείου), στο οποίο κάνω σε όλες τις τάξεις μάθημα.
 

poursali:
όχι δεν θα μπουν στα εργαστήριά μας. Για το "υπεύθυνος" καλή η απορία σου.

dim:
Σήμερα στο σύλλογο ζήτησε την άποψή μας αν θέλουμε διαδραστικούς και ανέφερε πως το υπουργείο δίνει 15000 euro για το σκοπό αυτό.
Η άποψή μου ήταν πως ναι θα ήθελα στο σχολείο μου τουλάχιστον ένα στην αίθουσα πολλαπλών!!
Βγήκαν τα μαχαίρια δεν ξέρουνε τίποτα δεν έχουν ακούσει τίποτα να τους δείξω εγώ.
Η απάντησή μου και η θέση μου ήταν η εξής:
Η ερώτησή σας ήταν αν επιθυμούμε να τοποθετηθεί διαδραστικός στο σχολείο μας.
Η απάντησή μου είναι ναι, τελεία.
Τώρα το κομμάτι της τεχνικής υποστήριξης δεν το γνωρίζω και κάθετα δεν το αναλαμβάνω.
Καθώς και για να δείξω σε συνάδελφο κάτι θα πρέπει να το γνωρίζω. Δεν το γνωρίζω και δεν είμαι σε θέση να επιμορφώσω συνάδελφο.
Θα μάθω και όποιος επιθυμεί θα μάθει.
Άλλωστε σε αυτή τη δουλειά γνωρίζετε περισσότερο από εμένα πως όλα εστιάζονται στο τι επιθυμεί να προσφέρει ο εκπαιδευτικός και  μέχρι που θέλει να φτάσει. Και όλα αυτά μόνος του!!!!
Δεν υπάρχει υποστήριξη ούτε από συναδέλφους, ούτε από υπουργείο, ούτε από μισθοδοσία.
Και δεν θα υπάρξει και τα χειρότερα θα έρθουν.
Γι αυτό ο καθένας και αν γινόταν και συλλογικά ευπρόσδεκτο αλλά δεν γίνεται ο καθένας μόνος του.
ΑΥΤΟΜΟΡΦΩΣΗ.
Σιωπή ιχθύος στο κοινό!!!!!!
Εγώ σφυριχτρούλα και διαλειμματάκι!!! Τα έχουν δει όλα!!!!!
Και όσο δίκιο έχουμε και όσο πιο καλά, σταθερά και ξεκάθαρα τοποθετούμαστε τόσο δεν θα τους παίρνει και θα το κλείνουν!!!!!
Τελικά αποφάσισαν άκουσα να παραγγείλουν 4!!!!!
Επίσης ξέχασα να σας σημειώσω το εξής:
Ανέφερα πως δεν ακουμπάνε εργαστήριο. Δεν ακουμπάνε προτζέκορα.
Και η θέση της ήταν:  ΝΑΙΙΙΙΙ δεν πειράζουμε το εργαστήριό σου και δεν θα σου πάρουμε το προτζέκτορα.
Άλλωστε λέει αυτοί που θα έρθουν να τα στήσουν στο  πακέτο είναι και αυτό ο προτζέκτορας.
Εσείς συνάδελφοι στο εργαστήριο θα αρνηθείτε ή  θα δεχτείτε να τοποθετηθεί?

mour:
Οι διαδραστικοί πίνακες πιστεύω είναι ΜΕΡΟΣ μιας γενικοτερης αναμόρφωσης του πλαισίου διδασκαλίας στην εκπαίδευση. Ως κάτι τέτοιο έχουν τεράστια "ουρά" στις δυνατότητες, αλλά κυρίως στον τρόπο αξιοπίσησης τους από εκπαιδευτικούς και μαθητές. Αν δεν είναι μέρος μιας γενικότερης τέτοιας αντίληψης θα είναι μια ακόμα ΜΠΟΥΡΔΑ όπως εν τέλει έγινε και με τα φορητά. Βασικός αποδέκτης είναι ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΛΕΣ οι ειδικότητες και δεν είναι "πληροφορική".

Εμείς το συζητήσαμε, έκανα μια ανάλογη με τα ανωτέρω τοποθέτηση, αλλά απάντηση δεν δόθηκε. Θα συζητηθεί ξανά τις επόμενες ημέρες το θέμα.
(PS είμαι σε ένα μικρό σύλλογο που η γνώμη του καθενός έχει ξεχωριστή βαρύτητα και δεν χάνεται μέσα στη γενικότερη βουή)

Καρκαμάνης Γεώργιος:

--- Παράθεση από: poursali στις 23 Ιουν 2010, 10:42:12 πμ ---όχι δεν θα μπουν στα εργαστήριά μας. Για το "υπεύθυνος" καλή η απορία σου.

--- Τέλος παράθεσης ---

 Για κάποιον χτυπάει η καμπάνα, για κάποιον που έχει καλές σχέσεις με την τεχνολογία(όπως λένε στο σχολείο μου). Σε ποιον πηγαίνει το μυαλό σας;

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση