ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ntzios kostas

Αυτές είναι οι απόψεις μου και θέλω και πιστεύω ότι πρέπει να τις λέω, όπως πρέπει να εκφράζεις και τις δικές σου. Και θέλω να πιστεύω, ότι πρόκειται για ένα δημοκρατικό Forum όπου πρέπει να ακούγονται όλες ακόμα και αυτές που πιθανον να ενοχλούν.  Από εκεί και πέρα στο συγκεκριμένο θέμα, λέω ότι γίνανε πολλά λάθη και αυτά πληρώνουμε.   
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

tropheus

Παράθεση από: ntzios kostas στις 03 Οκτ 2013, 03:04:55 ΜΜ
Αυτές είναι οι απόψεις μου και θέλω και πιστεύω ότι πρέπει να τις λέω, όπως πρέπει να εκφράζεις και τις δικές σου. Και θέλω να πιστεύω, ότι πρόκειται για ένα δημοκρατικό Forum όπου πρέπει να ακούγονται όλες ακόμα και αυτές που πιθανον να ενοχλούν.  Από εκεί και πέρα στο συγκεκριμένο θέμα, λέω ότι γίνανε πολλά λάθη και αυτά πληρώνουμε.   

Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα δημοκρατικού ή όχι forum. Επειδή όμως ακριβώς έχουν γίνει πολλά λάθη θα πρέπει να είμαστε πολύ πιο προσεκτικοί σε αυτά που λέμε και που τα λέμε...   

odysseas

Παράθεση από: tropheus στις 03 Οκτ 2013, 01:11:06 ΜΜ
Η πληροφορική φυσικά και πρέπει να γίνεται από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού και μάλιστα ΠΡΕΠΕΙ να γίνεται από πληροφορικό. Δε νομίζω ότι πρέπει να λέγονται τέτοια λόγια από συνσδέλφους ... Βγάζουμε μόνοι μας τα ματάκια μας.

Υπάρχουν πάρα πολλοί συνάδελφοι (και μαζί με αυτούς κι εγώ) που υποστηρίζουν ότι η εισαγωγή των ΤΠΕ στο Δημοτικό πρέπει να γίνεται λίγο αργότερα κι όχι στην πρώτη τάξη. Υπάρχουν αρκετά στέρεα επιχειρήματα που να στηρίζουν αυτή την άποψη, αλλά είμαστε ήδη off topic.

Δεν ξέρω από που προκύπτει το "φυσικά" του tropheus. Είμαι πρόθυμος να ακούσω οποιοδήποτε επιχείρημα εκτός από τις απώλειες ωρών -- θεωρώ ότι η παρουσία μας στα σχολεία είναι επισφαλής όσο δεν αναβαθμιζόμαστε ποιοτικά, όχι ποσοτικά.

Αυτό συνδέεται ακόμα και με το θέμα του ΓΕΛ. Το μάθημα επιλογής της Α' Λυκείου είναι, όπως αναμενόνταν, μια από τα ίδια. Του χρόνου είμαι 100% βέβαιος ότι θα μας πουν να διδάξουμε ένα κομμάτι της ΑΕΠΠ ως μάθημα γενικής παιδείας της Β' Λυκείου. Και 6 ώρες σε κάθε τάξη να είχαμε, με τέτοια προσέγγιση του διδακτικού μας αντικειμένου οι ημέρες μας είναι μετρημένες.

tropheus

Παράθεση από: odysseas στις 03 Οκτ 2013, 04:10:16 ΜΜ
Υπάρχουν πάρα πολλοί συνάδελφοι (και μαζί με αυτούς κι εγώ) που υποστηρίζουν ότι η εισαγωγή των ΤΠΕ στο Δημοτικό πρέπει να γίνεται λίγο αργότερα κι όχι στην πρώτη τάξη. Υπάρχουν αρκετά στέρεα επιχειρήματα που να στηρίζουν αυτή την άποψη, αλλά είμαστε ήδη off topic.

Δεν ξέρω από που προκύπτει το "φυσικά" του tropheus. Είμαι πρόθυμος να ακούσω οποιοδήποτε επιχείρημα εκτός από τις απώλειες ωρών -- θεωρώ ότι η παρουσία μας στα σχολεία είναι επισφαλής όσο δεν αναβαθμιζόμαστε ποιοτικά, όχι ποσοτικά.

Αυτό συνδέεται ακόμα και με το θέμα του ΓΕΛ. Το μάθημα επιλογής της Α' Λυκείου είναι, όπως αναμενόνταν, μια από τα ίδια. Του χρόνου είμαι 100% βέβαιος ότι θα μας πουν να διδάξουμε ένα κομμάτι της ΑΕΠΠ ως μάθημα γενικής παιδείας της Β' Λυκείου. Και 6 ώρες σε κάθε τάξη να είχαμε, με τέτοια προσέγγιση του διδακτικού μας αντικειμένου οι ημέρες μας είναι μετρημένες.

Δε νομίζω ότι είμαστε off topic γιατί το θέμα της επόμενης μέρας του ΓΕΛ είναι συνάρτηση της επόμενης μέρα της πληροφορικής σε ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα που ορθά για εμένα ξεκινάει από την πρώτη τάξη του δημοτικού.
Όσο αφορά το ποιοτικά βλέποντας τα προγράμματα σπουδών του Δημοτικού αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που αν μη τι άλλο έχουν δώσει αυτή τη διάσταση. Για να ξεκινήσεις στη τρίτη τάξη να οργανώνεις και να ταξινομείς με εννοιολογικούς χάρτες και στην πέμτη και έκτη να κάνεις προγραμματισμό με logo και Scratch θα πρεπει από πολύ πιο πριν (πρώτη, δευτέρα) να έχεις  ξεπεράσει το στάδιο "ποιο πλήκτρο πατάω", "τι κάνει το ποντίκι" κλπ. φέρνοντας σε επαφή το παιδί με τον υπολογιστή κάτι που μπορεί να το κάνει ο πληροφορικός καλύτερα από τον οποιοδήποτε δάσκαλο ο οποίος κάποτε πήρε μια πιστοποίηση της κακιάς ώρας ...

Θα έλεγα όμως ότι το θέμα του ποιοτικού είναι πιο επιτακτικό να το δούμε στο επίπεδο του Γυμνασίου όπου το προγράμμα σπουδών και το βιβλίο είναι πλέον απαρχαιωμένα.

vassthan

Κάτι που πρέπει να ψάξουμε (πχ η ΠΕΚΑΠ) είναι αν υπάρχει τελικά υπουργική απόφαση (Υ.Α) που να καταργεί τις προηγούμενες Υ.Α,
γιατί το χαρτί που έχει έρθει στα σχολεία ΔΕΝ είναι Υ.Α. ή Νόμος! Είναι ένα έγγραφο-απάντηση σε ερωτήσεις ( ;;; ) που δέχτηκε μια υπηρεσία του Υπουργείου (κι ας φαίνεται στο τέλος ότι υπογράφει ο Αρβ. - που τελικά δεν έχει υπογραφή!)

Βέβαια οι διευθυντές έτρεξαν να εφαρμόζουν την οδηγία (στο survey) μη τυχόν και χάσουν χρόνο...... και τους τραβήξει κανένας προϊστάμενος το αυτί.... Μήπως όμως τελικά παρανομούν;

thana$i$


odyssevax

http://www.stauroulaxoulidou.gr/eroteseis/eroteseis/poios-einai-aggelos-laskaresdieukrineseis-apo-ton-upourgo-paideias.html

Να 'χαμε και την απάντηση ...

Σήμερα ο Δντής του ΣΕΚ στο οποίο διατίθεμαι μερικώς (και προσωρινά χωρίς απόφαση Δντή Δ.Ε., τη στιγμή που ο Δντής του ΕΠΑΛ που είμαι τοποθετημένος οριστικά αναγνωρίζει την προφορική οδηγία "βασιλείας" του survey στη ρύθμιση θεμάτων όπως αναθέσεις ωρών διδασκαλίας κτλ) μετά από προσωπική του συνάντηση (του κατέθεσε κι έγγραφο ερώτημα) με τον Δντή Σπουδών Δ.Ε. του ΥΠΑΙΘ κο Στυλιανό Μερκούρη πήρε ως προφορική απάντηση (αναμένεται και γραπτώς) ότι το μάθημα "Εφαρμογές Πληροφορικής" της Α' ΕΠΑΛ είναι εργαστηριακό και διδάσκεται στο εργαστήριο Πληροφορικής (έχει διαφορά!!!). Την ίδια προφορική απάντηση του έδωσαν κι από το αντίστοιχο τμήμα Τ.Ε.Ε. του ΙΕΠ. Εκκρεμεί να ξεκαθαρίσει το τοπίο ως προς τις αναθέσεις. Όσον αφορά όμως το survey και το ξεκλείδωμα της δυνατότητας καταχώρησης ωρών και σε 2ο συνάδελφο για το μάθημα, όλοι τον παρέπεμψαν στον ... Αγγ. Λασ.!!!

Keep walking!

-------------------

Απάντηση από Σχολικό Σύμβουλο, μέλος του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ:

Το υπουργείο μετά από πολλές ενοχλήσεις (και δικές μας) έχει αποστείλει ερώτημα προς το ΙΕΠ. Το ΙΕΠ σύμφωνα με πληροφορίες θα απαντήσει ότι είναι εργαστηριακό (όπως είχε απαντήσει και για το αντίστοιχο παλαιότερο μάθημα).

Το μάθημα δεν έχει χαρακτηριστεί ούτε ως θεωρητικό ούτε ως εργαστηριακό. Ορισμένοι Διευθυντές "αξιοποιούν" μια γενικότερη παλιά οδηγία η οποία στα πλαίσια της ισοδυναμίας της Α ΕΠΑΛ με την Α ΓΕΛ όριζε ότι στην Α ΕΠΑΛ δεν υπάρχουν εργαστηριακά μαθήματα.

Δεν προβλέπεται εύκολη λύση αν δεν το ξεκαθαρίσει το Υπουργείο

Η δική μου απάντηση:

α) Όταν βγαίνει ένας νέος νόμος που καταργεί έναν προηγούμενο, παύει να ισχύει η ισοδυναμία Α' ΓΕΛ και Α' ΕΠΑΛ, πόσο μάλλον που τώρα με τις ομάδες προσανατολισμού εμπλέκονται κι οι τομείς από την Α' πλέον, όπως παλιά με τα ΤΕΕ. β) Δεν υπάρχει νέο και παλιό μάθημα από τη στιγμή που παραμένει το ίδιο όνομα. Π.χ. η Φυσική σαν όνομα μαθήματος παραμένει, δεν σημαίνει ότι είναι ένα νέο μάθημα. Αυτό που θα προσδιοριστεί είναι οι οδηγίες διδασκαλίας του, όπως έγινε στα ΓΕΛ (και που κάθε χρόνο στέλνονται στα ΕΠΑΛ). γ) Η όλη εμμονή έγκειται σε προφορικές οδηγίες για χάρη ενός ΠΣ που λέγεται survey και "διαχειριστής" του οποίου είναι ο Άγγελος Λάσκαρης (σε αυτόν παρέπεμψαν τον Δντή του ... ΣΕΚ ... για το ξεκλείδωμα του αντίστοιχου πεδίου καταχώρησης των ωρών), ο οποίος έτσι εφαρμόζει την μνημονιακή πολιτική της κυβέρνησης στο Υπουργείο Παιδείας. δ) Θα πρέπει να υπάρξει μεθοδευμένη παρέμβαση προς όλες τις κατευθύνσεις από ΟΛΜΕ, ΠΕΚΑΠ, Συμβούλους, ώστε να καταστεί σαφές ότι είναι παράνομο (στα ΓΕΛ καταργήθηκε η συνδιδασκαλία εγγράφως, στα ΕΠΑΛ όχι ακόμη)!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ιδού η απάντηση!!!

https://www.dropbox.com/s/dwcz671xw8ni1uv/8199475%20%CE%91%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7.pdf

--------------------------------------

http://survey.sch.gr/

http://www.gdimitrakopoulos.gr/files/egkyklios_31_1.pdf

http://www.gdimitrakopoulos.gr/files/egkyklios_epivevaiwsi_27921_d1_20130228.pdf

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CE%94%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B1

Δικαίωμα αντίρρησης
---------------------------
Το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα να προβάλλει οποτεδήποτε αντιρρήσεις για την επεξεργασία δεδομένων που το αφορούν. Οι αντιρρήσεις απευθύνονται εγγράφως στον υπεύθυνο επεξεργασίας και πρέπει να περιέχουν αίτημα για συγκεκριμένη ενέργεια, όπως διόρθωση, προσωρινή μη χρησιμοποίηση, δέσμευση, μη διαβίβαση ή διαγραφή. Ο υπεύθυνος επεξεργασίας έχει την υποχρέωση να απαντήσει εγγράφως επί των αντιρρήσεων μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δεκαπέντε ημερών. Στην απάντησή του οφείλει να ενημερώσει το υποκείμενο για τις ενέργειες στις οποίες προέβη ή, ενδεχομένως, για τους λόγους που δεν ικανοποίησε το αίτημα. Η απάντηση σε περίπτωση απόρριψης των αντιρρήσεων πρέπει να κοινοποιείται και στην Αρχή.

Δικαίωμα προσωρινής δικαστικής προστασίας
---------------------------------------------------------
Καθένας έχει δικαίωμα να ζητήσει από το αρμόδιο κάθε φορά δικαστήριο την άμεση αναστολή ή μη εφαρμογή πράξης ή απόφασης που τον θίγει, την οποία έχει λάβει διοικητική αρχή, νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή ιδιωτικού δικαίου ή ένωση προσώπων ή φυσικό πρόσωπο αποκλειστικά με αυτοματοποιημένη επεξεργασία στοιχείων, εφόσον η επεξεργασία αυτή αποβλέπει στην αξιολόγηση της προσωπικότητάς του και ιδίως της αποδοτικότητάς του στην εργασία, της οικονομικής φερεγγυότητάς του, της αξιοπιστίας του και της εν γένει συμπεριφοράς του.

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%AE_%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82_%CE%94%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD_%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D_%CE%A7%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B1

http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33,10980&_dad=portal&_schema=PORTAL

Αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή είναι ότι "κυβερνάει" ο Λάσκαρης με το survey για να βγουν τα "κουκιά"! Όμως υπάρχει αναντιστοιχία λειτουργικότητας του ΠΣ σε σχέση με την ισχύουσα νομοθεσία!!! Π.χ. όσον αφορά το μάθημα της Α' ΕΠΑΛ "Εφαρμογές Πληροφορικής". Υπάρχει όμως η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και το ΣτΕ. Αυτά τα 2 όργανα έχουν αρμοδιότητα να μας προστατέψουν, αρκεί να τους το ζητήσουμε!!!

Keep walking!

P.Tsiotakis

Παράθεση από: thana$i$ στις 04 Οκτ 2013, 12:23:58 ΜΜ
https://www.dropbox.com/s/dwcz671xw8ni1uv/8199475%20%CE%91%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7.pdf

κάποιοι τελικά φοράνε παντελόνια πιο πολλά από μας τους υπόλοιπους

Μπράβο κα Ξουλίδου

μόνο τον τίτλο του διδακτορικού του δε μας έγραψε

Keep Growing

Φέτος, ύστερα από 13 χρόνια, διδάσκω ξανά ΑΕΠΠ. (εντελώς σαδομαζοχιστική διαδικασία)
Κινδυνεύω να χαρακτηριστώ μέλος "εγκληματικής οργάνωσης".

...πάντως, μόνο με απεργίες πείνας, κάτι μπορεί να πετύχουμε. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά, πως να το πω, "dust in the wind".
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

seibei

Επικεφαλής της ομάδας εργασίας του "Συστήματος Παρακολούθησης του Κυβερνητικού Έργου" του ΥΠΑΙΘ.
Δηλαδή Υπουργός!

odyssevax

Μπορούμε να βρούμε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ την απόφαση ορισμού του ως επικεφαλής της Ομάδας Εργασίας του Συστήματος Παρακολούθησης του Κυβερνητικού Έργου του ΥΠΑΙΘ;

odyssevax

http://dide.chan.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4053%3A-a-a-&catid=122%3A2013-01-14-20-46-13&Itemid=179

Ως προς τον Λάσκαρη: Δεν βρήκα πουθενά στη Διαύγεια απόφαση ορισμού του ως επικεφαλής της ομάδας εργασίας του Συστήματος Παρακολούθησης του Κυβερνητικού Έργου του ΥΠΑΙΘ. Υπάρχει σοβαρή περίπτωση να μην υπάρχει τέτοια απόφαση, κι ούτε καν να είναι θεσμοθετημένη μία τέτοια ομάδα εργασίας κι ένα τέτοιο σύστημα στο οργανόγραμμα και στις αρμοδιότητες του Υπουργείου και κατ' επέκτασης στις απορρέουσες ενέργειές του. Εκτός αν θεωρούν το survey ως τέτοιο ΠΣ. Τότε έρχεται σε αντίφαση με την πραγματικότητα (κουμανταδόρος survey o Λάσκαρης, όπως και του συστήματος αιτήσεων μετατάξεων) η απάντηση του Υπουργού για μη ανάμειξη του Λάσκαρη στα τεκταινόμενα. Αυτά που βρήκα για το Σύστημα Παρακολούθησης του Κυβερνητικού Έργου στη Διαύγεια είναι τα εξής: α) http://static.diavgeia.gov.gr/doc/ΒΕΥΣΧ-ΖΦ9 β) http://www.epdm.gr/Uploads/Files/prokirixeis/957-9-4-13SYSTHMA_PARAKOLOYTHISIS_KYB_ERGOY.pdf γ) http://static.diavgeia.gov.gr/doc/ΒΕΖΑΧ-ΙΧΚ Αν αμείβεται λοιπόν ο κος από το ΕΜΠ ας το μάθουμε, κι ας μας πουν ποιο είναι αυτό το ΠΣ τελικά και γιατί επηρεάζει τις αποφάσεις του Υπουργείου! Αν λοιπόν υπάρχουν νομοθετικά κενά, ας επικαλεστούμε επιτέλους την επέμβαση του ΣτΕ, έχουμε ήδη θιχτεί με μετατάξεις κτλ!!!

Ως προς το survey: Είναι ένα ΠΣ. Ο όλος φόβος στους Δντές Δ.Ε. και στους Δντές Σχολικών Μονάδων έγκειται στην επισήμανση περί παράβασης καθήκοντος στο http://www.gdimitrakopoulos.gr/files/egkyklios_31_1.pdf βάσει αστοιχειοθετημένων κι αστήριχτων νομοθετικά (ως προς τη συνάφεια-αντιστοιχία εφαρμογής της ισχύουσας νομοθεσίας που υπερισχύει) εγκυκλίων περί καταχώρησης των δεδομένων. Σε αυτή την περίπτωση υπεισέρχεται η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33%2C10980&_dad=portal&_schema=PORTAL Συγκεκριμένα έχουμε το δικαίωμα να επικαλεστούμε τις παρακάτω αντιρρήσεις: Δικαίωμα αντίρρησης
-------------------------
Το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα να προβάλλει οποτεδήποτε αντιρρήσεις για την επεξεργασία δεδομένων που το αφορούν. Οι αντιρρήσεις απευθύνονται εγγράφως στον υπεύθυνο επεξεργασίας και πρέπει να περιέχουν αίτημα για συγκεκριμένη ενέργεια, όπως διόρθωση, προσωρινή μη χρησιμοποίηση, δέσμευση, μη διαβίβαση ή διαγραφή. Ο υπεύθυνος επεξεργασίας έχει την υποχρέωση να απαντήσει εγγράφως επί των αντιρρήσεων μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δεκαπέντε ημερών. Στην απάντησή του οφείλει να ενημερώσει το υποκείμενο για τις ενέργειες στις οποίες προέβη ή, ενδεχομένως, για τους λόγους που δεν ικανοποίησε το αίτημα. Η απάντηση σε περίπτωση απόρριψης των αντιρρήσεων πρέπει να κοινοποιείται και στην Αρχή.
Δικαίωμα προσωρινής δικαστικής προστασίας
-----------------------------------------------------
Καθένας έχει δικαίωμα να ζητήσει από το αρμόδιο κάθε φορά δικαστήριο την άμεση αναστολή ή μη εφαρμογή πράξης ή απόφασης που τον θίγει, την οποία έχει λάβει διοικητική αρχή, νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή ιδιωτικού δικαίου ή ένωση προσώπων ή φυσικό πρόσωπο αποκλειστικά με αυτοματοποιημένη επεξεργασία στοιχείων, εφόσον η επεξεργασία αυτή αποβλέπει στην αξιολόγηση της προσωπικότητάς του και ιδίως της αποδοτικότητάς του στην εργασία, της οικονομικής φερεγγυότητάς του, της αξιοπιστίας του και της εν γένει συμπεριφοράς του.

Τέλος, ως προς τη διοικητική αυθαιρεσία της διοικητικής πυραμίδας από πάνω προς τα κάτω Περιφερειάρχης-Δντής Δ.Ε.-Δντής Σχολικής Μονάδας (άγνοια-παρερμηνεία νόμου θεωρείται ποινικά κολάσιμη), όπως μας εκφοβίζουν με αναφορές σε Επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης, ας τους την επιστρέψουμε πίσω από κάτω προς τα πάνω να αναλάβουν εγγράφως τις ευθύνες τους με αιτήματα θεραπείας που τους "φωτογραφίζουν" προσωπικά (κι έτσι θα φανερωθεί η ευθυνοφοβία τους) και με δικές μας καταγγελίες στο http://www.gedd.gr/index.php?action=report Οι νόμοι ισχύουν για όλους μας!!!

stpdt

#477
Παράθεση από: odyssevax στις 05 Οκτ 2013, 01:58:29 ΜΜ
http://dide.chan.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4053%3A-a-a-&catid=122%3A2013-01-14-20-46-13&Itemid=179

Ως προς τον Λάσκαρη: Δεν βρήκα πουθενά στη Διαύγεια απόφαση ορισμού του ως επικεφαλής της ομάδας εργασίας του Συστήματος Παρακολούθησης του Κυβερνητικού Έργου του ΥΠΑΙΘ. Υπάρχει σοβαρή περίπτωση να μην υπάρχει τέτοια απόφαση, κι ούτε καν να είναι θεσμοθετημένη μία τέτοια ομάδα εργασίας κι ένα τέτοιο σύστημα στο οργανόγραμμα και στις αρμοδιότητες του Υπουργείου και κατ' επέκτασης στις απορρέουσες ενέργειές του. Εκτός αν θεωρούν το survey ως τέτοιο ΠΣ. Τότε έρχεται σε αντίφαση με την πραγματικότητα (κουμανταδόρος survey o Λάσκαρης, όπως και του συστήματος αιτήσεων μετατάξεων) η απάντηση του Υπουργού για μη ανάμειξη του Λάσκαρη στα τεκταινόμενα. Αυτά που βρήκα για το Σύστημα Παρακολούθησης του Κυβερνητικού Έργου στη Διαύγεια είναι τα εξής: α) http://static.diavgeia.gov.gr/doc/ΒΕΥΣΧ-ΖΦ9 β) http://www.epdm.gr/Uploads/Files/prokirixeis/957-9-4-13SYSTHMA_PARAKOLOYTHISIS_KYB_ERGOY.pdf γ) http://static.diavgeia.gov.gr/doc/ΒΕΖΑΧ-ΙΧΚ Αν αμείβεται λοιπόν ο κος από το ΕΜΠ ας το μάθουμε, κι ας μας πουν ποιο είναι αυτό το ΠΣ τελικά και γιατί επηρεάζει τις αποφάσεις του Υπουργείου! Αν λοιπόν υπάρχουν νομοθετικά κενά, ας επικαλεστούμε επιτέλους την επέμβαση του ΣτΕ, έχουμε ήδη θιχτεί με μετατάξεις κτλ!!!

Ως προς το survey: Είναι ένα ΠΣ. Ο όλος φόβος στους Δντές Δ.Ε. και στους Δντές Σχολικών Μονάδων έγκειται στην επισήμανση περί παράβασης καθήκοντος στο http://www.gdimitrakopoulos.gr/files/egkyklios_31_1.pdf βάσει αστοιχειοθετημένων κι αστήριχτων νομοθετικά (ως προς τη συνάφεια-αντιστοιχία εφαρμογής της ισχύουσας νομοθεσίας που υπερισχύει) εγκυκλίων περί καταχώρησης των δεδομένων. Σε αυτή την περίπτωση υπεισέρχεται η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33%2C10980&_dad=portal&_schema=PORTAL Συγκεκριμένα έχουμε το δικαίωμα να επικαλεστούμε τις παρακάτω αντιρρήσεις: Δικαίωμα αντίρρησης
-------------------------
Το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα να προβάλλει οποτεδήποτε αντιρρήσεις για την επεξεργασία δεδομένων που το αφορούν. Οι αντιρρήσεις απευθύνονται εγγράφως στον υπεύθυνο επεξεργασίας και πρέπει να περιέχουν αίτημα για συγκεκριμένη ενέργεια, όπως διόρθωση, προσωρινή μη χρησιμοποίηση, δέσμευση, μη διαβίβαση ή διαγραφή. Ο υπεύθυνος επεξεργασίας έχει την υποχρέωση να απαντήσει εγγράφως επί των αντιρρήσεων μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δεκαπέντε ημερών. Στην απάντησή του οφείλει να ενημερώσει το υποκείμενο για τις ενέργειες στις οποίες προέβη ή, ενδεχομένως, για τους λόγους που δεν ικανοποίησε το αίτημα. Η απάντηση σε περίπτωση απόρριψης των αντιρρήσεων πρέπει να κοινοποιείται και στην Αρχή.
Δικαίωμα προσωρινής δικαστικής προστασίας
-----------------------------------------------------
Καθένας έχει δικαίωμα να ζητήσει από το αρμόδιο κάθε φορά δικαστήριο την άμεση αναστολή ή μη εφαρμογή πράξης ή απόφασης που τον θίγει, την οποία έχει λάβει διοικητική αρχή, νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή ιδιωτικού δικαίου ή ένωση προσώπων ή φυσικό πρόσωπο αποκλειστικά με αυτοματοποιημένη επεξεργασία στοιχείων, εφόσον η επεξεργασία αυτή αποβλέπει στην αξιολόγηση της προσωπικότητάς του και ιδίως της αποδοτικότητάς του στην εργασία, της οικονομικής φερεγγυότητάς του, της αξιοπιστίας του και της εν γένει συμπεριφοράς του.

Τέλος, ως προς τη διοικητική αυθαιρεσία της διοικητικής πυραμίδας από πάνω προς τα κάτω Περιφερειάρχης-Δντής Δ.Ε.-Δντής Σχολικής Μονάδας (άγνοια-παρερμηνεία νόμου θεωρείται ποινικά κολάσιμη), όπως μας εκφοβίζουν με αναφορές σε Επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης, ας τους την επιστρέψουμε πίσω από κάτω προς τα πάνω να αναλάβουν εγγράφως τις ευθύνες τους με αιτήματα θεραπείας που τους "φωτογραφίζουν" προσωπικά (κι έτσι θα φανερωθεί η ευθυνοφοβία τους) και με δικές μας καταγγελίες στο http://www.gedd.gr/index.php?action=report Οι νόμοι ισχύουν για όλους μας!!!

Συνάδελφε σε ευχαριστούμε πολύ για τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες.
Αν γνωρίζεις, πες μας και τον τόπο στον οποίο βρίσκονται τα άτομα και τα πληροφοριακά συστήματα που αναφέρεις στο κείμενό σου.
Πρέπει όλος ο κόσμος, με μια απλή ερώτηση σε μια μηχανή αναζήτησης,  να είναι σε θέση να γνωρίζει τους τόπους όπου συχνάζουν αυτοί που μας πολεμούν, όπως επίσης και τους τόπους όπου βρίσκονται τα εργαλεία με τα οποία μας έχουν δέσει χειροπόδαρα και δεν μπορούμε να κουνηθούμε. Έτσι ώστε οι παραστάσεις διαμαρτυρίας να μην είναι εκτός τόπου και χρόνου, αλλά να έχουν νόημα και σκοπό.

Η πληροφορία έχει τεράστια δύναμη. Είναι χρέος μας ως καθηγητές πληροφορικής να διδάξουμε τον κόσμο μεθόδους για το πως μπορεί να φανερώσει πληροφορία, και για το πως μπορεί να την εντοπίζει. Για το πως μπορεί να την  χρησιμοποιεί ως εργαλείο, ώστε να αρχίσουν επιτέλους να φοβούνται οι φασίστες-δυνάστες της κοινωνίας μας, όταν το παρακάνουν.

stpdt

Η επταμελής ομάδα που παρακολουθεί το μεταρρυθμιστικό έργο του υπ. Παιδείας


ΠαράθεσηΕπταμελή ομάδα συγκρότησε ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος, έργο της οποίας θα  είναι o συντονισμός και η παρακολούθηση της προόδου εφαρμογής των μεταρρυθμιστικών δράσεων του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων σχετικά με την οργανωτική αναδιοργάνωσή του, καθώς και η εφαρμογή των αποφάσεων του Κυβερνητικού Συμβουλίου Μεταρρύθμισης (Κ.Σ.Μ.) για τις λοιπές κυβερνητικές δράσεις.
  Συντονιστής της «Ομάδα Διοίκησης ΄Εργου Ομάδα Εφαρμογής», όπως χαρακτηριστικά ονομαζεται στην απόφαση, ορίστηκε  ο Αθανάσιος Κυριαζής, Γενικός Γραμματέας τουΥ.ΠΑΙ.Θ..
  Μέλη της Ομάδας Εφαρμογής ορίστηκαν οι κάτωθι:
1. Γεώργιος Καλαντζής, Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων
2. Παναγιώτης Κανελλόπουλος, Γενικός Γραμματέας Νέας Γενιάς
3. Χρήστος Βασιλάκος, Γενικός Γραμματέας ΄Ερευνας και Τεχνολογίας
4. Φωτεινή Κανάκη, υπάλληλος του κλάδου ΠΕ1 Διοικητικού, Αναπληρώτρια Προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικής Υποστήριξης της Κ.Υ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.
5. Πιπίνα Τριανταφυλλοπούλου, υπάλληλος του κλάδου ΠΕ1 Διοικητικού, Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διοικητικού της Κ.Υ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.
6. Παναγιώτα Διονυσοπούλου, υπάλληλος του κλάδου ΠΕ1 Διοικητικού, Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Ποιότητας και Αποδοτικότητας της Κ.Υ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.
7. Αλεξάκης Γεώργιος, υπάλληλος του κλάδου ΠΕ1-Διοικητικού της Κ.Υ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.
Η θητεία της Ομάδας Εφαρμογής λήγει με την ολοκλήρωση του έργου της.

Δεν ξέρω αν σχετίζονται αυτοί με τον πόλεμο που έχουν κηρύξει κάποιοι εκεί μέσα στο υπουργείο, ενάντια στο μάθημα της πληροφορικής.
Ή αν, ως νέα πρόσωπα που είναι, αν ίσως μπορούν να λειτουργήσουν προς όφελος του μαθήματος μας.

Πάντως ο Γενικός Γραμματέας ΄Ερευνας και Τεχνολογίας είναι Χημικός.  :-\ ???


seibei

Παράθεση από: stpdt στις 07 Οκτ 2013, 01:32:55 ΜΜ
Η επταμελής ομάδα που παρακολουθεί το μεταρρυθμιστικό έργο του υπ. Παιδείας

Πάντως ο Γενικός Γραμματέας ΄Ερευνας και Τεχνολογίας είναι Χημικός.  :-\ ???
Ti ψάχνουμε. Δεν υπήρξε ούτε ένας άνθρωπος σε θέση ισχύος που να μας υποστηρίξει.