Αιτήσεις για το Project (sos)

Ξεκίνησε από peter13, 23 Μαΐου 2011, 02:36:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dkonetas

#60
Απαντώ στον Vangelis ... αργότερα αν έχω χρόνο ελπίζω να απαντήσω και σε άλλους συνομιλητές του Forum ...
Παράθεση από: Vangelis στις 29 Σεπ 2011, 11:40:44 ΜΜ
Δεν διαφωνούμε με το νόημα των προτάσεων
Ο κυριότερος λόγος ο οποίος ξεκίνησα από τον Vangelis είναι ότι είναι μάλλον ο μόνος ο οποίος από το σύνολο του παραπάνω διαλόγου απαντά και με κάτι που αφορά το προς συζήτηση θέμα αυτού του thread

Παράθεση από: Vangelis στις 29 Σεπ 2011, 11:40:44 ΜΜ
αν και θα μπορούσαν να έχουν διατυπωθεί πολύ καλύτερα, με μεγαλύτερη πληρότητα και αφού είχε ερωτηθεί ένα πλήθος συναδέλφων. 
τα κείμενα που βγάζει ως ανακοινώσεις της η ΕΠΕ τυγχάνουν της επεξεργασίας πληθώρας μελών και παραρτημάτων είτε σε δια ζώσης ανά την Ελλάδα είτε σε διαδικτυακές συναντήσεις  όπως φαντάζομαι ότι γίνεται και στην ΠΕΚΑΠ. Αν κάποιος έχει καλύτερη πρόταση ή καλύτερη διατύπωση ευπρόσδεκτη η παρέμβασή του ... Οι 2 φωνές αποκλείεται αν δεν αλληλοαναιρούνται να κάνουν κακό.

Παράθεση από: Vangelis στις 29 Σεπ 2011, 11:40:44 ΜΜ
Διαφωνούμε με το καπέλωμα που προσπαθεί να κάνει σε κάθε ανακοίνωσή της η ΕΠΕ.
αλήθεια δεν αντιλαμβάνομαι από που προκύπτει καπέλωμα...  Η Ένωση η οποία εκπροσωπεί το σύνολο των αποφοίτων, τμημάτων πληροφορικής και μόνο, της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,  βγάζει μία ανακοίνωση χωρίς να έχει την παραμικρή αιχμή κατά άλλων ενώσεων στην οποία προτείνει: α) να ανατίθεται defacto τουλάχιστον η μία ώρα του μαθήματος των ερευνητικών εργασιών σε πληροφορικούς β) να αντιμετωπιστούν τα ΕΠΑΛ ισότιμα με τα άλλα Λύκεια  γ) να διευρυνθεί η θεματολογία των πιθανών ερευνητικών εργασιών και δ)επαναφέρει το θέμα του 2ωρου της πληροφορικής (το οποίο πέρυσι δεν αντιλαμβάνομαι πώς εμφανίστηκε ως επιτυχία η απώλειά του)   ... Ειλικρινά δεν μπορώ να δώ κάτι το μεμπτό ούτε διαβάζοντας όσα γράψατε κάποιοι πιό πάνω

Παράθεση από: Vangelis στις 29 Σεπ 2011, 11:40:44 ΜΜ
Διαφωνούμε με την τακτική που ακολουθεί η ΕΠΕ να προβάλει θέματα που αφορούν αποκλειστικά καθηγητές πληροφορικής χωρίς  συνεννόηση με την ένωση των καθηγητών Πληροφορικής με αποτελέσμα να δημιουργεί την εντύπωση σε ορισμένους φορείς του Υπουργείου (ευτυχώς λίγους) ότι σα κλάδος είμαστε χίλια κομμάτια που δεν μπορούν να συνενοηθούν.
Είναι σαν η ΠΕΚΑΠ να βγάζει συνεχώς ανακοινώσεις για το πως πρέπει να γίνει το Επιμελητήριο Πληροφορικής.
Τόσο δύσκολο είναι να αποδεχθείτε την ύπαρξη της ΠΕΚΑΠ και ότι αυτή ως κλαδική ένωση  πρέπει να έχει τον πρώτο λόγο στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση;
μα η ΕΠΕ ποτέ δεν προσπάθησε να εκπροσωπήσει τους ΠΕ-19 και ΠΕ-20 στο σύνολό τους ... Προφανώς και το γράφει ευθαρσώς δεν έχει το δικαίωμα από το καταστατικό της να βάλλει κατά των δικαιωμάτων των μελών της υποστηρίζοντας το σύνολο των ΠΕ-19 και ΠΕ-20 συμπεριλαμβάνοντας και όσους έχουν νομίμως , επειδή λανθασμένα κατά την άποψή μου, τους έδωσε το δικαίωμα η πολιτεία, παρεισφρήσει σε ειδικότητα την οποία δεν έχουν σπουδάσει ... Είναι πάρα πολύ απλά τα πράγματα και τα κάνουμε πολύπλοκα ... Αντίστοιχα η ΠΕΚΑΠ δεν θα ήταν σωστό και δίκαιο απέναντι σε όσα από τα μέλη της δεν είναι πληροφορικοί να υποστηρίξει για παράδειγμα την σταδιακή  μετάταξη έστω και στο ίδιο σχολείο όσων ΠΕ-19 και ΠΕ-20 έχουν διοριστεί έχοντας σπουδάσει άλλη επιστήμη ... Αντίστοιχα δεν θα μπορούσε από το καταστατικό της - μιά και αναφέρθηκε ως παράδειγμα να έχει άποψη για ένα επιμελητήριο το οποίο δεν θα είχε δικαίωμα εγγραφής μεγάλη μερίδα των μελών της...

Εκτιμώ ότι το θέμα θα γίνει ακόμα απλούστερο , και τότε πράγματι θα φανεί ποιός υποστηρίζει τα δικαιώματα ποιού, όταν φθάσουμε για παράδειγμα σε περιπτώσεις εφεδρείας ή απολύσεων. Τότε  τόσο το θέμα των δεκάδων θέσεων οι οποίες διεκδικούνται μέσω της πρότασης που αφορά και τα project όσο και το θέμα των προτεινόμενων μετατάξεων θα δείξει σε όλους τους ενδιαφερόμενους ,πληροφορικούς και μη, οι οποίοι απαρτίζουν σήμερα τους ΠΕ-19 και ΠΕ-20 ποιός υποστηρίζει τα συμφέροντα ποιών...


fof


Παράθεση από: Keep Growing στις 05 Οκτ 2011, 05:35:18 ΜΜ
...Ο κάθε καθηγητής πληροφορικής θα πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά, ποιος είναι ο ρόλος του μέσα στο εκπαιδευτικό σύστημα και αφού τον γνωρίσει και τον αποδεχτεί έτσι, να αγωνίζεται για αυτόν...

Έχεις δίκιο η λέξη συμφέρον δεν είναι καλή,  η ερμηνεία της όμως είναι  :)

Το συμφέρον για μένα σημαίνει  'δικαίωμα' , 'αξίωση' , 'ωφέλεια' και  γι' αυτά περιμένω να αγωνιστεί  η ένωση που με εκπροσωπεί!

Παναγιώτη , ο ρόλος μας μέσα στο Εκπαιδευτικό σύστημα διαμορφώνεται και  αλλοιώνετε συνεχώς, οι λόγοι και οι παράγοντες είναι πολλοί!  Περιμένω από την ένωση που με εκπροσωπεί να αγωνιστεί για να μείνει ο ρόλος μας αναλλοίωτος , περιμένω από μας να αγωνιστούμε γι αυτό που είμαστε, όχι γι αυτό που δεν είμαστε.....  και τι  θέλουμε να γίνουμε εν τέλει; 

Είμαστε όλοι υπόλογοι και συμμέτοχοι στην κατρακύλα , όχι τόσο γι αυτά που κάνουμε, αλλά κυρίως γι΄αυτά που δεν κάνουμε!


Keep Growing

Φωτεινή, το ήξερες ότι γιορτάζουμε σήμερα;
Χρόνια μας πολλά στο δημόσιο, δωρεάν σχολείο λοιπόν.
Αυτό δεν είναι ευχή, είναι υπόσχεση!  :)
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

skoud

#63
Παράθεση από: Keep Growing στις 05 Οκτ 2011, 05:35:18 ΜΜ
Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα. 
Η 11.11.11, είναι κοντά. Μπορείτε πολύ απλά να αλλάξετε το διοικητικό συμβούλιο της ΠΕΚΑΠ και να βάλετε αυτούς που πιστεύετε ότι είναι ικανότεροι και να ζητήσετε και την αλλαγή του καταστατικού . Εκτός και αν δεν είναι επιθυμητή, μια ένωση καθηγητών Πληροφορικής, οπότε αλλάζει το πράμα.

Παναγιώτη, έπρεπε να υπάρχουν like και στο ΣΤΕΚΙ!
Το ίδιο προσπαθώ να πω εδώ και πολύ καιρό. Άλλο μια ένωση (οποιαδήποτε) και άλλο το εκάστοτε ΔΣ της. Ακόμα και το ΔΣ δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν ένα μονολιθικό και συμπαγές σώμα, αλλά σαν μια ομάδα που παίρνει αποφάσεις δημοκρατικά, με πλειοψηφία και μειοψηφία..

Παράθεση από: nk στις 05 Οκτ 2011, 11:12:28 ΠΜ
Για τον skoud:

Επειδή θεωρώ ότι όλοι εδώ μέσα είναι έξυπνοι άνθρωποι και δεν ξεχωρίζω ούτε κατά ένα χιλιοστό από κανέναν άλλον, είμαι σίγουρος ότι όλοι έχουν καταλάβει την αλήθεια και εσύ βέβαια την ήξερες και αποδείχτηκε αυτό με την αλλαγή της επιχειρηματολογίας σου.

Όσο για την «απαράδεκτη» πρότασή μου που πέρασε στη ΓΣ, απλώς σε ενημερώνω ότι, με έκπληξη είναι αλήθεια, άκουσα τον ομόλογό μου Γ.Γ. της ΕΠΕ στο συνέδριό μας (της ΠΕΚΑΠ εννοείται) στα Γιάννενα, να μιλά δημόσια για "2 ευχάριστες εκπλήξεις" που του έκανε η Π.Ε.ΚΑ.Π.: η μία που κάλεσε στο συνέδριο τους Κύπριους συναδέλφους και η άλλη αυτή ακριβώς η απόφαση της ΓΣ. Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος από τους 500+ παρόντες.

Επί της ουσίας, η εξέλιξη των πραγμάτων δείχνει αν υπήρχαν οι προθέσεις που με το μυστρί πετάς: Αντί να γίνουμε τεχνικοί κερδίσαμε την απαλλαγή από τις εξωδιδακτικές και στο Λύκειο υπάρχουμε, όχι στο βαθμό που θέλαμε, αλλά υπάρχουμε και συνεχίζουμε και θα συνεχίσουμε τον αγώνα βελτίωση.

Να μην ασχοληθώ βέβαια με τον υπαινιγμό σου για τους συναδέλφους που ψήφισαν και τις 2 προτάσεις στη ΓΣ, αυτόν δηλ. που εμπεριέχει η άποψή σου ότι «χειραγωγήθηκαν» οι συνάδελφοι. Ποιος υποτιμά τους συναδέλφους και έχει αρνητικές απόψεις για αυτούς? Γλώσσα λανθάνουσα, λένε...

..και επειδή στο προηγούμενο post σου έγραψες ότι δεν ασχολήθηκε  η Π.Ε.ΚΑ.Π. με το πρότζεκτ και με την Α' Λυκείου δες αυτά:

http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=273 (7 μήνες πριν)
http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=257 (4 μήνες πριν)
http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=246 ή ολόκληρο στο http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/PEKAP_4_5_11.pdf  (5 μήνες πριν)

Τέλος κάτι επί προσωπικού:
Το θέμα δεν είναι αν σε εκπροσωπώ ή όχι. Προφανώς και δεν έχουμε όλοι τις ίδιες απόψεις για το ένα ή το άλλο θέμα, πάντα και διαχρονικά. Απ' αυτή την άποψη μπορεί να μην εκπροσωπώ εσένα και άλλους πολλούς. Γι αυτό η εκπροσώπηση πρέπει να βασίζεται σε δημοκρατικές διαδικασίες και να είναι συλλογική και επίσης ανακλητή και με χρονικό όριο.

Αυτά ήταν και είναι οι αρχές μου, τις οποίες πάντα τήρησα, σε όποια θέση υπηρεσιακή ή συλλογική βρέθηκα.

Γι αυτό λοιπόν σε ενημερώνω, έχω από καιρό ενημερώσει σχετικά και τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π., ότι δεν θα είμαι υποψήφιος στις επερχόμενες εκλογές, γιατί το χρονικό όριο των 2 συνεχόμενων θητειών στο ΔΣ που έχω θέσει ως όριο, έληξε. Το ίδιο έκανα και όταν ήμουν ΠΛΗΝΕΤ, το ίδιο θα έκανα και αν είχα επιλεγεί για 2η θητεία ως δ/ντης... (έγινε η "επανίδρυση" του κράτους τότε και ευτυχώς "κόπηκα")

Ο σκοπός που ασχολήθηκα με τα του κλάδου μας δεν ήταν να πιάσω καμιά καρέκλα και να την κρατήσω εφ' όρου ζωής, κατηγορία που με το μυστρί, εσύ και άλλοι όμοιοί σου, πετάτε χωρίς να κοιτάτε καν δίπλα σας..., αλλά να βοηθήσω όσο μπορώ και μου επιτρέπουν οι διανοητικές και σωματικές δυνάμεις μου. Ούτε να καθοδηγήσω, ούτε να ποδηγετήσω, ούτε να χειραγωγήσω.

Η αποχώρησή μου από το Δ.Σ. δεν σημαίνει βέβαια και αποχώρηση από την Π.Ε.ΚΑ.Π. την οποία με όποιο τρόπο μπορώ και είναι θεσμικά επιτρεπτό, θα συνεχίσω να βοηθώ.

Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

jfk1976

Εγώ πάντως είδα ότι στη συνέλευση ο κ. Λούβρης και ο κ. Κουνάδης υποστήριζαν την άποψη ότι δεν πρέπει να πάμε κόντρα στο υπουργείο και να δεχτούμε να συζητήσουμε την πρόταση της μετατροπή μας σε τεχνικούς. Δε μου έδιναν την εντύπωση ότι θέλουμε να πάμε σε πόλεμο με το Υπουργείο εφόσον το τελευταίο είχε τη πρόθεση να καταργήσει την Πληροφορική από το Λύκειο...Δε θέλω να υποψιαστώ ότι προωθούσαν την πρόταση του υπουργείου, θα ήθελα να πιστεύω ότι ήταν απλά ανεπαρκείς στο συνδικαλιστικό τους ρόλο και ευτυχώς που δεν εισακούστηκαν από τη Γενική συνέλευση..


Ο κ. Κουνάδης δεν μου έδωσε αυτήν την εντύπωση...

Τώρα η ΠΕΚΑΠ πιστεύω πως πρέπει να υποστηρίξει την πρόταση της ΕΠΕ για εθελοντική μετάταξη των καθηγητών Πληροφορικής που δεν έχουν πτυχίο Πληροφορικής στον κλάδο τους και την 1η ανάθεση σε αυτούς στα μαθήματα του βασικού της πτυχίου...

dkonetas

#65
Παράθεση από: jfk1976 στις 06 Οκτ 2011, 09:00:28 ΜΜ
    Εγώ πάντως είδα ότι στη συνέλευση ο κ. Λούβρης και ο κ. Κουνάδης υποστήριζαν την άποψη ότι δεν πρέπει να πάμε κόντρα στο υπουργείο και να δεχτούμε να συζητήσουμε την πρόταση της μετατροπή μας σε τεχνικούς.
    ...

    Ο κ. Κουνάδης δεν μου έδωσε αυτήν την εντύπωση...
αν δεν έχεις κάνει λάθος jfk και δεν εννοείς κ. Κανίδης στην 1η αναφορά και κ.Κουνάδης στην 2η αναφορά σου αυτοαναιρείσαι ...


Ο κ. Κουνάδης όντως είχε διαφορετική άποψη...

Αλήθεια για να το ξαναγυρίσω στο θέμα προς συζήτηση με δεδομένη τη συγκεκριμένη απόφαση υπα΄ρχει κανείς που διαφωνεί να διεκδικήσουμε να ανατίθεται defacto σε πληροφορικούς η 1 ώρα των project ... (επαναλαμβάνω ότι αυτό δεν σημαίνει ότι συμφωνω με τον σχεδιασμό τους έως τώρα όπως δεν συμφωνούσα και με το σχεδιασμό του μαθήματος της Επιλογής  της Πληροφορικής)

jfk1976

Παράθεση από: dkonetas στις 06 Οκτ 2011, 09:30:55 ΜΜ
αν δεν έχεις κάνει λάθος jfk και δεν εννοείς κ. Κανίδης στην 1η αναφορά και κ.Κουνάδης στην 2η αναφορά σου αυτοαναιρείσαι ...

Ο κ. Κουνάδης όντως είχε διαφορετική άποψη...

Αλήθεια για να το ξαναγυρίσω στο θέμα προς συζήτηση με δεδομένη τη συγκεκριμένη απόφαση υπα΄ρχει κανείς που διαφωνεί να διεκδικήσουμε να ανατίθεται defacto σε πληροφορικούς η 1 ώρα των project ... (επαναλαμβάνω ότι αυτό δεν σημαίνει ότι συμφωνω με τον σχεδιασμό τους έως τώρα όπως δεν συμφωνούσα και με το σχεδιασμό του μαθήματος της Επιλογής  της Πληροφορικής)   



εννοούσα ο κ. Κανίδης Βαγγέλης...

pgrontas

#67
Παράθεση
Αλήθεια για να το ξαναγυρίσω στο θέμα προς συζήτηση με δεδομένη τη συγκεκριμένη απόφαση υπα΄ρχει κανείς που διαφωνεί να διεκδικήσουμε να ανατίθεται defacto σε πληροφορικούς η 1 ώρα των project ... (επαναλαμβάνω ότι αυτό δεν σημαίνει ότι συμφωνω με τον σχεδιασμό τους έως τώρα όπως δεν συμφωνούσα και με το σχεδιασμό του μαθήματος της Επιλογής  της Πληροφορικής)   

Η γνώμη μου είναι ότι η defacto ανάθεση 1 ώρας project στους πληροφορικούς είναι μία πρόταση η οποία έχει κάποια θετικά και κάποια αρνητικά.

Τα θετικά είναι τα γνωστά που αναφέρονται και στην ανακοίνωση της ΕΠΕ. Το πιο σημαντικό είναι  ότι αποτελεί μια καλή ευκαιρία  να μάθουμε τα παιδιά να συνεργάζονται ηλεκτρονικά με αποτελεσματικό τρόπο  και όχι με χαρτόνια και ζωγραφιές (αν και δεν πήγα σε επιμόρφωση, από ό,τι μου είπαν συνάδελφοι, κατάλαβα ότι το project μπορεί να καταλήξει να είναι άσκηση χειροτεχνίας).

Κάποια πιθανά αρνητικά που βλέπω:
Ίσως ενισχύσει την εικόνα του διεκπεραιωτή οποιασδήποτε δουλειάς έχει σχέση με υπολογιστή.
Μπορεί να αποτελέσει αφορμή να αποκλείστουμε από την πρόταση και ανάληψη αυτόνομου project που θα αφορά την πληροφορική ή την σχέση πληροφορικής και άλλων επιστημών. Το project είναι μάθημα και μάθημα που μπορεί να πλασάρει την επιστήμη μας και την ουσιαστική της σχέση της με κάθε πτυχή του σύγχρονου κόσμοι.

Νομίζω ότι στόχος μας πρέπει να είναι η διεκδίκηση υποχρεωτικού μαθήματος γενικής παιδείας πληροφορικής (ως επιστήμη) στην Α' Λυκείου και τα project να παραμείνουν ως έχουν.

ΥΓ: @dkonetas πήγα να πατήσω παράθεση στο μήνυμα σου, αλλά κατά λάθος πάτησα τροποποίηση. Ελπίζω να στο επανέφερα σωστά.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

fof

Γιατί dkoneta τέτοια βιασύνη ;;

Ακόμα το project δεν άρχισε , δεν ξέρουμε πως θα κυλήσει, θα ικανοποιηθούν οι στόχοι του; Θα ωφελήσει τους μαθητές; Τι γνώμη έχει η εκπαιδευτική κοινότητα;

Ότι καινούριο ξεπετιέται στον χώρο μας δεν σημαίνει ότι είναι και άξιο εκπαιδευτικής καινοτομίας, ούτε σημαίνει πως θα ικανοποιήσει στο έπακρον τους παιδαγωγικούς σκοπούς και στόχους μάθησης.

Θα έπρεπε λοιπόν η ΕΠΕ να περιμένει (ή μάλλον να μην ασχοληθεί)

Στο τέλος θα καταντήσουμε οι ζήτουλες του σχολείου, και δεν θα μας παίρνει κανείς στα σοβαρά γιατί θα σπεύδουμε να αρπάξουμε ότι προλάβουμε...!

P.Tsiotakis

Αναρωτιέμαι πόσα από όλα όσα γράφτηκαν μέχρι τώρα, εκφράζουν τους καθηγητές πληροφορικής (δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι όλοι) σε μεγάλο ποσοστό.

και φυσικά όχι μόνο αυτούς που έχουν οργανική θέση με πλήρες ωράριο (με το παρόν ωρολόγιο πρόγραμμα και εργασιακό καθεστώς) σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε επιθυμητή περιοχή
αλλά και αυτούς

που είναι εκπαιδευτικοί σε δημόσιο σχολείο
που είναι εκπαιδευτικοί σε ιδιωτικό σχολείο
που είναι εκπαιδευτικοί σε φροντιστήριο

που θέλουν να διοριστούν
που είναι ή θα γίνουν υπεράριθμοι
που είναι στη διάθεση και δεν έχουν διάθεση για περιπέτειες
που θέλουν να μετακινηθούν πιο κοντά στο σπίτι τους

που θέλουν τη βελτίωση του αντικειμένου τους
που θέλουν τη βελτίωση των αποδοχών τους
που θέλουν μάθημα κατεύθυνσης στη Γ λυκείου
που θέλουν πάσει θυσία να έχουν ώρες διδασκαλίας
που δε θέλουν πάσει θυσία να έχουν ώρες διδασκαλίας

που θέλουν να γίνουν εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας
που δε θέλουν να γίνουν εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας
που θεωρούν ότι δεν είναι σωστό να γίνουν εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας

που θέλουν να αναλάβουν τεχνικά καθήκοντα για δικούς τους λόγους (ίσως αναφέρονται κάποιοι παραπάνω, ίσως είναι και άλλοι)
που δε θέλουν να αναλάβουν τεχνικά καθήκοντα για δικούς τους λόγους (ίσως αναφέρονται κάποιοι παραπάνω, ίσως είναι και άλλοι)
που αν χρειαστεί να αναλάβουν τεχνικά καθήκοντα θέλουν να είναι επιλογή τους

που θέλουν να αναλάβουν γραμματειακά καθήκοντα για δικούς τους λόγους (ίσως αναφέρονται κάποιοι παραπάνω, ίσως είναι και άλλοι)
που δε θέλουν να αναλάβουν γραμματειακά καθήκοντα για δικούς τους λόγους (ίσως αναφέρονται κάποιοι παραπάνω, ίσως είναι και άλλοι)
που αν χρειαστεί να αναλάβουν γραμματειακά  καθήκοντα θέλουν να είναι επιλογή τους
....


μια ένωση ανθρώπων με μέλη, κατά τη γνώμη μου, πρωτίστως εκφράζει και αφουγκράζεται τα μέλη της. Αυτά δικαιούνται να έχουν λόγο στην χάραξη της πορείας της. Και όχι για τη συνδρομή, αλλά γιατί επέλεξαν να είναι μέρος μιας κοινότητας ενώ άλλοι επέλεξαν να μην είναι κάτι που αποτελεί αναμφισβήτητα δικαίωμά τους (δεν υπάρχει τρίτη περίπτωση).

Επομένως, όποιοι κι αν είναι οι τίτλοι των ενώσεων, ακόμη κι αν περιλαμβάνουν λέξεις όπως ελληνική, Ελλήνων, πανελλήνια, παγκόσμια κ.λπ., όποια κι αν είναι η κάθε ένωση
ακόμη κι αν έχει πολύ όμορφο καταστατικό
ακόμη κι αν εκδίδει ωραίες ανακοινώσεις ή προκαλεί ωραίες επερωτήσεις στη βουλή
ακόμη κι αν έχει καλές ή κακές σχέσεις με το υπουργείο

καλείται να συγκεράσει απόψεις και τάσεις των μελών της, επιζητώντας τη μεγαλύτερη δυνατή εκπροσώπηση και αύξηση των μελών

και αν πρόκειται για επιστημονική ένωση, πρέπει να λαμβάνει υπόψη της και επιστημονικά (και παιδαγωγικά) κριτήρια για τη διαμόρφωση των θέσεών της και όχι συνδικαλιστικά ή μικροπολιτικά κριτήρια. Ακόμη κι αν τα κριτήρια αυτά, έρχονται σε σύγκρουση με κάποιες από τις τάσεις...

nk

Απαντώ στον skoud με συντομία:
Παράθεση από: skoud στις 06 Οκτ 2011, 12:16:22 ΠΜ
Παναγιώτη, έπρεπε να υπάρχουν like και στο ΣΤΕΚΙ!

Επειδή θεωρώ ότι όλοι εδώ μέσα είναι έξυπνοι άνθρωποι και δεν ξεχωρίζω ούτε κατά ένα χιλιοστό από κανέναν άλλον, είμαι σίγουρος ότι όλοι έχουν καταλάβει την αλήθεια και εσύ βέβαια την ήξερες και αποδείχτηκε αυτό με την αλλαγή της επιχειρηματολογίας σου.

Όσο για την «απαράδεκτη» πρότασή μου που πέρασε στη ΓΣ, απλώς σε ενημερώνω ότι, με έκπληξη είναι αλήθεια, άκουσα τον ομόλογό μου Γ.Γ. της ΕΠΕ στο συνέδριό μας (της ΠΕΚΑΠ εννοείται) στα Γιάννενα, να μιλά δημόσια για "2 ευχάριστες εκπλήξεις" που του έκανε η Π.Ε.ΚΑ.Π.: η μία που κάλεσε στο συνέδριο τους Κύπριους συναδέλφους και η άλλη αυτή ακριβώς η απόφαση της ΓΣ. Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος από τους 500+ παρόντες.

Μάλλον δεν κατάλαβες τι είπε ο Γ.Γ. της ΕΠΕ. Είπε ότι ήταν ευχάριστη έκπληξη που ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ αυτό που πήγατε συντονισμένα να περάσετε και ήταν ΑΣΥΛΛΗΠΤΑ χειρότερο από αυτό που ψηφίστηκε και το οποίο όπως σου εξήγησα για εμένα ήταν το ΛΙΓΟΤΕΡΟ που θα μπορούσατε να ψηφίσετε. Φυσικά αυτό έγινε γιατί αντί να στρέψετε την συζήτηση στην κατάργηση την στρέψατε στην μετατροπή σε τεχνικούς και οδηγήσατε σε αυτή την απόφαση. Σε αυτό αναφερόταν και αν διαφωνείς στείλε του ένα mail να το επιβεβαιώσεις ! Για να σε διευκολύνω το κείμενο http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=467 έχει την απάντηση.

Παράθεση
Επί της ουσίας, η εξέλιξη των πραγμάτων δείχνει αν υπήρχαν οι προθέσεις που με το μυστρί πετάς: Αντί να γίνουμε τεχνικοί κερδίσαμε την απαλλαγή από τις εξωδιδακτικές και στο Λύκειο υπάρχουμε, όχι στο βαθμό που θέλαμε, αλλά υπάρχουμε και συνεχίζουμε και θα συνεχίσουμε τον αγώνα βελτίωση.

Να μην ασχοληθώ βέβαια με τον υπαινιγμό σου για τους συναδέλφους που ψήφισαν και τις 2 προτάσεις στη ΓΣ, αυτόν δηλ. που εμπεριέχει η άποψή σου ότι «χειραγωγήθηκαν» οι συνάδελφοι. Ποιος υποτιμά τους συναδέλφους και έχει αρνητικές απόψεις για αυτούς? Γλώσσα λανθάνουσα, λένε...

Δηλαδή λες ότι υποτιμώ τους συναδέλφους επειδή λέω ότι συντονισμένα τους καθοδηγήσατε να συζητούν για τους τεχνικούς, με έξυπνο τρόπο αποφύγατε να βάλετε βασικές απαιτήσεις τους μέσα (όπως υποχρεωτικό και σε όλες τις τάξεις) ? Δηλαδή εσύ θεωρείς ότι όποιος χειραγωγείται είναι χαζός ή κάτι τέτοιο ?
-Πρώτον οι συνάδελφοι ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑΝ αυτό που προσπαθήσατε να περάσετε συντονισμένα ! Φυσικά η προσπάθεια έφερε αποτελέσματα όπως το συγκεκριμένο παθητικό - ελάχιστο για τις περιστάσεις ψήφισμα. 
-Δεύτερον όλοι χειραγωγούμαστε καθημερινά με διάφορους τρόπους, όλη η κοινωνία, και το πιο εύκολο είναι να χειραγωγήσεις άτομα σε συνέλευση ιδιαίτερα αν σε εμπιστεύονται ή νομίζουν ότι εκπροσωπείς αυτούς ή ότι ξέρεις περισσότερα από αυτούς.
-Τρίτον δεν είναι υποτιμητικό αν σε έχουν χειραγωγήσει, υποτιμητικό είναι η πράξη της χειραγώγησης, δηλαδή σε υποτιμά αυτός που προσπαθεί να σε χειραγωγήσει.

Άλλο ένα παράδειγμα υποτίμησης είναι αυτό που κάνεις εσύ που πετάς λάσπη σε εμένα και την ίδια στιγμή λες ότι εγώ πετάω λάσπη (με την έκφραση "...που με το μυστρί πετάς."). Δηλαδή μας υποτιμάς όταν ισχυρίζεσαι ότι υποτιμώ τους συναδέλφους επειδή λέω ότι προσπαθήσατε να τους χειραγωγήσετε και ότι έχω αρνητικές απόψεις ενώ απλώς περιέγραψα τι προσπαθήσατε να κάνετε.
Το γελοίο είναι ότι λες ότι εγώ έχω αρνητικές απόψεις ενώ ο Πρόεδρος της ΠΕΚΑΠ έχει γράψει τα ακατανόμαστα για τους  συναδέλφους και είχε το θράσος να ισχυρίζεται ότι τους εκπροσωπεί !!!! Μάλιστα εσύ κατηγορείς εμένα λασπολογώντας ενώ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΑΙ με αυτόν πολύ καλά !!!
Ερώτηση:Μήπως έχεις πρότυπα τους πολιτικούς που μας κυβερνάνε και υιοθετείς τις επικοινωνιακές τους τεχνικές ?


Παράθεση
..και επειδή στο προηγούμενο post σου έγραψες ότι δεν ασχολήθηκε  η Π.Ε.ΚΑ.Π. με το πρότζεκτ και με την Α' Λυκείου δες αυτά:

http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=273 (7 μήνες πριν)
http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=257 (4 μήνες πριν)
http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=246 ή ολόκληρο στο http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/PEKAP_4_5_11.pdf  (5 μήνες πριν)

Τέλος κάτι επί προσωπικού:
Το θέμα δεν είναι αν σε εκπροσωπώ ή όχι. Προφανώς και δεν έχουμε όλοι τις ίδιες απόψεις για το ένα ή το άλλο θέμα, πάντα και διαχρονικά. Απ' αυτή την άποψη μπορεί να μην εκπροσωπώ εσένα και άλλους πολλούς. Γι αυτό η εκπροσώπηση πρέπει να βασίζεται σε δημοκρατικές διαδικασίες και να είναι συλλογική και επίσης ανακλητή και με χρονικό όριο.

Αυτά ήταν και είναι οι αρχές μου, τις οποίες πάντα τήρησα, σε όποια θέση υπηρεσιακή ή συλλογική βρέθηκα.
Το να μου στέλνεις συνδέσμους με κείμενα που βγήκαν κατά τον "υποτιθέμενο διάλογο" του υπουργείου ενώ τώρα που ψηφίστηκε δεν κάνετε τίποτα λες και το έχετε αποδεκτεί, δεν μου λέει τίποτα !! Τα ίδια κάνατε με τις αναθέσεις βγάλατε 2 κείμενα πριν και μετά τα αποδεκτήκατε όλα !!! Σιγή ιχθύος για τα ΤΡΑΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ που αφορούν την Πληροφορική και έχουν ήδη ψηφιστεί και εφαρμόζονται.
Φυσικά τι να πείτε όταν μετά από τόσα που έχει κάνει το Υπουργείο πηγαίνετε και οργανώνεται συνέδρια μέσα σε αυτό και καλείτε και ομιλητές από την ηγεσία του χωρίς να τους τα ΞΑΝΑΘΕΤΕΤΕ ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ !!! Αλήθεια πριν σας δώσουν αίθουσες και κανονίσετε να έρθει η Υπουργός/Υφυπουργός/ΓΓ κάνετε και συμφωνία για το τι θα πείτε όπως κάνουν στα κανάλια στην προσπάθειά τους να χειραγωγήσουν τους τηλεθεατές ?
Κάνατε 4-5 συναντήσεις με "κάποιους" στο Υπουργείο πριν την κατάργηση και βγαίνατε και κάνατε ανακοινώσεις ότι τα πράγματα είναι καλά και είμαστε σε συζήτηση κλπ καθησυχάζοντας τους συναδέλφους ενώ προετοιμαζόταν η κατάργηση !
Σας ζήτησε η ΕΠΕ να είναι σε κάποια από αυτές τις συνατήσεις και ΑΡΝΗΘΗΚΑΤΕ ! Σας ζήτησαν να κατονομάσετε με ποιους μιλάγατε και ΑΡΝΗΘΗΚΑΤΕ !!

Μήπως αυτός ο τρόπος λειτουργίας από κάποια μέλη του ΔΣ εκπροσωπεί το Υπουργείο αντί να επκροσωπεί τους συναδέλφους ?

Κατάλαβες τώρα γιατί λέω ότι δεν με εκπροσωπείς ?

Αλήθεια εσείς τι πρόβλημα έχετε με την ΕΠΕ ? Ούτε στις Συνδέσεις-->Άλλες Επιστημονικές Ενώσεις δεν έχετε βάλει έναν σύνδεσμο αλλά απαιτείται να σας αναφέρει με τα ακριβή αρχικά σας στις ανακοινώσεις της !!!


Κάποιοι πρέπει να καταλάβουν ότι τα προβλήματα της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση είναι απολύτως συνδεδεμένα με την ευρύτερη πολιτική της κυβέρνησης (της όποιας κυβέρνησης) για την Πληροφορικής γενικότερα.
Η Πληροφορική είναι συνολικά υπό διωγμό σε αυτή τη χώρα γιατί η αξιοποίσησή της θα οδηγούσε άμεσα στην κατάργηση του πελατειακού-κομματικού κράτους, θα καταπολεμούσε τη γραφειοκρατεία, τη διαφθορά και την φοροδιαφυγή και εισφοροδιαφυγή μέσα σε ελάχιστο (ιστορικά) χρόνο και θα απογείωνε αναπτυξιακά τη χώρα. Μόνο συνολικά ως Πληροφορικοί θα λύσουμε τα προβλήματα και όχι ως Εκπαιδευτικοί, ως Ιδιωτικοί Υπάλληλοι, ως Ελεύθεροι επαγγελματίες κλπ !!
Ας σταματήσουν κάποιοι να διασπούν τους Πληροφορικούς και να τους εγκλωβίζουν σε δέκα διαφορετικούς χώρους "προστατεύοντας" τους χώρους αυτούς σαν να είναι το δικό τους μαγαζί ...




Για τον χρήση fof
Παράθεση από: fof στις 06 Οκτ 2011, 10:39:29 ΜΜ
Γιατί dkoneta τέτοια βιασύνη ;;

Ακόμα το project δεν άρχισε , δεν ξέρουμε πως θα κυλήσει, θα ικανοποιηθούν οι στόχοι του; Θα ωφελήσει τους μαθητές; Τι γνώμη έχει η εκπαιδευτική κοινότητα;

Ότι καινούριο ξεπετιέται στον χώρο μας δεν σημαίνει ότι είναι και άξιο εκπαιδευτικής καινοτομίας, ούτε σημαίνει πως θα ικανοποιήσει στο έπακρον τους παιδαγωγικούς σκοπούς και στόχους μάθησης.

Θα έπρεπε λοιπόν η ΕΠΕ να περιμένει (ή μάλλον να μην ασχοληθεί)

Στο τέλος θα καταντήσουμε οι ζήτουλες του σχολείου, και δεν θα μας παίρνει κανείς στα σοβαρά γιατί θα σπεύδουμε να αρπάξουμε ότι προλάβουμε...!


Το κείμενο βγήκε γιατί αν διαβάσετε καλά τις οδηγίες της Ερευνητικής Εργασίας στα ΓΕΛ ουσιαστικά αυτά που λένε, όπως και το βιβλίο του εκπαιδευτή, δημιουργούν τα εξής:
1) Αποδεικνύουν τις αντιφάσεις του Υπουργείου που καταργεί τα μαθήματα Πληροφορικής (μαθήματα με εργασίες) ενώ μιλάει για την σημαντικότητα των εργασιών.
2) Προωθούν άλλους κλάδους και κόβουν εμάς (πχ με την αναφορά της σημαντικότητας του να συσχετίζεται με υπάρχον μάθημα ενώ καταργήσαν το δικό μας, αλλά και με άλλους τρόπους).
3) Ουσιαστικά (αν δει κανείς τις φάσεις της ερευνητικής εργασίας αλλά και το βιβλίο του εκπαιδευτικού) χρειάζεται ως βασική υλικοτεχνική υποδομή το εργαστήριο, αλλά το σημαντικότερο οι γνώσεις που απαιτούνται από το δικό μας μάθημα το οποίο όμως το κατάργησαν και αυτό το κενό είναι απαράδεκτο και για εμάς που χάνουμε αλλά κυρίως για τους μαθητές πολλοί από τους οποίους μπορεί να καταφύγουν και στην παραπαιδεία και τα πιστοποιητικά για να καλύψουν κάποια κενά.

Το κείμενο δεν μπαίνει πουθενά στην ουσία να κρίνει αν είναι καλό ή όχι το συγκεκριμένο μάθημα. Αντιθέτως αποκαλύπτει τις προχειρότητες και τους ανύπαρκτους σχεδιασμούς του Υπουργείου. Έχω προσωπική άποψη για το μάθημα αλλά η δική μας συμμετοχή μπορεί να βοηθήσει στο να έχει καλό αποτέλεσμα για τους μαθητές.

Ναι το κείμενο ζητάει κάποια πράγματα, με ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟ το να επαναφερθεί το μάθημα της Πληροφορικής, αλλά όλα είναι σε όφελος και της Ερευνητικής Εργασίας και των Μαθητών και των συναδέλφων ! Εκτός αν διαφωνείς ότι κάποιο δεν είναι οπότε γράψε ποιο και γιατί να το συζητήσουμε ...
Δεν θεωρώ ότι από αυτά που ζητάμε βγαίνει το συμπέρασμα ότι είμαστε ζήτουλες όπως αναφέρεις. Το να ζητάς να κάνεις κάτι που ήδη διδάσκεις (μάθημα με βασικό στοιχείο την εργασία) και το οποίο μπορεί και θα έπρεπε να αξιοποιεί γνώσεις των μαθημάτων που διδάσκεις σε διάφορες φάσεις του δεν μπορείς να το χαρακτηρίζεις έτσι.


Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους !!

Vangelis

Είναι προφανές ότι δεν πρόκειται να συνενοηθούμε.  Με εκφράσεις που με κάνουν "μεσίτη" συμφαιρόντων κ.λπ δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο.  Όλη τη μου τη ζωή παλεύω απέναντι στη μη ορθολογική σκέψη.  Με λύπη μου διαπιστώνω ότι έτσι σκεφτονται και πολλοί συνάδελφοί μας (χωρίς να είμαι σίγουρος ότι ο nk είναι συνάδελφος και όχι απλός προβοκάτορας).
Οι εκλογές της ΠΕΚΑΠ είναι κοντά (11.11.11) οι καθηγητές πληροφορικής έχουν την ευκαιρία να κρίνουν ποιοί αξιζει να τους εκπροσωπούν καλύτερα.

Άλλωστε με τις ψήφους τους οι συνάδελφοι της Πληροφορικής έχουν δείξει ποια ένωση θεωρούν σοβαρή.
Αν θέλεις πες μας πόσοι ψήφισαν στις τελευταίες εκλογές της ΕΠΕ Πανελαδικά, πόσοι στην Αττική και πόσοι απο αυτούς είναι καθηγητές.   

Τέλος μήπως μπορούσες να μου πεις τι γνωμη έχεις για τις μη κυβερνητικές οργανώσεις που θα νοικιάζουν εργαζόμενους (πιθανά και εκπαιδευτικούς) στο Δημόσιο.

Vangelis

Μήπως ξέρει κάποιος ποιοί είναι στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΠΕ? δεν βρήκα κάτι σχετικό στο site τους.

dkonetas

#73
Παράθεση από: Vangelis στις 07 Οκτ 2011, 05:26:50 ΜΜ
Μήπως ξέρει κάποιος ποιοί είναι στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΠΕ? δεν βρήκα κάτι σχετικό στο site τους.
καθαρά ενημερωτικό και μιά και το θέμα ήδη έχει ξεφύγει από το αρχικό (παρά τις προσπάθειες λιγοστών)
Το ΔΣ είναι καλά "κρυμμένο"  στην αρχική σελίδα στο menu επικοινωνία: http://www.epe.org.gr/contact.jsp
απλά να σημειώσω επειδή τέθηκε το θέμα καρεκλολαγνείας ότι από το  5μέλη του 1ου ΔΣ μόνο ένας ήταν υποψήφιος και στο 2ο και ακριβώς το ίδιο παρατηρήθηκε όχι μάλιστα με το ίδιο μέλος και μεταξύ του 2ου και του 3ου ΔΣ... Το ίδιο μάλιστα προβλέπω να συμβαίνει και μεταξύ 3ου και 4ου καθότι κανένας -ευτυχώς κατά την άποψή μου- δεν αισθάνεται επαγγελματίας συνδικαλιστής

Αν ενδιαφέρεται κανείς και για τα κατά τόπους ΔΣ των παραρτημάτων (αν και σε κάποιες περιπτώσεις επί της ουσίας είναι παρωχημένα τα στοιχεία καθώς δεν ακολουθείται το τυπικό για πολλές ενώσεις μοντέλο της κεντρικής διοίκησης. Άλλωστε στο σύνολό τους οι απόψεις προκύπτουν από ανοικτές συνεργατικές διαδικτυακές διαδικασίες και όχι από ΔΣ)
μπορεί να τα αναζητήσει στο: http://www.epe.org.gr/local-contact.jsp   
http://www.epe.org.gr/local-contact.jsp

p.s. Εκκρεμεί απάντησή μου πάνω στο θέμα των project στα θέματα που έθεσε ο pgrontas, και η fof ...  και στον όντως  ενδιαφέρον προβληματισμό του Παναγιώτη Τσιωτάκη

fof

(συγνώμη που ξεφεύγω από το θέμα που έχει ήδη ξεφύγει) αλλά ...

Δυστυχώς, όταν δημοσιεύονται και στέλνονται στο Υπουργείο τέτοιες επιστολές ,
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=487

ειδικά αυτήν την περίοδο που διανύουμε, με τον φόβο κυρίαρχο, την ψυχική και οικονομική εξαθλίωση, την καθολική απαξίωση των «έμπιστων»  κυβερνώντων, τότε, φαίνεται ξεκάθαρα ποιους σκοπούς και στόχους εξυπηρετούν .

Είναι τουλάχιστον ανήθικο να στέλνονται τέτοιες επιστολές σήμερα από έναν σύλλογο που δεν εκπροσωπεί Καθηγητές.

Πραγματικά μου είναι πολύ δύσκολο να δω τα πραγματικά κίνητρα και επιδιώξεις μιας τέτοιας επιστολής.

Τι όφελος θα έχετε αν απομακρυνθούν οι μερικές εκατοντάδες συναδέλφων που τους θεωρείτε «μη Πληροφορικούς»;

Επίσης με ποια  κριτήρια  αποφασίζετε ΕΣΕΙΣ για το ποιοι θα μείνουν και ποιοι θα φύγουν από τον Κλάδο ΠΕ19/20;

Ρίχνοντας μια πρόχειρη ματιά στην περιβόητη μελέτη που βασίζεται στα «διεθνή πρότυπα» όχι μόνο είναι λανθασμένη! έχει πολλές ελλείψεις ! είναι άκαιρη! Άτυπη! Και δεν εντάσσεται στα Ελληνικά εκπαιδευτικά πρότυπα!

Πέρα από αυτά όμως , Κοι της ΕΠΕ πρέπει να καταλάβετε  πως η ανηθικότητα, ο παραλογισμός, η ασυδοσία στους κατέχοντες οποιαδήποτε μορφή εξουσίας, η καταπάτηση αξιών και δικαιωμάτων , κάποια στιγμή θα λάβουν τέλος!