Το Στέκι των Πληροφορικών

Επαγγελματικό Λύκειο => Γενικά => Προγραμματισμός Υπολογιστών => Μήνυμα ξεκίνησε από: nanakefa στις 03 Ιουν 2010, 05:17:36 ΜΜ

Τίτλος: ΘΕΜΑ Δ (ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ)
Αποστολή από: nanakefa στις 03 Ιουν 2010, 05:17:36 ΜΜ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ Π.Χ 150,5 ΣΤΕΙΛΛΑΜΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΕΚΦΩΝΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ. ΑΡΧΙΚΑ ΔΗΛΩΝΕ MO:REAL ΜΟ:=(ΜΑ1+ΜΑ2+ΜΑ3+ΜΑ4)  /  4 KAI ΣΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΥΠΟΨΙ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 150,5. ΔΗΛΑΔΗ ΕΔΙΝΕ ΜΟ<=150 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟ>=151. Η ΝΕΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΔΙΝΕ ΜΟ:INTEGER ΚΑΙ ΜΟ:=(ΜΑ1+ΜΑ2+ΜΑ3+ΜΑ4)   DIV 4.
ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΗ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑ Δ (ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ)
Αποστολή από: anonymos_ma8hths στις 03 Ιουν 2010, 05:50:04 ΜΜ
με την σειρα μου να ρωτησω η λογικη μου σε σχεση πηγαινε με το mo ακεραιο και div μονο που εβαλα (ma1+ma2+ma3+ma4)/4 σε ακεραιο ξερω οτι ειναι λαθος αλλα τα if και η εγχωρηση πιστευω ητανε σωστη...απο την σκοπια του καθηγητη ποσα μορια θα κοπουν απο τα 20?
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑ Δ (ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ)
Αποστολή από: nanakefa στις 03 Ιουν 2010, 06:43:12 ΜΜ
Η εντολή έπαιρνε 2 μονάδες.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑ Δ (ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ)
Αποστολή από: xryka στις 04 Ιουν 2010, 04:28:48 ΜΜ
Τι είναι αυτά ρε παιδιά!!! προσπαθούν να μαζέψουν τη πατάτα τους δίναντας τέτοιες λύσεις!!! Γιατι σίγουρα αυτό δεν έγινε για να εξετάσουν αν οι μαθητές θα καταλάβουν οτι πρέπει να χρησιμοποιήσουν integer και div αλλά για να μην εκτεθεί η επιτροπή.... νομίζω οτι πρέπει να πάρουν σαν σωστές και τις 2 λύσεις..εγώ επικοινώνησα με τον σύμβουλο της περιοχής μου, ας κάνουμε όλοι το ίδιο μήπως και κάποια χρονιά αρχίζουν να ασχολούνται σοβαρά με τα θέματα του ΕΠΑΛ...

Παράθεση από: nanakefa στις 03 Ιουν 2010, 05:17:36 ΜΜ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ Π.Χ 150,5 ΣΤΕΙΛΛΑΜΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΕΚΦΩΝΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ. ΑΡΧΙΚΑ ΔΗΛΩΝΕ MO:REAL ΜΟ:=(ΜΑ1+ΜΑ2+ΜΑ3+ΜΑ4)  /  4 KAI ΣΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΥΠΟΨΙ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 150,5. ΔΗΛΑΔΗ ΕΔΙΝΕ ΜΟ<=150 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟ>=151. Η ΝΕΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΔΙΝΕ ΜΟ:INTEGER ΚΑΙ ΜΟ:=(ΜΑ1+ΜΑ2+ΜΑ3+ΜΑ4)   DIV 4.
ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΗ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Παράθεση από: nanakefa στις 03 Ιουν 2010, 05:17:36 ΜΜ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ Π.Χ 150,5 ΣΤΕΙΛΛΑΜΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΕΚΦΩΝΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ. ΑΡΧΙΚΑ ΔΗΛΩΝΕ MO:REAL ΜΟ:=(ΜΑ1+ΜΑ2+ΜΑ3+ΜΑ4)  /  4 KAI ΣΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΥΠΟΨΙ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 150,5. ΔΗΛΑΔΗ ΕΔΙΝΕ ΜΟ<=150 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟ>=151. Η ΝΕΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΔΙΝΕ ΜΟ:INTEGER ΚΑΙ ΜΟ:=(ΜΑ1+ΜΑ2+ΜΑ3+ΜΑ4)   DIV 4.
ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΗ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑ Δ (ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ)
Αποστολή από: gedeon στις 05 Ιουν 2010, 12:52:10 ΠΜ
Παράθεση από: xryka στις 04 Ιουν 2010, 04:28:48 ΜΜ
Τι είναι αυτά ρε παιδιά!!! προσπαθούν να μαζέψουν τη πατάτα τους δίναντας τέτοιες λύσεις!!! Γιατι σίγουρα αυτό δεν έγινε για να εξετάσουν αν οι μαθητές θα καταλάβουν οτι πρέπει να χρησιμοποιήσουν integer και div αλλά για να μην εκτεθεί η επιτροπή.... νομίζω οτι πρέπει να πάρουν σαν σωστές και τις 2 λύσεις..εγώ επικοινώνησα με τον σύμβουλο της περιοχής μου, ας κάνουμε όλοι το ίδιο μήπως και κάποια χρονιά αρχίζουν να ασχολούνται σοβαρά με τα θέματα του ΕΠΑΛ...


Νομίζω, ότι έχουμε μπλεχτεί σε ατέρμονη συζήτηση.
Τα πράγματα είναι απλά. Δεν χρειάζεται να περιμένουμε ειδική οδηγία απο την εξεταστική επιτροπή. Υποτίθεται ότι έχουμε κοινό νού(και γνώση), άρα πρέπει να δεχτούμε και τις 2 λύσεις ή και οποιαδήποτε άλλη είναι επιστημονικά αποδεκτή.
Ούτως ή άλλως οι "λύσεις"...  της επιτροπής είναι ενδεικτικές και όχι δεσμευτικές(Άλλωστε με αυτό το τρόπο καλύπτουν και τις συνεχόμενες κουταμάρες τους...).

Δε νομίζω ότι πρέπει να λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τις υποδείξεις της επιτροπής
(παρά μόνο σε γενικό επίπεδο  π.χ. η λύση ενός θέματος  δίνει 3 μονάδες),
ούτε χρειάζεται να περιμένουμε "υπόδειξη" απο αυτούς τι είναι σωστό ή λάθος.
Θεωρώ ότι αυτό μας υποτιμά σαν καθηγητές.