ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκος Αδαμόπουλος

Αν πράγματι είχαμε ένωση που να μας εκπροσωπεί θα έπρεπε από την πρώτη στιγμή που οι "συνάδελφοι" εκφράζονταν με τον πιο επίσημο τρόπο τόσο ξεδιάντροπα και ανήθικα, προσβάλλοντας ολόκληρο εκπαιδευτικό κλάδο (όπως έκαναν και κάποιοι άλλοι πριν από 70+ χρόνια υιοθετώντας και προβάλλοντας την αρχή της συλλογικής ευθύνης και τιμωρίας), καταρχήν να διαμαρτυρηθεί επίσημα και έντονα στην ΟΛΜΕ για τη συγκεκριμένη αντισυναδελφική συμπεριφορά και στη συνέχεια να δώσει γραμμή σε όλους από τον κλάδο μας για μαζικά αιτήματα διαγραφής από τα συνδικαλιστικά όργανα...
Μόνο που δυστυχώς από ένωση ξεμείναμε!

petrosp13

ΠαράθεσηΗ υποχώρηση της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών στην Ελληνική Εκπαίδευση, έναντι πληθώρας τεχνικών αντικειμένων, έχει υποβαθμίσει την ποιότητα της Εκπαίδευσης

:o :o :o
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 03 Μαΐου 2015, 01:55:03 ΜΜ


Νίκο απο που είναι αυτό;; Κρατά λίγο τη πηγή γιατί θα χρειαστεί να απαντήσουμε, όχι εμείς αλλά, οι Φυσικοί..

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: janag79 στις 03 Μαΐου 2015, 04:17:04 ΜΜ
Νίκο απο που είναι αυτό;; Κρατά λίγο τη πηγή γιατί θα χρειαστεί να απαντήσουμε, όχι εμείς αλλά, οι Φυσικοί..

Εδώ

Κρατήστε και κανά screenshot...

fof

Βρεθήκαμε να έχουμε απέναντι μας ενώσεις και συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων! Γιατί;  Δεν όφειλε η ΕΠΕ να ενημερώσει την ΠΕΚΑΠ για τις συνεργασίες , τις συναντήσεις, τις προτάσεις που αφορούν τον κλάδο μας;  Αρχίζω να πιστεύω πως δεν υπάρχει χειρότερος κλάδος από μας, ανοργανωσιά! Διχόνοια ! Συμμετοχή ανύπαρκτη! ... τι να πω; Για την κατάσταση που είμαστε φταίμε εμείς και μόνο! Κανένας άλλος!

nektar

Συνεχίζονται αυτή την ώρα οι διαβουλεύσεις μεταξύ των μελών της διοίκησης της ΕΕΦ κατόπιν ισχυρότατων πιέσεων που δέχονται από την ΕΕΧ για το θέμα της κοινής πρότασης που δημοσιοποιήθηκε ανάμεσα σε ΕΕΦ-ΕΠΕ-ΣΕΚ. Μέχρι στιγμής μας έχουν πει ότι δεν ζητούν απόσυρση του κοινού μας κειμένου με τους Κοινωνιολόγους.
Ωστόσο, έχουμε ήδη επεξεργαστεί πρόταση για την υπέρβαση του αδιεξόδου σε περίπτωση (μικρής πιθανότητας) υπαναχώρησης των Φυσικών.

Όπως είχαμε επισημάνει στην κοινή παρέμβαση ζητούσαμε την αντικατάσταση της Ιστορίας κατεύθυνσης στην 3η ομάδα με τη Φυσική και τη διαζευτική εξέταση σε ΑΟΘ ή Φυσική. Η εναλλακτική που επεξεργαζόμαστε, σε περίπτωση υπαναχώρησης, και θα θέλαμε τη γνώμη όλων των συναδέλφων στο ΣΤΕΚΙ, είναι η αντικατάσταση της Ιστορίας κατεύθυνσης στην 3η ομάδα με το μάθημα Τεχνολογία Υπολογιστών και Λειτουργικά Συστήματα (ΤΥ&ΛΣ) (http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=67&c_id=281)
για το οποίο υπάρχουν ήδη βιβλία και μάλιστα το μάθημα είναι σχεδιασμένο για πανελλαδικώς εξεταζόμενο. Σε αυτή την περίπτωση η διάζευξη θα είναι ΑΟΘ ή ΤΥ&ΛΣ και όλο το υπόλοιπο σχέδιο που έχουμε προτείνει θα παραμείνει ως έχει.

Παρακαλώ για τη γνώμη όλων ενόσω περιμένουμε να οριστικοποιήσουν τις αποφάσεις τους από την ΕΕΦ.
Σημειωτέον ότι η εκτίμησή μας είναι ότι δεν θα αποσύρουν την υποστήριξή τους στο κοινό κείμενο αλλά και στη μικρή εκείνη πιθανότητα που θα το κάνουν, οφείλουμε να είμαστε πανέτοιμοι για όλα και να έχουμε επεξεργασμένο plan B.

Προσωπικά θεωρώ πολύ καλύτερο το plan B και υπό άλλες συνθήκες θα έπρεπε ήδη να είναι πρόταση του κλάδου εδώ και καιρό... Ας όψονται εκείνοι που μπαινόβγαιναν στα γραφεία του Υπουργείου και που συχνά πυκνά λέγανε διάφορα για την ΕΠΕ...
Νεκτάριος Μουμουτζής

petrosp13

Το μάθημα αυτό θα είναι διδασκόμενο αλλά όχι εξεταζόμενο;
Γιατί να υπάρξει διάζευξη με το ΑΟΘ;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nektar

Παράθεση από: petrosp13 στις 03 Μαΐου 2015, 08:59:41 ΜΜ
Το μάθημα αυτό θα είναι διδασκόμενο αλλά όχι εξεταζόμενο;
Γιατί να υπάρξει διάζευξη με το ΑΟΘ;

Δες το κοινό σχέδιο που έχουμε προτείνει με ΕΕΦ-ΕΠΕ-ΣΕΚ και θα καταλάβεις τι εννοώ.
Ξαναδιάβασε μετά και το προηγούμενο μήνυμά μου.
Νεκτάριος Μουμουτζής

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 03 Μαΐου 2015, 01:55:03 ΜΜ
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ
Η ανακοίνωση της ΕΕΦ βάζει τα πράγματα στη θέση τους και δείχνει ποιοι πατούν επί πτωμάτων και προσπαθούν να διασπάσουν τον ΠΕ04 με ψεύδη για να πετύχουν τους σκοπούς τους. Αξίζουν καλύτεροι δάσκαλοι στους μαθητές.
Εκπαίδευση δεν είναι η παροχή πληροφοριών, είναι η διαμόρφωση ήθους και στάσης ζωής και οι τυχοδιώκτες δεν τα έχουν.

Ψήνεται κανείς για μήνυση;;

ntzios kostas

Η άποψη μου είναι ότι πρέπει από εδώ και πέρα να φωνάξουν οι μαθητές και οι γονείς. Δεν μπορεί δηλαδή ένας μαθητής που περνάει ολυμπιάδα πληροφορικής να μην μπορεί να μπει στου Ηλεκτρολόγους χωρίς εξετάσεις.

Αυτό που πρέπει να παλέψουμε εμείς είναι στην κατεύθυνση να είναι όλες οι σχολές πληροφορικής. Αν οι ηλεκτρολόγοι είναι στους θετικούς πρέπει άλλοι να φωνάζουν περισσότερο από εμάς.

Για το μάθημα της ιστορίας είναι χαζομάρα. Αλλά και πάλι άλλοι πρέπει να φωνάξουν περισσότερο από εμάς. 

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

xristos_ts

Παράθεση από: janag79 στις 03 Μαΐου 2015, 09:10:33 ΜΜ
Ψήνεται κανείς για μήνυση;;
Αυτή η αντιπαράθεση σίγουρα δεν ξεκίνησε από εμάς. Παρακολουθούμε έκπληκτοι εδώ και δύο χρόνια, έναν "παραληρηματικό" λόγο από την άλλη πλευρά, εναντίον μας. Πραγματικά, ποιος από εμάς υποπτευόταν αυτό το απύθμενο μίσος που εκδηλώνεται τελευταία σε κάθε ευκαιρία, από την πλευρά της ΕΕΧ.
Το να κινηθούμε νομικά εναντίον αυτών των άθλιων ανακοινώσεων, αγαπητοί κύριοι της ΕΠΕ και ΠΕΚΑΠ, ίσως είναι μια καλή ευκαιρία να ταρακουνήσουμε κάποιους μέσα στο υπουργείο.
Ενδεχομένως μία τέτοια τροπή να προκρίνει (να το επιδιώξουμε) μία πιο ενεργό συμμετοχή των πανεπιστημιακών μας τμημάτων(software και hardware :D), αυτών που επιδεικτικά αγνόησε ο περίφημος υπουργός μας. 
Νομίζω ότι, όσο περισσότερο γνωστοποιήσουμε στην κοινωνία, το παράλογο νομοσχέδιο και την άθλια συμπεριφορά της άλλης πλευράς τόσους περισσότερους γονείς και μαθητές θα πάρουμε με το μέρος μας.


Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: xristos_ts στις 03 Μαΐου 2015, 09:59:24 ΜΜ
Αυτή η αντιπαράθεση σίγουρα δεν ξεκίνησε από εμάς. Παρακολουθούμε έκπληκτοι εδώ και δύο χρόνια, έναν "παραληρηματικό" λόγο από την άλλη πλευρά, εναντίον μας. Πραγματικά, ποιος από εμάς υποπτευόταν αυτό το απύθμενο μίσος που εκδηλώνεται τελευταία σε κάθε ευκαιρία, από την πλευρά της ΕΕΧ.
Το να κινηθούμε νομικά εναντίον αυτών των άθλιων ανακοινώσεων, αγαπητοί κύριοι της ΕΠΕ και ΠΕΚΑΠ, ίσως είναι μια καλή ευκαιρία να ταρακουνήσουμε κάποιους μέσα στο υπουργείο.
Ενδεχομένως μία τέτοια τροπή να προκρίνει (να το επιδιώξουμε) μία πιο ενεργό συμμετοχή των πανεπιστημιακών μας τμημάτων(software και hardware :D), αυτών που επιδεικτικά αγνόησε ο περίφημος υπουργός μας. 
Νομίζω ότι, όσο περισσότερο γνωστοποιήσουμε στην κοινωνία, το παράλογο νομοσχέδιο και την άθλια συμπεριφορά της άλλης πλευράς τόσους περισσότερους γονείς και μαθητές θα πάρουμε με το μέρος μας.

Εγώ απλά δεν πρόκειται να συμμετέχω σε δημόσιες συζητήσεις..Δεν θέλω να βλέπουν οι άλλοι αυτά που συζητάμε. Προτείνω στους διαχειριστές είτε να δημιουργήσουν κάποιο κλειστό/κλειδωμένο νήμα εδώ μέσα ή απλά να δημιουργήσουμε ένα άλλο forum...Φτάνει πια τόση δημοσιότητα

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Γιάννης Αναγνωστάκης