ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

NiColas1957

Πάνω δεξιά .... Ακόμα ένα βελάκι please  :)

Ελπίζω βέβαια, όποιος κλιθεί να αξιολογήσει την πρόταση, να μπορεί να καταλάβει ότι εκ παραδρομής ... ξεχάστηκε το πάνω δεξιά βελάκι!
Αλλιώς ... κλάφτα Χαράλαμπε :)


fupat2

Παράθεση από: nektar στις 29 Απρ 2015, 08:19:44 ΜΜ

Συμφωνώ κι εγώ ότι έτσι έπρεπε να είναι αλλά αφού το υπουργείο κρίνει ότι πρέπει να υπάρχουν παντού τα παραϊατρικά και τα παιδαγωγικά, δεν το πειράξαμε. Εξάλλου, ας γίνει μια διαβούλευση με τα τμήματα αυτά να δουνε τι πραγματικά θέλουν.


Δεν έτσι απλά τα πράγματα. Εγώ αν ήμουν μαθητής, έδινα φυσική για μια παραιατρική, και δεν πέρναγα στην σχολή επειδή ένας άλλος που πάει για την ίδια σχολή έδωσε ιστορία και πέρασε, θα πήγαινα στα δικαστήρια μέχρι και τον άρειο πάγο.

Δεν είναι καθόλου αστείο να εξετάζεις για την ίδια σχολή σε διαφορετικά μαθήματα, είναι σοβαρότατα αντισυνταγματική μια τέτοια διάταξη.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

P.Tsiotakis

Και στο υπάρχουν σύστημα (15 έτη) μπορούσε κάποιος να περάσει με διαφορετικό συνδυασμό μαθημάτων σε σχολή.

Το σχέδιο ειναι καλό, ικανοποιεί τους περιορισμούς, ανοίγει τα πεδία και δεν φέρεται αλλοπρόσαλλα σε μια σειρά από γνωστικά αντικείμενα, κάτι που προφανώς ο κύριος Μπουγελέκας δεν μπορούσε ή δεν ήθελε να κάνει.

Αναρωτιέμαι γιατί άλλες Επιστημονικές Ενώσεις δεν τοποθετούνται....

ΠΛΑΤΑΝ

Νομίζω ότι η δική μας επιστημονική ένωση των κοινωνιολόγων συμφωνεί με το σχέδιο. Είναι πολύ καλό και λογικότατο. Αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη όπως το βλέπω βεβαίως, αλλά λογικά πρέπει να συμφωνεί ο σύλλογός μας.
Βέβαια, θα ήθελα μια εξήγηση τί σημαίνουν εκείνα τα αστεράκια και επίσης γιατί σε κάποια βελάκια υπάρχουν τρία μαθήματα και όχι τέσσερα.

nektar

Παράθεση από: ΠΛΑΤΑΝ στις 29 Απρ 2015, 09:27:02 ΜΜ
Νομίζω ότι η δική μας επιστημονική ένωση των κοινωνιολόγων συμφωνεί με το σχέδιο. Είναι πολύ καλό και λογικότατο. Αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη όπως το βλέπω βεβαίως, αλλά λογικά πρέπει να συμφωνεί ο σύλλογός μας.
Βέβαια, θα ήθελα μια εξήγηση τί σημαίνουν εκείνα τα αστεράκια και επίσης γιατί σε κάποια βελάκια υπάρχουν τρία μαθήματα και όχι τέσσερα.

Τα αστεράκια είναι μπαλαντέρ. Μπορεί να μπει οποιοδήποτε μάθημα από τα 4 που έχει επιλέξει ο υποψήφιος εφόσον έχει στοχεύσει σε κάποιο άλλο πεδίο. Τα αστεράκια έχουν μπει για να μπορέσουν να επικοινωνήσουν τα πεδία καλύτερα κρατώντας το μάθημα πεδίου που είχε το υπουργείο στην πρόταση που κατέθεσε.
Νεκτάριος Μουμουτζής

ΠΛΑΤΑΝ

Παράθεση από: nektar στις 29 Απρ 2015, 10:07:45 ΜΜ
Τα αστεράκια είναι μπαλαντέρ. Μπορεί να μπει οποιοδήποτε μάθημα από τα 4 που έχει επιλέξει ο υποψήφιος εφόσον έχει στοχεύσει σε κάποιο άλλο πεδίο. Τα αστεράκια έχουν μπει για να μπορέσουν να επικοινωνήσουν τα πεδία καλύτερα κρατώντας το μάθημα πεδίου που είχε το υπουργείο στην πρόταση που κατέθεσε.

Κατάλαβα. Πολύ καλή πρόταση, αλλά αν τη δώσετε έτσι, δηλ ένα απλό πινακάκι, στο υπουργείο, χωρίς λόγια και επεξήγηση, φοβάμαι πως θα πάει κατευθείαν στον κάλαθο των αχρήστων. Η πρόταση που θα δοθεί στο υπουργείο πρέπει να είναι όσο πιο αναλυτική γίνεται, χωρίς αστεράκια. Πρέπει να περιγράφετε και την παραμικρή λεπτομέρεια του συστήματος. Αν δεν είναι αναλυτικά, ώστε να καταλάβουν ότι είναι πανεύκολα υλοποιήσιμο, δεν πρόκειται να κάτσουν να σπάσουν το κεφάλι τους για να το σκεφθούν και πολύ.

ntzios kostas


Προσωπικά και εγώ το βρίσκω ένα καλό σχέδιο, αλλά νομίζω ότι είναι δραστικά αλλαγμένο από αυτό που παρουσιάστηκε, τουλάχιστον από μία πρώτη ματιά. Αν μπορούν και θέλουν οι ΑΝΕΛ να παρέμβουν, η παρέμβασή του θα πετύχει εφόσον πρόκειται για μικροπαρέμβαση του στυλ να δίνεται το ΑΕΠΠ στη θέση της χημείας για ορισμένες σχολές ή την εισαγωγή της φυσικής στην 3η ομάδα.

Τι το ψάχνεται όμως με παλιάς κοπής κυρίαρχους του παιχνιδιού, το εκπαιδευτικό σύστημα θα κινείται στα στερεότυπα του 90.
   
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

fupat2

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 29 Απρ 2015, 09:20:53 ΜΜ
Και στο υπάρχουν σύστημα (15 έτη) μπορούσε κάποιος να περάσει με διαφορετικό συνδυασμό μαθημάτων σε σχολή.

Πήγε όμως κάποιος θιγμένος μαθητής όλα αυτά τα 15 χρόνια σε δικαστήριο;; Αν πήγε κάποιος και έχασε, τότε οκ.   Αν όμως δεν έχει πάει ποτέ κανείς, δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα αποφανθούν οι δικαστές αν τους ρωτήσουμε.

Αν το υπουργείο παιδείας ήθελε να κάνει σοβαρή δουλειά θα έπρεπε, πριν καταθέσει κάποιο νομοσχέδιο που θα δίνει την δυνατότητα σε μαθητές να εισάγονται στην ίδια σχολή ενώ έχουν εξεταστεί σε διαφορετικά μαθήματα, να ζητήσει πρώτα γνωμοδοτήση από το νομικό συμβούλιο του κράτους. Αν δεν το κάνει αυτό το υπουργείο, και αν όντως δεν έχει υπάρξει παρόμοιο δεδικασμένο αυτά τα τελευταία 15 χρόνια, τότε είναι ορατός ο κίνδυνος, από έναν και μόνο μαθητή που θα προσφύγει, να τιναχθεί όλο το εξεταστικό στον αέρα.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

Vangelis

Καλό το σχέδιο αλλά προσωπικά παθαίνω "αλεργία" όποτε ακούω για ΑΝΕΛ.

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

fupat2

#715
Παράθεση από: nektar στις 29 Απρ 2015, 10:07:45 ΜΜ
Τα αστεράκια είναι μπαλαντέρ. Μπορεί να μπει οποιοδήποτε μάθημα από τα 4 που έχει επιλέξει ο υποψήφιος εφόσον έχει στοχεύσει σε κάποιο άλλο πεδίο. Τα αστεράκια έχουν μπει για να μπορέσουν να επικοινωνήσουν τα πεδία καλύτερα κρατώντας το μάθημα πεδίου που είχε το υπουργείο στην πρόταση που κατέθεσε.

Να παραθέσω και ανεστραμμένο το σχέδιο του nektar, με την λόγική ότι πρώτα ορίζουμε τα μαθήματα, μετά ρωτάμε τις σχολές και μετά φτιάχνουμε τις ομάδες προσανατολισμού.

Μαθήματα: νελ, ιστορια, ιστορια γπ, αρχαια, λατινικα, βιολογια, κοινωνιολογία, μαθηματικά, μαθηματικά ΓΠ, χημεια, φυσική, αεππ, αοθ

Οι ανθρωπιστικές επέλεξαν: νελ, ιστορια, αρχαια, λατινικα
Οι παραιατρικές επέλεξαν: νελ, βιολογια, ιστορια *  ή νελ, βιολογία, φυσική * ή νελ, βιολογία, μαθηματικά, *
Οι κοινωνικές επέλεξαν: νελ, κοινωνιολογία, ιστορία, μαθηματικά ΓΠ ή νελ, κοινωνιολογία, μαθηματικά, ιστορία ΓΠ
Οι παιδαγωγικές επελεξαν: νελ, ιστορία, μαθηματικά ΓΠ, * ή νελ, ιστορία ΓΠ, φυσική, * ή νελ, ιστορία ΓΠ, μαθηματικά, *
Οι νομικές επέλεξαν: νελ, ιστορια, αρχαία, κοινωνιολογία
Οι θετικές και τεχνολογικές επέλεξαν: νελ, φυσική, χημεία. μαθηματικά
Οι επιστήμες υγείας επέλεξαν: νελ, φυσική, χημεία, βιολογία
Οι πληροφορικές επέλεξαν: νελ, αεππ, μαθηματικά, φυσική
Οι οικονομικές επέλεξαν: νελ, αοθ, μαθηματικά, αεππ

Με βάση τα παραπάνω δημιουργείται ο κορμός του δέντρου, που έχει μόνο το νελ.
Δημιουργούνται οι 3 ομάδες προσανατολισμού, τα κλαδιά του κορμού, η (νελ, ιστορία) η (νελ,φυσική) και η (νελ, μαθηματικά)
Δημιουργούνται οι 10 υπο-ομαδες προσανατολισμού, κλαδιά των κλαδιών:
(νελ,ιστορια)-----> (νελ, ιστορια, αρχαια), (νελ, ιστορία, μαθηματικά ΓΠ), (νελ,ιστορια, βιολογια)
(νελ, φυσική) ---> (νελ, φυσική, χημεία), (νελ, φυσικη, βιολογία), (νελ, φυσική, μαθηματικα), (νελ, φυσική, ιστορία ΓΠ)
(νελ, μαθηματικα) ---> (νελ, μαθηματικά, ιστορία ΓΠ), (νελ, μαθηματικα, αεππ), (νελ, μαθηματικά, βιολογία)


Πέραν της αντίρρησης που έχω ότι δεν πρέπει για την ίδια σχολή να εξετάζονται σε διαφορετικά μαθήματα, διαφωνώ και με τον ορισμό των μαθημάτων όσον αφορά τον διαχωρισμό των μαθηματικών σε μαθηματικά και μαθηματικά ΓΠ, καθώς και με τον διαχωρισμό της ιστορία σε ιστορία και ιστορία ΓΠ.


ΑΣΚΗΣΗ: Να κατασκευαστεί αλγόριθμος που από τις επιλογές των σχολών θα κατασκευάζει το δέντρο των προσανατολισμών.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

Παπαμιχαήλ Δημήτρης

Πριν απο 10' μίλησα προσωπικά με Ξουλίδου.
Αυτή όπως και όλοι οι εμπλεκόμενοι της επιτροπης ζητούν αλλάγη στα μαθήματα μπαλαντερ .
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ομως συνάδελφοι ...
ο κουράκης και ο σύμβουλος του μπαλτά που ειναι χημικός (και μου διαφεύγει το ονομα του) είναι αμετακινητοι !!
βλέπουν το σύστημα φέτος καθαρα ως θέμα ωρών ...
τιποτα παραπάνω απο αυτό που σας λέω.

οπότε χωρίς να θέλω να σας απογοητεύσω η πιθανότητα να γίνουν οι παραπάνω αλλαγές είναι αδύνατες ..
τουλάχιστον για φέτος !

ότι και να τους προτείναν ότι και αν είπε η ξουλίδου κ οι της ν.δ. και του ποταμιού αυτοί κόψανε μαχαίρι την αλλαγή μαθημάτων μιας και δεν τους βγαίνει το πρόγραμμα.

τα αιτήματα είναι δικαια μου είπε και το σύστημα μας πάει 30 χ΄ρονια πίσω( και αυτό μου το είπε ...) δυστηχώς όμως αυτός που νομοθέτησε είχε στόχο συγκεκριμένο...
70+ χρονών, σύμβουλος υπουργού 70+ χρονών ...



fupat2

#717
Παράθεση από: papatsis στις 30 Απρ 2015, 11:54:40 ΠΜ

ότι και να τους προτείναν ότι και αν είπε η ξουλίδου κ οι της ν.δ. και του ποταμιού αυτοί κόψανε μαχαίρι την αλλαγή μαθημάτων μιας και δεν τους βγαίνει το πρόγραμμα.


Ως βάση του σχεδιασμού τους δηλαδή έχουν τις ώρες που πρέπει να κάνει κάθε ειδικότητα στην Βθμια;;; Δηλαδή ξεκινάνε και λένε : Μαθηματικοί 5 ώρες, Φιλόλογοι 15 ώρες κλπ, και με βασή αυτό προσπαθούν να ορίσουν την εισαγωγή στην Γθμια; Ωραία, πρέπει λοιπόν και εμείς από εκεί να ξεκινήσουμε.  Να τους ρωτήσουμε πόσες είναι αυτές οι ώρες που θέλουν να κάνει η κάθε ειδικότητα στην Βθμια, και να τους σχεδιάσουμε με βάση αυτό ένα εναλλάκτικό σύστημα.


ΑΣΚΗΣΗ 2: Να κατασκευαστεί αλγόριθμος που από τις ώρες που πρέπει να έχει κάθε ειδικότητα στην Βθμια να ορίζει τον αριθμό των πανελληνίως εξεταζόμενων μαθημάτων και των μαθημάτων γενικής παιδείας, και στην συνέχεια από τις επιλογές των σχολών στα μαθήματα να κατασκευάζει το δέντρο των προσανατολισμών, αλλά με τέτοιο τρόπο ώστε να μην παραβιάζεται ο αριθμός των ωρών της κάθε ειδικότητας.

Προυπόθεση για να λυθεί το πρόβλημα είναι να μας αποκαλύψουν τους μύχιους συλλογισμούς τους, δηλαδή πόσες ώρες θέλουν να κάνει κάθε ειδικότητα.

Γιατί αν θέλουν π.χ. οι χημικοί να κάνουν 300 ώρες, και οι υπόλοιπες ειδικότητες όλες μαζί μόνο 10, τότε δεν τους βοηθάμε!!! Αλλά αντίθετα αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να εντοπίσουμε τους 70χρονους και τους εξαναγκάζουμε να πάρουν επιτέλους την σύνταξη τους, και να αφήσουν το μέλλον μας ήσυχο!
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

P.Tsiotakis

εβαλε βιολογια ΠΑΝΤΟΥ και ξαφνικα δεν έχει ώρες ΠΕ04 !!!!
έχει εξεταζόμενο την πληροφορικη στη μια κατευθυνση, γιαί οχι και στην άλλη ή μόνο στην άλλη!!
η κοινωνιολογια διδάσκεται γιατι να μην ειναι εξεταζόμενο;;

δεν ειναι θέμα ωρών και Logistics, αυτά είναι για επιχειρήματα για αφελείς.

Και είναι κρίμα μια κυβέρνηση αριστεράς να έχει πρακτικές και ρητορική  ίδια ή και χειρότερες από παλιότερα (ξέρουμε εμείς)

ΥΓ: βάφτισε επείγοντα στο ίδιο καλάθο προτεραιοτήτων και τις ρυθμίσεις για την τράπεζα θεμάτων καθώς και την κρίση των διευθυντών (και τα υπόλοιπα) για να μη γίνει συζητηθούν στην ουσία τους....

petrosp13

Παράθεση από: papatsis στις 30 Απρ 2015, 11:54:40 ΠΜ
ο κουράκης και ο σύμβουλος του μπαλτά που ειναι χημικός (και μου διαφεύγει το ονομα του) είναι αμετακινητοι !!
βλέπουν το σύστημα φέτος καθαρα ως θέμα ωρών ...

Και η πλάκα είναι ότι με τις ώρες Χημείας που μπαίνουν, δεν σώζονται σαν κλάδος στα σχολεία
Αλλού σώζονται και είναι ντροπή τους (άλλη μια φορά) που ενώ το κάνουν γι'αυτό τον λόγο, έβγαλαν μέχρι και ανακοίνωση ότι το σύστημα εξυπηρετεί το ορθό και την παιδεία
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής