ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

fupat2

Παράθεση από: aperdos στις 10 Μαΐου 2015, 10:48:19 ΜΜ
@fupat2
Στο έγραψα και πριν, εμένα με ενδιαφέρει να ξέρω ποιος φέρει την ιδέα. Ιδίως όταν πρόκειται για συνδικαλισμό στον οποίο κρύβονται τόσα συμφέροντα.  Έχεις διαβάσει την φάρμα των ζώων φαντάζομαι. Άλλο τα γουρούνια στο τέλος και άλλο ο γάιδαρος.
Νομίζω όμως ότι έχουμε ξεφύγει από το θέμα που καίει την κοινότητα αυτή τη στιγμή. Εγώ δεν έχω να συνεισφέρω κάτι άλλο στη συζήτηση.

Την ιδέα δεν την φέρει κανένας. Η ιδέα υπάρχει από μόνη της.


Αν υποστηρίζεις την ιδέα, και αν βεβαίως κατέχεις και τις τεχνικές γνώσεις, θα συμβάλλεις με χαρά στην συζήτηση για την τεχνική υλοποίησή της.

Αν όμως, ενώ έχεις τις τεχνικες γνώσεις, παρόλαυτά δεν θέλεις να συμμετέχεις στην τεχνική συζήτηση, τότε αυτό σημαίνει ότι μάλλον δεν υποστηρίζεις την ιδέα.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

petrosp13

Θα διαβάσουμε πολλά ακόμα;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

fupat2

Παράθεση από: petrosp13 στις 10 Μαΐου 2015, 11:15:47 ΜΜ
Θα διαβάσουμε πολλά ακόμα;

Όχι να μην διαβάσουμε άλλο. Να μας το πεις εσύ προφορικά, σε αρχείο ήχου.

Τι πρέπει να κάνουμε από εδώ και πέρα;
Καμιά άλλη ιδέα;
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

xara_pap

Ας μας ενημερωσει κάποιος για τις εξελίξεις και για το πότε θα ανακοινωθούν οι σχολές.

fupat2

#904
Παράθεση από: xara_pap στις 11 Μαΐου 2015, 12:45:04 ΠΜ
Ας μας ενημερωσει κάποιος για τις εξελίξεις και για το πότε θα ανακοινωθούν οι σχολές.

Γιατί έχεις καμιά ελπίδα ότι οι σχολές πληροφορικής δεν θα διασπαστούν τελικά, αν δεν κάνουμε τίποτα και κάτσουμε στα αβγά μας;

Και αν το σκεφτείς, οι σχολές είναι αυτό που πρέπει κυρίως να μας απασχολεί;

Ή το ότι στον προσανατολισμό της πληροφορικής στην Γ λυκείου τα παιδιά θα κάνουν μόλις 2 ώρες πληροφορική κατεύθυνσης (με το ξεπερασμένο βιβλίο ΑΕΠΠ το οποίο λίγα μπορεί να προσφέρει στην εποχή μας σε αυτό που ονομάζουμε πληροφορική παιδεία) και 5 ολόκληρες ώρες ιστορία γενικής παιδείας !!!

Η χαρά του φροντιστηρίου (και των παπαγάλων φροντιστών που έχουν μείνει στην δεκαετία του 90) είναι ο κουράκης και ο μπαλτας, όπως ήταν βεβαίως και ο λοβ και ο αρβι. Όλοι οι κοινοβουλευτικοί αρλεκίνοι τα ίδια!
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

fupat2

#905
Παράθεση από: fupat2 στις 07 Μαΐου 2015, 10:26:26 ΜΜ
Ωραίο το πινακάκι σου. Έφτιαξα και εγώ ένα παρόμοιο για το δικό μου σχέδιο. Θα μπορούσαμε το δικό σου, του nektar αλλά και οποιουδήποτε άλλου, να τα βάζαμε όλα μαζί σε ένα μέρος για να τα συγκρίνουμε.

Ακολουθεί το πινακάκι το δικό μου:



























1 μάθημα2 μάθημα3 μάθημα4 μάθημαΣχολή5 μάθημαΈξτρα Πεδία
νελιστοριααρχαιαλατινικα-->ανθρωπιστικέςκοινωνιολογία--> νομικές
μαθηματικά--> παιδαγωγικές
νελιστοριααρχαιακοινωνιολ-->νομικέςαρχαία --> ανθρωπιστικές
μαθηματικά--> παιδαγωγικές
νελιστοριαμαθηματικα--------->-->παιδαγωγικά(δεν αναλύωτους συνδυασμούς 4ου και 5ου μαθήματος)
νελιστοριαμαθηματικακοινωνιολ-->κοινωνιολ, παιδαγωγπληροφορική--> πληροφορικής
νελμαθηματικαπληροφορικη--------->-->πληροφορικης
νελμαθηματικαπληροφορικηιστορία-->πληροφορ, παιδαγωγφυσική--> πληροφορ Φ
χημεία--> πληροφορ Χ
κοινωνιολογία--> κοινωνιολογικές
νελμαθηματικαπληροφορικηχημεια-->πληροφ, πληροφ Χφυσική--> θετικές, πληροφορ Φ, πληροφορ Φ+Χ
ιστορία--> παιδαγωγικά
βιολογία--> παραιατρικά
νελμαθηματικαπληροφορικηφυσικη-->πληροφ, πληροφ Φχημεία--> θετικές, πληροφορ Χ, πληροφορ Φ+Χ
ιστορία--> παιδαγωγικά
νελμαθηματικαπληροφορικηαοθ-->οικονομικά, πληροφορφυσική-->πληροφορικής Φ
χημεία-->πληροφορικής Χ
ιστορία--> παιδαγωγικά
νελχημείαβιολογια--------->-->παραιατρικα(δεν αναλύωτους συνδυασμούς 4ου και 5ου μαθήματος)
νελχημείαφυσικήβιολογια--> υγείας, παραιατρικάμαθηματικά--> θετικές
νελχημείαφυσικήμαθηματικα--> θετικέςβιολογία--> υγείας, παραιατρικά
ιστορία--> παιδαγωγικά
πληροφορική--> πληρ, πληρ Φ, πληρ Χ, πληρ Φ+Χ

Παρατηρώντας το δικό μου πινακάκι (που τονίζω ότι ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΑ από ΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ, πάντα βέβαια κατά την εκτίμησή μου και ως πρόβλεψη) και συγκρίνοντάς το με το σχέδιο του κουράκη είναι ξεκάθαρο γιατί  Ο ΓΙΑΤΡΟΣ κουράκης επέλεξε το σχέδιό του. Το σχέδιο του Κουράκη είναι κατ' αρχήν κομμένο και ραμμένο ώστε να μπορούν οι "καλοί μαθητές" υποψήφιοι της ιατρικής, με τα μαθήματά τους αλλά και με το πέμπτο μάθημα ως μπαλαντερ, να έχουν πολλές επιλογές αν αποτύχουν στις ιατρικές σχολές.  Και κατά δεύτερον να ευνοηθούν οι παιδαγωγικές και οι παραιατρικές σχολές με αθρόα εισαγωγή φοιτητών, σε βάρος όμως της κοινής λογικής που ορίζει ότι δεν είναι δυνατόν να συγκρίνουμε δυο εξεταζόμενους όταν δίνει ο καθένας τους διαφορετικό μάθημα!

Οι χημικοί είναι απλά οι παράπλευρες ωφέλειες του σχεδίου του κουράκη, και εμείς για μια ακόμα φορά οι παράπλευρες απώλειες.

Στα πλαίσια της τυποποίησης των συστημάτων πρόσβασης, παραθέτω τυποποιημένο με την μέθοδο μου και με την μέθοδο του πίνακα του petrosp13 , το περιβόητο σύστημα πρόσβασης των κουράκη-μπαλτά


Το υπουργείο διαλέγει τα μαθήματα:
νελ, ιστορια, ιστορια ΓΠ, αρχαία, λατινικα, βιολογια, βιολογια ΓΠ,μαθηματικα, μαθηματικα ΓΠ, φυσική,χημεια, πληροφορική, αοθ

Οι σχολές "επέλεξαν": ( ;D ;D ;D συγνώμη παρασύρθηκα)
ανθρωπιστικές: (νελ, ιστορια, αρχαια, λατινικα)
υγείας: (νελ, ιστορια, αρχαία, βιολογια ΓΠ)  ή (νελ, μαθηματικα, πληροφορική, βιολογια ΓΠ) ή (νελ, χημεια, φυσική, βιολογια)
παιδαγωγικές:(νελ, ιστορια, αρχαια, μαθηματικα ΓΠ) ή ( νελ. μαθηματικα, πληροφορικη, ιστορια ΓΠ) ή (νελ, χημεια, φυσική, ιστορια ΓΠ)
οικονομικές: (νελ, μαθηματικα, πληροφορική, αοθ)
πληροφορικής: (νελ, μαθηματικά, πληροφορική, αοθ)
θετικές: (νελ, χημεια, φυσική, μαθηματικα)

Αλγόριθμος:
Μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά.

Ο πίνακας:











1 μάθημα2 μάθημα3 μάθημα4 μάθημαΣχολή5 μάθημαΈξτρα Πεδία
νελιστοριααρχαιαλατινικα-->ανθρωπιστικές
βιολογία ΓΠ--> υγείας
μαθηματικά ΓΠ--> παιδαγωγικά
νελμαθηματικαπληροφορικηβιολογία ΓΠ-->υγείας
ιστορία ΓΠ--> παιδαγωγικά
αοθ-->οικονομικά, πληροφορ
νελχημείαφυσικήβιολογια--> υγείας
μαθηματικα--> θετικές
ιστορία ΓΠ--> παιδαγωγικά


Αν μας άφηναν οι διαχειριστές ίσως βάζαμε και μια ψηφοφορία ανάμεσα στα πιθανά συστήματα πρόσβασης. Αλλά ξέχασα, οι ψηφοφορίες απαγορεύονται.....
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: fupat2 στις 11 Μαΐου 2015, 01:27:43 ΠΜ
Γιατί έχεις καμιά ελπίδα ότι οι σχολές πληροφορικής δεν θα διασπαστούν τελικά, αν δεν κάνουμε τίποτα και κάτσουμε στα αβγά μας;

Και αν το σκεφτείς, οι σχολές είναι αυτό που πρέπει κυρίως να μας απασχολεί;

Ή το ότι στον προσανατολισμό της πληροφορικής στην Γ λυκείου τα παιδιά θα κάνουν μόλις 2 ώρες πληροφορική κατεύθυνσης (με το ξεπερασμένο βιβλίο ΑΕΠΠ το οποίο λίγα μπορεί να προσφέρει στην εποχή μας σε αυτό που ονομάζουμε πληροφορική παιδεία) και 5 ολόκληρες ώρες ιστορία γενικής παιδείας !!!

Η χαρά του φροντιστηρίου (και των παπαγάλων φροντιστών που έχουν μείνει στην δεκαετία του 90) είναι ο κουράκης και ο μπαλτας, όπως ήταν βεβαίως και ο λοβ και ο αρβι. Όλοι οι κοινοβουλευτικοί αρλεκίνοι τα ίδια!

Απο φιλοσοφια είσαι πρώτος.

Έκανες τπτ όλο αυτό το διάστημα; Εστω το συστημα διανομής κλειδιών;;

fupat2

#907
Παράθεση από: janag79 στις 11 Μαΐου 2015, 10:50:14 ΠΜ
Απο φιλοσοφια είσαι πρώτος.

Έκανες τπτ όλο αυτό το διάστημα; Εστω το συστημα διανομής κλειδιών;;

Θες να το συζητήσουμε εδώ;

Δεν υπάρχει σύστημα διανομής κλειδιών. Υπάρχουν μόνο προδιαγραφές συμβατών κλειδιών που παράγει ο καθένας στο σπίτι του, με δικιά του ευθύνη. Και έρχεται με το δημόσιο κλειδί που τηρεί αυτές τις προσυμφωνημένες προδιαγραφές στην συνέλευση, για να το γνωστοποιήσει στους άλλους. Η διανομή γίνεται στην συνέλευση. Δηλαδή παράγεται στην συνέλευση το αρχείο με τα δημόσια κλειδιά όλων (υπάρχει και η δυνατότητα της ανωνυμοποίησης των παρευρισκομένων με ανακάτεμα των δημοσίων κλειδιών σε μια κάλπη, αν είναι αυτό επιθυμητό) και όλοι παίρνουν αυτό το αρχείο με τα κλειδιά όλων σε κάποιο στικάκι τους. Και από εκεί και πέρα ο καθένας το έχει καλά φυλαγμένο σε κάποιο σημείο του υπολογιστή του, έτσι ώστε να αναγνωρίζει και να αναγνωρίζεται εφεξής διαδικυακά με τους υπολοίπους.

Αν είναι να συζητήσουμε λοιπόν κάτι, είναι ποιές πρέπει να είναι οι προδιαγραφές των κλειδιών, και να κατασκευαστεί ένα tutorial για το πως μπορεί να παράξει κάποιος ένα τέτοιο κλειδί στο σπίτι του, για να έρθει προετοιμασμένος στην συνέλευση.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

Vagnes

Εναποθέτω τις ελπίδες μου πλέον στους διαχειριστές... Ας γίνει ενα νήμα μόνο για τη Μεγάλη Ιδέα να μην πονάν άλλο τα ματάκια μας εδώ...

fupat2

Παράθεση από: Vagnes στις 11 Μαΐου 2015, 11:06:23 ΠΜ
Εναποθέτω τις ελπίδες μου πλέον στους διαχειριστές... Ας γίνει ενα νήμα μόνο για τη Μεγάλη Ιδέα να μην πονάν άλλο τα ματάκια μας εδώ...

Εδώ συζητάμε τρόπους δράσης. Αν σε ενοχλεί ο συγκεκριμένος, φαντάζομαι θα έχεις κάποιον άλλο καλύτερο να προτείνεις.
Σε ακούμε λοιπόν......
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).


NiColas1957


apom

Παράθεση από: fupat2 στις 11 Μαΐου 2015, 11:15:50 ΠΜ
Εδώ συζητάμε τρόπους δράσης. Αν σε ενοχλεί ο συγκεκριμένος, φαντάζομαι θα έχεις κάποιον άλλο καλύτερο να προτείνεις.
Σε ακούμε λοιπόν......
Το οτι κανενας ενδεχωμενως δεν θελει να ακουσει η να διαβασει εσενα σου περασε απο το μυαλο...; και για να βοηθησω ... Γιατι δεν φτιαχνεις ενα δικο σου νημα;; αφου βλεπεις δεν σε παιζει κανενας... Φτιαξε μια δικια σου παραλια... Αντε μπραβο καμαρι μου

pmkr


fupat2

Παράθεση από: apom στις 11 Μαΐου 2015, 02:23:23 ΜΜ
Το οτι κανενας ενδεχωμενως δεν θελει να ακουσει η να διαβασει εσενα σου περασε απο το μυαλο...; και για να βοηθησω ... Γιατι δεν φτιαχνεις ενα δικο σου νημα;; αφου βλεπεις δεν σε παιζει κανενας... Φτιαξε μια δικια σου παραλια... Αντε μπραβο καμαρι μου

Καμάρι μου, ο άνθρωπος από πάνω που του απάντησα, με ρώτησε κάτι. Προφανώς και θέλει να ακούσει.

Και είναι και επώνυμος καμάρι μου, όχι σαν και σένα και τον φίλο σου.

Πολύ χωμένο σε βλέπω. Και το "ενδεχομένως" καμάρι μου, με ομικρον.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).