τρίωρο διαγώνισμα με έμφαση στη νέα ύλη

Ξεκίνησε από epsilonXi, 14 Φεβ 2020, 12:24:26 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

epsilonXi

σκοπεύω να το δώσω την Κυριακή...

πείτε μου αν έχετε κάποια παρατήρηση


Καραμαούνας Πολύκαρπος

2.γ: να χρησιμοποιηθεί για τον εντοπισμό
3.5: οπότε θα εμφανίζεται
4.3 θα τερματίζεται όταν ως όνομα

Λαμπράκης Μανώλης

Με μία γρήγορη ματιά που έριξα, μια χαρά είναι γενικά, έτσι σαν τελευταίο τσεκάρισμα, αν θες δες τα ακόλουθα:
1) στο 5ο σωστό-λάθος, μήπως να βάλεις και το "μεγαλύτερες  ή ίσες " που αναφέρει το βιβλίο ??  εκτός αν είναι αυτό που εξετάζεις
2) στο θέμα 1_c_1 και 1_c_4, μήπως είναι λίγες οι μονάδες ?? έχει κάμποσο γράψιμο   >:D :police:
3)  στο θέμα Γ ίσως είναι κάπως γενική η εκφώνηση, εγώ δεν πολυκατάλαβα (δίχως να τη λύσω) που βοηθάει η στοίβα ..  ίσως θα μπορούσες να ορίσεις πιο συγκεκριμένα τι ζητάς

φιλικά, Μανώλης



epsilonXi

η έκδοση που μοιράστηκε τελικά,
και οι προτεινόμενες λύσεις

annapes

Ευχαριστούμε πάρα πολύ που το μοιραστήκατε μαζί μας!

nbadoun

Καλησπέρα σας!
Με αφορμή την πρώτη ερώτηση Σωστού Λάθους του διαγωνίσματος ( ευχαριστούμε πολύ που το μοιραστήκατε μαζί μας) θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:
Σε ένα δένδρο, μπορούμε γενικά να πάμε από όποιον κόμβο θέλουμε, σε όποιον κόμβο θέλουμε;
Στη θεωρία αναφέρει οτι υπάρχει μοναδική διαδρομή που να ενώνει κάθε κόμβο ενός δένδρου με τη ρίζα του. Σε κάθε δένδρο υπάρχουν βελάκια προς τα κάτω, οπότε αναρωτιέμαι αν όντως η πρόταση σε ένα δένδρο υπάρχει μόνο μία διαδρομή που ενώνει δύο κόμβους είναι σωστή. Όχι ως προς τη μοναδικότητα της διαδρομής, αλλά ως προς την ύπαρξή της.

Γιαννούλης Γιώργος

Πολύ ωραίο διαγώνισμα, το έχω ήδη τροποποιήσει λίγο και θα το δώσω στους μαθητές στο σχολείο.
Το μόνο που μου φάνηκε υπερβολικό είναι η χρήση των ξένων λέξεων στο Δ ερώτημα, γιατί αυξάνει αναίτια την νοητική πολυπλοκότητα στου μαθητές.
Επίσης τα σύμβολα που χρησιμοποιείς δεν ανήκουν στο αλφάβητο  :D , οπότε τα μετέτρεψε σε αντίστοιχα ελληνικά.