Εδώ μιλάμε για το θέμα Δ
αυτο το Δ5 κούρασε...
Θεωρώ αρκετά ευκολο το Δ θέμα...
Πολυ ευκολο ρε παιδια
Παράθεση από: ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ στις 08 Ιουν 2022, 10:53:34 ΠΜΠολυ ευκολο ρε παιδια
Εύκολο για όσους είναι προπονημένοι σε τέτοια θέματα.
Δεν έχει δύσκολο ερώτημα αλλά έχει δουλειά
Για να συμφωνήσουμε όλοι
Ο μέσος όρος πρέπει να υπολογιστεί κατά γραμμές, καθώς οι βαθμοί που λαμβάνει ένα σχολείο είναι στην γραμμή του
Σωστά;
σωστα αλλωστε το αναφερει και στο Δ2 στο πχ που εχει
ΑΡΧΗ
max <- 0
maxΟν <- ""
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ[i], Β[i,i]
Σ[i] <- Β[i,i]
ΑΝ max<Β[i,i] ΤΟΤΕ
max <- Β[i,i]
maxΟν <- Ον[i]
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6
ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6
ΑΝ i<>j ΤΟΤΕ
ΔΙΑΒΑΣΕ Β[i,j]
Σ[i] <- Σ[i] + Β[i,j]
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΜΟ[i] <- Σ[i]/6
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ maxΟν
ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 6
ΓΙΑ j ΑΠΟ 6 ΜΕΧΡΙ i ΜΕ ΒΗΜΑ -1
ΑΝ ΜΟ[j]>ΜΟ[j-1] Η
(ΜΟ[j]=ΜΟ[j-1] ΚΑΙ ΟΝ[j]<ΟΝ[j-1]) ΤΟΤΕ
ΑΝΤΙΜΕΤΑΘΕΣΕ(ΜΟ[j], ΜΟ[j-1])
ΑΝΤΙΜΕΤΑΘΕΣΕ(ΟΝ[j], ΟΝ[j-1])
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Η Αντιμετάθεσε είναι .... πολυμορφική
Επίσης μακράν το πιο ... μικρό θέμα Δ ?
Το πρώτο που πρόσεξα ήταν ακριβώς αυτό, πολύ μικρή εκφώνηση.. ε λέω θα έχει κάνα παλούκι Δ5.. δεν ήρθε ποτέ.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΟΣΣ!! ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ ΘΕΜΑ Δ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ (π.χ. Διαβασε χ, αντι για ΔΙΑΒΑΣΕ χ Ή Για ι απο 1 μεχρι 6 αντί ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6) ΘΑ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥΝ ΜΟΝΑΔΕΣ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Ω Θεέ..
Ανάλογα, ΑΝ έχει γράψει και το όνοματεπώνυμό του στο εσώφυλλο με μικρά, τότε ΝΑΙ θα κοπούν!
πλάκα κάνω, δεν θα κοπούν ρε άνθρωπε.
:D :D :D :D χαχαχχα κλαίωωω... Σε ευχαριστώ!!!
Στο ερώτημα Δ2 είναι απαραίτητο να διαβαστούν τα δεδομένα με την σειρά που αναφέρονται; Δήλαδη πρώτα η επαναλήψη των ονομάτων, στην συνέχεια η επανάληψη της κυριας διαγωνίου και έπειτα οι υπόλοιπες βαθμολογίες;
Αν διαβαστούν μαζί θα κοπούν μονάδες;
Στην διατύπωση γράφει "με την εξής σειρα".
Παράθεση από: ChrisSpa στις 09 Ιουν 2022, 12:02:12 ΜΜΣτο ερώτημα Δ2 είναι απαραίτητο να διαβαστούν τα δεδομένα με την σειρά που αναφέρονται; Δήλαδη πρώτα η επαναλήψη των ονομάτων, στην συνέχεια η επανάληψη της κυριας διαγωνίου και έπειτα οι υπόλοιπες βαθμολογίες;
Αν διαβαστούν μαζί θα κοπούν μονάδες;
Στην διατύπωση γράφει "με την εξής σειρα".
όχι δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν δεις παραπάνω και εγώ έτσι το έκανα για να γλιτώσω χώρο.
Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 12:04:37 ΜΜόχι δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν δεις παραπάνω και εγώ έτσι το έκανα για να γλιτώσω χώρο.
Φοβάμαι ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση θα παίξει ρόλο αυτό. Αλλιώς γιατί βάλαν στην εκφώνηση ότι τα θέλουν "με την εξής σειρά" ; Και δυστυχώς ελάχιστοι μαθητές δώσανε σημασία σε αυτό ή νόμιζαν ότι το καλύπτουν επειδή έβαλαν τις διάβασε με αυτή τη σειρά (στην ίδια επανάληψη όμως).
Χαρακτηριστικά, από μαθητή μου:
Για i από 1 μέχρι 6
Διάβασε ΟΝ[ i ]
Για j από 1 μέχρι 6
Αν i=j τότε Διάβασε Α[i,j] Αλλιώς Διάβασε Α[i,j] τέλος_αν τέλος_επανάληψης
τέλος_επανάληψης
εκείνος: "μα
το κάνω έτσι!"
εγώ: "μα δεν κάνεις
τίποτα έτσι" :laugh:
Παράθεση από: gthal στις 09 Ιουν 2022, 01:06:59 ΜΜΦοβάμαι ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση θα παίξει ρόλο αυτό.
Κι εγώ προς αυτήν την άποψη τείνω.
Παράθεση από: gthal στις 09 Ιουν 2022, 01:06:59 ΜΜΦοβάμαι ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση θα παίξει ρόλο αυτό. Αλλιώς γιατί βάλαν στην εκφώνηση ότι τα θέλουν "με την εξής σειρά" ; :laugh:
Γιώργο αυτό που γράφεις ναι θα παίξει ρόλο. Εγώ λέω να διαβάσεις στην αρχή το όνομα μαζί με την κύρια διαγώνιο και μετά σε ξεχωριστή επανάληψη τα υπόλοιπα. Αυτή η λύση δεν έχει πρόβλημα.
Αυτή που παρουσιάζεις εσύ νατα διαβάζει όλα μαζί έχει
αλλά δεν ξέρω τι θα κόψουν από αυτή. Λογικά όχι πολύ.
Παράθεση από: gthal στις 09 Ιουν 2022, 01:06:59 ΜΜΓια i από 1 μέχρι 6
Διάβασε ΟΝ[ i ]
Για j από 1 μέχρι 6
Αν i=j τότε
Διάβασε Α[i,j]
Αλλιώς
Διάβασε Α[i,j]
τέλος_αν
τέλος_επανάληψης
τέλος_επανάληψης
Αν βάλει τα κατάλληλα μηνύματα όμως αλλάζει το νόημα. Σε αυτήν την περίπτωση θα κόψουν μονάδες;
Εδώ που φτάσαμε μπορούν να κόψουν από παντού και από πουθενά.
Ό,τι μας φωτίσει ο Θεός αφού δεν υπάρχει αντικειμενικότητα στις εκφωνήσεις.
Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 01:55:53 ΜΜΓιώργο αυτό που γράφεις ναι θα παίξει ρόλο. Εγώ λέω να διαβάσεις στην αρχή το όνομα μαζί με την κύρια διαγώνιο και μετά σε ξεχωριστή επανάληψη τα υπόλοιπα. Αυτή η λύση δεν έχει πρόβλημα.
Αυτή που παρουσιάζεις εσύ νατα διαβάζει όλα μαζί έχει
αλλά δεν ξέρω τι θα κόψουν από αυτή. Λογικά όχι πολύ.
Και με ποια λογική το να διαβάσεις το κάθε όνομα και τον βαθμό της διαγωνίου είναι σωστό και το να διαβάζεις το όνομα και μετά όλους τους βαθμούς είναι λάθος;
Και τα δύο λάθος είναι με βάση την εκφώνηση, αφού λέει να τα διαβάζεις με την εξής σειρά:
α) Πρώτα όλα τα ονόματα στον πίνακα ΟΝ[6].
β) Μετά τα στοιχεία της κυρίας διαγωνίου στον Β[6, 6].
γ) Μετά όλα τα υπόλοιπα.
Συνεπώς αν διαβάζεις παράλληλα όνομα και στοιχείο της διαγωνίου αμέσως μετά δεν κάνεις αυτό που ζητάει το θέμα, το κάνεις με λάθος σειρά.
Παράθεση από: Aaron V στις 09 Ιουν 2022, 06:18:06 ΜΜΚαι με ποια λογική το να διαβάσεις το κάθε όνομα και τον βαθμό της διαγωνίου είναι σωστό και το να διαβάζεις το όνομα και μετά όλους τους βαθμούς είναι λάθος;
Και τα δύο λάθος είναι με βάση την εκφώνηση, αφού λέει να τα διαβάζεις με την εξής σειρά:
α) Πρώτα όλα τα ονόματα στον πίνακα ΟΝ[6].
β) Μετά τα στοιχεία της κυρίας διαγωνίου στον Β[6, 6].
γ) Μετά όλα τα υπόλοιπα.
Συνεπώς αν διαβάζεις παράλληλα όνομα και στοιχείο της διαγωνίου αμέσως μετά δεν κάνεις αυτό που ζητάει το θέμα, το κάνεις με λάθος σειρά.
Συμφωνώ ότι δεν κάνεις ακριβώς αυτό που ζητάει αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να κόψει κανείς για αυτό.
Το γεγονός ότι η ορολογία "κύρια διαγώνιος" είναι εκτός ύλης και για αυτό δεν έχει πέσει ποτέ ως τώρα δεν είδα να το αναφέρει κάποιος.
Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 07:54:11 ΜΜΤο γεγονός ότι η ορολογία "κύρια διαγώνιος" είναι εκτός ύλης και για αυτό δεν έχει πέσει ποτέ ως τώρα δεν είδα να το αναφέρει κάποιος.
Το έχεις αναφέρει εσύ νομίζω νωρίτερα και έχεις δίκιο.
Τι λένε σε ένα μαθητή που θα πει "έχω διαβάσει τα σχολικά βιβλία, δεν κάνω φροντιστήριο, δεν ξέρω τι είναι κύρια διαγώνιος" ;
Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 07:54:11 ΜΜΤο γεγονός ότι η ορολογία "κύρια διαγώνιος" είναι εκτός ύλης και για αυτό δεν έχει πέσει ποτέ ως τώρα δεν είδα να το αναφέρει κάποιος.
Υπάρχει ως ορολογία σε άλυτη άσκηση στο τετράδιο μαθητή σελ. 90.
Παράθεση από: christod στις 09 Ιουν 2022, 08:02:40 ΜΜΥπάρχει ως ορολογία σε άλυτη άσκηση στο τετράδιο μαθητή σελ. 90.
Το τετράδιο μαθητή δεν είναι στην ύλη ως θεωρία όμως και επίσης στο σημείο που λες εξηγεί τι είναι κύρια διαγώνιος ή το παίρνει ως γνωστό;
@gthal
Έχεις δίκιο Γιώργο μπορεί να το ανέφερα σε άλλο topic. Και η ουσία είναι αυτό που λες. Ένα παιδί που δεν πάει φροντιστήριο και στηρίζεται μόνο στο σχολικό βιβλίο δεν ξέρει ούτε κύρια διαγώνιο, ούτε ολίσθηση ουράς , ούτε προσθήκη κόμβου σε δέντρο.
Η διαφορά είναι ότι όταν κάτι το λέμε συνέχεια και το κάνουν όλα τα φροντιστήρια θεωρούμε αυτόματα ότι είναι και εντός ύλης.
Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 08:03:48 ΜΜΤο τετράδιο μαθητή δεν είναι στην ύλη ως θεωρία όμως και επίσης στο σημείο που λες εξηγεί τι είναι κύρια διαγώνιος ή το παίρνει ως γνωστό;
@gthal
Έχεις δίκιο Γιώργο μπορεί να το ανέφερα σε άλλο topic. Και η ουσία είναι αυτό που λες. Ένα παιδί που δεν πάει φροντιστήριο και δεν στηρίζεται μόνο στο σχολικό βιβλίο δεν ξέρει ούτε κύρια διαγώνιο, ούτε ολίσθηση ουράς , ούτε προσθήκη κόμβου σε δέντρο.
Η διαφορά είναι ότι όταν κάτι το λέμε συνέχεια και το κάνουν όλα τα φροντιστήρια θεωρούμε αυτόματα ότι είναι και εντός ύλης.
Το παίρνει ως γνωστό. Απλά ίσως με αφορμή την άσκηση αυτή θα μπορούσε κάποιος καθηγητής να είχε εξηγήσει στους μαθητές τι σημαίνει κύρια διαγώνιος. Το πιο σωστό θα ήταν να υπήρχε μία επεξήγηση - υπόδειξη στο ίδιο το θέμα.
Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 07:54:11 ΜΜΤο γεγονός ότι η ορολογία "κύρια διαγώνιος" είναι εκτός ύλης και για αυτό δεν έχει πέσει ποτέ ως τώρα δεν είδα να το αναφέρει κάποιος.
Θέμα Δ επαναληπτικές 2020, θέμα Δ επαναληπτικές 2018.
Και στα 2 θέματα γίνεται αναφορά στην κύρια διαγώνιο.
Παράθεση από: KosTzag στις 09 Ιουν 2022, 08:17:55 ΜΜΘέμα Δ επαναληπτικές 2020, θέμα Δ επαναληπτικές 2018.
Και στα 2 θέματα γίνεται αναφορά στην κύρια διαγώνιο.
Ακριβώς έχει πέσει και στις επαναληπτικές του 2009 με την τρίλιζα. Μόνο όμως σε επαναληπτικές, ποτέ σε κανονικές , γιατί άραγε;
09/2017. ΘΔ
Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 08:23:35 ΜΜΑκριβώς έχει πέσει και στις επαναληπτικές του 2009 με την τρίλιζα. Μόνο όμως σε επαναληπτικές, ποτέ σε κανονικές , γιατί άραγε;
Γιατί μέχρι τώρα θεωρούνταν κάτι δύσκολο
Φέτος δεν θεωρήθηκε γιατί:
-έχει ξαναζητηθεί κι άλλες φορές, έστω και σε επαναληπτικές
-όλο το υπόλοιπο δ θέμα ήταν τραγικά εύκολο και γι'αυτό δόθηκαν 5 μονάδες στην ανάγνωση πινάκων, σαν κάτι "δύσκολο"
Παράθεση από: petrosp13 στις 09 Ιουν 2022, 09:40:22 ΜΜΓιατί μέχρι τώρα θεωρούνταν κάτι δύσκολο
Φέτος δεν θεωρήθηκε γιατί:
-έχει ξαναζητηθεί κι άλλες φορές, έστω και σε επαναληπτικές
-όλο το υπόλοιπο δ θέμα ήταν τραγικά εύκολο και γι'αυτό δόθηκαν 5 μονάδες στην ανάγνωση πινάκων, σαν κάτι "δύσκολο"
όχι γιατί κανείς δεν ασχολείται με τις επαναληπτικές. Δες στο στέκι τις περσινές επαναληπτικές πόσα μηνύματα έχουν γράψει;
Επίσης να το ξεκαθαρίσουμε
Ο όρος
κύρια διαγώνιος δεν εξηγείται πουθενά στην ύλη τι είναι. Γιατί το θεωρούμε εντός ύλης δεν το καταλαβαίνω.
Πως είναι δυνατόν να το θεωρούμε αυτονόητο;
Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 06:44:22 ΜΜΣυμφωνώ ότι δεν κάνεις ακριβώς αυτό που ζητάει αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να κόψει κανείς για αυτό.
Αυτό δεν το ξέρουμε, αν υπάρχει περίπτωση να κόψει κανείς.
Σημασία έχει ότι δεν κάνεις αυτό που ζητάει η εκφώνηση και στις δυο περιπτώσεις.
Δε μπορεί σε άλλα να λέμε δεν κάνεις αυτό που λέει η εκφώνηση, άρα θα κοπούν μονάδες, και σε άλλα δεν τρέχει τίποτα και δεν κόβονται.
Για την κύρια διαγώνιο έπρεπε να δοθούν εξηγήσεις, δεν υπάρχει στο βιβλίο ο ορισμός.
Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 07:54:11 ΜΜΤο γεγονός ότι η ορολογία "κύρια διαγώνιος" είναι εκτός ύλης και για αυτό δεν έχει πέσει ποτέ ως τώρα δεν είδα να το αναφέρει κάποιος.
Μαζί το συζητούσαμε στην αρχή.
ΠαράθεσηΈνα παιδί που δεν πάει φροντιστήριο και στηρίζεται μόνο στο σχολικό βιβλίο δεν ξέρει ούτε κύρια διαγώνιο, ούτε ολίσθηση ουράς , ούτε προσθήκη κόμβου σε δέντρο.
Με την κύρια διαγώνιο είναι ακόμη χειρότερα, γιατί δεν υπάρχει καν λυμένη άσκηση, μόνο άλυτες. Τα άλλα δύο έχουν τουλάχιστον.
Το Δ θέμα είναι που είναι εύκολο σχετικά, αν υπάρξει και επιείκεια στην βαθμολόγηση λόγω λάθους στην ορολογία, εκεί να δεις επιστημοσύνη.
Το 2017 στις επαναληπτικές στο Δ2 ενώ επί της ουσίας ζητάει το ίδιο, είχε διατυπωθεί καλύτερα.
(παίζω με την τύχη μου τώρα)
Υπάρχει το πράσινο πλαίσιο στην σελίδα 90 του τετραδίου μαθητή όπου υπονοείται η κύρια διαγώνιος αλλά και το πότε ο πίνακας είναι τριγωνικός. Αστειεύομαι.
Θεωρώ ότι όλοι οι καθηγητές έκαναν τις ασκήσεις από το παράρτημα, έτερον εκάτερον όμως.
Παράθεση από: spethe στις 08 Ιουν 2022, 11:29:02 ΠΜΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΟΣΣ!! ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ ΘΕΜΑ Δ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ (π.χ. Διαβασε χ, αντι για ΔΙΑΒΑΣΕ χ Ή Για ι απο 1 μεχρι 6 αντί ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6) ΘΑ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥΝ ΜΟΝΑΔΕΣ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Εννοείται ότι δεν θα κοπούν