ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ntzios kostas

Κάτι δεν πάει καλά με τις ώρες τις κατεύθυνση μας. Δίνει 3ωρες ιστορίας, ενώ η ιστορία είναι γενικής παιδείας και διδάσκεται 2ωρες μαζί με τα αλλα γενικής.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

petrosp13

Σε Θεωρητική και Θετική τα εξεταζόμενα έχουν 5-3-3 ώρες. Στην τελευταία 5-3-2 και έδωσαν 3 ώρες στην μη εξεταζόμενη Ιστορία. Γιατί;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

makisele

Παράθεση από: ntzios kostas στις 28 Απρ 2015, 04:20:02 ΜΜ
Κάτι δεν πάει καλά με τις ώρες τις κατεύθυνση μας. Δίνει 3ωρες ιστορίας, ενώ η ιστορία είναι γενικής παιδείας και διδάσκεται 2ωρες μαζί με τα αλλα γενικής.
)
μα κανουν και 3ωρη  Ιστορια κατευθυνσης. γι αυτο λεγαμε να αντικατασταθει με φυσικη κατευθυνσης..χαχα 5 ωρες ιστορια ..ζντουβ.

ntzios kostas



Ναι έχεις δίκιο πρέπει να είναι ιστορία κατεύθυνσης. Δεν μου πήγε στο μυαλό αυτό το άκυρο σενάριο.

5 ώρες Ιστορία υπερβολικό. Αυτό το μάθημα άραγε θα το παρακολουθούν μαζί με τη θεωρητική για την οποία είναι πανελλαδικά εξεταζόμενο; Αστείο μου φαίνεται. 

Όλα αυτά βέβαια γιατί κάποιοι δεν θέλουν να παρακολουθούν τα παιδιά τη φυσική.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

petrosp13

Υπάρχει λόγος να υπάρχει μη εξεταζόμενο 3ωρο μάθημα Ιστορίας σε κατεύθυνση που ονομάζεται "Οικονομίας-Πληροφορικής";
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Spyridon

Έπρεπε να μπει ένα τρίτο μάθημα μπαλαντέρ που σε καμιά περίπτωση όμως να μην είναι η Φυσική...

petrosp13

Κάνεις λάθος. Το μάθημα Γενικής Παιδείας είναι το μπαλαντέρ για τα παιδαγωγικά
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Spyridon

!!!! Ναι σωστά...Είναι τόσο κουφό που δε το σκέφτηκα.. :-\

pgrontas

Πάντως στη Γ Λυκείου οι Φυσικοί έχουν τεράστια μείωση ωρών. Στο σχολείο μου πχ. από 7 μέχρι 10 ώρες.

Για να δούμε πώς θα αντιδράσουν γιατί χλιαρούς τους έχω δει μέχρι τώρα.

Επίσης για μας μάλλον κορόιδα μας έπιασαν με το επιλογής.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: pgrontas στις 28 Απρ 2015, 05:10:40 ΜΜ
Πάντως στη Γ Λυκείου οι Φυσικοί έχουν τεράστια μείωση ωρών. Στο σχολείο μου πχ. από 7 μέχρι 10 ώρες.
...
Πολύ σωστά. Αποδεκατισμός...
Και υπάρχει μάθημα γενικής η Βιολογία και όχι η Φυσική (από τις φυσικές επιστήμες). Με ποια λογική; Για να... ανοίγουν οι επιστήμες υγείας;  ;D  ;D

P.Tsiotakis

Πιο λογικό από ολα μου ακούγεται το αίτημα να μετονομαστεί η τρίτη κατεύθυνση σε Οικονομική, γιατί αυτό είναι.

Για όποιον δεν το έχει καταλάβει (γιατί κοίταγε τη δήθεν θέση σε 2 κατευθύνσεις και τις δήθεν ώρες και τη δήθεν δύναμη):
- Ο Μπαλτάς έχει λάβει επιστολές ακόμη και από την αριστερή πρωτοβουλία για την κουρελού και τη "διαβούλευση" που έκανε
-Ο Κουράκης χτες είπε στην Επιτροπή Μορφωτικών ότι δεν πρέπει να εκφράσει γνώμη η ΔΟΕ γιατί δεν την αφορά το νομοσχέδιο (επιλογής Δντων Σχολείων και Δντων Εκπαίδευσης) και θα κάνει διαβούλευση κανα μισάωρο με μπισκοτάκι αύριο δεν κατάλαβα και με ποιους,
για όποιον λοιπόν δεν έχει καταλάβει, αυτό είναι το Υπουργείο Παιδείας.
Μέχρι την υπουργική απόφαση για σχολές και συντελεστές....

και επειδή μαθαίνουμε διάφορα για διάφορα, βλέπουμε ότι τουλάχιστον η δημόσια εκπαίδευση (που υπηρετώ εγώ), πάει πολλά χρόνια πίσω με το vertigo κάποιων σε όλο το μηχανισμό εξουσίας

Eri

...και η λογικη του να μην υπάρχουμε στα επιλογής ποιά ειναι;;;; Γιατι τα άλλα τα κουλά τα ξέραμε, το επιλογής αφου το 2ωρο παραμένει τι ενοχλούσε;
Και εβαλαν και το ΑΟΔΕ επιλογής !!!! αυτο το ακατάλληλο βιβλίο που μεχρι και συγνώμη ζήτησε για την ύπαρξη του ο ίδιος ο συγγραφέας.
Αίσχος, αισχος !! Εγώ παύω να ασχολούμαι οι άνθρωποι ειναι εντελώς ανίκανοι !!

Katsadouros_Dhm

Ξέρετε γιατί δεν το έβαλαν το επιλογής; Γιατί όλα τα παιδιά θα το διάλεγαν. Και ας το έκαναν και εξεταζόμενο, πάλι θα το διάλεγαν.

Και γιατί να ονομαστεί μόνο "Οικονομική" η Οικονομική κατεύθυνση; Άστο εκεί, αφού το ονόμασαν και Πληροφορικής... αλλά... ξέχασαν να βάλουν μέσα όλα τα τμήματα πληροφορικής!!!  :D

(Πάντως μια προσθήκη επιλεγόμενου μαθήματος μπορεί να γίνει, ας το δει η ΠΕΚΑΠ να το διεκδικήσει. Δε θυμάστε πέρσι που έβαλαν τα Καλλιτεχνικά στην Α΄Λυκείου ένα μήνα αφού είχαν αρχίσει τα σχολεία και χάσαμε τμήματα;
Η ουσία όμως είναι το μπέρδεμα που υπάρχει μέσα στις Κατευθύνσεις. Οι οποίες παραμένουν και μεταξύ τους κλειστές.)

dtzimas

Ατζαμήδες οι "σοφοί" της νέας ηγεσίας. Ενα τυχαίο δεκαπενταμελές θα είχε περισσότερο ορθολογισμό. Απογοήτευση & οργή

tdrivas

αντεκδικηση και υπομονη. . δυο λεξεις που με δυσκολια ταιριαζουν πολυ μαζι...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas