Θέμα Δ

Ξεκίνησε από evry, 08 Ιουν 2022, 07:58:47 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Εδώ μιλάμε για το θέμα Δ
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tsak

αυτο το Δ5 κούρασε...

Vagnes

Θεωρώ αρκετά ευκολο το Δ θέμα...

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

Πολυ ευκολο ρε παιδια

evry

Παράθεση από: ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ στις 08 Ιουν 2022, 10:53:34 ΠΜΠολυ ευκολο ρε παιδια
Εύκολο για όσους είναι προπονημένοι σε τέτοια θέματα.
Δεν έχει δύσκολο ερώτημα αλλά έχει δουλειά
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Για να συμφωνήσουμε όλοι
Ο μέσος όρος πρέπει να υπολογιστεί κατά γραμμές, καθώς οι βαθμοί που λαμβάνει ένα σχολείο είναι στην γραμμή του
Σωστά;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

σωστα αλλωστε το αναφερει και στο Δ2 στο πχ που εχει

evry

Κώδικας: glossa
ΑΡΧΗ
  max <- 0
  maxΟν <- ""
  ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6
    ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ[i], Β[i,i]
    Σ[i] <- Β[i,i]
    ΑΝ max<Β[i,i] ΤΟΤΕ
      max <- Β[i,i]
      maxΟν <- Ον[i]
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6
    ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6
        ΑΝ i<>j ΤΟΤΕ
           ΔΙΑΒΑΣΕ Β[i,j]
           Σ[i] <- Σ[i] + Β[i,j]
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΜΟ[i] <- Σ[i]/6
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ maxΟν
  ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 6
    ΓΙΑ j ΑΠΟ 6 ΜΕΧΡΙ i ΜΕ ΒΗΜΑ -1
      ΑΝ ΜΟ[j]>ΜΟ[j-1] Η
        (ΜΟ[j]=ΜΟ[j-1] ΚΑΙ ΟΝ[j]<ΟΝ[j-1]) ΤΟΤΕ
        ΑΝΤΙΜΕΤΑΘΕΣΕ(ΜΟ[j], ΜΟ[j-1])
        ΑΝΤΙΜΕΤΑΘΕΣΕ(ΟΝ[j], ΟΝ[j-1])
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Η Αντιμετάθεσε είναι .... πολυμορφική
Επίσης μακράν το πιο ... μικρό θέμα Δ ?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

akalest0s

Το πρώτο που πρόσεξα ήταν ακριβώς αυτό, πολύ μικρή εκφώνηση.. ε λέω θα έχει κάνα παλούκι Δ5.. δεν ήρθε ποτέ.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

spethe

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΟΣΣ!! ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ  ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ ΘΕΜΑ Δ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ (π.χ. Διαβασε χ, αντι για ΔΙΑΒΑΣΕ χ Ή Για ι απο 1 μεχρι 6 αντί ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6) ΘΑ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥΝ ΜΟΝΑΔΕΣ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

akalest0s

Ω Θεέ..
Ανάλογα, ΑΝ έχει γράψει και το όνοματεπώνυμό του στο εσώφυλλο με μικρά, τότε ΝΑΙ θα κοπούν!

πλάκα κάνω, δεν θα κοπούν ρε άνθρωπε.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

spethe

:D :D :D :D χαχαχχα κλαίωωω... Σε ευχαριστώ!!!

ChrisSpa

Στο ερώτημα Δ2 είναι απαραίτητο να διαβαστούν τα δεδομένα με την σειρά που αναφέρονται; Δήλαδη πρώτα η επαναλήψη των ονομάτων, στην συνέχεια η επανάληψη της κυριας διαγωνίου και έπειτα οι υπόλοιπες βαθμολογίες; 
Αν διαβαστούν μαζί θα κοπούν μονάδες; 
Στην διατύπωση γράφει "με την εξής σειρα". 

evry

Παράθεση από: ChrisSpa στις 09 Ιουν 2022, 12:02:12 ΜΜΣτο ερώτημα Δ2 είναι απαραίτητο να διαβαστούν τα δεδομένα με την σειρά που αναφέρονται; Δήλαδη πρώτα η επαναλήψη των ονομάτων, στην συνέχεια η επανάληψη της κυριας διαγωνίου και έπειτα οι υπόλοιπες βαθμολογίες;
Αν διαβαστούν μαζί θα κοπούν μονάδες;
Στην διατύπωση γράφει "με την εξής σειρα".
όχι δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν δεις παραπάνω και εγώ έτσι το έκανα για να γλιτώσω χώρο.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gthal

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 12:04:37 ΜΜόχι δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν δεις παραπάνω και εγώ έτσι το έκανα για να γλιτώσω χώρο.
Φοβάμαι ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση θα παίξει ρόλο αυτό. Αλλιώς γιατί βάλαν στην εκφώνηση ότι τα θέλουν "με την εξής σειρά" ;  Και δυστυχώς ελάχιστοι μαθητές δώσανε σημασία σε αυτό ή νόμιζαν ότι το καλύπτουν επειδή έβαλαν τις διάβασε με αυτή τη σειρά (στην ίδια επανάληψη όμως).
Χαρακτηριστικά, από μαθητή μου:
Για i από 1 μέχρι 6
  Διάβασε ΟΝ[ i ]
  Για j από 1 μέχρι 6
    Αν i=j τότε
        Διάβασε Α[i,j]
    Αλλιώς
          Διάβασε Α[i,j]
    τέλος_αν
  τέλος_επανάληψης
τέλος_επανάληψης
εκείνος: "μα το κάνω έτσι!"
εγώ: "μα δεν κάνεις τίποτα έτσι"  :laugh:
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός