Σημειώσεις για Γ' γυμνασίου: Προγραμματισμός σε LOGO

Ξεκίνησε από pentsas, 09 Αυγ 2009, 09:59:57 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pentsas

Επειδή παρατήρησα ότι υπήρξαν προβλήματα στο κατέβασμα του αρχείου "ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ" με τις μορφές: .doc(x) και .odt, μετέτρεψα το αρχείο σε .pdf και το επισυνάπτω.

EleniK

Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

apekodys

Παράθεση από: pentsas στις 09 Αυγ 2009, 09:59:57 ΜΜ
Ίσως φανούν χρήσιμες.
..Γειά σας παιδιά!Πατώντας στο λινκ δεν μου βγαίνει επιλογή αποθήκευσης αρχείου doc αλλα επιλογή για αποθήκευση αρχείου index.php ???.Eπιλέγοντας αποθήκευση αλλά και άνοιγμα αποθηκεύεται ή ανοίγει  ένας φάκελος με αρχεία που δεν ανοίγουν με καμμιά εφαρμογή ούτε στο λίνουξ ούτε στα Windows με κανένα πρόγραμμα.Τι λέτε να συμβαίνει;;

pentsas

1)Δεξί κλίκ πάνω στο index
2)Επιλογή άνοιγμα με
3)Επιλογή word 2007


apekodys

Παράθεση από: pentsas στις 16 Αυγ 2009, 04:27:35 ΜΜ
1)Δεξί κλίκ πάνω στο index
2)Επιλογή άνοιγμα με
3)Επιλογή word 2007
..Δεν έχω το Office 2007..Με ΟpenOffice 3.0 δεν μου ανοίγει στο λίνουξ

alkisg

Για το index.php, το SMF (το λογισμικό του forum) δυστυχώς έχει κάποια προβλήματα στην RC έκδοσή του, η παλιά ήταν πιο σταθερή αλλά δυστυχώς έπεφτε πολύ εύκολα θύμα spam και αναγκαστήκαμε να την αλλάξουμε με την νέα κι ας μην είναι stable. Υπομονή... :(

Για το συνημμένο, κι εγώ με OpenOffice το άνοιξα επειδή δεν έχω πρόχειρο Word, το ανεβάζω σαν .odt - pentsas αν υπάρχει αντίρρηση πες μου να το σβήσω...

pentsas


apekodys

Παράθεση από: alkisg στις 16 Αυγ 2009, 10:50:04 ΜΜ
Για το index.php, το SMF (το λογισμικό του forum) δυστυχώς έχει κάποια προβλήματα στην RC έκδοσή του, η παλιά ήταν πιο σταθερή αλλά δυστυχώς έπεφτε πολύ εύκολα θύμα spam και αναγκαστήκαμε να την αλλάξουμε με την νέα κι ας μην είναι stable. Υπομονή... :(

Για το συνημμένο, κι εγώ με OpenOffice το άνοιξα επειδή δεν έχω πρόχειρο Word, το ανεβάζω σαν .odt - pentsas αν υπάρχει αντίρρηση πες μου να το σβήσω...
..Ευχαριστώ, τώρα το ανοίγω κι εγώ με ΟpenOffice  :)

za√‘ag

Πολύ καλές και χρήσιμες....



Σε ευχαριστούμε :)



Όποιες άλλες εργασίες έχουμε ας τις βάζουμε εδώ για να βοηθιόμαστε όλοι
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

P.Tsiotakis


dpa2006

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Circle

Συνάδελφε, ευχαριστούμε πολύ!

Θα ήθελα να μου λύσετε μια απορία: διδάσκετε και εξετάζετε ( σε τεστ ή διαγωνίσματα τριμήνου ή στις απολυτήριες εξετάσεις) τα λογικά διαγράμματα?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

pentsas

Ο αλγόριθμος είναι μέσα στην ύλη της Γ' γυμνασίου.
Το λογικό διάγραμμα είναι ένας τρόπος αναπαράστασης αλγορίθμων.
Έτσι εαν δοθούν  σημειώσεις στους μαθητές μπορούν να εξεταστούν κιόλας.

Σημ. Χαίρομαι πολύ που σας άρεσαν οι σημειώσεις αν και είναι πολύ πρόχειρες (στο πόδι). Θα κοιτάξω να τις βελτιώσω με παραδείγματα επιπλέον και ασκήσεις για τους μαθητές.

Circle

Συνάδελφε, έχω μια μικρή αμφιβολία για το αν μπορούμε να διδάξουμε και να εξετάσουμε λογικά διαγράμματα. Δεν υπάρχουν στο νέο βιβλίο, και κάποια στιγμή είχαν αφαιρεθεί απο το ωρολόγιο πρόγραμμα.
Πώς θα εξετάσουμε κάτι που δεν είναι στην ύλη; Πώς κατοχυρωνόμαστε αν κάνουμε κάτι τέτοιο;


pentsas

Ένας καλός τρόπος για ξεκαθαρίσει το θέμα είναι μια ερώτηση στον ή στην σύμβουλο.

ipop

Καλησπέρα, στην επιμόρφωση για τα νέα βιβλία του Γυμνασίου τον Σεπτέμβριο του 2007 ο επιμορφωτής μας είχε ενημερώσει ότι τα λογικά  διαγράμματα δεν είναι στην ύλη.  Από τότε δεν τα διδάσκω.


za√‘ag

Και πώς θα κατανοήσει ένας μαθητής έναν αλγόριθμο ΑΝ ΔΕΝ ΔΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ την "πορεία" που δουλεύει ο αλγόριθμος;

Παραπέμπω στα δέντρα "παπαριές" που αναλύει με πολύ επιτυχία ο pentsas .... εδώ
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Circle

Συμφωνώ στο να δει ο μαθητής Λογικά διαγράμματα. Συμφωνώ επίσης να γίνουν ασκήσεις πάνω σε αυτά. Μπορούμε βοηθητικά, στα προβλήματα που λύνουμε, στους αλγορίθμους που φτιάχνουμε ή ζητάμε από τους μαθητές να φτιάξουν, να ζητάμε και το αντίστοιχο λογικό διάγραμμα. Όμως να γνωρίζουμε ότι είναι εκτός της ύλης του Γυμνασίου και δεν μπορούμε να εξετάσουμε σε αυτό το αντικείμενο τους μαθητές κατά τις απολυτήριες εξετάσεις.
Δεν μπορούμε διότι
α) δεν προβλέπεται αυτό το αντικείμενο στην ύλη τους οπότε έχουμε πρόβλημα βάζοντας θέματα εκτός ύλης.
β) αν εξετάζαμε λογικά διαγράμματα στις απολυτήριες εξετάσεις, τότε με αυτή τη λογική που θα σταματήσουμε να ζητάμε εκτός ύλης θέματα;

Επίσης και ο δικός μας σύμβουλος ήταν κατηγορηματικός, τα διαγράμματα είναι εκτός ύλης και δεν τα εξετάζουμε.

pentsas

Λοιπόν , συνάδελφοι για να μή χάνουμε τον μπούσουλα.
Θέλω να ρωτήσω κάτι προς όλους σας.
Θέλω να σας πώ καλημέρα. Οκ;
Για πέστε μου ποια είναι η διαφορά μεταξύ του "καλημέρα" και του "goodmorning".
Θα μου πείτε στη γλώσσα.
Ε και τι έγινε, θα πάψουμε να λέμε καλημέρα επειδή διαφωνούμε στη γλώσσα;
Αυτό συμβαίνει και με την αναπαράσταση αλγορίθμων.
Ή θα διδάσκουμε αλγόριθμους στην Γ' γυμνασίου (σε όποια γλώσσα τους διδάσκουμε) ή δε θα διδάσκουμε καθόλου.
Έλεος ποια!
Άς βγεί ένας σύμβουλος να στοιχειοθετήσει γιατί δεν πρέπει να διδάσκονται τα λογικά διαγράμματα.
Δεν είναι ένας τρόπος αναπαράστασης αλγορίθμων;
Αλίμονο εαν επιμένουμε σε δογματική εκπαίδευση.
Τότε καλύτερα θα ήταν να διδάσκουμε θρησκευτικά και όχι Πληροφορική.


Circle

Ως προς το κομμάτι της διδασκαλίας - εκπαίδευσης, συμφωνούμε και το είπα και παραπάνω.
Αυτό που λέω επιπλέον είναι ότι: δεν θα ζητήσω λογικά διαγράμματα στις απολυτήριες εξετάσεις (για τους λόγους που είπα πριν).  8)

katrina

Παράθεση από: pentsas στις 09 Αυγ 2009, 09:59:57 ΜΜ
Επειδή παρατήρησα ότι υπήρξαν προβλήματα στο κατέβασμα του αρχείου "ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ" με τις μορφές: .doc(x) και .odt, μετέτρεψα το αρχείο σε .pdf και το επισυνάπτω.
Πολύ χρήσιμες οι σημειώσεις σου, συνάδελφε Παναγιώτη.
Πολύ καλή και η απόφασή σου να τα διαθέσεις σε αρχείο .pdf
Καλή χρονιά  :-)
Aραγε, το end  θά είναι happy;

johncyp

Κάποιες σημειώσεις και ασκήσεις για την Γ γυμνασίου στο site μου: http://users.sch.gr/johncyp/index.htm
Ιωάννου Γιαννάκης,
Καθηγητής 1ου Ενιαίου Λυκείου Κορίνθου

fair

συνάδελφε καλησπέρα..

τα αρχεία που έχεις έχουν κωδικό..

πως θα γίνει να τον μάθουμε?
:)

ευχαριστώ

Keep Growing

...επειδή οι καιροί είναι πονηροί, και εκεί που είσαι τη μία, την άλλη δεν είσαι ...  :o
έκανα κάποιες διορθώσεις στα ορθογραφικά μου λάθη και κάποιες μικρές προσθήκες και τις επισυνάπτω ξανά.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

johncyp

Ιωάννου Γιαννάκης,
Καθηγητής 1ου Ενιαίου Λυκείου Κορίνθου