Αιτήσεις για το Project (sos)

Ξεκίνησε από peter13, 23 Μαΐου 2011, 02:36:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dkonetas

Παράθεση από: dkonetas στις 28 Σεπ 2011, 08:40:19 ΜΜ
σε ένα θέμα με πολύ συγκεκριμένο τίτλο "Αιτήσεις για το Project" θα ήταν πολύ καλύτερο να υπήρχε αν όχι κάποια αντιπρόταση τουλάχιστον κάποιος επί της ουσίας σχολιασμός στην μόνη πρόταση η οποία, με βάση όσα έχουν υποπέσει στην αντίληψή μου, έχει δημόσια κατατεθεί.
Ακολουθώντας πρώτα ο ίδιος την προτροπή μου και δεν θα ξεφύγω από το θέμα του νήματος αποφεύγοντας να απασχολήσω τη λίστα  απαντώντας σε πικρόχολες και άσχετες με την υποβαλλόμενη παρέμβαση παρατηρήσεις και απλά θα θέσω τα εξής ερωτήματα:
- Διαφωνείτε σε κάτι από αυτά που προτείνονται;
υπενθυμίζω τον τίτλο του θέματος μπας και κάποιος συνεισφέρει στον διάλογο...

fof

#46
Το Project στο Λύκειο: Μια άκυρη επιστημονική και παιδαγωγική διαδικασία, των Σπύρου Τουλιάτου - Μιχάλη Δουλκέρη
http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=46480

Για την εισαγωγή του Project στο Λύκειο. Παίρνεις την αλήθεια μου και μου την κάνεις λιώμα..., της Ολγας Τσιλιμπάρη
http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=45473

Project στο πουθενά για τους μαθητές της Α' Λυκείου
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=311800

fof

Κι επειδή προαισθάνομαι ότι το μέλλον του project θα είναι αβέβαιο και πιθανώς ανύπαρκτο!
Θα μπορούσαμε σαν κλάδος να διεκδικήσουμε  και άλλου τύπου εργασιακή απασχόληση ώστε να 'φύγουμε' τελευταίοι από τα σχολεία, για παράδειγμα:
α) Τεχνικός σχολείου
β) Γραμματέας – Υπεύθυνος μηχανογράφησης
γ)Υπεύθυνος ηλεκτρονικής φύλαξης χώρου
δ)Υπεύθυνος καθαριότητας
ε)Υπεύθυνος ελέγχου - συντήρησης και επισκευής σχολικών ηλεκτρονικών – ψηφιακών και διαδραστικών μέσων

(μπορώ να σκευτώ κι άλλα...)
Γιατί όχι;;; τα κάνουμε όλα! και συμφέρουμε!!  ;) ;) ;)

skoud

Παράθεση από: sdoukakis στις 29 Σεπ 2011, 01:03:04 ΠΜ
Μισές αλήθειες... γιατί άραγε νιώθει την ανάγκη ο συγγραφέας του κειμένου να κρύψει αυτούς που αγωνίστηκαν για να υπάρχουν τα μαθήματα στο Λύκειο;

To γαρ πολύ του (μη) έρωτος γεννά παραφροσύνη...

Η λέξη Π.Ε.ΚΑ.Π. σε κάποιους είναι απαγορευμένη, όπως είναι για τους ταλιμπάν η εκπαίδευση των γυναικών


Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Vangelis

Δεν διαφωνούμε με το νόημα των προτάσεων αν και θα μπορούσαν να έχουν διατυπωθεί πολύ καλύτερα, με μεγαλύτερη πληρότητα και αφού είχε ερωτηθεί ένα πλήθος συναδέλφων. 

Διαφωνούμε με το καπέλωμα που προσπαθεί να κάνει σε κάθε ανακοίνωσή της η ΕΠΕ.

Διαφωνούμε με την τακτική που ακολουθεί η ΕΠΕ να προβάλει θέματα που αφορούν αποκλειστικά καθηγητές πληροφορικής χωρίς  συνεννόηση με την ένωση των καθηγητών Πληροφορικής με αποτελέσμα να δημιουργεί την εντύπωση σε ορισμένους φορείς του Υπουργείου (ευτυχώς λίγους) ότι σα κλάδος είμαστε χίλια κομμάτια που δεν μπορούν να συνενοηθούν.

Είναι σαν η ΠΕΚΑΠ να βγάζει συνεχώς ανακοινώσεις για το πως πρέπει να γίνει το Επιμελητήριο Πληροφορικής.

Τόσο δύσκολο είναι να αποδεχθείτε την ύπαρξη της ΠΕΚΑΠ και ότι αυτή ως κλαδική ένωση  πρέπει να έχει τον πρώτο λόγο στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση;

amichail

Ασχέτως του μέλλοντος του project, μήπως ξεχνάμε ότι καλώς ή κακώς είναι μάθημα , δηλαδή εκπαιδευτικό έργο, σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα που αναφέρεις;

Παράθεση από: fof στις 29 Σεπ 2011, 04:09:34 ΜΜ
Κι επειδή προαισθάνομαι ότι το μέλλον του project θα είναι αβέβαιο και πιθανώς ανύπαρκτο!
Θα μπορούσαμε σαν κλάδος να διεκδικήσουμε  και άλλου τύπου εργασιακή απασχόληση ώστε να 'φύγουμε' τελευταίοι από τα σχολεία, για παράδειγμα:
α) Τεχνικός σχολείου
β) Γραμματέας – Υπεύθυνος μηχανογράφησης
γ)Υπεύθυνος ηλεκτρονικής φύλαξης χώρου
δ)Υπεύθυνος καθαριότητας
ε)Υπεύθυνος ελέγχου - συντήρησης και επισκευής σχολικών ηλεκτρονικών – ψηφιακών και διαδραστικών μέσων

(μπορώ να σκευτώ κι άλλα...)
Γιατί όχι;;; τα κάνουμε όλα! και συμφέρουμε!!  ;) ;) ;)
Για μένα θα πω μόνο ότι είμαι ο τύπος του δασκάλου που αν κάνω ένα μάθημα για 50η φορά θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

nk

Παράθεση από: fof στις 29 Σεπ 2011, 04:09:34 ΜΜ
Κι επειδή προαισθάνομαι ότι το μέλλον του project θα είναι αβέβαιο και πιθανώς ανύπαρκτο!
Θα μπορούσαμε σαν κλάδος να διεκδικήσουμε  και άλλου τύπου εργασιακή απασχόληση ώστε να 'φύγουμε' τελευταίοι από τα σχολεία, για παράδειγμα:
α) Τεχνικός σχολείου
β) Γραμματέας – Υπεύθυνος μηχανογράφησης
γ)Υπεύθυνος ηλεκτρονικής φύλαξης χώρου
δ)Υπεύθυνος καθαριότητας
ε)Υπεύθυνος ελέγχου - συντήρησης και επισκευής σχολικών ηλεκτρονικών – ψηφιακών και διαδραστικών μέσων

(μπορώ να σκευτώ κι άλλα...)
Γιατί όχι;;; τα κάνουμε όλα! και συμφέρουμε!!  ;) ;) ;)

Άρα συμφωνείς με την ΕΠΕ η οποία ζητάει να επανέλθει το μάθημα της Πληροφορικής και απαιτεί να έχουμε
ώρες σε ένα άλλο μάθημα (Ερευνητική Εργασία), δηλαδή διδακτικό έργο, το οποίο μάλιστα ακολουθεί τη μεθοδολογία που
ακολουθούν η συντριπτική πλειοψηφία των μαθημάτων Πληροφορικής και απαιτεί και το εργαστήριο πληροφορικής
στις περισσότερες εργασίες.
Επίσης πρέπει να διαφωνείς με το Δ.Σ. της ΠΕΚΑΠ, μέλη του οποίου πρότειναν στην Γενική Συνέλευση που έγινε
16-3-2011 ακριβώς την μετατροπή μας σε Τεχνικούς για να εξυπηρετήσουμε τους σχεδιασμούς του Υπουργείου.
Δες το κείμενο καταγγελίας της ΕΠΕ αν δεν το ήξερες ή δεν ήσουν στη Γ.Σ. (http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=467), υπάρχει και το σχετικό video.
Τελικά καμιά φορά συμφωνούμε, τουλάχιστον από τα λεγόμενά μας, με κάποιους που νομίζουμε ή κάποιοι θέλουν να μας
κάνουν να νομίζουμε ότι διαφωνούμε.

Παράθεση από: Vangelis στις 29 Σεπ 2011, 11:40:44 ΜΜ
Δεν διαφωνούμε με το νόημα των προτάσεων αν και θα μπορούσαν να έχουν διατυπωθεί πολύ καλύτερα, με μεγαλύτερη πληρότητα και αφού είχε ερωτηθεί ένα πλήθος συναδέλφων. 

Διαφωνούμε με το καπέλωμα που προσπαθεί να κάνει σε κάθε ανακοίνωσή της η ΕΠΕ.

Διαφωνούμε με την τακτική που ακολουθεί η ΕΠΕ να προβάλει θέματα που αφορούν αποκλειστικά καθηγητές πληροφορικής χωρίς  συνεννόηση με την ένωση των καθηγητών Πληροφορικής με αποτελέσμα να δημιουργεί την εντύπωση σε ορισμένους φορείς του Υπουργείου (ευτυχώς λίγους) ότι σα κλάδος είμαστε χίλια κομμάτια που δεν μπορούν να συνενοηθούν.

Είναι σαν η ΠΕΚΑΠ να βγάζει συνεχώς ανακοινώσεις για το πως πρέπει να γίνει το Επιμελητήριο Πληροφορικής.

Τόσο δύσκολο είναι να αποδεχθείτε την ύπαρξη της ΠΕΚΑΠ και ότι αυτή ως κλαδική ένωση  πρέπει να έχει τον πρώτο λόγο στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση;

Γιατί το θεωρείς καπέλωμα ? Αν εσύ αγωνίζεσαι σωστά δεν πρόκειται να σε καπελώσει ποτέ κανείς, εκτός αν
θεωρείς ότι είσαι ανεπαρκής ...
Αλήθεια εσύ συμμετέχεις στην προσφυγή που έκανε η ΕΠΕ (http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=344)
για την ακύρωση των αναθέσεων ? Αν δεν συμμετέχεις δεν είναι λίγο οξύμωρο να απαιτείς να έχεις τον πρώτο λόγο ?
Αλήθεια τι σημαίνει να έχεις τον πρώτο λόγο ? Να φαίνεσαι εσύ, να αποφασίζεις για τους άλλους τι θα γράψουν και πότε ή
να έχεις αποκλειστικότητα ? Το να διεκδικείς αποκλειστικότητα στον συνδικαλισμό και να προσπαθείς
να φημώσεις άλλους που αγωνίζονται και αυτοί για το όφελος του κλάδου, παραπέμπει σε "μεσίτες" όπως αποκαλώ
κάποιους συνδικαλιστές που έχουν τεράστιες ευθύνες για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα μας και για το
ότι όλοι μας (και οι Καθηγητές) έχουμε απολέσει ακόμα και τα αυτονόητα !
Και στο κάτω κάτω γιατί δεν έβγαλε η ΠΕΚΑΠ την ανακοίνωση πρώτη ? Φοβήθηκε να μην δυσαρεστήσει το Υπουργείο ή
δεν το σκέφτηκε ? Αν πάλι διαφωνεί με κάτι από αυτά γιατί κανένας δεν το γράφει ?

Παράθεση από: skoud στις 29 Σεπ 2011, 06:55:09 ΜΜ
To γαρ πολύ του (μη) έρωτος γεννά παραφροσύνη...

Η λέξη Π.Ε.ΚΑ.Π. σε κάποιους είναι απαγορευμένη, όπως είναι για τους ταλιμπάν η εκπαίδευση των γυναικών




Εδώ δεν κατάλαβα τι ακριβώς ζητάς, να αναφέρει η ΕΠΕ την ΠΕΚΑΠ στις ανακοινώσεις της ? Γιατί ? Πότε η ΠΕΚΑΠ
ανέφερε την ΕΠΕ στις ανακοινώσεις της ? Αλλά και τι νόημα θα είχε εκτός αν είναι τόσο γνωστή η δράση της ΠΕΚΑΠ που
έχει ανάγκη να την αναφέρουν για να αναγνωριστεί ....
Θεωρώ ότι οι πολλές συναντήσεις με τους συμβούλους (τους οποίους ποτέ δεν κατονόμασε) και τους υπουργούς
έχει κάνει κάποιους να νομίζουμε ότι εξουσιάζουν και όχι ότι υπηρετούν τους συναδέλφους μας ως πρέπει.
Αλήθεια ποια είναι η γνώμη του προέδρου της ΠΕΚΑΠ για τους συναδέλφους που "εκπροσωπεί" ? Την έχεις
διαβάσει ? Τα καλύτερα λόγια έχει πει :-) (δες και το http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=456).

Ο αγώνας συνεχίζεται από όποιο μετερίζι μπορεί να προσφέρει ο καθένας. Αυτοί που προσκολούνται στις καρέκλες
τους και θέλουν αποκλειστικές αντιπροσωπείες και το όνομά τους πρώτο στην ταμπέλα απλώς θα μείνουν πίσω ...

Καλό μας αγώνα, γιατί τα δύσκολα είναι μπροστά ! 

peter13

Άσχετο με το αιτήσεις PROJECT αλλά νομίζω τρομακτική δήλωση...
http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=46745

skoud

Δεν θα αναφερθώ σε όλα όσα γράφει ο συνάδελφος(?) nk μιας και τα περισσότερα έχουν συζητηθεί πολλές φορές, γενικά όλοι οι συνάδελφοι ξέρουν την κατάσταση στον κλάδο μας, το ρόλο, τους αγώνες και την αποτελεσματικότητα όλων μας και γιατί για τα θέματα που απασχόλησαν τον κλάδο τα τελευταία χρόνια θα υπάρξει σύντομα ο επίσημος απολογισμός του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. ενόψει των εκλογών για το νέο Δ.Σ., στις 11.11.11.

Θα απαντήσω μόνο σε ένα σημείο, με την θερμή παράκληση να προσέξουν οι συνάδελφοι που το διαβάζουν τις λεπτομέρειες που παραθέτω, ώστε να καταλάβουν το μέγεθος της επιχειρούμενης, για μια ακόμα φορά χωρίς όριο, διαστρέβλωσης της πραγματικότητας και να μου συγχωρήσουν το χαρακτηρισμό αυτής της ενέργειας που παραθέτω στο τέλος:

Το θέμα αφορά στο εξής:

Παράθεση από: nk στις 01 Οκτ 2011, 03:17:45 ΜΜ
Επίσης πρέπει να διαφωνείς με το Δ.Σ. της ΠΕΚΑΠ, μέλη του οποίου πρότειναν στην Γενική Συνέλευση που έγινε
16-3-2011 ακριβώς την μετατροπή μας σε Τεχνικούς για να εξυπηρετήσουμε τους σχεδιασμούς του Υπουργείου.
Δες το κείμενο καταγγελίας της ΕΠΕ αν δεν το ήξερες ή δεν ήσουν στη Γ.Σ. (http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=467), υπάρχει και το σχετικό video.


Μετά τη συγκέντρωση που διοργάνωσε η Π.Ε.ΚΑ.Π. (ναι η Π.Ε.ΚΑ.Π., δεν έγινε μόνη της η συγκέντρωση...) έξω από το Υπουργείο Παιδείας στις 15/2/2011, έγινε στις 22/2/2011 συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου όπου μεταξύ των άλλων (αντιγράφω από το Δελτίο τύπου που εκδόθηκε: http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=229) «ζητήθηκε η γνώμη της Π.Ε.ΚΑ.Π. για το θέμα της μείωσης του διδακτικού ωραρίου στους συναδέλφους που θα αναλάβουν την τεχνική ή/και την γραμματειακή υποστήριξη στα σχολεία. Η αντιπροσωπεία της Π.Ε.ΚΑ.Π. έκανε ξεκάθαρο ότι αυτό το θέμα δεν είναι του κλάδου μας, αλλά αφορά τη συνολική λειτουργία του σχολείου και όλους τους εκπαιδευτικούς και επιφυλάχτηκε να απαντήσει. Για το θέμα αυτό θα υπάρξει διαβούλευση μεταξύ των μελών της Π.Ε.ΚΑ.Π. ώστε, αν υπάρξει πρόταση του κλάδου, να δοθεί στην πολιτική ηγεσία.»

Μέχρι την έκτακτη Γενική Συνέλευση της Π.Ε.ΚΑ.Π. στις 15/3/2011 έγιναν πολλές συζητήσεις και στο Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. και στην ομάδα google  της Π.Ε.ΚΑ.Π. και εδώ στο ΣΤΕΚΙ και στάλθηκαν δεκάδες απόψεις και προτάσεις συναδέλφων με e-mail. Το Δ.Σ., ενόψει της Γ.Σ. αποφάσισε να συζητηθεί το θέμα εκεί, μιας και η Γ.Σ. είναι το ανώτερο όργανο της Π.Ε.ΚΑ.Π. και μάλιστα ενημέρωσε και τους συναδέλφους και το υπουργείο για αυτό (Δελτίο τύπου: http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=232)
«Η αντιπροσωπεία της Π.Ε.ΚΑ.Π. έκανε σαφές ότι δεν μπορεί να κάνει καμιά συζήτηση για όλα αυτά πριν τη Γ.Σ. της 15ης Μαρτίου 2011 και πριν την ανακοίνωση του σχεδίου για το Νέο Λύκειο, επισημαίνοντας ότι για να υπάρξει οποιαδήποτε συζήτηση θα πρέπει πρώτα απ' όλα ο καθηγητής Πληροφορικής να είναι καθηγητής με εκπαιδευτικό αντικείμενο αυτόνομο μάθημα Πληροφορικής.»

Στην έκτακτη γενική συνέλευση κατατέθηκαν για το θέμα 2 προτάσεις και οι 2 από μέλη του Δ.Σ.:

Η πρώτη έλεγε ότι να αποφασίσουμε και να απαντήσουμε ότι «είμαστε κατ' αρχήν θετικοί σε ένα τέτοιο ρόλο με προϋπόθεση να υπάρχει το μάθημα στο Λύκειο και αφού υπάρξει αποτίμηση σε διδακτικές ώρες της τεχνικής και επιστημονικής υποστήριξης που θα παρέχουμε»

Η δεύτερη πρόταση που κατατέθηκε από τον Γ.Γ. του Δ.Σ. (ο υποφαινόμενος) και ψηφίστηκε από την πλειοψηφία της ΓΣ   έλεγε τα εξής:

«Οι καθηγητές Πληροφορικής με αφορμή την συνάντηση αντιπροσωπείας του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. µε τον Γ.Γ. του Υπουργείου στις 11/3/2011 και το θέμα που τέθηκε για την υποστήριξη των σχολείων σε επίπεδο εργασιών που απαιτούν επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις που έχουν µόνο οι καθηγητές Πληροφορικής, καθώς και για την κατάθεση γενικότερης πρότασης για την αξιοποίηση του επιστημονικού δυναμικού του κλάδου μας, δηλώνουν ότι δεν  μπορεί να γίνει καμία συζήτηση για τα παραπάνω θέματα πριν την ανακοίνωση του σχεδίου για το Νέο Λύκειο από το Υπουργείο, επισημαίνοντας ότι για να υπάρξει οποιαδήποτε συζήτηση θα πρέπει πρώτα απ' όλα ο καθηγητής Πληροφορικής να είναι καθηγητής µε εκπαιδευτικό αντικείμενο αυτόνομο μάθημα Πληροφορικής.» (http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=234) καθώς και στο video της ΓΣ: http://www.ustream.tv/channel/pekapone 

Νομίζω ότι είναι προφανές από τα παραπάνω η γκαιμπελίστικου τύπου συκοφαντία που επιχειρείται με όσα αναφέρει ο nk (και, πιο προσεκτικά είναι η αλήθεια, η σχετική ανακοίνωση της ΕΠΕ, που παραθέτει)

Ταυτίζει τεχνηέντως το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. με μια άποψη που δεν ήταν του Δ.Σ. ούτε απόφαση της Γ.Σ., αλλά ενός μέλους του Δ.Σ. και άλλων βέβαια συναδέλφων εκτός ΔΣ, κρύβει χωρίς αιδώ ότι η πρόταση που ψηφίστηκε ήταν ενός άλλου μέλους του ΔΣ που μάλιστα έχει αυξημένες ευθύνες λόγω της θέσης του, αγνοεί ηθελημένα(?) το τι σημαίνει δημοκρατική διαδικασία και πως παίρνονται οι αποφάσεις σε μια δημοκρατική ένωση προσώπων, διαστρεβλώνει κατάφωρα και την ίδια την πρόταση που μειοψήφησε στη Γ.Σ. (που είδε θέση για μετατροπή σε τεχνικούς υπευθύνους;), ταυτίζει το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. με την ίδια την Π.Ε.ΚΑ.Π. ίσως γιατί κρίνοντας από εαυτόν(?) θεωρεί ισόβια τα μέλη του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π., ίσως γιατί βλέπει στο περιβάλλον του  κάποιους που «προσκολλούνται στις καρέκλες»

Δεν θα επανέλθω στο θέμα, νομίζω κάθε καλής θέλησης άνθρωπος μπορεί απ' όλα αυτά να βγάλει, για μια ακόμα φορά, τα συμπεράσματά του!
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Vangelis

Αυτοί που βρίσκονται ψηλά θεωρούνε ταπεινό να μιλάς για το φαΐ. Ο λόγος: έχουνε κιόλας φάει. (Μπέρτολ Μπρέχτ)

Για να παραφράσω λίγο το παραπάνω
Αυτοί που έχουν οργανικές θέσεις θεωρούν ταπεινό να μιλάς για απασχόληση σε τεχνικές ή σε εργασίες γραμματειακής υποστήριξης του σχολείου.  Ο λόγος: αυτοί έχουν πλήρες ωράριο.

Υπάρχουν χιλιάδες συνάδελφοι που είτε έχουν μειωμένο ωράριο είτε δεν έχουν οργανική θέση και κάθε χρόνο μεταφέρονται εδώ και εκεί. Ορισμένοι από αυτούς είμαι σίγουρος ότι  θα προτιμούσαν να αναλάβουν τον Έπαφο,  την διαχείριση του site του σχολείου, την διαχείριση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και να αποκτήσουν οργανική θέση από το να μεταφέρονται σε δημοτικά ή σε δύο ή σε τρία σχολεία (τα οποία πιθανόν απέχουν αρκετά μεταξύ τους). 

Η πρόταση λοιπόν που κατατέθηκε στην γενική συνέλευση να γίνει αποτίμηση όλων των εργασιών του σχολείου  σε ώρες και  να υπάρχει η προαιρετική δυνατότητα ανάληψης αυτών των εργασιών από καθηγητές πληροφορικής (κατά προτεραιότητα)  ή από καθηγητές  με πιστοποιημένες γνώσεις πληροφορικής.

Προσωπικά θεωρώ ότι κάθε καθηγητής πληροφορικής ξέρει πολύ καλά ποιο είναι το συμφέρον του και δεν περιμένει να του το δείξει καμιά ένωση.  Ο κάθε ένας λοιπόν που έχει πρόβλημα συμπλήρωσης ωραρίου ας αποφασίσει αν θέλει μόνο διδασκαλία (οπότε θα πάει και σε άλλο σχολείο) η θα αναλάβει κάποιες εργασίες στο σχολείο που είναι και δεν θα μετακινηθεί.

Οι "αγωνιστικές" κορόνες περί εξυπηρετήσεως του Υπουργείου εξυπηρετούν μόνο αυτούς  που πουλάνε "αγωνιστικότητα" σε βάρος του κλάδου.
   
Η πρόταση αυτή δεν ψηφίστηκε από τη Γενική συνέλευσή (προσωπικά το δέχομαι αλλά το θεωρώ λάθος)  γιατί και τώρα οι δουλείες αυτές γίνονται (όλοι ξέρουμε από ποιους συνήθως) χωρίς να υπάρχει κανένα όφελος για τους συναδέλφους μας.

Η στάση της ΕΠΕ έχει κριθεί από τους συναδέλφους.  Ενδιαφέρον θα ήταν να ανακοινώσει πόσοι από τους 17 που ψήφισαν στην Αττική είναι καθηγητές πληροφορικής.


fof

Παράθεση από: Vangelis στις 04 Οκτ 2011, 10:39:59 ΜΜ
Προσωπικά θεωρώ ότι κάθε καθηγητής πληροφορικής ξέρει πολύ καλά ποιο είναι το συμφέρον του και δεν περιμένει να του το δείξει καμιά ένωση. 

Ο κάθε καθηγητής πληροφορικής ξέρει πολύ καλά ποια είναι τα συμφέροντα του κλάδου συνεπώς του ιδίου, και Περιμένει την ένωση που τον εκπροσωπεί να Αγωνιστεί γι΄αυτά!

nk

Απαντώ στους skoud και Vangelis αν και ουσιαστικά με τις δικές τους απαντήσεις επιβεβαιώνουν αυτά που λέω.
Για τον skoyd:
Για το ζήτημα που ανέφερα ότι έγινε πρόταση από μέλη του ΔΣ για ουσιαστική μετατροπή σε τεχνικούς υπευθύνους επιβεβαιώνεις απόλυτα αυτό που είπα και άρα δεν νομίζω ότι έχω τίποτα άλλο να προσθέσω. Τώρα για αυτά που γράφεις  ότι διαστρεβλώνω την αλήθεια:
Παράθεση
Ταυτίζει τεχνηέντως το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. με μια άποψη που δεν ήταν του Δ.Σ. ούτε απόφαση της Γ.Σ., αλλά ενός μέλους του Δ.Σ. και άλλων βέβαια συναδέλφων εκτός ΔΣ, κρύβει χωρίς αιδώ ότι η πρόταση που ψηφίστηκε ήταν ενός άλλου μέλους του ΔΣ που μάλιστα έχει αυξημένες ευθύνες λόγω της θέσης του, αγνοεί ηθελημένα(?) το τι σημαίνει δημοκρατική διαδικασία και πως παίρνονται οι αποφάσεις σε μια δημοκρατική ένωση προσώπων, διαστρεβλώνει κατάφωρα και την ίδια την πρόταση που μειοψήφησε στη Γ.Σ. (που είδε θέση για μετατροπή σε τεχνικούς υπευθύνους;), ταυτίζει το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. με την ίδια την Π.Ε.ΚΑ.Π. ίσως γιατί κρίνοντας από εαυτόν(?) θεωρεί ισόβια τα μέλη του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π., ίσως γιατί βλέπει στο περιβάλλον του  κάποιους που «προσκολλούνται στις καρέκλες»
Επειδή θεωρώ ότι είσαι έξυπνος άνθρωπος (αλλά δεν πρέπει να υποτιμάς αυτούς που εκπροσωπείς εκτός αν έχεις τις ίδιες απόψεις για αυτούς με τον πρόεδρο του Δ.Σ.) όταν κυκλοφορεί ένα σχέδιο για κατάργηση του μαθήματος πληροφορικής και σου προτείνει το Υπουργείο να αναλάβεις γραμματειακή/τεχνική υποστήριξη με μείωση του ωραρίου εσύ τι καταλαβαίνεις ?? Ότι θα μείνουν τα μαθήματα και θα μειωθεί το ωράριο κάποιων από εμάς και θα προσλάβει νέους συναδέλφους ? Ή ότι ώρες που θα χάσουμε από την κατάργηση του μαθήματος θα τις αναπληρώσουμε με κάποιες ώρες υποστήριξης (ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ) ? Είχες υποχρέωση να το πεις ξεκάθαρα στους συναδέλφους και ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ.  Μάλιστα για οποιονδήποτε ξαναδεί το video προσεκτικά (http://www.ustream.tv/recorded/13359795 μετά το 13 λεπτό) θα δει πως ως μέλη του ΔΣ με αυξημένη θέση ΕΥΘΥΝΗΣ λειτουργήσατε περιέργως συντονισμένα (τουλάχιστον 2-3 από εσάς) προσπαθώντας να χειραγωγήσετε τους συναδέλφους για να περάσει η εξής ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ  πρόταση !

Παράθεση
«Οι καθηγητές Πληροφορικής με αφορμή την συνάντηση αντιπροσωπείας του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. µε τον Γ.Γ. του Υπουργείου στις 11/3/2011 και το θέμα που τέθηκε για την υποστήριξη των σχολείων σε επίπεδο εργασιών που απαιτούν επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις που έχουν µόνο οι καθηγητές Πληροφορικής, καθώς και για την κατάθεση γενικότερης πρότασης για την αξιοποίηση του επιστημονικού δυναμικού του κλάδου μας, δηλώνουν ότι δεν  μπορεί να γίνει καμία συζήτηση για τα παραπάνω θέματα πριν την ανακοίνωση του σχεδίου για το Νέο Λύκειο από το Υπουργείο, επισημαίνοντας ότι για να υπάρξει οποιαδήποτε συζήτηση θα πρέπει πρώτα απ' όλα ο καθηγητής Πληροφορικής να είναι καθηγητής µε εκπαιδευτικό αντικείμενο αυτόνομο μάθημα Πληροφορικής.» (http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=234) καθώς και στο video της ΓΣ: http://www.ustream.tv/channel/pekapone 

Μπορείς να καταλάβεις τι λέει η πρόταση αυτή ?
Πριν σου εξηγήσω, γιατί είπαμε ότι σε θεωρώ έξυπνο άνθρωπο αλλά δυστυχώς μάλλον δεν χρησιμοποιείς αυτήν την εξυπνάδα για να μας αντιπροσωπεύσεις, σου αναφέρω (ας δει όποιος θέλει το video):
1) Ενώ κάποιοι συνάδελφοι ζήτησαν να μπει το ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ στο ψήφισμα με απόλυτη ευκολία το θάψατε !
2) Ενώ πολλοί συνάδελφοι ζήτησαν να μπει σε όλες τις τάξεις του Λυκείου εσείς με ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ όπως
το αδιανόητο "θα παγιδευτούμε" και δεν θα μπορέσουμε να συζητήσουμε το αφαιρέσατε ! Μα εσείς τα δεχτήκατε όλα αρκεί να σας πετάξουν ένα κόκκαλο !!

και τελικά περάσατε την παραπάνω πρόταση που λέει (στην εξηγώ αν δεν την κατάλαβες):
"Αφήστε έστω και ένα μάθημα σε κάποια τάξη του Λυκείου και έστω και αν είναι επιλογής και μετά συζητάμε."

Δηλαδή τι χειρότερο θα μπορούσες να ψηφίσεις ?

Για να μην χάνω τα λόγια μου θεωρώ ότι εμένα ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΣ !

Για τον Vangelis:
Μου θυμίζεις το ρητό να σε κάψω Γιάννη να σε αλείψω λάδι !!
Και μόνο ο τρόπος που γράφεις αποδεικνύει ότι έχεις δεκτεί την κατάργηση του μαθήματος και εμφανίζεσαι ως "μεσίτης" για να εξασφαλίσεις λίγες ώρες !! Μα η ουσία είναι στην κατάργηση των μαθημάτων, στο ότι η Πληροφορική είναι αναπόσπαστο κομμάτι της Γενικής Παιδείας που πρέπει να λαμβάνουν οι μαθητές σε όλες τις τάξεις του Λυκείου και γιαυτό πρέπει να αγωνιστούμε !!
Εσύ αντί να συζητάς αυτό κάθεσαι και συζητάς για το μετά την κατάργηση !! Εγώ αυτό κατάλαβα ! Η απόδειξη γιαυτό είναι παντού ακόμα και στα λεγόμενά σου:

Παράθεση
Η πρόταση αυτή δεν ψηφίστηκε από τη Γενική συνέλευσή (προσωπικά το δέχομαι αλλά το θεωρώ λάθος)  γιατί και τώρα οι δουλείες αυτές γίνονται (όλοι ξέρουμε από ποιους συνήθως) χωρίς να υπάρχει κανένα όφελος για τους συναδέλφους μας.
Άρα γιατί να το συζητήσουμε τώρα που μεθοδεύεται η κατάργηση ? Είναι διαφορετικό ζήτημα και θα συζητηθεί άλλη στιγμή, αλλιώς είναι ξεκάθαρο ότι μπαίνει εκ του πονηρού.

Για το πως σκέφτεσαι (λανθασμένα) σου απάντησε και ο χρήστης fof και συμφωνώ με την τοποθέτησή.


P.Tsiotakis

Παράθεση από: fof στις 04 Οκτ 2011, 11:23:40 ΜΜ
Ο κάθε καθηγητής πληροφορικής ξέρει πολύ καλά ποια είναι τα συμφέροντα του κλάδου συνεπώς του ιδίου, και Περιμένει την ένωση που τον εκπροσωπεί και -γι' αυτό άλλωστε- είναι μέλος της να Αγωνιστεί γι΄αυτά!


Keep Growing

Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα. 
Η 11.11.11, είναι κοντά. Μπορείτε πολύ απλά να αλλάξετε το διοικητικό συμβούλιο της ΠΕΚΑΠ και να βάλετε αυτούς που πιστεύετε ότι είναι ικανότεροι και να ζητήσετε και την αλλαγή του καταστατικού . Εκτός και αν δεν είναι επιθυμητή, μια ένωση καθηγητών Πληροφορικής, οπότε αλλάζει το πράμα.

Η Φωτεινή λέει "...Ο κάθε καθηγητής πληροφορικής ξέρει πολύ καλά ποια είναι τα συμφέροντα του κλάδου...".
Εμένα προσωπικά με τρομάζει η παραπάνω πρόταση, διότι έχει μέσα την λέξη συμφέρον.
Αν μου το επιτρέπεις Φωτεινή, θα τολμήσω άλλη μια παράφραση: ...Ο κάθε καθηγητής πληροφορικής θα πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά, ποιος είναι ο ρόλος του μέσα στο εκπαιδευτικό σύστημα και αφού τον γνωρίσει και τον αποδεχτεί έτσι, να αγωνίζεται για αυτόν...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

P.Tsiotakis