ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΕΠΠ ΣΕ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ

Ξεκίνησε από Jimbo, 06 Μαΐου 2009, 08:55:17 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Jimbo

Καλησπέρα συνάδελφοι,
είμαι καθηγητής σε Γενικό Λύκειο και φέτος έχουμε μαθητή που εξετάζεται ενδοσχολικά τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Η νομοθεσία λέει οτι και πρέπει να αφαιρεθεί και το 1/3 της ύλης. Θα ήθελα να δω τις απόψεις σας τόσο για το ποιο κομάτι της ύλης να αφαιρέσω όσο και για το επίπεδο των θεμάτων.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Δημήτρης  Μπούζιος
Δημήτρης Μπούζιος
ΓΕΛ Άστρους

evry

Είναι σίγουρο ότι πρέπει να επιλέξεις τα 2/3 της ύλης; Ρωτάω γιατί σε αυτή την περίπτωση πρόκειται για πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα που εξετάζεται ενδοσχολικά. Απλά μου φαίνεται παράδοξο να γράφουν μαθητές της ίδιας τάξης εξετάσεις την ίδια περίοδο στο ίδιο μάθημα αλλά σε διαφορετική ύλη.
   Δεν μου έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο και μάλλον έχεις δίκιο, απλά μου φαίνεται λίγο παράδοξο

Τέλος πάντων τα κεφάλαια είναι
1,2,3,4,6,7,8,9,10
αφού θέλουμε να αφαιρέσουμε το 1/3 αυτό είναι περίπου 3 κεφάλαια. Εγώ θα αφαιρούσα τα
6, 4 και το 10.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Αφού έχει αναπηρία >67% η γνώμη μου είναι να τον βοηθήσεις να προχωρήσει στη ζωή του.
Να βγάλεις το 4 και το 6
Δεν έχω υπολογίσει σελίδες, βγάλε του και το 10

Jimbo

Το σχολείο έχει προγραμματισει να το δίνουν το μάθημα μετά την εξέταση σε πανελλαδικό επίπεδο αντίστοιχα. Σκέφτομαι, πως δεν πρέπει να λάβω και το επίπεδο των θεμάτων που θα πέσουν στις πανελλήνιες;

Σας ευχαριστώ για τις υποδείξεις
Δημήτρης Μπούζιος
ΓΕΛ Άστρους

P.Tsiotakis

Δεν μπορώ να σου πω τι θα κάνεις. Πάντως συζήτα και με τους άλλους καθηγητές στο σχολείο σου, τι θα κάνουν και εκείνοι

Laertis

Μου έχει τύχει να εξετάσω ενδοσχολικά ΑΕΠΠ πριν 3 χρόνια έναν μαθητή μου με αναπηρία >67% . Από όσο θυμάμαι στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα δεν αφαιρούνταν ύλη αλλά η διδακτέα ήταν και η εξεταστέα , εκτός αν άλλαξε κάτι απο τότε ως τώρα.