Τρόπος έκφρασης αλφαριθμητικής παράστασης σε εντολή εκχώρησης

Ξεκίνησε από MitsosKG, 30 Σεπ 2011, 04:45:53 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

MitsosKG

Γεια σας φίλοι μου, χαίρομαι πολύ που βρίσκομαι στην παρέα σας  :)

Είμαι μαθητής της τρίτης λυκείου και αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την καθηγήτρια της πληροφορικής μου. Θα ήθελα λοιπόν να πάρω και την δικιά σας γνώμη πάνω στο θέμα. Το πρόβλημα λοιπόν είναι το εξής:
Στην ενότητα της εντολής εκχώρησης η καθηγήτριά μου υποστηρίζει ότι όταν εισάγουμε αλφαριθμητική παράσταση (γενικά, δηλαδή εκτός προγράμματος) γράφεται μόνο έτσι:  x <-- 'Μήτσος' (με μονό ζεύγος εισαγωγικών) και ότι μόνο στο πρόγραμμα γράφεται έτσι:  x <-- "Μήτσος" (με διπλό ζεύγος εισαγωγικών). Ο καθηγητής μου της πληροφορικής στο φροντηστήριο έξαλλος τραβάει τα μαλλιά του :o και λέει ότι αυτό είναι ένα τραγικό λάθος και πως είναι μία παρερμηνεία του κατά λάθος τρόπου γραφής του σχολικού βιβλίου. Τί κάνω; Ποιόν να πιστέψω;

Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα την ανταπόκριση και την παράθεση της γνώμης σας. Να ξέρετε ότι όσο πιο γρήγορα απαντήσετε τόσο πιο γρήγορα θα σώσετε τον καθηγητή μου από το να χάσει όλα τα μαλλιά του!

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Laertis

Σύμφωνα με το βιβλίο ισχύουν τα παρακάτω :

Αλγόριθμος : x <-- "Μήτσος" (με διπλό ζεύγος εισαγωγικών)

ΓΛΩΣΣΑ (Πρόγραμμα) : x <-- 'Μήτσος' (με μονό ζεύγος εισαγωγικών)

Θεωρώ, όπως και πολλοί συνάδελφοι, ότι η αυστηρότητα δε πρέπει να εξαντλείται στην παραπάνω σύνταξη αλλά αρκεί να γίνεται χρήση εισαγωγικών μονών ή διπλών κατα την εκχώρηση τιμής αλφαριθμητικής παράστασης.
Δηλαδή σε έναν αλγόριθμο αν χρησιμοποιήσεις μονά εισαγωγικά δε χάθηκε κι ο κόσμος ;)
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

P.Tsiotakis

το σχολικό δεν έχει λάθος γραφή, ίσως ερμηνεύεται λάθος
και οι δυο τρόποι είναι αποδεκτοί στην ψευδογλώσσα
και οι δυο γίνονται αποδεκτοί στη ΓΛΩΣΣΑ

ειδικά η ψευδογλώσσα, λέγεται ψευδό- όχι γιατί ψευδίζει