Αιτήσεις για το Project (sos)

Ξεκίνησε από peter13, 23 Μαΐου 2011, 02:36:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

lp

Το υλικό που πήραμε εμείς από την επιμόρφωση στην Τρίπολη...

http://2lyk-nafpl.arg.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=67:----project&catid=43:project&Itemid=53

Γενικά από ότι κατάλαβα κάθε εκπαιδευτής τα έλεγε και κάπως διαφορετικά... Σε γενικές γραμμές αυτά που έμαθα συμπίπτουν με όσα γράφει ο συνάδελφος Δημήτρης Γκίνης παραπάνω.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

P.Tsiotakis

Έμαθα ακόμη οτι κατ' εξάιρεση μπορεί το 3ωρο να μην είναι συνεχόμενο, αλλά 2ωρο (στην αρχή της ημεράς) και 1 ώρα (τελευταίες ώρες)

επίσης, πως η εργασία δεν είναι απαραίτητο να κατατεθεί ηλεκτρονικά  ;)
αυτό βέβαια δεν ξέρω πως κολλάει με τον ηλεκτρονικό φάκελο.

Δημήτρης Γκίνης

Ηλεκτρονικός φάκελος;; Να σου πω την αλήθεια εγώ από αυτά που άκουσα αποκόμισα την εντύπωση ότι θα είναι hard copy, μέσα στον οποίο ο μαθητής , εκτός τω άλλων, θα τηρεί και ένα είδους ημερολόγιο, στο οποίο θα σημειώνει τι αναλαμβάνει να κάνει, τι έκανε κτλ κτλ.
Ξέρεις κάτι συγκεκριμένο επ'αυτού Παναγιώτη;

P.Tsiotakis

δεν συμμετείχα με κανένα τρόπο σε αυτήν την επιμόρφωση!
θυμάμαι τις εξαγγελίες για ηλεκτρονικό φάκελο και συμμετοχή των Project στην εισαγωγή στην τριτοβάθμια.

Όμως, το hard copy είναι το ... ρεαλιστικό σενάριο ...

gimnasio

στην αβ βγήκε ο οδηγός για τις εργασίες

gimnasio

ξέρουμε αν ο πολλαπλασιαστής θα έχει ώρες για το project; Δικαιούται κανά τρίωρο;

alex1alex

Αρχισαν οι αιτησεις για τα Project στον ΟΕΠΕΚ

lp

Το βιβλίο του εκπαιδευτικού για τις Ερευνητικές Εργασίες στη σελίδα του ΟΕΠΕΚ

http://www.oepek.gr/portal/index.php?option=com_remository&Itemid=107&func=select&id=11
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

lykos

"Δουλειά δεν είχε ο διάολος..."
Η αποψή μου είναι πως το καινούργιο φρούτο είναι - πάλι - πατάτα. Εγώ δεν "επιμορφώνομαι" και ας πάω και σε 10 Σχολεία για κάλυψη ωραρίου.
Ως συνήθως: Θεωρίες, πειραματισμοί,  μεγάλες κουβέντες και να τα "πάρει κάνας δικός μας". Αφού διέλυσαν την τεχνική εκπαίδευση, έστειλαν όλα τα παιδιά στα Λύκεια (Μη προσαρμογή του προφορικού στο γραπτό για απολυτήριο, με 3 στα ΤΕΙ, ...), συνεχίζουν να μας πουλάν παραμύθι.
Αν είναι μάγκες, ας βάλουν τα projects στην Γ' Λυκείου και να μετράν για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια. Εκεί σε θέλω. Όταν γίνει αυτό, θά 'χει γίνει και η Ελλάδα κράτος...

fof

Παράθεση από: lykos στις 25 Αυγ 2011, 10:35:56 ΜΜ
"Δουλειά δεν είχε ο διάολος..."
Η αποψή μου είναι πως το καινούργιο φρούτο είναι - πάλι - πατάτα. Εγώ δεν "επιμορφώνομαι" και ας πάω και σε 10 Σχολεία για κάλυψη ωραρίου.
Ως συνήθως: Θεωρίες, πειραματισμοί,  μεγάλες κουβέντες και να τα "πάρει κάνας δικός μας". Αφού διέλυσαν την τεχνική εκπαίδευση, έστειλαν όλα τα παιδιά στα Λύκεια (Μη προσαρμογή του προφορικού στο γραπτό για απολυτήριο, με 3 στα ΤΕΙ, ...), συνεχίζουν να μας πουλάν παραμύθι.
Αν είναι μάγκες, ας βάλουν τα projects στην Γ' Λυκείου και να μετράν για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια. Εκεί σε θέλω. Όταν γίνει αυτό, θά 'χει γίνει και η Ελλάδα κράτος...

:-*

dkonetas

Προτάσεις για τον ρόλο των πληροφορικών στις Ερευνητικές εργασίες
http://www.epe.org.gr/various/EreynitikiErgasia_2011_09_26.pdf

ΔΚ :-)

fof

Μπράβο στην ΕΠΕ!!!!!! Οι πιο κατάλληλοι  για τα 'project' είναι ο κλάδος ΠΕ19/20!

Κι ενώ κανένας δεν θέλει να τα αναλάβει, σπεύδουν οι 'φουκαριάρηδες' του σχολείου!

Να ρωτήσω κάτι; Από πού/πως  συμπέρανε  η ΕΠΕ πως οι Πληροφορικοί θέλουν να εμπλακούν σ' αυτή τη γελοιότητα (κατ εμέ), ρωτήθηκε κανένας;

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως παίρνονται τέτοιου είδους πρωτοβουλίες,  εάν είναι να στέλνει ο καθένας στο Υπουργείο Παιδείας ότι προτάσεις θέλει, τότε να καταθέσω κι εγώ τις προτάσεις μου , κι ας μην εκπροσωπώ κανέναν!
Τι να πω .... Έλεος!

Vangelis

Φωτεινή όχι και κανέναν υπερβάλεις !!!!    17 άτομα ψήφισαν στις τελευταίες εκλογές απο την Αττική (δεν ξέρω πόσοι ήταν καθηγητές αλλα θα με ενδιέφερε να μάθω)

dkonetas

σε ένα θέμα με πολύ συγκεκριμένο τίτλο "Αιτήσεις για το Project" θα ήταν πολύ καλύτερο να υπήρχε αν όχι κάποια αντιπρόταση τουλάχιστον κάποιος επί της ουσίας σχολιασμός στην μόνη πρόταση η οποία, με βάση όσα έχουν υποπέσει στην αντίληψή μου, έχει δημόσια κατατεθεί.
Ακολουθώντας πρώτα ο ίδιος την προτροπή μου και δεν θα ξεφύγω από το θέμα του νήματος αποφεύγοντας να απασχολήσω τη λίστα  απαντώντας σε πικρόχολες και άσχετες με την υποβαλλόμενη παρέμβαση παρατηρήσεις και απλά θα θέσω τα εξής ερωτήματα:
- Διαφωνείτε σε κάτι από αυτά που προτείνονται;
Πιό συγκεκριμένα:
α) Μεγάλο μέρος των καθηγητών ΠΕ-19 & ΠΕ-20, πέρα από τα όσα άλλα πρόσθετα επιφορτίζονται σε κάθε σχολείο καλούνται,   ούτως ή άλλως, να υποστηρίξουν και τις διαδικασίες του νεοεφαρμοζόμενου μαθήματος. Άραγε γιατί μπορεί κάποιος να διαφωνεί με το να  ανατίθεται σε πληροφορικούς defacto τουλάχιστον η 1 ώρα   (και οι 3 αν είναι κάποιο project το εφαρμόζουμε οι ίδιοι)  για κάθε σχετικό τμήμα ...
Έχετε αναλογιστεί με πόσες θέσεις εργασίας (ή μη εφεδρείας) αντιστοιχεί αυτό αν γίνει ποτέ δεκτό; Έχετε αναλογιστεί με πόσες θέσεις εργασίας μπορεί να αντιστοιχεί του χρόνου και αργότερα, οπότε το ίδιο μάθημα θα εφαρμοστεί , όπως προβλέπεται και στις επόμενες τάξεις του Λυκείου; Έχουμε αλήθεια το δικαίωμα απέναντι σε όσους είτε απειλείται η θέση τους είτε παραμένουν άνεργοι είτε περισσεύουν να απεμπολήσουμε το δικαίωμα έστω να διεκδικήσουμε αυτές τις ώρες;
β) Διαφωνείτε μήπως με την ανάδειξη του παράδοξου να καλούνται οι μαθητές και οι καθηγητές να εφαρμόσουν τα αποτελέσματα και τις μεθόδους του μαθήματος Εφαρμογές Πληροφορικής το οποίο πρόσφατα καταργήθηκε; Διαφωνείτε ότι είναι ευκαιρία να επαναφέρουμε για άλλη μία φορά την πρόταση για την επανένταξή του στο πρόγραμμα των Λυκείων και με την ευκαιρία της υποστήριξης του νέου μαθήματος; Άλλωστε για το θέμα υπάρχουν σχετικές σύμφωνες παρεμβάσεις όπως επισημαίνεται και στο υπόμνημα από το σύνολο των εμπλεκόμενων φορέων. 
γ) διαφωνείτε με το ότι σε κάθε ευκαιρία οι αποφάσεις του υπουργείου υποβαθμίζουν την Τεχνική εκπαίδευση; (άραγε γιατί στα ΕΠΑΛ ακριβώς για την ίδια εργασία προβλέπονται 2 έναντι 3 ωρών;)
δ) διαφωνείτε με το 3ο σκέλος της πρότασης του  http://www.epe.org.gr/various/EreynitikiErgasia_2011_09_26.pdf όπου περιλαμβάνει και την δημιουργία ξεχωριστού κύκλου «Εφαρμογές Πληροφορικής και Νέες Τεχνολογίες» έτσι ώστε πιό εύκολα όσοι από τους πληροφορικούς ενδιαφέρονται να μπορούν να επιλέξουν την υλοποίηση σχετικότερων με τις σπουδές τους projects ...




Σπύρος Δουκάκης

Παράθεση από: dkonetas στις 28 Σεπ 2011, 08:40:19 ΜΜ
...
β) Άλλωστε για το θέμα υπάρχουν σχετικές σύμφωνες παρεμβάσεις όπως επισημαίνεται και στο υπόμνημα από το σύνολο των εμπλεκόμενων φορέων...


Εντάξει... dkonetas. Μας έπεισε το κείμενο για τους αγαθούς σκοπούς της προσπάθειας που αναφέρει:

Παράθεση
παρεμβάσεις όλων των εμπλεκομένων φορέων (ΕΛΜΕ, ΟΛΜΕ, Ένωση Πληροφορικών Ελλάδος, Σύλλογοι Καθηγητών Πληροφορικής, Πανεπιστημιακά Τμήματα Πληροφορικής, Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών κλπ)

Μισές αλήθειες... γιατί άραγε νιώθει την ανάγκη ο συγγραφέας του κειμένου να κρύψει αυτούς που αγωνίστηκαν για να υπάρχουν τα μαθήματα στο Λύκειο;

θέλει Αρετή και Τόλμη...