Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tfat

Συνάδελφοι, από όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, όσοι μένουμε στο λεκανεπέδιο, ας αφήσουμε τα πληκτρολόγια για λίγο και ας πάμε στην παράσταση διαμαρτυρίας έξω από τη βουλή που γίνεται αυτή την ώρα και μέχρι τις 14.00. Είναι σημαντικό να δώσουμε δυναμικό παρόν. Τα λέμε εκεί!

petrosp13

ΠαράθεσηΑπό την Ε.Ε.Χ.

Συνάδελφοι,
αυτοί είναι οι βουλευτές που θα αποφασίσουν για την τύχη της Χημείας στο Νέο Λύκειο.
Επικοινωνήστε μαζί τους επιχειρηματολογώντας ώστε να αντιληφθούν την ανάγκη ύπαρξης της Βασικής Επιστήμης της Χημείας.
Πρέπει όλοι μαζί να δράσουμε για τον κοινό στόχο

Η Δ.Ε/ΕΕΧ

gram@dorabak.gr; achatzivasileiou@dorabak.gr; lazarch@nd.gr; info@psycharis.gr; a.psycharis@parliament.gr; info@elzoni.gr; kkaragounis@gmail.com; stylios@parliament.gr; grafeio.voulas@gmail.com; bouras@parliament.gr; karampelas@parliament.gr; karampelas1@gmail.com; kopstim@hotmail.com; ypsilaw@otenet.gr; Konsolasmanos@gmail.com; k.markopoulos@parliament.gr; tzavaras@parliament.gr; kontzav@otenet.gr; d.avgerinopoulou@parliament.gr; ltsavdar@otenet.gr; vesiropoulos@gmail.com; gbatsara@yahoo.gr; info@avgenakis.gr; maxsenetakis@gmail.com; senetakis@parliament.gr; senetakis@outlook.com; a.asimakopoulou@parliament.gr; asimina.skondra@gmail.com; sptaliad@otenet.gr; mar.antoniu@gmail.com; georgantas@parliament.gr; po@kolliaskostas.gr; kellas.xristos@gmail.com; vogiatzis@parliament.gr; katsafados@gmail.com; dstamenitis@parliament.gr; info@koukodimos.gr; gtkoukodimos@gmail.com; christogiannisd@yahoo.gr; takis_tsoumanis@yahoo.com; ykefalogiannis@gmail.com; g.kefalogiannis@parliament.gr; vlachveis@parliament.gr; info@skrekaskostas.gr; mtamilos@gmail.com; elmakri@parliament.gr; elmakthe@gmail.com; aspasiamandreka@yahoo.gr; gr.yfyp@ydmed.gov.gr; yfypourgos@ydmed.gov.gr; virvidakisk@gmail.com; arkadia_odysseas@yahoo.gr; ch.gokas@parliament.gr; goka59@otenet.gr; j.koutsoukos@parliament.gr; info@mkassis.gr; p.rigas@parliament.gr; contact@p-rigas.gr; d.saltouros@parliament.gr; giannitsa@tzakri.gr; kostas@ktriantafyllos.gr; artdavris@yahoo.gr; ouzounidismarinos@yahoo.com; giovanomos@gmail.com; staxoyl@gmail.com; s.xoulidou@parliament.gr; chrysmarina@yahoo.gr; maria@kollia.gr; spyros.lykoudis@gmail.com; kouvelis@activenet.gr; kouvelis@parliament.gr; gripsar@otenet.gr; n.tsoukalis@gmail.com; k.markou@parliament.gr; loverdos@hol.gr; ninikolopoulos@gmail.com; kasapidi@parliament.gr; p.moutsinas@parliament.gr;a.tsipras@parliament.gr
; at@syn.gr ;nvoutsis@gmail.com;panagiotis@kouroumplis.gr; d.kodelas@parliament.gr; kafantari@parliament.gr;harakafantari1@yahoo.gr; kozax@otenet.gr; o.gerovasili@parliament.gr; olgagerovasili@gmail.com; ckaragiannidis@parliament.gr; dgakis@otenet.gr
dgakis@parliament.gr; imichelogiannakis@gmail.com; dxaralampidou@gmail.com; chmantas@parliament.gr; atheop@parliament.gr; irodioti@gmail.com; izer61@otenet.gr; ameikopoulos@hotmail.com; synpirea@otenet.gr; vamvaka@parliament.gr; nmcvamvaka@yahoo.gr; dchrisag@hotmail.gr; pandritseli@parliament.gr; pdritseli@gmail.com; germanidis@parliament.gr; igglezi@parliament.gr; stathakisgs@yahoo.gr; g.stathakis@parliament.gr

Ξέρουμε κι εμείς να κάνουμε κατασκοπεία
Αλήθεια, ποιος είναι ο λόγος της παρέμβασης τους; Υπάρχει απουσία της Χημείας ή φοβούνται κάτι;
Οι άνθρωποι είναι απίστευτοι
Να κάνετε παρέμβαση στους βουλευτές για ποιο πράγμα ρε παιδιά; Η Χημεία είναι ήδη βασικότατη στο νομοσχέδιο. Μόνο τα Μαθηματικά που δεν αντικατέστησε
Ε  Λ  Ε  Ο  Σ

Απ'ότι καταλαβαίνω γιατί εγώ δεν έζησα τις δέσμες, οι Χημικοί θεωρούνταν τότε βασικοί επιστήμονες. Με το νέο σύστημα, έμειναν πίσω σε ώρες και πόστα. Και προσπαθούν να βγάλουν τα σπασμένα, αναπολώντας τα παλιά μεγαλεία;;; Ο κόσμος προχώρησε
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Τελικα απο οτι καταλαβα παμε για παραταση στην παραταση και ετσι θα φυγει το φθινοπωρο μηπως  η αλλαγη και γινει την Ανοιξη  εκει κοντα στις Πανελλαδικες. Μπορει ομως και μεχρι τοτε να εχουν γινει εκλογες  μπορει  μπορει πολλα μπορει ,αυτα καταλαβα απο την σημερινη μας συγκεντρωση στη  Βουλη
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

Παντελης Τσιράκης


petrosp13

Το υπέκλεψα από φόρουμ χημικών σήμερα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ftsak

Δεν υπάρχει καμιά παράταση. Από αξιόπιστες πληροφορίες που έχω το σχέδιο έχει κλειδώσει σε
μάθημα Γ.Π. στην Α 2 ώρες, 1 ώρα στη Β, 2 στη Γ.

Οι ώρες δεν είναι τυχαίες, είναι όλα μελετημένα γιατί σε λίγο καιρό όλα τα σχολεία θα έχουν από τέσσερα τμήματα σε κάθε τάξη άρα

2x4 + 1x4 + 2x4 = 20 ώρες

όσες θα κάνουν όλοι από του χρόνου.
Πιστεύω ότι πρόκειται για αληθινή αναβάθμιση της πληροφορικής όταν έχεις υποχρεωτικό μάθημα σε όλες τις τάξεις. Επίσης στη Γ λυκείου το μάθημα από ότι φαίνεται θα είναι η Ανάπτυξη Εφαρμογών. Έτσι όλοι θα διδάσκονται ανάπτυξη εφαρμογών που νομίζω ότι είναι μεγάλη νίκη μας. Όσοι μπαίνουν σε πολυτεχνεία και πληροφορική θα ξέρουν προγραμματισμό.

Τώρα το ότι δεν δεν θα είναι πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα δε νομίζω ότι είναι τόσο φοβερό. Ο στόχος του λυκείου είναι να παρέχει υψηλού επιπέδου παιδεία σε όλους.
   

ΤΠ

Παράθεση από: ftsak στις 28 Αυγ 2013, 03:08:10 ΜΜ
Δεν υπάρχει καμιά παράταση. Από αξιόπιστες πληροφορίες που έχω το σχέδιο έχει κλειδώσει σε
μάθημα Γ.Π. στην Α 2 ώρες, 1 ώρα στη Β, 2 στη Γ.

Οι ώρες δεν είναι τυχαίες, είναι όλα μελετημένα γιατί σε λίγο καιρό όλα τα σχολεία θα έχουν από τέσσερα τμήματα σε κάθε τάξη άρα

2x4 + 1x4 + 2x4 = 20 ώρες

όσες θα κάνουν όλοι από του χρόνου.
Πιστεύω ότι πρόκειται για αληθινή αναβάθμιση της πληροφορικής όταν έχεις υποχρεωτικό μάθημα σε όλες τις τάξεις. Επίσης στη Γ λυκείου το μάθημα από ότι φαίνεται θα είναι η Ανάπτυξη Εφαρμογών. Έτσι όλοι θα διδάσκονται ανάπτυξη εφαρμογών που νομίζω ότι είναι μεγάλη νίκη μας. Όσοι μπαίνουν σε πολυτεχνεία και πληροφορική θα ξέρουν προγραμματισμό.

Τώρα το ότι δεν δεν θα είναι πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα δε νομίζω ότι είναι τόσο φοβερό. Ο στόχος του λυκείου είναι να παρέχει υψηλού επιπέδου παιδεία σε όλους.

Ξέρεις κάτι ου δεν ξέρουμε εμείς  αδελφέ για τα τμήματα;;; Γιατί σε μικρά σχολεία με το ζόρι υπάρχουν ΣΥΝΟΛΙΚΑ 4 τμήματα!

tropheus

Παράθεση από: ftsak στις 28 Αυγ 2013, 03:08:10 ΜΜ

Τώρα το ότι δεν δεν θα είναι πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα δε νομίζω ότι είναι τόσο φοβερό. Ο στόχος του λυκείου είναι να παρέχει υψηλού επιπέδου παιδεία σε όλους.
   

Είναι ξεκάθαρη ήττα φίλε ftsak !!!

che

Παράθεση από: ftsak στις 28 Αυγ 2013, 03:08:10 ΜΜ
Δεν υπάρχει καμιά παράταση. Από αξιόπιστες πληροφορίες που έχω το σχέδιο έχει κλειδώσει σε
μάθημα Γ.Π. στην Α 2 ώρες, 1 ώρα στη Β, 2 στη Γ.

Οι ώρες δεν είναι τυχαίες, είναι όλα μελετημένα γιατί σε λίγο καιρό όλα τα σχολεία θα έχουν από τέσσερα τμήματα σε κάθε τάξη άρα

2x4 + 1x4 + 2x4 = 20 ώρες

όσες θα κάνουν όλοι από του χρόνου.
Πιστεύω ότι πρόκειται για αληθινή αναβάθμιση της πληροφορικής όταν έχεις υποχρεωτικό μάθημα σε όλες τις τάξεις. Επίσης στη Γ λυκείου το μάθημα από ότι φαίνεται θα είναι η Ανάπτυξη Εφαρμογών. Έτσι όλοι θα διδάσκονται ανάπτυξη εφαρμογών που νομίζω ότι είναι μεγάλη νίκη μας. Όσοι μπαίνουν σε πολυτεχνεία και πληροφορική θα ξέρουν προγραμματισμό.

Τώρα το ότι δεν δεν θα είναι πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα δε νομίζω ότι είναι τόσο φοβερό. Ο στόχος του λυκείου είναι να παρέχει υψηλού επιπέδου παιδεία σε όλους.
   

Και όπως τα παιδιά μαθαίνουν άπταιστα αγγλικά στο σχολείο θα μαθαίνουν και προγραμματισμό

dg69

 ... Οι ώρες δεν είναι τυχαίες, είναι όλα μελετημένα γιατί σε λίγο καιρό όλα τα σχολεία θα έχουν από τέσσερα τμήματα σε κάθε τάξη άρα ....

αυτό από που προκύπτει;

Ελπίζω οι ώρες να μην είναι έτσι όπως λες!

ftsak

Σε απομακρυσμένες περιοχές ναι έχεις δίκιο.
Αλλά στις μεγάλες πόλεις σε λίγο καιρό με τις συγχωνεύσεις θα πάνε στο σκεπτικό αυτό. Ήδη από φέτος στις μεγάλες πόλεις η δύναμη των σχολείων προσεγγίζει τα 4 τμήματα σε κάθε τάξη

Παράθεση από: ΤΠ στις 28 Αυγ 2013, 03:12:51 ΜΜ
Ξέρεις κάτι ου δεν ξέρουμε εμείς  αδελφέ για τα τμήματα;;; Γιατί σε μικρά σχολεία με το ζόρι υπάρχουν ΣΥΝΟΛΙΚΑ 4 τμήματα!

Παντελης Τσιράκης

Εμείς του ιδιωτικού τομέα θα μείνουμε χώρις δουλεια αλλα δεν ειναι και τόσο φοβερό .οι διορισμένοι δεν εχουν πρόβλημα.....

ΨΥΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

Αν δεν είναι εξεταζόμενο ποιος θα καθίσει να διαβάσει  ????

tropheus

Παράθεση από: ΨΥΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ στις 28 Αυγ 2013, 03:18:53 ΜΜ
Αν δεν είναι εξεταζόμενο ποιος θα καθίσει να διαβάσει  ????

Κανένας απολύτως ...

ftsak

πολύ καλή ερώτηση!!!
άρα να κάνουμε όλα τα μαθήματα εξεταζόμενα για να κάθονται οι μαθητές να διαβάζουν.
τι έχουμε να ακούσουμε ακόμα...

Παράθεση από: ΨΥΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ στις 28 Αυγ 2013, 03:18:53 ΜΜ
Αν δεν είναι εξεταζόμενο ποιος θα καθίσει να διαβάσει  ????