Νέα προγράμματα σπουδών

Ξεκίνησε από nikosx, 11 Νοε 2021, 07:03:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

George Eco

Νομίζω πως κι από Β Λυκείου να το δει, μια χαρά θα είναι, με τη λεπτομέρεια, πως τα κενά από περσινές ύλες πλέον θα έχουν βαρύτητα.
Πάντως εγώ ελπίζω να έχει νόημα σα μάθημα.

akalest0s

#31
Παράθεση από: George Eco στις 17 Νοε 2021, 09:19:31 ΜΜ
Αν δε πάει καλά αυτό όμως, ποιος ακούει τη γκρίνια μου!
403.8
Site access denied.
Your account has been suspended.

Παράθεση από: pvs στις 17 Νοε 2021, 10:50:28 ΜΜ
διαβάζοντας όλα αυτά και υποθέτοντας ότι θα υλοποιηθούν εγώ καταλαβαίνω τα εξής, καταρχήν πρέπει στις τάξεις Α και Β του λυκείου οι ώρες να αυξηθούν αρκετά και κατά δεύτερο, όποιος θέλει να ακολουθήσει την κατεύθυνση της πληροφορικής πρέπει να αντιμετωπίσει το μάθημα σοβαρά από την Α' λυκείου, όπως γίνεται με τα μαθηματικά, τη Φυσική και τη Χημεία.
Πράγματι αυτό το ΠΣ έχει καλύτερη διάρθρωση και συνοχή ύλης μεταξύ των τάξεων λυκείου. Να δούμε τι θα περάσει στη πράξη. Ελπίζω να μην φύγουμε με τίποτα από την αλγοριθμική, πάντως. Μέγα σφάλμα θα ήταν.  Όσα και να φορτώσουν γύρω γύρω, να μην φύγει το κέντρο από κει.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

fof

Μήπως πάνω στην φούρια μας να αναδείξουμε την σημαντικότητα της Πληροφορικής, καταλήξουμε να αποτρέψουμε το ενδιαφέρον των παιδιών; Το λέω γιατί όλα αυτά μου φαίνονται πολύ υπερβολικά στο να διδαχτούν κάτω από τις υπάρχουσες συνθήκες των σχολείων μας, ειδικότερα των εργαστηρίων μας ως προς την υποδομη. Το πρόγραμμα σπουδών έχει τα Πάντα! Καλώς τα έχει.. όμως πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και να λάβουμε υπ όψιν μας πολλές παραμέτρους ώστε οι μαθητές μας να ανταποκριθούν στους στόχους του μαθήματος και όχι να τρέξουν μακριά. Η Γ Λυκείου δε, νομίζω πως θέλει ιδιαίτερη προσοχή.. το πρόγραμμα σπουδών της προσωπικά με μια πρώτη ματιά μου δημιούργησε σύγχυση, πόσο μάλλον στους μαθητές.

petrosp13

Νομίζω ότι η λογική των προγραμμάτων σπουδών όλων των μαθημάτων διαχρονικά είναι
ΠαράθεσηΛοιπόν, άκουσε, να στείλεις σπίτι, ένα κιλό μακαρόνια, εκείνα τα ωραία, θυμάσαι, που είχαμε πάρει τα Χριστούγεννα, που τα είχα κάνει με κιμά, ναι, πάλι με κιμά θα τα κάνω! Ναι, κυρ - Στέφανε, λοιπόν, ένα κιλό μακαρόνια, δύο κιλά ζάχαρη, δύο κιλά αλεύρι, μισό κιλό καφέ, από τον καλό ε; κυρ-Στέφανε, από τον καλό, ένα κουτί μαρμελάδα... Πόσο το κουτί, πόσο το κουτί; Όχι, κουτί, είναι ακριβό, χύμα δεν έχει χύμα;
Κουτί! Κουτί, ακούς κυρ - Στέφανε; Κουτί, ναι, βερύκοκο και βάλε και λιγουλάκι ζαμπόν...
Δύο κουτιά κυρ - Στέφανε, ναι! Δύο κουτιά μαρμελάδα και μπόλικο ζαμπόν, βάλε 150 γραμμάρια, 200, άκου κυρ - Στέφανε, βάλε και τρεις σοκολατίτσες για τα παιδιά από εκείνες τις φθηνές, ξέρεις, ναι.
Άκου, κυρ - Στέφανε, βάλε έξι σοκολάτες, από δύο για το καθένα, ναι, από εκείνες του γάλακτος και έξι κουτιά γάλα και βάλε και τρία μπουκάλια κρασί και 6 μπουκάλια μπύρα...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dpa2006

#34
Παράθεση από: evry στις 12 Νοε 2021, 03:11:05 ΜΜ
Στο πρόγραμμα σπουδών των μαθηματικών έχει :

Στο Γυμνάσιο!

  • Δυαδικούς αριθμούς

Στο Λύκειο

  • προσεγγιστικός υπολογισμός ρίζας πολυωνυμικής συνάρτησης μέσω οπτικοποίησης του Θ.Bolzano (Δηλαδή αλγόριθμος διχοτόμησης)
  • μέθοδος Newton-Raphson για τον προσεγγιστικό υπολογισμό ριζών εξίσωσης

Θυμάμαι όταν τα προτείναμε αυτά να μπουν στην ύλη του Λύκειου κάποιοι έλεγαν ότι είναι πολύ δύσκολα και ότι είναι ύλη πανεπιστημίου και όχι δευτεροβάθμιας.
Ας τα κάνουν τώρα οι μαθηματικοί.

Πράγματι...
Δηλαδή η ύλη των Δεσμών με Άλγεβρα (Αλγεβρικές Δομές(Ομάδα,Αβελιανή Ομάδα κλπ) & Διανυσματικούς χώρους), Ανάλυση, Αναλυτική Γεωμετρία δεν ήταν δύσκολη...?
https://parmenides51.blogspot.com/p/classic-school-books.html

Δεν νομίζω πως πάθαμε κάτι...

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

dpa2006

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 13 Νοε 2021, 09:02:06 ΠΜ
Θα εκφράσω άποψη αρχικά για το πρόγραμμα σπουδών της Γ Λυκείου και σε μετέπειτα ποστ για τις υπόλοιπες τάξεις όλων των τύπων σχολείου:

-Παρατηρούμε ότι στο νέο πρόγραμμα σπουδών εμφανίζονται αλγοριθμικά στοιχεία από τη γνωστή μας ψευδογλώσσα  (σελ 56  μέχρι 59 οπου  αναφέρονται υλοποιήσεις σε ψευδογλώσσα και σε διαγραμματικές τεχνικές, η εντολη ΟΣΟ η εντολη ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ κλπ)
- Χρήση γλώσσας προγραμματισμού python (σελ 59 οπου αναφέρει :αξιοποίηση  ολοκληρωμένου περιβάλλοντος ανάπτυξης αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού IDLE /
COLABORATORY Python).
-Υπάρχει όλη η ύλη που έχουμε μέχρι τώρα ( σελ  58 και 60 :Δομή ακολουθίας-επιλογής-επανάληψης, πίνακες μονοδιάστατοι και δισδιάστατοι, δυαδική και σειριακή αναζήτηση, ταξινομήσεις, δυναμικές δομές δεδομένων )
-Εισάγεται η πολυπλοκότητα
-Εισάγεται η τεχνητή νοημοσύνη με μορφή αλγορίθμων (σελ 61)
- Εισάγονται βασικά στοιχεία από αρχιτεκτονικη υπολογιστή αν και δεν το λέει έτσι ακριβώς (σελ 61)
-Εισάγεται αναπαράσταση δεδομένων, δυαδικό σύστημα αρίθμησης, μετατροπές και  πράξεις κλπ (σελ 62)
-Εκμάθηση βασικών εντολών σε γλώσσα ASSEMBLY(σελ 63)
-Εισάγεται  ύλη από το μάθημα ΔΙΚΤΥΑ Γ ΕΠΑΛ (σελ 63-64)
-Ασφάλεια
-Βάσεις Δεδομένων (σελ 65-67) δεν ξέρουμε αν θα είναι καθαρά σχεδιαστικό όπως ο αντικειμενοστραφής προγραμματισμός που εισήχθει τελευταία στη Γ ΓΕΛ
-Ψηφιακό μέλλον, αειφορία κλπ

Στα μυαλό μου γεννιούνται πολλές ερωτήσεις ....
α) Μήπως είναι υπερβολικά όλα αυτά για μαθητές Γ ΓΕΛ που εξετάζονται πανελλαδικά;
β) Πόσες ώρες θα πρέπει να διδάσκεται το μάθημα για να ανταποκριθεί σε αυτά;
γ) Μήπως τελικά θα έχουμε ένα βιβλο 350 σελίδων από τις οποίες οι 100 θα είναι εκτός ύλης;
δ) Θα υπάρχουν δραστηριότητες και ασκήσεις έτοιμες στα βιβλία για να καλύψουν όλα τα παραπάνω ή θα ψάχνει ο κάθε καθηγητής να κάνει τα δικά του;
ε) Μήπως η θεωρία υπερσκελίσει  την πράξη;
ζ) Πόσα κατανοητά θα είναι για τους μαθητές και πόσο θα τους ελκύει να επιλέξουν το μάθημα;

και πολλές άλλες...






Ως ύλη για ένα και μόνο μάθημα ναι ειναι πολλά...
Αλλά αν αναφερόμαστε σε περισσότερα τους ενός μαθήματα γιατί όχι...?
Ας θυμηθούμε ότι στοιχεία Υλικού Υπολογιστών και Λειτουργικών Συστημάτων ακόμα και Assembly είχαμε δει και το 1990-2000 με τη μετταρύθμιση του μακαρίτη Αρσένη...

http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=67

Είχαμε και Πολυμέσα-Δίκτυα, το εν λόγω βιβλίο το είχα χρησιμοποιήσει σε κάποια ΙΕΚ.

http://www.pi-schools.gr/lessons/computers/general/

Τον Προσομοιωτή Τρίτων τον  θυμάστε... ???
http://www.pi-schools.gr/download/lessons/computers/lykeio/books/technology-operating-system/sw-test.htm

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

evry

Επειδή αρκετοί συνάδελφοι θεωρούν ότι η ύλη είναι πολύ μεγάλη για ένα μάθημα, να πω τα εξής:
Παλιά στα μαθηματικά είχαμε γραμμική άλγεβρα, μιγαδικούς αριθμούς, ανάλυση και αναλυτική γεωμετρία. Τεράστια ύλη. Τι αποτέλεσμα είχε αυτό? Να μπορούν οι πρωτοετείς φοιτητές να ανταπεξέλθουν στα πανεπιστημιακά μαθήματα και να μην μπορούν να γράψουν οι μαθητές που βασίζονται στην τυποποίηση και την αποστήθιση. Τώρα τι συμβαίνει?
Πόσοι φοιτητές λιμνάζουν στα τμήματα θετικών επιστημών και μηχανικών? Τα λέει καλύτερα ένας εξαιρετικός νέος επιστήμονας παρακάτω:
https://www.kathimerini.gr/opinion/readers/561593791/oi-ypsiles-apaitiseis-tis-pliroforikis/

σε ένα άρθρο του απάντηση σε άρθρο της καθημερινής:
https://www.kathimerini.gr/society/561563158/scholes-pliroforikis-epta-chronia-gia-ptychio-panepistimiakoi-miloyn-stin-k/
στο οποίο μας έλεγαν ότι τα χρόνια είναι πολλά και τα μαθήματα δύσκολα (άρα πρέπει να μειωθούν και να πέσουν τα standards?)

και επιστρέφω στο θέμα της ύλης. Οι Δέσμες είχαν τεράστια ύλη με αποτέλεσμα να μην μπορεί να τυποποιηθεί και να φροντιστηριοποιηθεί. Δεν μπορούσαν όλοι να περάσουν στο Πολυτεχνείο και στην Ιατρική όσο καλό φροντιστή και ιδιαίτερο και να είχαν. Τώρα όμως με την μείωση της ύλης τι συνέβη? Η ύλη μειώθηκε και τα βοηθήματα ξαφνικά έγιναν δυο τόμοι!!!
Μα πως έγινε αυτό αφού μειώθηκε η ύλη? Πλέον καταγράφουν όλες τις πιθανές ασκήσεις, σχεδιάζουν μεθοδολογίες ώστε οι μαθητές να σκέφτονται όλο και λιγότερο και να γράφουν όλο και καλύτερα, αφού ξέρουν τον τρόπο επίλυσης μόλις δουν την εκφώνηση. Πλέον οι μαθητές μαθαίνουν να λύνουν συγκεκριμένου τύπου ασκήσεις. Αν μπει κάτι που δεν έχουν ξαναδεί, έχουμε τεράστια αποτυχία, όπως έχει συμβεί πολλές φορές που έχουν μπει απλά θέματα όχι όμως τυποποιημένα.

Επίσης να θυμήσω ότι το μάθημα είναι 6ωρο!!! Δεν είναι πολλές ώρες? Πόσες θα έπρεπε να ήταν δηλαδή?
Σήμερα έχουμε τις ίδιες ώρες με τα μαθηματικά και την φυσική για να κάνουμε τι? Δομές επανάληψης, πίνακες και υποπρογράμματα για επίλυση τυποποιημένων θεμάτων;

Επίσης κάτι άλλο. Το πρόγραμμα σπουδών δεν είναι μια απαρίθμηση των κεφαλαίων ώστε να το δούμε σαν ύλη και να δούμε τι μένει μέσα και τι έξω.
Έχει μια ολόκληρη φιλοσοφία και δεν απευθύνεται μόνο στους μαθητές της κατεύθυνσης αλλά ξεκινάει από την Α Λυκείου και απευθύνεται σε όλους τους μαθητές. Είναι το μάθημα της Γενικής Παιδείας που ζητούσαμε πάντα και το οποίο έχει συνέχεια από τάξη σε τάξη.

Αν το διαβάσει κάποιος όλο θα καταλάβει ότι ολόκληρη η ΑΕΠΠ που ξέραμε έχει ήδη διδαχθεί στις τάξεις Α και Β και δεν είναι μέρος της εξεταζόμενης ύλης. Άρα ασκήσεις του στυλ μετατροπές μεταξύ δομών επαναλήψεων, διαγράμματα ροής και κλιμακωτές χρεώσεις ξεχάστε τα. Όλα αυτά έχουν γίνει σε προηγούμενες τάξεις.
Η ύλη της Γ είναι κατά 90% καινούργια.
Είναι προφανές ότι θα υπάρχει συγκεκριμένη γλώσσα προγραμματισμού, η οποία θα πρέπει να υποστηρίζει
- δυναμικές δομές δεδομένων
- αναπαράσταση σύνθετων δομών για υλοποίηση αλγορίθμων σε γράφους
- χρήση του Tensor Flow για υλοποίηση αλγορίθμων machine learning
- Υλοποίηση αλγορίθμων σε Raspberry Pi
- μεγάλη γκάμα βιβλιοθηκών για εφαρμογές σε διάφορα πεδία ( Ανάλυση Δεδομένων, Υπολογιστική Φυσική, Μαθηματικά, Κρυπτογραφία κλπ)

Οι γλώσσες που μπορούν να τα κάνουν αυτά και έχουν δοκιμαστεί ταυτόχρονα από την εκπαιδευτική κοινότητα δεν είναι πάνω από τρεις.

Επίσης είναι φανερό ότι το μάθημα της πληροφορικής πλέον σε όλες τις τάξεις δεν μπορεί να γίνει στην αίθουσα αλλά στο εργαστήριο. Χρειάζονται υπολογιστές και πλακέτες Arduino/Raspberry Pi. Θα πρέπει να γίνει κάποια εισήγηση στο Υπουργείο ώστε όλα τα σχολεία να έχουν αυτές τις υποδομές αλλιώς θα δημιουργηθεί μεγάλο χάσμα κάτι που δεν πρέπει να γίνει. Θα πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι όλοι οι μαθητές θα έχουν τις ίδιες ευκαιρίες όσο αυτό είναι δυνατόν.

Το στοίχημα είναι μεγάλο και η προσπάθεια θα πρέπει να στηριχθεί από όλους αν θέλουμε ένα μάθημα πληροφορικής με αρχή - μέση - τέλος το οποίο θα έχει μόνιμη παρουσία στο Λύκειο και στις εξετάσεις. Επίσης είναι ένα πρώτο βήμα για να προσπαθήσουμε σιγά σιγά να πείσουμε ότι πρέπει να είμαστε στην θετική κατεύθυνση.

Θεωρώ λοιπόν ότι στο χρόνο που είχαν σε γενικές γραμμές η επιτροπή έκανε πολύ καλή δουλειά και τεράστιες υπερβάσεις και μπράβο τους.
Μακάρι να εφαρμοστεί όπως είναι και να μην αρχίσουν οι εκπτώσεις.

Δεν λέω ότι το πρόγραμμα δεν έχει προβλήματα ή και λάθη αλλά αυτά πιστεύω θα διορθωθούν στην πιλοτική εφαρμογή που θα γίνει στα πρότυπα και πειραματικά σχολεία και σε υλικό που θα αναπτυχθεί τα επόμενα δυο χρόνια.
Επίσης θέλει πολύ δουλειά στην ενημέρωση/επιμόρφωση/στήριξη των συναδέλφων γιατί οι αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες είναι τεράστιες για μας.

-------------------------------------------------
Φυσικά υπάρχει και η άλλη λύση, να μην γίνει τίποτα και να συνεχίσουμε να κάνουμε στο Γυμνάσιο 18 ώρες word(ναι έτσι λένε οι οδηγίες!!!), powerpoint, floppy disks 5 1/2, CD,  windows 3.1 και στο Λύκειο .... ΓΛΩΣΣΑ
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Προφανώς η παραδοχή ότι η έκταση της ύλης μειώνει την τυποποίηση είναι ορθή, αλλά η σύνδεση του πλήθους των τευχών και της έκτασης των βοηθημάτων με την τυποποίηση είναι αυθαίρετη. Η τυποποίηση υπάρχει μάλλον περισσότερο στα φροντιστηριακά φυλλάδια (όλων των μαθημάτων) παρά στα βοηθήματα, σίγουρα όχι σε όλα τα βοηθήματα.
Προσωπικά είχα δουλέψει και τα 6 τεύχη του βοηθήματος Φυσικής του Δημόπουλου. Δε θα ισχυριζόμουν ότι στις Δέσμες δεν υπήρχε τυποποίηση των ασκήσεων και των μεθοδολογιών.

Το αν θα είναι η κλιμακωτή χρέωση θέμα πανελληνίων σε 3 έτη θα το κρίνουν οι μελλοντικές επιτροπές των εξετάσεων. Όπως έχει φανεί στο παρελθόν, υπήρχαν εμπνευσμένες τέτοιες, διεκπεραιωτικές τέτοιες και τέτοιες που παρολίγο να διαλύσουν το μάθημα. Και αντίστοιχα, ηγήτορες.
Μία άλλη λογική παραδοχή είναι ότι και στο μέλλον θα υπάρξουν τέτοιοι και των 3 ειδών.

Η εκπαιδευτική κοινότητα της πληροφορικής της δευτεροβάθμιας έχει πάρα πολύ μεγάλη πρόκληση εμπρός της. Καλή επιτυχία.

akalest0s

Ευρυπίδη, από την πολλή φόρα που πήρες, έκανες τις δισκέτες 5 1/2!  :P
Υπάρχουν κάποια στάνταρ, που δεν θα έπρεπε καν να τα συζητάμε. Κάθε ευσυνείδητος καθηγητής θέλει το μάθημα να "κατέβει προς τα κάτω" σε τάξεις. Μίζερη η σημερινή κατάσταση, παρανοϊκή.
Να συνδεθεί επιτέλους σε αλυσίδες το μάθημα (Α Γυμνασίου ως Γ Λυκείου). Και εφόσον γίνει αυτό, ας εμπλουτιστεί και η ύλη πάλι και πάλι. Με αυτή την προϋπόθεση, δεν το φοβάμαι.
Να αυξηθεί και η δυσκολία, θα είναι απλά φυσικό επακόλουθο.
(Αν και το θέμα που λες για τις τυποποιήσεις, δεν είναι τόσο απλό. Η αύξηση ύλης/δυσκολίας δεν αρκούν για να το αποφύγεις, αλλά συμφωνώ ότι βοηθούν να περιοριστεί το φαινόμενο.)

Δεν διαφωνώ σε τίποτα από αυτά, τα έχουμε ξαναπεί άλλωστε.
Εκεί που χωλαίνει το πράγμα, είναι ότι ΔΕΝ με ΠΕΙΘΕΙ τίποτα αυτή τη στιγμή, ότι πάμε προς αυτή τη κατεύθυνση, πράγματι. Είναι εύκολο να πετάξεις ένα σκασμό στόχους σε ένα νέο ΠΣ. Η εμπειρία δείχνει πως, για τον οποιοδήποτε λόγο, η σύνδεση αυτών των θεωρητικών, αφηρημένων προσεγγίσεων, με την πραγματικότητα των σχολείων, δεν επιτυγχάνεται.
Μακάρι να είμαι λάθος, για το καλό όλων μας, αλλά θα περιμένω να δω γειωμένες λύσεις, παρά παχειά λόγια σε ένα ΠΣ. Νομίζω μέχρι τώρα, το μόνο πραγματικά σημαντικό milestone που έχουμε είναι η αύξηση ωρών στις τάξεις Λυκείου, πράγμα καθόλου ασήμαντο.

Επειδή δεν μου αρέσει το ΠΣ, δεν σημαίνει ότι δεν θέλω τις αλλαγές που λες για το μάθημα, παρότι θα έχει βαρύ προσωπικό κόστος μια τέτοια αλλαγή. Μην βγάζεις το συμπέρασμα πως δεν θέλω μια αναβάθμιση, το ακριβώς αντίθετο.
Το πρόβλημα αν θες, κρύβεται σε αυτή την κουβέντα σου:
"Μακάρι να εφαρμοστεί όπως είναι και να μην αρχίσουν οι εκπτώσεις." Για μένα, κουβέντες όπως αυτό το ΠΣ είναι wishful thinking. Θα χαιρόμουν και θα ήλπιζα πολύ περισσότερο, αν έβλεπα σταδιακές, πιο ρεαλιστικές (και άρα πιο πιθανές), αλλαγές, που σε βάθος χρόνου θα έφερναν τελικά ανάλογα αποτελέσματα.
Από αυτά που είπες από μόνος σου, είναι προφανές πόσο δύσκολο είναι να εφαρμοστούν όλες αυτές οι αλλαγές σε επίπεδο που όντως να αναβαθμιστεί το μάθημα τελικά και να μην μας αφήσει ξεκρέμαστους σε αλλαγές που δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ, αλλά κάνανε τα πράγματα μάλλον χειρότερα.
Μην πάμε απότομα για τα πολλά και χάσουμε και τα λίγα, αυτό φοβάμαι.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

evry

@akalest0s

Δεν διαφωνούμε σε κάτι ουσιαστικό. Το βασικό πρόβλημα θα είναι η εφαρμογή και η υποδοχή που θα έχει από τους καθηγητές.
Σίγουρα θα χρειαστεί πολύ διάβασμα ακόμα και από όσους είναι γνώστες της νέας ύλης και θα είναι πολύ δύσκολο για τους μαθητές.
Δεν συμφωνώ και εγώ με όλα , αλλά νομίζω ότι σε σχέση με αυτό που έχουμε τώρα είναι σίγουρα ένα βήμα προς τα εμπρός.
Για να είμαι ειλικρινής για την ακρίβεια δεν είναι βήμα αλλά ..... άλμα.
Θα δούμε, μακάρι να πάνε όλα καλά.

Το θετικό είναι ότι θα τρέξει πιλοτικά τα επόμενα δυο χρόνια σε πρότυπα και πειραματικά σχολεία και θα εκεί θα έχουμε κάποια πρώτα αποτελέσματα.

Παράθεση από: akalest0s στις 24 Νοε 2021, 01:30:58 ΠΜ
Ευρυπίδη, από την πολλή φόρα που πήρες, έκανες τις δισκέτες 5 1/2!  :P
Χαχα, σωστό, άρα είσαι έτοιμοας για τρίτη δόση...

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

George Eco

Παράθεση από: evry στις 24 Νοε 2021, 02:44:36 ΜΜ
Για να είμαι ειλικρινής για την ακρίβεια δεν είναι βήμα αλλά ..... άλμα.

Και άλμα Τεντόγλου μη σου πω. Ας ελπίσουμε πως θα βγει όμως έγκυρο.
Διότι θα έχουμε μεγάλη ύλη να καλύψουμε στα παιδιά κι ας ελπίσουμε πως θα έχει ουσία ότι εξετάζεται στη Γ Λυκείου.

evry

Στο πρόγραμμα σπουδών της Γ' Γυμνασίου στους γενικούς στόχους με το που ξεκινάς να διαβάζεις η πρώτη πρόταση είναι:

Στη Γ Γυμνασίου οι μαθητές/τριες κατακτούν τις βασικές έννοιες και αρχές του αντικειμενοστρεφούς
προγραμματισμού αλλά και αλγορίθμους επίλυσης προβλημάτων που υλοποιούνται με μια γλώσσα
αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού
. Η ενότητα της αλγοριθμικής και του προγραμματισμού
διδάσκονται μαζί, όπως και στις προηγούμενες τάξεις, ώστε οι μαθητές/τριες να δημιουργούν
αλγορίθμους και να τους υλοποιούν σε πρόγραμμα σε μια κειμενική γλώσσα αντικειμενοστρεφούς
προγραμματισμού (πχ. Python, Java, C++).

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Πλάκα θα έχει πάντως να ξεκινούν τα παιδιά με Scratch στο δημοτικό, να κάνουν στο Γυμνάσιο Python και μετά να έρχονται στο Λύκειο να κάνουν ΓΛΩΣΣΑ.
Ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει το μέλλον
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

George Eco

Παράθεση από: evry στις 26 Νοε 2021, 03:21:07 ΜΜ
Πλάκα θα έχει πάντως να ξεκινούν τα παιδιά με Scratch στο δημοτικό, να κάνουν στο Γυμνάσιο Python και μετά να έρχονται στο Λύκειο να κάνουν ΓΛΩΣΣΑ.
Ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει το μέλλον
Α καλά, θα κλαίω από τα γέλια.

dpa2006

Παράθεση από: evry στις 26 Νοε 2021, 03:21:07 ΜΜ
Πλάκα θα έχει πάντως να ξεκινούν τα παιδιά με Scratch στο δημοτικό, να κάνουν στο Γυμνάσιο Python και μετά να έρχονται στο Λύκειο να κάνουν ΓΛΩΣΣΑ.
Ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει το μέλλον

Αυτό θα ήταν μετάβαση στην Αθήνα μέσω Κωνσταντινουπόλεως...
Άγνωσται αι βουλαί...
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science