Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

skoud

Παράθεση από: odysseas στις 14 Μαρ 2011, 11:42:05 ΜΜ
Νομίζω πως αυτή η κωμωδία μας εκθέτει ανεπανόρθωτα. Καλή διασκέδαση στη συνέλευση μεθαύριο...

Μάλλον δεν έχεις καταλάβει συνάδελφε ότι προσπαθούμε με όλα τα μέσα να αποφύγουμε την Τραγωδία: «να μην υπάρχει η Πληροφορική στο Λύκειο και να υπάρχει η Θεατρολογία». Στη συνέχεια, αν τα καταφέρουμε, μπορούμε να δούμε αν το περιεχόμενό της θα είναι ακόμα και η "κωμωδία" ή το "δράμα".
Αν θέλεις δε να ακούσεις όλο το σκεπτικό της κατάθεσης της πρότασης και να προτείνεις και να υπερασπιστείς κάτι άλλο, έλα στη συνέλευση αύριο, αλλιώς καλή διασκέδαση από τον καναπέ σου. Που ξέρεις, κάποτε πιθανόν όλα να λύνονται αυτόματα, πατώντας ένα κουμπάκι.
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

odysseas

Παράθεση από: skoud στις 15 Μαρ 2011, 07:18:33 ΠΜ
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει συνάδελφε ότι προσπαθούμε με όλα τα μέσα να αποφύγουμε την Τραγωδία: «να μην υπάρχει η Πληροφορική στο Λύκειο και να υπάρχει η Θεατρολογία». Στη συνέχεια, αν τα καταφέρουμε, μπορούμε να δούμε αν το περιεχόμενό της θα είναι ακόμα και η "κωμωδία" ή το "δράμα".
Αν θέλεις δε να ακούσεις όλο το σκεπτικό της κατάθεσης της πρότασης και να προτείνεις και να υπερασπιστείς κάτι άλλο, έλα στη συνέλευση αύριο, αλλιώς καλή διασκέδαση από τον καναπέ σου. Που ξέρεις, κάποτε πιθανόν όλα να λύνονται αυτόματα, πατώντας ένα κουμπάκι.

Διαφωνώ με το σκεπτικό: ας έχουμε ώρες και μετά βλέπουμε τι θα διδάσκουμε. Πιστεύω ότι η ποιότητα του προγράμματος σπουδών είναι κεντρικό ζήτημα. Η προτάσεις των φορέων μας επ' αυτού πρέπει να είναι τεκμηριωμένα προϊόντα έρευνας και συνεργασίας και όχι πρόχειρες αντιγραφές. Η αξία μιας καλής πρότασης για το πρόγραμμα σπουδών της Πληροφορικής στην εκπαίδευση δεν συνδέεται αποκλειστικά με το ενδεχόμενο (προσωρινής) κατάργησής της.

Αν δεν έμενα εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από την Αθήνα θα μπορούσα τα παραπάνω να τα υποστηρίξω και στη συνέλευση. Και θα μπορούσα επίσης να καταθέσω συγκεκριμένες απόψεις αν η πρόταση είχε κατατεθεί σε δημόσια διαβούλευση αντί για "εσωτερική".

Από κει και πέρα, από που προκύπτουν τα συμπεράσματα για το τι έχω καταλάβει και για το πόσο διασκεδάζω από τον καναπέ μου; Έχω την άποψή μου, τη θεωρώ τεκμηριωμένη και την εξέφρασα χωρίς περιστροφές. Πως αλλιώς παρά κωμικό μπορώ να χαρακτηρίσω το γεγονός ότι χρειάστηκαν μερικοί μήνες εσωτερικής διαβούλευσης για να προκύψει μια αντιγραφή, χωρίς καμία σύνθεση δεκάδων άλλων διαθέσιμων πηγών, που μιλά για τον αλγόριθμο του Koningsberg κι ένα σωρό άλλες ασυναρτησίες;

Vangelis

Συνάδελφε περιμένουμε την δική σου σοβαρή πρόταση.
Οι χαρακτηρισμοί και κρίσεις είναι εύκολο πράγμα οι προτάσεις όμως διαφέρουν.

Δημήτρης Γκίνης

@odysseas: Θα σε συμβούλευα, αν μπορείς φυσικά, να κάνεις μια φόλτα σε μια από τις Εστίες επιστημών που υπάρχουν (Αθήνα, Πάτρα, Χαλκίδα) ή διαφορετικά να ζητήσεις την γνώμη συναδέλφων ή ακόμη καλύτερα μαθητών (σε διαβεβαιώνω από μαθητές προέρχονται οι πιο ενθουσιώδεις αντιδράσεις) που έχουν επισκεφθεί τια αντίστοιχες εκθέσεις.
Έχοντας επισκεφθεί την Εστία επιστημών της Πάτρας 5 φορές, θεωρώ ότι θα ήταν ευτύχημα αν μπορούσαμε να ενσωματώσουμε μερικές από αυτές που χαρακτηρίζεις ως "ασυναρτησίες" στο πρόγραμμα σπουδών της πληροφορικής.
Τέλος περιμένω και εγώ με ενδιαφέρον την δική σου πρόταση.

odysseas

Συνάδελφοι, δεν έχω αμφιβολία για την ποιότητα της έκθεσης στις Εστίες Επιστημών. Μόνο θετικά σχόλια ακούγονται γι' αυτή. Εξέφρασα τη δυσαρέσκειά μου για το γεγονός οτι το πρόγραμμα μιας έκθεσης (όσο εξαιρετική κι αν μπορεί να είναι) αποτέλεσε αυτούσιο και κατ' αποκλειστικότητα την πρόταση για το πρόγραμμα σπουδών της Πληροφορικής. Χωρίς καμία σύνθεση με άλλες αξιόλογες πηγές, χωρίς καμία συμπλήρωση ή αλλαγή και χωρίς καν έστω παραπομπή σε αυτή τη μία και μοναδική πηγή. Δεν έχουν καμία σημασία όλα αυτά;

Επίσης, είναι προφανές οτι από μόνος μου δεν μπορώ να ετοιμάσω "πρόταση" για το πρόγραμμα σπουδών. Έχω όμως υπόψη μου πολλές πηγές που θα μπορούσαν να αποτελέσουν χρήσιμες αναφορές. Γι' αυτό και διαμαρτυρήθηκα για το γεγονός ότι η πρόταση δε βγήκε στη δημοσιότητα αλλά κατατέθηκε απευθείας στο υπουργείο: όλα αυτά θα μπορούσαν να έχουν τεθεί υπόψη των συντακτών της ώστε να βελτιωθεί.

Ομολογώ οτι ο τρόπος με τον οποίο διαμαρτυρήθηκα δεν ήταν νηφάλιος. Όμως επί του περιεχομένου της διαμαρτυρίας αισθάνομαι οτι οι ανησυχίες που εκφράζω δεν είναι αβάσιμες.

Δημήτρης Γκίνης

Μόλις επέστρεψα από την συνέλευση του παραρτήματος της ΠΕΚΑΠ της Πάτρας (συμμετοχή καμιά 40ρια άτομα πάνω κάτω).Μεταξύ άλλων τέθηκε προς έγκριση και η πρόταση της ΠΕΚΑΠ που αναρτήθηκε και εδώ.

Οι περισσότεροι συμφωνήσαμε (μεταξύ αυτών και εγώ) ότι σίγουρα δεν θα μπορούσε να μεταφερθεί αυτούσιο το πρόγραμμα και τα εκθέματα της Εστίας επιστημών στο Λύκειο, δεδομένης όμως της έλλειψης άλλης πρότασης, του χρόνου που τρέχει και της ανάγκης να παρουσιαστεί από τον κλάδο μας μια αντιπρόταση στα σχέδια του Υπουργείου, αποτελεί ένα καλό σημείο εκκίνησης και διαπραγμάτευσης.


ΥΓ 1: στην Εστία Πατρών και με πρωτοβουλία του κ. Πνευματικού - καθηγητή του Μαθηματικού της Πάτρας και εμπνευστή της ιδέας της Εστίας επιστημών, ο οποίος προσέγγισε την ΠΕΚΑΠ, έχει δημιουργηθεί μια ομάδα εργασίας που σε συνολικά 6 ή και παραπάνω συναντήσεις -έχουμε ολοκληρώσει τις 5 από αυτές -, στο χώρο της Εστίας επιστημών της Πάτρας, γίνεται μια προσπάθεια να επεξεργαστούμε και να προσαρμόσουμε τα εκθέματα και την εμπειρία που υπάρχει από  αυτά, σε ένα πρόγραμμα σπουδών που θα μπορούσε - ίσως - να εφαρμοστεί στο σχολείο.
Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αν θα προλάβουμε, το εγχείρημα είναι πολύ δύσκολο. Ακόμη και αν τελικά δεν προκύψει κάτι χρήσιμο από την όλη διαδικασία, εγώ ως εκπαιδευτικός πληροφορικής έχω ήδη διευρύνει τους ορίζοντές μου (έχω ήδη αντιγράψει ένα από τα εκθέματα της έκθεσης που πραγματεύεται αλγόριθμους ταξινόμησης και το χρησιμοποίησα στην ΑΕΠΠ .....)

ΥΓ2: Ξαναδιαβάζωντας το προηγούμενο post μου, κατάλαβα ότι ήμουν αδικαιολόγητα ειρωνικός - τουλάχιστον για τα μέτρα μου. Ζητώ συγνώμη.

mariaS

#996
Πάντως η υποβάθμιση και η περιθωριοποίηση του μαθήματος της πληροφορικής στα σχολεία δεν είναι κάτι που το προκάλεσε το υπουργείο με τη διαφαινόμενη  πρόθεση του να μειώσει της ώρες της πληροφορικής στο Λύκειο. Όταν πήγα για πρώτη φορά σε Λύκειο να διδάξω, τα παιδιά με κορόιδευαν όταν τους είπα ότι θέλω να τους κάνω μάθημα. «Μα τι λέτε κυρία» μου έλεγαν, «θα κάνουμε μάθημα στην πληροφορική;» Δεν μιλάω βέβαια για την ΑΕΠΠ αλλά για τα μαθήματα επιλογής. Αλλά αν δεν κάνω λάθος μάθημα ανάλογο με την ΑΕΠΠ μάλλον θα υπάρχει και στο νέο Λύκειο απ' ότι μας είπαν (τουλάχιστον όσον αφορά τον αριθμό των ωρών). Επομένως δεν καταλαβαίνω γιατί εκπλησσόμαστε ως κλάδος και πιστεύουμε ότι αδικούμαστε όταν είναι γνωστή νομίζω σε όλους η κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία και ιδιαίτερα στα Λύκεια. Βέβαια δεν λέω ότι φταίνε μόνο οι Πληροφορικοί γι αυτό, αλλά θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι δεν φταίνε κι αυτοί σε μεγάλο βαθμό μάλιστα;

Νομίζω λοιπόν ότι θα έπρεπε να προσπαθήσουμε από καιρό να ανατρέψουμε αυτή την εντύπωση που έχουν  όλοι οι άλλοι (εκπαιδευτικοί, μαθητές, το ΥπΕΠΘ) εκτός ίσως από μας. Ποτέ δεν είναι αργά βέβαια, αλλά ίσως τώρα και να είναι λίγο αργά. Εγώ δηλαδή αν ήθελα να πείσω το ΓΓ να ενισχύσει το μάθημα της πληροφορικής,  θα διάλεγα 10 καλούς εκπαιδευτικούς πληροφορικής και θα τον καλούσα για να του κάνουνε μία παρουσίαση με καινοτόμες εκπαιδευτικές δραστηριότητες, ή θα τον πήγαινα σε μερικά σχολεία (υπάρχουν και μάλιστα αρκετά) όπου γίνεται καλή δουλειά, κλπ. Θα προσπαθούσα δηλαδή να τον πείσω ότι δεν ισχύει μόνο το ότι έχουμε μετατρέψει πολλά από τα εργαστήρια πληροφορικής σε Internet cafés, αλλά ότι σε πολλά σχολεία γίνεται πραγματικά αξιόλογη προσπάθεια.

Ύστερα νομίζω ότι το υπουργείο, θέτει πριν από μας ζητήματα, που θα έπρεπε να τα έχουμε θέσει από καιρό και μάλιστα με τρόπο εποικοδομητικό, δηλαδή με προτάσεις. Μας είπανε στη ΓΣ της ΠΕΚΑΠ χθες ότι είχαν ετοιμάσει μία λίστα με δουλειές που θεωρούνται ως τεχνική υποστήριξη στα σχολεία με πρώτη πρώτη το "e-mail". O ΓΓ το έσβησε. Ήταν δουλειά του ΓΓ να το σβήσει; Έπρεπε να πάρει την πρωτοβουλία εκείνος για να γίνει επιτέλους ανάμεσα μας (και εδώ στο forum) μία διάκριση των δουλειών σε γραμματειακή /διοικητική vs τεχνική υποστήριξη; Χρόνια τώρα η πάγια θέση της ΠΕΚΑΠ είναι ότι οι πληροφορικοί πρέπει να ασχολούνται με τα διδακτικά τους καθήκοντα και όχι με την υποστήριξη (μηχανογραφική???) της σχολικής μονάδας. Τότε γιατί δεχόμαστε να έχουμε τη φροντίδα του εργαστηρίου; Επειδή έχουμε μείωση ωραρίου; Τίθεται δηλαδή θέμα ανταλλάγματος, αρμοδιότητας ή ικανότητας, δεν έχω καταλάβει ακόμα!

Έχουμε ταμπουρωθεί πίσω λοιπόν από αυτή τη θέση, ενώ οι ανάγκες των σχολείων σε τεχνική υποστήριξη διογκώνονται (περισσότερα μηχανήματα, δικτύωση σε όλες τις τάξεις, κλπ.) και τη στιγμή που οι περισσότεροι πληροφορικοί των σχολείων δεν είναι σε θέση να φροντίσουν ούτε καν το εργαστήριό τους. Κι αντί να κατέβουμε με πρόταση ως κλάδος για την επίλυση του προβλήματος – που πρώτα απ' όλους ταλαιπωρεί εμάς- με τη δημιουργία σταθερών δομών τεχνικής υποστήριξης αποκλειστικά για τα σχολεία, με πρωτοβάθμιο, δευτεροβάθμιο και ίσως και τριτοβάθμιο επίπεδο τεχνικής υποστήριξης εμείς ακόμα προσπαθούμε να ορίσουμε τι είναι η τεχνική υποστήριξη.

Όταν διαπραγματεύεσαι με κάποιον, στην προκειμένη περίπτωση εμείς με το υπουργείο, πρέπει να μπορείς να μπαίνεις στη θέση του. Όχι για να χάνεις τη δική σου θέση αλλά για να μπορείς να δεις τα σημεία που είναι σημαντικά γι αυτόν. Το υπουργείο έχει να επιλύσει το πρόβλημα της τεχνικής υποστήριξης στα σχολεία, κι εμείς αντί να προσπαθήσουμε να το βοηθήσουμε να το επιλύσει διεκδικώντας για τον κλάδο το κομμάτι που θέλουμε και με τον τρόπο που θα είναι συμφερότερος για μας, τα στηλώνουμε και λέμε: δεν συζητάμε για τεχνική υποστήριξη αν δεν δούμε το σχέδιο για το νέο Λύκειο. Λες κι αν το δούμε κάτι θ' αλλάξει.

Τέλος θέλω να πω για την ουσία του πράγματος που είναι η διδακτική του μαθήματος της πληροφορικής. Πάλι καταϊδρωμένη η ΠΕΚΑΠ (στις 11/3/2011) κατάφερε να καταθέσει μια πρόταση περιεχομένου για την πληροφορική στο Νέο Λύκειο.  Κατά τη γνώμη μου είναι βαθιά επηρεασμένη από τη διδασκαλία της ΑΕΠΠ και δεν περιέχει αρκετά στοιχεία καινοτομίας. Αυτά έπρεπε να έχουν γίνει πολύ καιρό πριν μετά από διάφορες ζυμώσεις και όχι βεβιασμένα. Δηλαδή έπρεπε ως κλάδος να έχουμε άποψη για το τι θα πρέπει να διδάσκεται στα σχολεία στα χρόνια που έρχονται και με ποιους τρόπους. Τόσα συνέδρια γίνονται, θα μπορούσαμε να έχουμε κατγράψει κάποιες απόψεις.

Διατεινόμαστε ότι η πληροφορική είναι πολύ χρήσιμη για τα παιδιά και πρέπει οπωσδήποτε να διδάσκεται σε όλες τις βαθμίδες και μάλιστα από πληροφορικούς, αλλά είμαστε σε θέση να τεκμηριώσουμε πειστικά το γιατί; Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να πείσουμε το υπουργείο, ότι ο τεχνολογικός αλφαβητισμός του 21ου αιώνα δεν είναι πλέον η εκμάθηση του office και η πλοήγηση στο διαδίκτυο – αυτός ήταν ο τεχνολογικός αλφαβητισμός του 20ου αιώνα- αλλά ο προγραμματιστικός χειρισμός των διάφορων ηλεκτρονικών συσκευών που έχουν εισβάλει και θα συνεχίσουν να εισβάλουν στη ζωή μας, από το κινητό μας τηλέφωνο μέχρι και το πλυντήριο μας. Υπάρχουν έγκυρα άρθρα που τεκμηριώνουν αυτές τις απόψεις βλ. http://embedit.in/HDLcBQcKqq.swf και που θα πρέπει κι αυτά να τα καταθέσουμε στο υπουργείο αλλά και να τα συζητήσουμε μεταξύ μας. Έννοιες και δεξιότητες που παλιά μονοπωλούνταν μόνο από  τους πληροφορικούς όπως η δημιουργία ενός δικτυακού τόπου, η κατανόηση της εσωτερικής δομής ενός επεξεργαστικού συστήματος, η ασύρματη μεταφορά δεδομένων, κλπ. θα είναι τελείως απαραίτητες για τον πολίτη του αύριο. Αν βέβαια θέλουν –και θέλουμε- τα ελληνόπουλα να είναι πολίτες της κοινωνίας της γνώσης και όχι τριτοκοσμικοί εργάτες μαζικής παραγωγής.

Δεν καταφαίνομαι εναντίον του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ, γι αυτό και δεν χρησιμοποίησα πουθενά αυτό τον όρο. Κι αυτοί εφτά άνθρωποι είναι που τρέχουν και δεν φτάνουν να σώσουν άλλους εφτά χιλιάδες. Αλλά νομίζω και για να τελειώσω μ' αυτό, ότι κανείς δεν μπορεί να μας σώσει αν δεν έχουμε να δείξουμε πραγματική δουλειά, άποψη για τα θέματα που μας απασχολούν και εποικοδομητικές προτάσεις.





iliasthes

Παράθεση από: mariaS στις 17 Μαρ 2011, 11:26:21 ΜΜ
ΠΤότε γιατί δεχόμαστε να έχουμε τη φροντίδα του εργαστηρίου; Επειδή έχουμε μείωση ωραρίου; Τίθεται δηλαδή θέμα ανταλλάγματος, αρμοδιότητας ή ικανότητας, δεν έχω καταλάβει ακόμα!




Το εργαστήριο, δηλαδή η συντήρηση του και η προετοιμασία του είναι αναπόσπαστο κομμάτι της διδασκαλίας μας, όπως είναι το εργαστήριο χημείας για έναν χημικό, όπως το γυμναστήριο (αν υπάρχει) για έναν γυμναστή. Δεν είναι τεχνική υποστήριξη, άσχετα αν στην πράξη πολλές φορές καταντάει έτσι. Ο Χημικός πχ δεν θα επισκευάσει ένα σπασμένο εξάρτημα, αλλά θα προετοιμάσει τα υλικά και τα εργαλεία που θα χρειαστεί για τη διδασκαλία του. Αυτή τη διαδικασία πρέπει να κάνουμε κι εμείς στο εργαστήριο. Να υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα εργαλεία, που απαιτούνται για τη διδασκαλία του μαθήματος μας. Από φιλότιμο και ανάγκη θα αλλάξουμε και την κάρτα γραφικών που κάηκε. Δηλαδή συναδέλφισσα δεν πήγες ποτέ μια ώρα νωρίτερα στο εργαστήριο για να προετοιμάσεις το μάθημα της επόμενης ώρας; Από όσο γνωρίζω οι περισσότεροι συνάδελφοι το κάνουν τακτικά αυτό στα εργαστηριακά μαθήματα. 

mariaS

ναι αλλά οι γυμναστές και οι χημικοί δεν παίρνουν απαλλαγή ωραρίου γι αυτή την προετοιμασία. Άρα για μας υπάρχει και κάτι άλλο που δεν το χουν οι άλλες ειδικότητες και γι αυτό νομίζω ότι συζητάμε όλοι. Όχι για την προετοιμασία του μαθήματός μας.

NiColas1957

Πριν αρκετές μέρες κάποιος έδωσε μια διεύθυνση όπου μπορούσαμε να διαβάσουμε την πρόταση ενός υπεύθυνου της ΕΕ (ίσως επίτροπος), σχετικά με τα σχέδια για το τι γνώσεις χρειάζεται να παρέχει το εκπαιδευτικό σύστημα. 
Εκεί έγραφε πολύ καθαρά ότι ως Ευρώπη έχουμε κληρονομήσει πολλούς επιστήμονες από τις προηγούμενες δεκαετίες, και ότι σήμερα χρειαζόμαστε εργαζόμενους με δεξιότητες.  Είχε και ένα παράδειγμα, συγκεκριμένα έγραφε ότι, ο σερβιτόρος ενός τρένου σήμερα πρέπει να γνωρίζει σε σχετικά χαμηλό επίπεδο τρείς γλώσσες για να συνεννοείται με τους πελάτες και επίσης με ευχέρεια να μπορεί να χειρίζεται ένα πληκτρολόγιο για να στέλνει τις παραγγελίες από τη τραπεζαρία στη κουζίνα του τρένου. 

Ο φίλος που είχε αναρτήσει την διεύθυνση, μας προέτρεπε γράφοντας ... για διαβάστε και αυτό ή κάπως έτσι.

Έψαξα 2 μέρες !  Αλλά δυστυχώς δεν βρήκα το Post
Μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιος? 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

n.


Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: NiColas1957 στις 18 Μαρ 2011, 12:17:08 ΜΜ
... ευχέρεια να μπορεί να χειρίζεται ένα πληκτρολόγιο ...

Μα... αφού τα παιδιά ξέρουν να πατάνε τα πλήκτρα®  ... !

iliasthes

Παράθεση από: mariaS στις 18 Μαρ 2011, 12:10:40 ΜΜ
ναι αλλά οι γυμναστές και οι χημικοί δεν παίρνουν απαλλαγή ωραρίου γι αυτή την προετοιμασία. Άρα για μας υπάρχει και κάτι άλλο που δεν το χουν οι άλλες ειδικότητες και γι αυτό νομίζω ότι συζητάμε όλοι. Όχι για την προετοιμασία του μαθήματός μας.

Προβλέπονται ώρες απαλλαγής και για το εργαστήριο φυσικών επιστημών και για το εργαστήριο χημείας, εφ' όσον υπάρχουν με τη βούλα ως τέτοια. Γυμναστήρια δεν υπάρχουν με την έννοια που εννοώ και θα απαιτούνταν η σχετική προετοιμασία. Και βέβαια αν πχ κάποιος κλάδος αφιερώνει πολλές ώρες για την προετοιμασία του χώρου διδασκαλίας και αδικείται, γιατί δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο, τότε η λύση είναι να υπάρξει και γι' αυτόν κάποια μέριμνα και όχι να καταργηθεί για όσους υπάρχει. Επίσης να μην ξεχνάς πως ο καθηγητής πληροφορικής δεν προετοιμάζει το εργαστήριο πληροφορικής μόνο για τη δική του διδασκαλία, αλλά για όλες τις ειδικότητες που μπορεί να το χρησιμοποιήσουν. Ειδικά στα ΕΠΑΛ, ο υπεύθυνος θα χρειαστεί να εγκαταστήσει, παραμετροποιήσει εφαρμογές για πολλές ειδικότητες, οι οποίες χρησιμοποιούν το εργαστήριο, χωρίς να διδάσκει καθηγητής πληροφορικής. Ο γυμναστής δεν θα προβεί σε καμία τέτοια προετοιμασία ή ο καθηγητής χημείας. Γι' αυτό θα έλεγα πως ιδιαίτερα σε ορισμένες περιπτώσεις ΕΠΑΛ με 3-4 εργαστήρια πληροφορικής και χρήσης τους από πολλές ειδικότητες, ίσως θα έπρεπε να προβλέπεται κάτι παραπάνω από έναν απλό υπεύθυνο. Φέτος πχ προβλέπεται ένας υπεύθυνος για κάθε εργαστήριο αν δεν κάνω λάθος, αλλά στην πράξη αυτό δεν τηρήθηκε σε πολλές περιπτώσεις με πολλές προφάσεις.

sarakiniotis

Παράθεση από: NiColas1957 στις 18 Μαρ 2011, 12:17:08 ΜΜ
Πριν αρκετές μέρες κάποιος έδωσε μια διεύθυνση όπου μπορούσαμε να διαβάσουμε την πρόταση ενός υπεύθυνου της ΕΕ (ίσως επίτροπος), σχετικά με τα σχέδια για το τι γνώσεις χρειάζεται να παρέχει το εκπαιδευτικό σύστημα. 
Εκεί έγραφε πολύ καθαρά ότι ως Ευρώπη έχουμε κληρονομήσει πολλούς επιστήμονες από τις προηγούμενες δεκαετίες, και ότι σήμερα χρειαζόμαστε εργαζόμενους με δεξιότητες.  Είχε και ένα παράδειγμα, συγκεκριμένα έγραφε ότι, ο σερβιτόρος ενός τρένου σήμερα πρέπει να γνωρίζει σε σχετικά χαμηλό επίπεδο τρείς γλώσσες για να συνεννοείται με τους πελάτες και επίσης με ευχέρεια να μπορεί να χειρίζεται ένα πληκτρολόγιο για να στέλνει τις παραγγελίες από τη τραπεζαρία στη κουζίνα του τρένου. 

Ο φίλος που είχε αναρτήσει την διεύθυνση, μας προέτρεπε γράφοντας ... για διαβάστε και αυτό ή κάπως έτσι.

Έψαξα 2 μέρες !  Αλλά δυστυχώς δεν βρήκα το Post
Μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιος? 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

n.



μηπως ειναι αυτο ?   http://enthemata.wordpress.com/2010/11/07/hirtt/

mariaS

Πάντως σε καμία περίπτωση δεν πρότεινα να καταργηθεί το τρίωρο ούτε από μας ούτε από κανένα άλλο κλάδο. Πρόσπάθησα απλά να πω ότι αυτό το τρίωρο δεν το έχουν δώσει για την προετοιμασία του μαθήματος αλλά για την ΤΥ του εργαστηρίου. Τέλοσπάντων είναι γνωστή η ασυνενοησία που επικρατεί στα forums και ίσως και γενικότερα.

tdrivas

διαδικτυακές φήμες λένε ότι το σχέδιο θα ανακοινωθεί μέσα στην εβδομάδα...έχει παρει κάτι το αυτί σας?
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas