Τράπεζα θεμάτων: Είναι αξιόπιστη η κλήρωση; Είναι σωστή η σύγκριση μαθητών;

Ξεκίνησε από fupat2, 07 Δεκ 2014, 11:12:43 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

fupat2

Παραθέτω κάποια από τα λογοκριμένα, για να συνεχίσει η συζήτηση.

Παράθεση

Το ενδεχόμενο να είναι Η ΙΔΙΑ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ λάθος, αυτό δεν σου περνάει από το μυαλό έτσι;

Τράπεζα θεμάτων να βάλουν στην τριτοβάθμια, και να αφήσουν την Βθμια ήσυχη!!!
Στην Βθμια κρίνεται το μέλλον των παιδιών, και το μέλλον αυτό δεν είναι σωστό να βασίζεται στην τύχη ή να βασίζεται στην αδικία (αφού οι μαθητές εξετάζονται σε διαφορετικά θέματα, πως μπορούμε να τους συγκρίνουμε μεταξύ τους;;; )

Τα θέματα πρέπει να είναι κοινά για όλα τα παιδιά όπως συμβαίνει στις πανελλήνιες.
Και όχι σε άλλα σχολεία να τυγχαίνει να πέφτουν εύκολα (ή ΓΝΩΣΤΑ θέματα, you know what Ι mean), και σε άλλα όχι!!!

Ως πληροφορικοι πρέπει να κάτσουμε να ασχοληθούμε με την αξιοπιστία της κλήρωσης, και όχι με τα θέματα τα ίδια!

Ντροπή στους συναδέλφους που ασχολούνται και ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ στην βελτίωση αυτού του εκτρώματος!!



Παράθεση
Και για να το κάνω φραγκοδίφραγκα, η κλήρωση στην τράπεζα θεμάτων είναι διαβλητή όσο δεν εφαρμόζεται κάτι τέτοιο.
http://books.google.gr/books?id=fgF0WOB_P-4C&pg=PA184&lpg=PA184&dq=random+coin+flip+without+trusted+party#v=onepage&
http://www.cs.bgu.ac.il/~beimel/Papers/BOO-CF.pdf
κλπ κλπ

Και αντίστροφα, εφόσον η τεχνολογία της πληροφορικής επιτρέπει αξιόπιστη κλήρωση, όσο στο υπουργείο δεν εφαρμόζουν κάτι τέτοιο, αλλά επιμένουν σε διαβλητές κληρώσεις που εξαρτώνται από το πως θα ξυπνήσει ο κομπιουτεράς που χειρίζεται το σύστημα,  τόσο είναι σαφές γιατί την θέλουν την τράπεζα θεμάτων και πια συμφέροντα εξυπηρετεί!!!

Όπως γίνονται όλα στο ellada, είναι πολύ πιθανό όσοι τα σκάσουν χοντρά να έχουν τα "κατάλληλα" θέματα για τα μαθητούδια τους. Μιλάω για τα ιδιωτικά συμφέροντα βέβαια, που ιδιαίτερα αυτό τον καιρό λυμαίνονται το υπουργείο.

Πρέπει λοιπόν ως ειδικοί στο θέμα, να απέχουμε από αυτό το έκτρωμα, και να θέσουμε ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ στο υπουργείο να εφαρμόσει αξιόπιστη κλήρωση στην τράπεζα θεμάτων.

Και ΑΦΟΥ το κάνει αυτό, μετά συνεχίζουμε να συζητάμε το φιλοσοφικό ερώτημα, αν δηλαδή είναι σωστό μαθητές να συγκρίνονται μεταξύ τους, εξεταζόμενοι σε διαφορετικά θέματα!

Παράθεση
Καταλαβαίνεις ανθρωπέ μου τι σου λέω;
Η πληροφορική επιστήμη είναι σε θέση αυτή την στιγμή να κάνει αξιόπιστη κλήρωση, χωρίς να εξαρτάται το αποτέλεσμά της από το πόσο θα λαδωθεί ο χειριστής του συστήματος.

Όταν το υπουργείο δεν προχωράει σε μια τέτοια λύση, παρόλο που η τεχνολογία δίνει αυτή την δυνατότητα, αλλά επιμένει να θέτει τον χειριστή ενός υπολογιστικού συστήματος ως τον υπέρτατο κριτή για το τι θέμα θα πάει και σε ποιό σχολείο, αυτό από μόνο του είναι ύποπτο!

Η λογική είναι αντίστροφη λοιπόν. Δεν έχουμε απόδειξη ότι κλέβουν. Αλλά εφόσον μπορούν να ασφαλίσουν το σύστημα και να το κάνουν αξιόπιστο, και παρόλαυτα δεν το κάνουν, τότε τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια;

Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

fupat2

Να και οι οδηγίες του υπουργείου για την κλήρωση της τράπεζας θεμάτων.
http://exams-repo-mis.cti.gr/odigies.pdf

Είναι αυτή η κλήρωση αδιάβλητη;

Πως διασφαλίζει ένα σχολείο ότι ο αλγόριθμος της κλήρωσης έτρεξε σωστά και αδιάβλητα;

Και ακόμα και αν το διασφαλίσει αυτό, πως διασφαλίζει το σχολείο ότι και στα άλλα σχολεία έτρεξε εξίσου αδιάβλητα ο αλγόριθμος;

Είμαστε σοβαροί;
Εμείς, άνθρωποι της πληροφορικής, να συμμετέχουμε σε αυτό το σουρωτήρι;
https://www.youtube.com/watch?v=1quXR2_T5Jw
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

fupat2

Γνωρίζουμε το πόνο που προκαλούμε στους μαθητές μας, αναγκάζοντάς τους να δώσουν ΤΡΕΙΣ πανελλήνιες εξετάσεις αντί για μια.

Γνωρίζουμε την απογοήτευσή τους για την αδικία που θα συμβεί, εφόσον στις τρεις αυτές πανελλήνιες που θα δώσουν, η μία είναι με κοινά θέματα (άρα δίκαιη) και οι άλλες δύο με άνισα θέματα (άρα άδικη).

Γνωρίζουμε επίσης ότι δεν υπάρχει (με μαθηματικό τρόπο) διασφάλιση στην κλήρωση θεμάτων της τράπεζας ώστε να είναι πράγματι τυχαία, και αυτό να μπορεί να διαπιστώνεται και να ελέγχεται από όλα τα σχολεία και για όλα τα σχολεία που συνδιαγωνίζονται σε αυτές τις τρεις πανελλήνιες. Αφήνωντας έτσι παράθυρο σε όποιο έχει "μπάρμπα στην κορώνη", να διαλέγει θέματα για τους μαθητές του,

Γνωρίζουμε τον πόνο, την οργή , την θλίψη που προκαλούμε στους μαθητές μας.
Παρόλαυτα, επειδή κάποιος "ειδικός" μας διέταξε, εκτελούμε τις εντολές.

Όσοι με οποιοδήποτε τρόπο συμμετέχουν, στηρίζουν, βελτιώνουν το έγκλημα της τράπεζας θεμάτων, πάω στοίχημα ότι είναι οι ίδιοι τύποι "ανθρώπων", που θα κοβόντουσαν στο πείραμα της υπακοής.

https://www.youtube.com/watch?v=ALg7DIrpwVs

Τέτοιοι "τύποι" ανθρώπων, που δυστυχώς είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο στο παραπάνω πείραμα ότι υπάρχουν ανάμεσά μας, δεν αξίζουν να ονομάζονται εκπαιδευτικοί.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

fupat2

Και κάτι ακόμα.

Επιστημονικά αποδεικνύεται ότι το 65% των ανδρών και το 70% των γυναικών κόβονται στο Milgram test , μιας και είναι διατεθιμένοι να προκαλέσουν ανείπωτο πόνο στον συνάνθρωπό τους, μόνο και μόνο επειδή κάποιοι "ειδικοί" τους λένε να το κάνουν. Επίσης πολύ εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι ακόμα και αν δίπλα υπάρχει ηθοποιός που αντιδρά στο παράλογο της υπόθεσης και αρνείται να εκτελέσει το πείραμα, το ποσοστό όσων υπακούουν στις προτροπές των "ειδικών" και προκαλούν πόνο παραμένει σχεδόν το ίδιο! https://www.youtube.com/watch?v=JnYUl6wlBF4&t=23m33s

Τα τεράστια ποσοστά αποτυχίας στο Milgram test, έχουν να κάνουν κυρίως με την εκπαίδευση που έχουν υποστεί όλοι αυτοί οι άνθρωποι. Δυστυχώς μας έχουν εκπαιδεύσει από μικρούς στο να είμαστε πιόνια και να εκτελούμε άκριτα ότι μας λένε.  Έχουμε χρέος ως εκπαιδευτικοί, να παρέχουμε μια διαφορετική εκπαίδευση στην νέα γενιά. Την εκπαίδευση της κριτικής σκέψης, και όχι την εκπαίδευση της υποταγής.  Όμως πως να την παρέχουμε, όταν και εμείς οι ίδιοι έχουμε διαβρωθεί;

Το πολύ ενδιαφέρον (για μας τους εκπαιδευτικούς) είναι το πως αντιδρά μια εκπαιδευτικός που συμμετέχει στο πείραμα. Όχι μόνο προκαλεί και αυτή πόνο στο "μαθητή" της, αλλά έχει και ένα επιπλέον χαρακτηριστικό. Χαμογελάει κιόλας! Το χαίρεται! Δείτε το απόσπασμα:
https://www.youtube.com/watch?v=JnYUl6wlBF4&t=9m30s
Και όταν είναι η στιγμή να δώσει την "θανατηφόρα" δόση, το μόνο που ρωτάει είναι αν υπάρχει κίνδυνος από τον νόμο, και όταν ο ειδικός την διαβεβαιώνει ότι είναι νόμιμο, εκτελεί την κίνηση!

Αυτή την στιγμή η εκπαιδευτική κοινότητα, με την τράπεζα θεμάτων, περνάει το δικό της Milgram τεστ. Με την άδικη, διαβλητή και ψυχοφθόρα διαδικασία της τράπεζας, μπορεί να μην προκαλούμε πραγματικά ηλεκτροσόκ στους μαθητές μας, όμως προκαλούμε αληθινά ψυχολογικά ηλεκτροσόκ στις νέες εφηβικές ψυχές.  Εδώ είναι η αξιολόγηση συνάδελφοι, και κάποια στιγμή σίγουρα θα αξιολογηθουμε για την στάση μας ως εκπαιδευτικοί σε αυτό που συμβαίνει σήμερα.

Κάποιοι από εμάς, πολλοί απο εμάς, υπακούουμε σε αυτό που μας λένε, υπηρετούμε την αδικία της τράπεζας θεμάτων, και "ηλεκτροβολούμε" με πολλά "ψυχολογικά βολτ" τους μαθητές. 
Δεν ενδιαφερόμαστε για το μέγεθος του πόνου που προκαλείται από την τρίχρονη (και εκπαιδευτικώς μάταιη) προσπάθεια που καταβάλλουν, ούτε υπολογίζουμε την οργή τους για την εγγενή αδικία αυτού του συστήματος.

Αυτή την οργή των μαθητών θα την βρούμε μπροστά μας όταν στο μέλλον γίνουν συμπολίτες μας, και η δημόσια δωρεάν εκπαίδευση θα πληρώσει ακριβά το τίμημα της απαξίωσης στα μάτια της κοινωνίας, αν συνεχίσει σε αυτόν τον αδιέξοδο δρόμο.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

Vangelis

Πολύ συναίσθημα αλλα λίγη πληροφορία.
Απο που συνάγεται ότι η επιλογή θεμάτων γίνεται απο χρήστη;


fupat2

Παράθεση από: Vangelis στις 26 Δεκ 2014, 10:45:02 ΜΜ
Πολύ συναίσθημα αλλα λίγη πληροφορία.
Δεν είναι συναίσθημα αυτά που λέω, επιστήμη είναι.

Το Milgram test είναι ένα φημισμένο (και απαγορευμένο σε πολλές χώρες γιατί φανερώνει αλήθειες) επιστημονικό ψυχολογικό πείραμα που αποδεικνύει ξεκάθαρα τον στραβό δρόμο που έχει πάρει το "εκπαιδευτικό" μας σύστημα. Εξηγεί γιατί η πλειοψηφία του κόσμου, αλλά και μερικοί από εμάς τους εκπαιδευτικούς, είναι έτσι που είναι. Πολλοί θεωρούν ότι ο ναζισμός είναι παιδί του κοινοβουλευτισμού, και πράγματι αυτό είναι αλήθεια. Αλλά ξεχνούν ότι ο ναζισμός είναι ταυτόχρονα και παιδί μιας μορφής δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος που πρωτοδημιουργήθηκε στην γερμανία τον 19ο αιώνα,  ενός εκπαιδευτικού συστήματος που διατηρήται σήμερα σχεδόν αναλλοίωτο και φέρει μέσα του χαρακτηριστικά και πρακτικές που μπορούν εύκολα να οδηγήσουν μια κοινωνία στον ναζισμό. Μιλάμε για το εκπαιδευτικό σύστημα της υποταγής και άκριτης πίστης στις εντολές του "ειδικού" ή του ανωτέρου, στάση που δεν περιορίζεται μόνο σε καιρό πολέμου (όπως είναι το λογικό να συμβαίνει) αλλά επεκτείνεται και σε καιρό ειρήνης.

Ειδικά δε το πείραμα Milgram με παρουσία ηθοποιού που αρνήται να εκτελέσει τις παράλογες διαταγές, αποδεικνύει κάτι περισσότερο ανησυχητικό. Ότι όσο και αν  κάποιοι επιχειρηματολογούν με λόγια λογικά και όσο και αν μαλιάζει η γλώσσα τους, η πιθανότητα οι διαβρωμένοι-υποταγμένοι να αλλάξουν στάση στην πράξη, σε μια κρίσιμη στιγμή, είναι ελάχιστη.  Κάποιοι από εμάς, πολλοί από εμάς τους "εκπαιδευτικούς" θα συνεχίσουμε να παίζουμε τον ρόλο μας ως βασανιστές νέων ψυχών, γιατί έτσι έχουμε εκπαιδευτεί από πολύ μικρά παιδιά. Δύστυχώς οι μεγάλοι άνθρωποι (ακόμα και αν είναι εκπαιδευτικοί) είναι πράγματι καμένα χαρτιά, η παγιωμένη κοσμοθεωρία τους, το "κόλλημά" τους  στο να υπακούουν άκριτα σε εντολές, δεν έχει καμιά διαφορά (από ψυχολογικής πάντα άποψης) από το κόλλημα που έχει οποιοσδήποτε φανατικός ή ταλιμπάν.

Όσοι παραμένουν υγιείς (δηλαδή το 35%) θα πρέπει να δώσουν όλο το βάρος τους σε μια εκπαίδευση της κριτικής σκέψης (σε αντιδιαστολή με την εκπαίδευση της υποταγής) των νέων ανθρώπων, και να προστατεύσουν όσο μπορούν την νέα γενιά ενάντια σε αυτό που τους προκαλεί το 65% των "βασανιστών". Γιατί όσοι είναι διαβρωμένοι-υποταγμένοι και εκπαιδευμένοι ως "βασανιστές", τείνουν να εκπαιδεύουν και να διαμορφώνουν τους νέους στα δικά τους πρότυπα ώστε να τους μοιάσουν. Ώστε να υπακούουν τυφλά και άκριτα σε  παράλογες ή άδικες προτροπές "ειδικών", να εκτελούν αγγόγυστα οτιδήποτε άχρηστα ή επίπονα "γυμνάσια" και "ασκήσεις" εμπνευστούν οι αρρωστημένοι εγκέφαλοι των "βασανιστών", και να εκτελούν ακόμα και αν κάτι είναι καταστροφικό και έχει ως αποτέλεσμα ακόμα και βασανιστήρια. Δεδομένου δε του (επιστημονικά αποδεδειγμένου) ταλιμπανισμού των "βασανιστών" και του γεγονότος ότι δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξουν, μόνο όσοι παραμένουν ψυχολογικά υγιείς αποτελούν την ελπίδα ώστε να αλλάξει κάποια στιγμή το εκπαιδευτικό μας σύστημα, και η νέα γενιά να καταλήξει κάποια στιγμή στο μέλλον να μην δίνει τέτοια τεράστια ποσοστά αποτυχίας στο Milgram test.

Το Milgram test είναι γενικά γνωστό στους μεγαλυτέρους και βεβαίως είναι μη επαναλήψιμο σε όσους έτυχε να το γνωρίζουν ή έχουν ήδη εξεταστεί σε αυτό. Αρκετοί  που καταφέρνουν να το περνούν με επιτυχία, το κάνουν όχι γιατί πράγματι δεν έχουν την ψυχολογία του "βασανιστή", αλλά γιατί απλούστατα το έχουν διαβάσει-δει κάπου και ξέρουν ποιός είναι ο σωστός τρόπος να αντιδρούν. Από την άλλη όμως αυτό είναι επιφανειακό, ένας εκπαιδευμένος ως "βασανιστής" δυσκολεύεται να διακρίνει την ψυχολογική αναλογία που υπάρχει ανάμεσα στο Milgram τεστ και στην καθημερινή ζωή. Μια τέτοια αναλογία υπάρχει και στην πρόσφατα εφευρεθείσα δοκιμασία-βασανισμό των τριετών πανελληνίων εξετάσεων, στις οποίες θα υποβάλλονται οι μαθητές  μας, και τις οποίες διατάσσομαστε να εκτελέσουμε εμείς οι εκπαιδευτικοί.  Η κατάσταση αυτή που βιώνουμε σήμερα, η στάση της υπακοής ή της μη υπακοής στην παράλογη εκπαιδευτική μεταρύθμιση που ψηφίστηκε αυτό το καλοκαίρι από ελάχιστους βουλευτές, χαρακτηρίζει και φανερώνει την πραγματική ψυχολογία όσων θέλουν να ονομάζονται εκπαιδευτικοί και διαμορφωτές της νέας γενιάς. 

Παράθεση από: Vangelis στις 26 Δεκ 2014, 10:45:02 ΜΜ
Απο που συνάγεται ότι η επιλογή θεμάτων γίνεται απο χρήστη;
Έχει ήδη απαντηθεί αυτό που ρωτάς. Μιλάμε για το ενδεχόμενο η επιλογή των θεμάτων να μην είναι τυχαία, αλλά να γίνεται από τον διαχειριστή-χρήστη του συστήματος στο υπουργείο. Το ενδεχόμενο αυτό είναι υπαρκτό μιας και δεν υπάρχει διαδικασία ελέγχου που να  βεβαιώνει κάθε σχολείο ξεχωριστά ότι τα θέματα (τόσο στο ίδιο το σχολείο όσο και στα υπόλοιπα σχολεία) πράγματι δίνονται με τυχαίο τρόπο. Όλα εξαρτώνται δηλαδή από την αξιοπιστία του διαχειριστή του συστήματος στο υπουργείο, και όλοι γνωρίζουμε τι άνθρωποι καταλήγουν (κατά καιρούς) να χειρίζονται αυτά τα συστήματα.
Παραθέτω ξανά όσα ειπώθηκαν λίγα μηνύματα παραπάνω, για να τα διαβάσεις.
Παράθεση
Και για να το κάνω φραγκοδίφραγκα, η κλήρωση στην τράπεζα θεμάτων είναι διαβλητή όσο δεν εφαρμόζεται κάτι τέτοιο.
http://books.google.gr/books?id=fgF0WOB_P-4C&pg=PA184&lpg=PA184&dq=random+coin+flip+without+trusted+party#v=onepage&
http://www.cs.bgu.ac.il/~beimel/Papers/BOO-CF.pdf
κλπ κλπ

Και αντίστροφα, εφόσον η τεχνολογία της πληροφορικής επιτρέπει αξιόπιστη κλήρωση, όσο στο υπουργείο δεν εφαρμόζουν κάτι τέτοιο, αλλά επιμένουν σε διαβλητές κληρώσεις που εξαρτώνται από το πως θα ξυπνήσει ο κομπιουτεράς που χειρίζεται το σύστημα,  τόσο είναι σαφές γιατί την θέλουν την τράπεζα θεμάτων και πια συμφέροντα εξυπηρετεί!!!

Όπως γίνονται όλα στο ellada, είναι πολύ πιθανό όσοι τα σκάσουν χοντρά να έχουν τα "κατάλληλα" θέματα για τα μαθητούδια τους. Μιλάω για τα ιδιωτικά συμφέροντα βέβαια, που ιδιαίτερα αυτό τον καιρό λυμαίνονται το υπουργείο.

Πρέπει λοιπόν ως ειδικοί στο θέμα, να απέχουμε από αυτό το έκτρωμα, και να θέσουμε ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ στο υπουργείο να εφαρμόσει αξιόπιστη κλήρωση στην τράπεζα θεμάτων.

Και ΑΦΟΥ το κάνει αυτό, μετά συνεχίζουμε να συζητάμε το φιλοσοφικό ερώτημα, αν δηλαδή είναι σωστό μαθητές να συγκρίνονται μεταξύ τους, εξεταζόμενοι σε διαφορετικά θέματα!

Παράθεση
Καταλαβαίνεις ανθρωπέ μου τι σου λέω;
Η πληροφορική επιστήμη είναι σε θέση αυτή την στιγμή να κάνει αξιόπιστη κλήρωση, χωρίς να εξαρτάται το αποτέλεσμά της από το πόσο θα λαδωθεί ο χειριστής του συστήματος.

Όταν το υπουργείο δεν προχωράει σε μια τέτοια λύση, παρόλο που η τεχνολογία δίνει αυτή την δυνατότητα, αλλά επιμένει να θέτει τον χειριστή ενός υπολογιστικού συστήματος ως τον υπέρτατο κριτή για το τι θέμα θα πάει και σε ποιό σχολείο, αυτό από μόνο του είναι ύποπτο!

Η λογική είναι αντίστροφη λοιπόν. Δεν έχουμε απόδειξη ότι κλέβουν. Αλλά εφόσον μπορούν να ασφαλίσουν το σύστημα και να το κάνουν αξιόπιστο, και παρόλαυτα δεν το κάνουν, τότε τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια;

Η "κλήρωση" της τράπεζας θεμάτων του υπουργείου μόνο ...ξεδιάντροπη μπορεί να χαρακτηριστεί.

Ούτε καν προσχήματα αξιοπιστίας δεν κρατάει το υπουργείο, ώστε να εκτελέσει μια κλήρωση όπως αυτή που γίνεται στα αθώα σεμινάρια του moodle. http://e-learning.ilei.sch.gr/aitisi/2014/index.php?nomosid=20

Η παραπάνω κλήρωση των σεμιναρίων του moodle παραμένει βέβαια διαβλητή από κάποιον που είναι σε θέση να ελέγχει το σύστημα της κλήρωσης του λαχείου KINO, όμως απέχει αιώνες αξιοπιστίας σε σχέση με το ρεζιλίκι της κλήρωσης της τράπεζας θεμάτων του υπουργείου. Τεχνολογικά μιλώντας, μόνο με την χρήση της κρυπτογραφίας μπορούμε να έχουμε πραγματικά αξιόπιστη κλήρωση.

Την αλήθεια την γνωρίζουμε λοιπόν, τουλάχιστον εμείς οι εκπαιδευτικοί της πληροφορικής.
Και το ερώτημα είναι, πόσοι από εμάς θα υποταχθούμε στην αδικία και τον παραλογισμό;
Εδώ είναι το δικό μας milgram τεστ....

Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

Vangelis

Παράθεση από: fupat2 στις 27 Δεκ 2014, 08:57:32 ΠΜ

Έχει ήδη απαντηθεί αυτό που ρωτάς. Μιλάμε για το ενδεχόμενο η επιλογή των θεμάτων να μην είναι τυχαία, αλλά να γίνεται από τον διαχειριστή-χρήστη του συστήματος στο υπουργείο. Το ενδεχόμενο αυτό είναι υπαρκτό μιας και δεν υπάρχει διαδικασία ελέγχου που να  βεβαιώνει κάθε σχολείο ξεχωριστά ότι τα θέματα (τόσο στο ίδιο το σχολείο όσο και στα υπόλοιπα σχολεία) πράγματι δίνονται με τυχαίο τρόπο. Όλα εξαρτώνται δηλαδή από την αξιοπιστία του διαχειριστή του συστήματος στο υπουργείο, και όλοι γνωρίζουμε τι άνθρωποι καταλήγουν (κατά καιρούς) να χειρίζονται αυτά τα συστήματα.


Συνεπώς δεν γνωρίζεις πως γίνεται η επιλογή των θεμάτων "μιλάμε για το ενδεχόμενο", "το ενδεχόμενο αυτό είναι υπαρκτό",  υποθέτεις ότι "κάποιος κουμπιουτεράς επιλέγει τα θέματα",...   αλλά είσαι σίγουρος ότι η διαδικασία αυτή  είναι  διαβλητή και αναξιόπιστη!!, είναι ξεδιάντροπη, είναι αδικία είναι παραλογισμός είνια ρεζιλίκι μέχρι που  έχει σχέση με βασανιστήρια κ.λπ .

Όταν δεν γνωρίζουμε τίποτα, δεν έχουμε ρωτήσει ποτέ, αλλά είμαστε σίγουροι ότι κάτι φοβερό συμβαίνει μήπως και αυτό ανάγεται σε κάποιο ψυχολογικό τέστ;


fupat2

Παράθεση από: Vangelis στις 03 Ιαν 2015, 04:52:24 ΜΜ
Συνεπώς δεν γνωρίζεις πως γίνεται η επιλογή των θεμάτων "μιλάμε για το ενδεχόμενο", "το ενδεχόμενο αυτό είναι υπαρκτό",  υποθέτεις ότι "κάποιος κουμπιουτεράς επιλέγει τα θέματα",...   αλλά είσαι σίγουρος ότι η διαδικασία αυτή  είναι  διαβλητή και αναξιόπιστη!!, είναι ξεδιάντροπη, είναι αδικία είναι παραλογισμός είνια ρεζιλίκι μέχρι που  έχει σχέση με βασανιστήρια κ.λπ .

Νομίζω όλοι γνωρίζουν πως γίνεται η κλήρωση των θεμάτων στην τράπεζα. Υπάρχει ένας υπολογιστής στο υπουργείο,  τον οποίο τον χειρίζονται κάποιοι που ούτε καν τους γνωρίζουμε, και οι οποίοι υποτίθεται ότι παράγουν με κάποιον τυχαίο τρόπο που μόνο αυτοί γνωρίζουν, τα θέματα για κάθε σχολείο.

Όμως η τυχαιότητα αυτή είναι "σκοτεινή" τυχαιότητα. Δεν μπορεί το σχολείο που λαμβάνει τα θέματα να είναι σίγουρο ότι τα θέματα αυτά ήταν πράγματι τυχαία. Ούτε μπορεί το σχολείο να είναι σίγουρο ότι τα θέματα και στα άλλα σχολεία ήταν επίσης τυχαία.

Μέθοδοι για να γίνει διαφανής και αξιόπιστη  η κλήρωση των θεμάτων της τράπεζας υπάρχουν πολλές. Απλούστερη μέθοδος με διαφάνεια είναι η μέθοδος της κλήρωσης που ήδη εφαρμόζεται στα σεμινάρια του moodle (υπάρχει διαφάνεια μιας και όλοι γνωρίζουν πριν την κλήρωση του λαχείου ΚΙΝΟ τόσο τον δικό τους σειριακό αριθμό όσο και των άλλων).

Σωστότερες και πιο αξιόπιστες είναι οι σύγχρονες μεθόδοι κρυπτογραφίας που αναφέρθηκαν παραπάνω, μιας και δεν εξαρτώνται καν από κάποιον ''έμπιστο" που εκτελεί τις κληρώσεις (το λαχείο ΚΙΝΟ στην περίπτωση του Moodle) αλλά η τυχαιότητα παράγεται ως συνάρτηση τυχαίων αριθμών που επιλέγει ο καθένας από όσους συμμετέχουν στην κλήρωση.

To υπουργείο σίγουρα γνωρίζει πως γίνεται μια αξιόπιστη κλήρωση, αλλά δεν επιλέγει το σωστό και διαφανή τρόπο. Επιμένει να διαλέγει να κληρώνει τα θέματα με "σκοταδιστικό" τρόπο.  Σε τι άραγε αποσκοπεί μια τέτοια εμμονή σε "σκοταδιστικές" κληρώσεις, εκτός από το να έχουν κάποιοι "εκλεκτοί" την διακριτική ευχέρεια να επιλέγουν θέματα ανά σχολείο;

Δεν εκπλήσσει άλλωστε αυτός ο σκοταδισμός και η αδιαφάνεια του υπουργείου παιδείας, είναι μια διαδεδομένη τακτική που χαρακτηρίζει ολόκληρη την καλαματιανή πολιτική ηγεσία. Παρόμοια αδιαφάνεια παρατηρείται και σε άλλα πεδία, όπως για παράδειγμα στις μετατάξεις εκπαιδευτικών που έγιναν (και εξακολουθούν να γίνονται) χωρίς δημοσιοποίηση μορίων, στις επιλογές των στελεχών διοίκησης και εκπαίδευσης κλπ κλπ
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

fupat2

Παράθεση από: fupat2 στις 03 Ιαν 2015, 11:40:48 ΜΜ
Νομίζω όλοι γνωρίζουν πως γίνεται η κλήρωση των θεμάτων στην τράπεζα. Υπάρχει ένας υπολογιστής στο υπουργείο,  τον οποίο τον χειρίζονται κάποιοι που ούτε καν τους γνωρίζουμε, και οι οποίοι υποτίθεται ότι παράγουν με κάποιον τυχαίο τρόπο που μόνο αυτοί γνωρίζουν, τα θέματα για κάθε σχολείο.

Όχι πια. Λίγο πριν τις εκλογές επιτέλους κάποιος αποφάσισε να μην είναι άγνωστοι όσοι ασχολούνται με την κλήρωση της τράπεζας θεμάτων, να έχουν ονοματεπώνυμο (και ανάλογη ευθύνη βέβαια).

Και επειδή για ότι καλό ή κακό συμβαίνει, δεν πρέπει να το χρεώνουμε έτσι αόριστα "στο σύστημα", αλλά σε συγκεκριμένους άνθρωπους που στηρίζουν τις ανάλογες πολιτικές, ας έχουμε υπόψη μας σε αυτό το θρεντ ότι ο Λοβέρδος, δέκα μέρες πριν τις εκλογές (άραγε γιατί αυτή η πρεμούρα να διορίσει τώρα αυτή την επιτροπή;), διόρισε την επιτροπή πανελληνίων εξετάσεων και τράπεζας θεμάτων  (δεν είναι παράνομοι οι διορισμοί σε προεκλογική περίοδο; τι ρωτάω και εγώ ε;)  η οποία θα υπάρχει για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/poioi-ekpaideytikoi-sxolikoi-symboyloi-kai-melh-dep-apartizoyn-to-symboylio-toy-neoy-organismoy-tvn-panelladikvn-ejetasevn-kai-ths-trapezas-uematvn

Μπορεί να μην ξέρουμε ποιοί έκαναν την κλήρωση της τράπεζας θεμάτων το 2014. Για το 2015 όμως, αν υπάρξει κάποιο ατύχημα και εξακολουθήσει αυτή η εκπαιδευτική καταστροφή της τράπεζας θεμάτων, τουλάχιστον θα ξέρουμε ποιούς πρέπει να ευχαριστούμε ή να βρίζουμε για το αξιόπιστο ή μη της κλήρωσης.

Για το άλλο θέμα τώρα, αν είναι σωστή παιδαγωγικά η τράπεζα θεμάτων.....
Στο κομμάτι που αφορά την οργάνωση, την λειτουργία του Λυκείου και την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, η οργάνωση και λειτουργία του Λυκείου όπως αυτή έχει διαμορφωθεί θα πρέπει να καταργηθεί συνθέμελα, τουλάχιστον για συγκεκριμένα μαθήματα αν όχι για όλα.

Όσα γίνονται στο Λύκειο αντιβαίνουν σε βασικές έννοιες της σύγχρονης παιδαγωγικής, όπως για παράδειγμα την αρχή της εξατομικευμένης διδασκαλίας και την αρχή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας.

Οι παιδαγωγικές αρχές της ομογενοποίησης, της αφομοίωσης και του συγκεντρωτισμού της εκπαίδευσης που εκφράζονται με τις τράπεζες θεμάτων (που στην ακραία τους και ποιό καταστροφική μορφή εμφανίζονται ως τράπεζες θεμάτων ίδιας δυσκολίας, δηλαδή ακριβώς ότι εισηγούνται οι ταλιμπάν του νομοσχεδίου του αρβι) είναι προ πολλού ξεπερασμένες, καθώς δεν ανταποκρίνονται πλέον στις σύγχρονες κοινωνικές καταστάσεις. Λύση υπάρχει, αλλά κανένα κράτος ανά την υφήλιο δεν έχει την πολιτική βούληση να την υιοθετήσει, καθώς οι σκεπτόμενοι πολίτες δεν είναι το ζητούμενο στην εκπαίδευση.

Η λύση είναι ασπασμός των ιδεών της κριτικής παιδαγωγικής (με κύριο εκπρόσωπο τον Paulo Freire) με ανοιχτά αναλυτικά προγράμματα (σε αντιπαράθεση με τα ισχύοντα κλειστά αναλυτικά προγράμματα) με έμφαση στη διαδικασία της μάθησης (σε αντιπαράθεση με τα ισχύοντα αναλυτικά προγράμματα σκοπών και στόχων), με αποκέντρωση των εκπαιδευτικών συστημάτων (σε αντιπαράθεση με τις σημερινές τάσεις συγκεντρωτισμού) και με προσαρμογή της όλης διαδικασίας της μάθησης στις ανάγκες και στην εκάστοτε πνευματική ωριμότητα των μαθητών.

Στο μάθημά μας, την πληροφορική, ως μάθημα του 21ου αιώνα, μόνο οι παραπάνω παιδαγωγικές έχουν αποτέλεσμα. Ενώ όσοι ακολουθούν παιδαγωγικές κλειστής-διδακτέας ύλης, όσοι θέλουν να επιβάλουν σε όλους μας τράπεζα θεμάτων και μάλιστα με θέματα ίδιας δυσκολίας, είναι καταστροφείς τόσο του ίδιου του μαθήματος μας, όσο και των παιδιών που θέλουν να ασχοληθούν με αυτό.

Τέλος αν τελικά είναι να υπάρξει αξιολόγηση, θεωρώ ότι οι πρώτοι που πρέπει να αξιολογηθούν δυσμενώς είναι όσοι με την στάση τους, με λόγια ή με έργα στήριξαν το παιδαγωγικό έκτρωμα της τράπεζας θεμάτων ίδιας δυσκολίας.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

fupat2

Και το κερασάκι στην τούρτα, σχετικά με το σκάνδαλο της τράπεζας θεμάτων.
Μετά από αυτό, νομίζω το θέμα έχει τερματίσει.

Λοβέρδος: "Η ελλάδα κινδυνεύει με επιστροφή των κονδυλίων στην εε για την τράπεζα."

http://www.esos.gr/arthra/36761/loverdos-i-ellada-kindyneyei-me-epistrofi-ton-kondylion-stin-ee-gia-tin-trapeza

Aποδεικνύεται έμμεσα πως η Τράπεζα Θεμάτων ''γεννήθηκε'' ως ιδέα όχι ως αποτέλεσμα έρευνας προς βελτίωση της κατάστασης στην πολύπαθη παιδεία, αλλά για να απορροφήσουν κάποιοι σε επιτροπές τα ευρωπαικά κονδύλια ! Φυσικά ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την περιβόητη (απ)αξιολόγηση.

Αν είχαμε ένα κράτος δημοκρατίας (και όχι μια κοινοβουλευτική τυρανία των ανεύθυνων)  θα έπρεπε (εφόσον ο Λοβέρδος και ο δικοί του αποφάσισαν εν μέσω μνημονίου να σπαταλήσουν κονδύλια, την στιγμή που όλος κόσμος φώναζε για το παράλογο της τράπεζας θεμάτων) αυτoί που αποφάσισαν για την τράπεζα να επιστρέψουν τα χρήματα, από την δικιά τους τσέπη και την προσωπική τους περιουσία.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

dpa2006

Παράθεση από: fupat2 στις 28 Ιαν 2015, 09:56:54 ΜΜ
Και το κερασάκι στην τούρτα, σχετικά με το σκάνδαλο της τράπεζας θεμάτων.
Μετά από αυτό, νομίζω το θέμα έχει τερματίσει.

Λοβέρδος: "Η ελλάδα κινδυνεύει με επιστροφή των κονδυλίων στην εε για την τράπεζα."

http://www.esos.gr/arthra/36761/loverdos-i-ellada-kindyneyei-me-epistrofi-ton-kondylion-stin-ee-gia-tin-trapeza

Aποδεικνύεται έμμεσα πως η Τράπεζα Θεμάτων ''γεννήθηκε'' ως ιδέα όχι ως αποτέλεσμα έρευνας προς βελτίωση της κατάστασης στην πολύπαθη παιδεία, αλλά για να απορροφήσουν κάποιοι σε επιτροπές τα ευρωπαικά κονδύλια ! Φυσικά ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την περιβόητη (απ)αξιολόγηση.

Αν είχαμε ένα κράτος δημοκρατίας (και όχι μια κοινοβουλευτική τυρανία των ανεύθυνων)  θα έπρεπε (εφόσον ο Λοβέρδος και ο δικοί του αποφάσισαν εν μέσω μνημονίου να σπαταλήσουν κονδύλια, την στιγμή που όλος κόσμος φώναζε για το παράλογο της τράπεζας θεμάτων) αυτoί που αποφάσισαν για την τράπεζα να επιστρέψουν τα χρήματα, από την δικιά τους τσέπη και την προσωπική τους περιουσία.
Δεν είναι κάτι προτόγνωρο...
Δυστυχώς.... :(
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

fupat2

Παράθεση από: dpa2006 στις 30 Ιαν 2015, 09:44:10 ΜΜ
Δεν είναι κάτι προτόγνωρο...
Δυστυχώς.... :(

Όλο λέω να το κλείσουμε αυτό το θέμα με το σκάνδαλο της τράπεζας θεμάτων, αλλά έχει τέτοια μπόχα η μυρωδιά του που δεν κλείνει.

Νέα στοιχεία λοιπόν. Το κόστος της τράπεζας θεμάτων ήταν 1,491,294.00 ευρώ

Ας υποθέσουμε πως υπάρχουν 20 μαθήματα στην τράπεζα θεμάτων για δύο τάξεις Α και Β Λυκείου και από 200 θέματα το κάθε μάθημα τότε το κάθε θέμα κόστισε 186.40 Euro. Η ωριαία αποζημίωση ενός καθηγητή δεν ξεπερνά τα 15 Euro αυτό σημαίνει ότι χρειάστηκε 12.5 ώρες απασχόλησης για να βγει ένα θέμα!!!

Επειδή η αμοιβή ενός καθηγητή που πρότεινε θέματα δεν ξεπερνούσε τα 3 Euro / Θέμα προκύπτει πως μόνο 1.5% αποτελεί αμοιβή των ατόμων που πρόσφεραν εργασία.

Το υπόλοιπο 98.5% που πήγε; οέο;
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

dpa2006

Παράθεση από: fupat2 στις 31 Ιαν 2015, 01:38:52 ΜΜ
Όλο λέω να το κλείσουμε αυτό το θέμα με το σκάνδαλο της τράπεζας θεμάτων, αλλά έχει τέτοια μπόχα η μυρωδιά του που δεν κλείνει.

Νέα στοιχεία λοιπόν. Το κόστος της τράπεζας θεμάτων ήταν 1,491,294.00 ευρώ

Ας υποθέσουμε πως υπάρχουν 20 μαθήματα στην τράπεζα θεμάτων για δύο τάξεις Α και Β Λυκείου και από 200 θέματα το κάθε μάθημα τότε το κάθε θέμα κόστισε 186.40 Euro. Η ωριαία αποζημίωση ενός καθηγητή δεν ξεπερνά τα 15 Euro αυτό σημαίνει ότι χρειάστηκε 12.5 ώρες απασχόλησης για να βγει ένα θέμα!!!

Επειδή η αμοιβή ενός καθηγητή που πρότεινε θέματα δεν ξεπερνούσε τα 3 Euro / Θέμα προκύπτει πως μόνο 1.5% αποτελεί αμοιβή των ατόμων που πρόσφεραν εργασία.

Το υπόλοιπο 98.5% που πήγε; οέο;

Ενδιαφέρον,έχεις και υποστηρικτικά λινκ με δεδομένα...;
Άκυρο και σόρρυ...
το είδα το λινκ!
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

itt


dpa2006

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science