Το τελευταίο δίωρο!

Ξεκίνησε από NiColas1957, 23 Μαΐου 2009, 01:56:41 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

NiColas1957

Δευτέρα απόγεμα με Τρίτη βράδι, έχεις 2 ώρες μάθημα! 
Τι τους λες ?   

:-\  :D  :o

pthomop

Δεν πρόκειται να τους μάθεις τίποτα. Πιο πολύ προσπαθείς να τους ανεβάσεις ψυχολογικά. Τους βάζω 2-3 απλούς αλγόριθμους και μερικά απλά διαγράματα ροής. Μην ξεχνάς οτι έχουν δώσει ήδη 5 μαθήματα, είναι κουρασμένοι και αν δεν έχουν πάει καλά τοτε σκούρα τα πράγματα.

evry


  Τους βάζεις να λύσουν τα θέματα των εσπερινών που θα βγουν σήμερα, για να πάρουν τα πάνω τους και ψυχολογικά ;)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Απορίες και μόνο απορίες και μετά σπίτι
Αν έχεις δουλέψει σωστά όλη την χρονιά, αυτά που τους έκανες φτάνουν για να γράψουν καλά
Ας τα ξαναφέρουν απλά όλα στο μυαλό τους
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

meteo_xampos

Παρατηρήσεις της τελευταίας στιγμής, μερικά σημαντικά πραματάκια (χειρισμός πινάκων σε υποπρογράμματα,
διαγράμματα ροής, ασκησούλες δομής επανάληψης γενική μεθοδολογία), και ΘΕΩΡΙΑ!!! :) Έτσι μου ρχεται στους
καλούς (εννοώ πολύ δυνατούς σε ασκήσεις και ασκήσεις θεωρίας, άτομα που έλυσαν σε μισή ώρα σωστά το 4ο θέμα του φετινού διαγωνίσματος) που έχω να τους διαβάζω τη θεωρία γραμμή γραμμή και να τη μαθαίνουμε. Σε τέτοιο σημείο θα με
φτάσουν οι θεματοδότες μας. :)

maria.k.

Επειδη είναι η πρώτη χρονιά που διδάσκω αυτο το μάθημα, θα ήθελα να ζητήσω τη γνώμη σας...
Ετοίμασα κάποιες ασκήσεις για ο τελευταίο 2ωρο, αλλά δεν είμαι σίγουρη αν αυτές τις ασκήσεις χρειάζονται οι μαθητές. Πάντως δεν θα ήθελα να κάνω κάτι πιο δύσκολο γιατί φοβάμαι θα τρόμαζε τους μαθητές. Εξάλλου κάποιες από αυτές είναι και από το διαγώνισμα που έβγαλε το στέκι.
Βέβαια, λείπει το τελευταίο θεμα που θα έχει σχεδόν όλες τις επεξεργασίες σε πίνακες.

Τι γνώμη έχετε?

Καρκαμάνης Γεώργιος

Άσε τα παιδιά να μιλήσουν για σένα.
Ρώτησέ τους τι νομίζουν ότι δεν έχουν κατανοήσει στην επανάληψη που έκαναν και θα καταλάβεις τι πρέπει να τους κάνεις.
Γνώμη μου, μην τους δείξεις κάτι νέο στο τελευταίο δίωρο.
Ανέβασε τους ψυχολογικά και αυτό είναι όλο.


maria.k.

Ευχαριστώ πολύ!
Αυτό θα κάνω και ... ο Θεός βοηθός...   :)

EleniK

Θα συμφωνήσω με μερικούς προλαλήσαντες.
Δεν τους κάνεις εσύ ασκήσεις, άσε όντως τα παιδιά να εκφράσουν απορίες, δούλεψε περισσότερο τον ψυχολογικό τομέα. Θύμησέ τους κάποια πράγματα (εφόσον εξαντλήσεις τις απορίες), τόνισε ότι πρέπει να διαβάσουν και θεωρία (βλέπε περσυνά και όχι μόνο). Δεν είναι ανάγκη να πανικοβληθούν, κάποια χαλαρά θέματα για ζέσταμα. Καλή ιδέα είναι όντως των εσπερινών.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Καρκαμάνης Γεώργιος

ΠαράθεσηΕυχαριστώ πολύ!
Αυτό θα κάνω και ... ο Θεός βοηθός... 

Μην αγχώνεσαι. Άσε το πράγμα να κυλίσει μόνο του