ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΕΠΠ ΣΕ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ

Ξεκίνησε από Jimbo, 06 Μαΐου 2009, 08:55:17 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Jimbo

Καλησπέρα συνάδελφοι,
είμαι καθηγητής σε Γενικό Λύκειο και φέτος έχουμε μαθητή που εξετάζεται ενδοσχολικά τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Η νομοθεσία λέει οτι και πρέπει να αφαιρεθεί και το 1/3 της ύλης. Θα ήθελα να δω τις απόψεις σας τόσο για το ποιο κομάτι της ύλης να αφαιρέσω όσο και για το επίπεδο των θεμάτων.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Δημήτρης  Μπούζιος
Δημήτρης Μπούζιος
ΓΕΛ Άστρους

evry

Είναι σίγουρο ότι πρέπει να επιλέξεις τα 2/3 της ύλης; Ρωτάω γιατί σε αυτή την περίπτωση πρόκειται για πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα που εξετάζεται ενδοσχολικά. Απλά μου φαίνεται παράδοξο να γράφουν μαθητές της ίδιας τάξης εξετάσεις την ίδια περίοδο στο ίδιο μάθημα αλλά σε διαφορετική ύλη.
   Δεν μου έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο και μάλλον έχεις δίκιο, απλά μου φαίνεται λίγο παράδοξο

Τέλος πάντων τα κεφάλαια είναι
1,2,3,4,6,7,8,9,10
αφού θέλουμε να αφαιρέσουμε το 1/3 αυτό είναι περίπου 3 κεφάλαια. Εγώ θα αφαιρούσα τα
6, 4 και το 10.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Αφού έχει αναπηρία >67% η γνώμη μου είναι να τον βοηθήσεις να προχωρήσει στη ζωή του.
Να βγάλεις το 4 και το 6
Δεν έχω υπολογίσει σελίδες, βγάλε του και το 10

Jimbo

Το σχολείο έχει προγραμματισει να το δίνουν το μάθημα μετά την εξέταση σε πανελλαδικό επίπεδο αντίστοιχα. Σκέφτομαι, πως δεν πρέπει να λάβω και το επίπεδο των θεμάτων που θα πέσουν στις πανελλήνιες;

Σας ευχαριστώ για τις υποδείξεις
Δημήτρης Μπούζιος
ΓΕΛ Άστρους

P.Tsiotakis

Δεν μπορώ να σου πω τι θα κάνεις. Πάντως συζήτα και με τους άλλους καθηγητές στο σχολείο σου, τι θα κάνουν και εκείνοι

Laertis

Μου έχει τύχει να εξετάσω ενδοσχολικά ΑΕΠΠ πριν 3 χρόνια έναν μαθητή μου με αναπηρία >67% . Από όσο θυμάμαι στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα δεν αφαιρούνταν ύλη αλλά η διδακτέα ήταν και η εξεταστέα , εκτός αν άλλαξε κάτι απο τότε ως τώρα.
Οι μαθητές αυτοί περνούν με το βαθμό απολυτηρίου στη σχολή που επιλέγουν σε ποσοστό 3% (αν θυμάμαι καλά).

Γνώμη μου είναι ότι πρέπει να βοηθήσεις το μαθητή με όποιο τρόπο νομίζεις καλύτερο.
Θα πρότεινα να λάβεις υπόψιν :
Το επίπεδο του μαθητή
Τα θέματα που θα πέσουν στις εξετάσεις (μη βάλεις π.χ. δυσκολότερα)
Το επίπεδο των θεμάτων στα υπόλοιπα μαθήματα

Προφανώς καλό είναι να μιλήσετε οι καθηγητές που πρόκειται να εξετάσετε τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα και να ακολουθήσετε κοινή γραμμή
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

lykos

Όπως είπαν και οι προηγούμενοι συνάδελφοι, χρειάζεται προσοχή. Η γνώμη μου είναι, πως χρειάζεται - πέρα απ' τη συζήτηση με τους συναδέλφους - και συζήτηση με το μαθητή και - ενδεχομένως - με τους γονείς. Καλούμαστε, δυστυχώς, να κάνουμε και τον ψυχολόγο...
Στο σχολείο μου πέρσυ, είχαμε μια τέτοια περίπτωση. Δεν ήταν της τεχνολογικής (για να τον εξετάσω), αλλά απ' ότι είπαν οι συνάδελφοι, ήταν "αδύνατος" μεν, αλλά τον βοήθησαν όσο μπορούσαν.
Το αποτέλεσμα ήταν, να ρθεί στο σχολείο η μητέρα του - τον Σεπτέμβρη - για να διαμαρτυρηθεί, γιατί το παιδί δεν πέρασε τουλάχιστον στο παιδαγωγικό (δάσκαλος).
Γιατί το πετάνε - κι' αυτό - το μπαλάκι σε μας?

evry

αυτά συμβαίνουν με πολλούς γονείς. Το μπαλάκι το πετάνε στους καθηγητές. Ο κάθε ένας κάνει αυτό που του υπαγορεύει η συνείδηση του. Προφανώς θα βοηθήσεις το παιδί αυτό, όμως δεν είναι δυνατόν σε έναν αδύνατο μαθητή που θα έγραφε 10-12 να του βάλεις 18-19. ok, βάζεις πιο εύκολα θέματα, βοηθάς και λίγο στη βαθμολογία αλλα μέχρι εκεί. Μέχρι εκεί διότι θα υπάρχει άλλο ένα παιδί που ανήκει στην ίδια κατηγορια και αξίζει να περάσει στη σχολη αυτή διότι γραφει αντικειμενικά 18-19. Τι θα πεις σε αυτό το παιδί?

Τα λέω αυτά γιατί πρόπερσι είχα ένα τέτοιο παιδί το οποιο είχε μέσο ορο ακριβώς 20. Κανεις δεν του φέρθηκε με επιείκεια. Το άξιζε το 20 και το κέρδισε αξιοπρεπώς. Επειδή είχε σάκχαρο όμως ήταν ρίσκο να δώσει πανελλήνιες. Αν πάθαινε κάποια κρίση υπογλυκαιμίας. Να σημειώσω ότι το παιδί έκανε 3 ενέσεις ινσουλίνης την ημερα. Έτσι έδωσε ενδοσχολικές σε όλα τα μαθήματα και φυσικά πήγε πολύ καλά. Δεν αδίκειται λοιπόν αυτό το παιδί όταν σε άλλους μαθητές τις ίδιας κατηγοριας οι βαθμοί μπαίνουν με το τσουβάλι? Τα παιδιά αυτά συναγωνίζονται μεταξύ τους οποτε βάζοντας μεγάλους βαθμούς σε κάποιον αδικείς κάποιον άλλον. Το να βάζεις μεγάλους βαθμούς είναι η πιο εύκολη, ανώδυνη και ανεύθυνη στάση που μπορείς να ακολουθήσεις.
  Οποτε δεν πρέπει να ενδίδεις σε πιέσεις από γονείς.

Παρεπιπτόντως, ο Μπαμπινιώτης θέλει να μετράει ο βαθμός του λυκείου για την εισαγωγή στα ΑΕΙ. Φαντάζεστε τι έχει να γίνει έτσι?
   

Παράθεση από: lykos στις 07 Μαΐου 2009, 10:45:46 ΜΜ
Το αποτέλεσμα ήταν, να ρθεί στο σχολείο η μητέρα του - τον Σεπτέμβρη - για να διαμαρτυρηθεί, γιατί το παιδί δεν πέρασε τουλάχιστον στο παιδαγωγικό (δάσκαλος).
Γιατί το πετάνε - κι' αυτό - το μπαλάκι σε μας?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

panastros

Βάλε ρε εύκολα να περάσει το κορίτσι, μην τη φάει η μιζέρια της Γούβας!!! :) :) :)

karaberis

Δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχω την εντύπωση οτι δεν πρέπει να αφαιρέσεις ύλη.

Υλη αφαιρείται για παράδειγμα στη Φυσική Γενικής Παιδείας, όταν ο μαθητής δεν το έχει επιλέξει ως μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο, οπότε ΤΟΤΕ μόνο, αφού θα εξεταστεί ενδοσχολικά του αφαιρείται  το 1/3 της ύλης. Το μάθημα της ΑΕΠΠ είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πανελλαδικώς εξεταζόμενο για την κατεύθυνση, άσχετα αν θα εξεταστεί ο μαθητής στο σχολείο του για κάποιο λόγο.

Πάντα με επιφύλαξη και φυσικά θα κάνεις οτι σου πει ο Λυκειάρχης (αυτός έχει την ευθύνη). Όσο για το ποιά τμήματα να αφαιρέσεις (εφόσον προβλέπεται) ήδη πήρες αρκετές ιδέες από τους προηγούμενους.

Φιλικά