Θα ήθελα να ρωτήσω όσους είσαστε βαθμολογητές αν πρακτικά στην βαθμολόγηση των γραπτών σε περίπτωση πολλαπλής αν με περιττές συνθήκες
κόβατε μόρια και τι γραμμή υπάρχει (αν υπάρχει)?
Διότι το βιβλίο λέει
"Ένα συχνό λάθος που παρατηρείται στα προγράμματα είναι ο έλεγχος περιττών συνθηκών. Οι επιπλέον έλεγχοι αυξάνουν την πολυπλοκότητα του προγράμματος."
Θεωρώ ότι πρέπει να εννοεί ότι δεν είναι καλή μέθοδος και όχι λάθος προγραμματιστικό.
Θα δώσω μερικά παραδείγματα και πείτε αν και τι κόψατε αν κόψατε.
Ενιαία 2006 θέμα 3ο
α. για κάθε αίθουσα θα διαβάζει τη χωρητικότητά της, θα υπολογίζει και θα εμφανίζει τον αριθμό των επιτηρητών που χρειάζονται. Ο υπολογισμός του αριθμού των επιτηρητών να γίνεται από συνάρτηση που θα κατασκευάσετε για το σκοπό αυτό. Μονάδες 12
Με περιττές
.........
ΑΝ (α<= 15) ΤΟΤΕ
πλ < 1
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ (α>15 και α <= 23) ΤΟΤΕ
πλ < 2
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ (α>23) ! ακόμα και αυτή
πλ < 3
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Ενιαία 2003 θέμα 3ο
Με τον ΔΜΣ (θα τον θυμάστε όλοι)
Γράφω μια με πολλές περιττές
......
Διάβασε Η, Β, Υ
Αν Η>18 τότε
ΔΜΣ ← Βς / Υ ^ 2
Αν ΔΜΣ < 18.5 τότε
Εκτύπωσε "Αδύνατο άτομο"
Αλλιώς_αν ΔΜΣ >=18.5 και ΔΜΣ < 25 τότε
Εκτύπωσε "Κανονικό άτομο"
Αλλιώς_αν ΔΜΣ >=25 και ΔΜΣ < 30 τότε
Εκτύπωσε "Βαρύ άτομο"
Αλλιώς_αν ΔΜΣ >=30 τότε
Εκτύπωσε "Υπέρβαρο άτομο"
Τέλος_αν
Αλλιώς_αν Η<=18 τότε
Εκτύπωσε "Δεν ισχύει ο δείκτης ΔΜΣ"
Τέλος_αν
Δεν είναι κάτι που προτείνω αλλά με ενδιαφέρει αν οι βαθμολογητές,
που σίγουρα θα είδατε παρόμοιες λύσεις, κόψατε μόρια
Thanks