Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

pgrontas

Παράθεση από: petrosp13 στις 06 Μαρ 2011, 09:15:48 ΜΜ
Αν στην κατεύθυνση τεχνολογίας σε Β και Γ Λυκείου έχουμε από 2 3ώρα μαθήματα, δεν νομίζω ότι είναι και τόσο άσχημα
Νομίζω ότι δεν κοιτάμε τα πράγματα από την ίδια οπτική γωνία, λόγω διαφορετικής θέσης...
Προσωπικά, θεωρώ ότι όσο υπάρχει δυνατότητα ένας μαθητής να τελειώσει το Λύκειο χωρίς να έχει διδαχθεί ούτε ένα μάθημα πληροφορικής είναι άσχημα. Αν λοιπόν είναι μάθημα κατεύθυνσης τότε εξ ορισμού δεν το διδάσκονται όλοι.
Ένα μάθημα γίνεται αποδεκτό (μιλάμε και για το μέλλον) αν είναι στα βασικά που διδάσκονται όλοι.

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Vangelis

Συνάδελφοι στο πλαίσιο της συζήτησης να πιέσουν τα τμήματα Πληροφορικής για το μάθημα ΑΕΠΠ σκέφτηκα το εξής. 

Είναι γνωστό ότι πρόθεση του υπουργείου είναι οι μαθητές να εισάγονται σε σχολή και όχι σε τμήμα. Άρα π.χ για το Πανεπιστήμιο της Αθήνας οι μαθητές θα εισάγονται στη Σχολή Θετικών Επιστημών η οποία αποτελείται από τα τμήματα: Βιολογίας , Γεωλογίας, Μαθηματικών, Πληροφορικής, Φυσικής και Χημείας.
Αν το Υπουργείο λοιπόν ζητήσει να ορίσουν οι σχολές τα μαθήματα βαρύτητας τι γίνεται με το μάθημα της Πληροφορικής;  Τι μαθήματα λέτε να επιλέξει η συγκεκριμένη σχολή;


Αν τελικά βέβαια υπάρξει τεχνολογική κατεύθυνση πιστεύω ότι θα είμαστε καλύτερα.  Δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος για δύο λόγους. Πρώτον ποτέ δεν έχει αναφερθεί η ύπαρξη αυτής της κατεύθυνσης μέχρι σήμερα.   Δεύτερον στο σχέδιο αναβάθμισης του Τεχνολογικού Λυκείου σίγουρα σκέφτονται τη μεταφορά μαθητών από τα Γενικά Λύκεια προς τα Τεχνολογικά αυτό δεν μπορεί να γίνει εύκολα αν υπάρχει Τεχνολογική Κατεύθυνση.

andreas_p

Αν όντως υπάρξει κατεύθυνση τεχνολογίας ( άραγε σε τι να διαφέρει από τη φράση "τεχνολογική κατεύθυνση" ;) ,
στη συνάντηση  16/3/2011, θα πρέπει το Δ.Σ. της ΠΕΚΑΠ να εστιάσει την επιχειρηματολογία του στα παρακάτω :

1. Στο Νέο Λύκειο δε θα πρέπει να έχει θέση "μάθημα" ... λέμε τώρα του τύπου Ε/Π και Ε/Υ.
    Μη εξεταζόμενα , δεν λαμβάνονται υπόψιν στο ΜΟ κλπ.   Αυτά είναι τα ξερά που σήμερα καίνε και τα χλωρά !!!
    Ψάχνοντας στο αρχείο μου , βρήκα σχετικό mail προς την ΠΕΚΑΠ με έτος 2005 !!!

2. Β' Λυκείου. 
Τεχνολογία επικοινωνιών. Αυτή η γραφικότητα  (παρωχημένο βιβλίο), που θα έπρεπε να διδάσκεται αποκλειστικά από Ρ/Η (ούτε καν από    φυσικούς), να αντικατασταθεί από 3ωρο στην Αλγοριθμική επίπεδο I.  Επίσης να υπάρχει εκείνο το μάθημα Λειτουργικά Συστήματα (βλέπε 2000 - 2001, ένα από τα 14 μαθήματα τόοοοοτε !!!).

3. Γ' Λυκείου. 
   Αλγοριθμική (πέστο και Προγραμματισμό ) επίπεδο IΙ, με συντελεστή βαρύτητας 1.3 όπως η ΑΟΘ.
   Για  το  συντελεστή θα πρέπει να πιέσουν και να τον απαιτήσουν οι τριτοβάθμιοι.
   
Α

 

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

fof

Παιδεία, Έρευνα και Καινοτομία

http://www.digitalgreece2020.gr/groups/kainotomia-ereyna/

Μήπως θα ήταν καλό να συμμετέχει και καποιος εκπρόσωπος του κλάδου μας σε μια τέτοια ομάδα;;;

NiColas1957

Τι μπορεί να σημαίνει ότι έβαλαν και για την ΑΕΠΠ 50 διαφάνειες?
http://www.mathitest.gr/bt.php   και μερικές ασκήσεις επανάληψης.
http://www.mathitest.gr/exams.php

Μέσα στη βιασύνη τους βέβαια έβαλαν ΚΑΙ το ΕΠΙΛΕΞΕ (διαφάνεια 49)!
Ωραία συμβουλή προς τους μαθητές, να κάνουν επανάληψη και το ΕΠΙΛΕΞΕ :- )

Ααααα και κάτι ακόμα ... στη διαφάνεια 44, μαθαίνουμε την ταξινόμηση στηλών Δισδιάστατου (παρακαλώ) πίνακα !!!

Έλεος, δεν ξέρω πως θα την αντέξω αυτή την κατάσταση!

NiColas

jp

Νομίζω πως κάνεις κάποιο λάθος. Οι παραπάνω σύνδεσμοι δεν έχουν σχέση με το "Ψηφιακό Σχολείο" του Υπουργείου.
To be aware is more important than what you wear!

Vangelis

Νικόλα αυτές οι διευθύνσεις παραπέμπουν στο ΜΕΘΟΔΙΚΟ φροντιστήριο μην μπλέκουμε και μεταξύ μας.

NiColas1957

Συγνώμη!
Μου είπαν ότι έβγαλε το υπουργείο θέματα για επανάληψη
και εκεί που γράφει Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Βοηθήματα Πανελλαδικών Εξετάσεων
http://www.study4exams.gr/index.html
βρήκα προτάσεις μόνο για Αρχαία, Μαθηματικά και Φυσική, αυτά τα είχα δει και παλιότερα, αλλά νόμιζα ότι κάτι νέο θα έχουν βάλει κάπου και για ΑΕΠΠ, έψαξα με το google  και έπεσα πάνω στις διευθύνσεις που έγραψα παραπάνω, μπερδεύτηκα και νόμισα ότι κάτι καινούργιο έβαλαν.  Στην αρχή χάρηκα κιόλας γιατί νόμισα ότι ασχολήθηκαν και με την ΑΕΠΠ! 
Τέλος πάντων, ξανά ζητώ συγνώμη.

NiColas
:D

dkonetas

Β' ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου: Για το πρόγραμμα του Νέου Λυκείου και την Πληροφορική
https://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=459 

ας κινηθουμε όλοι να βγουν αντίστοιχες αποφάσεις από τις κατά τόπου ΕΛΜΕ...

όσο για την άποψη περί κεντρικής διαπραγμάτευσης και διαχρονικού ξεπουλήματος "συνδικαλιστών" (αν και χαρακτηριστικά απέφυγα να απαντήσω τόσες ημέρες) πραγματικά  απορώ γιατί ξενίζει - καθότι θεωρώ πως αποτελεί, δυστυχώς, κοινή πρακτική σε βάθος χρόνου (εκτός φωτεινών εξαιρέσεων). Όποιος έχει διαφορετική άποψη μπορεί εύκολα πλέον (να αξιοποιήσει το διαδίκτυο ή/και εργαλεία σαν την diavgeia και) να αναζητήσει σε προσωπικό επίπεδο ποιοί συνδικαλιστές-"εκπρόσωποι" , πολλές φορές και ανεξαρτήτως "καθεστώτος",   εξαργυρώνουν την "διαπραγματευτική τους ισχύ" με προσωπικές θέσεις στα Υπουργεία , ως σύμβουλοι , σε θέσεις κεντρικής πολιτικής σκηνής κλπκλπ...
Όλοι αυτοί θεωρώ πως ως χειρότερο εχθρό τους (καθότι αποδυναμώνει τον προσωπικό τους ρόλο) έχουν την κατανεμημένη σε όλη την χώρα δημοκρατική δράση... Ως τέτοια αξιολογώ τόσο την προσπάθεια κάθε πληροφορικού να ενημερώσει την τοπική κοινωνία όσο και την προσπάθεια πχ όλες οι τοπικές ΕΛΜΕ της Ελλάδας να προχωρήσουν σε σχετικές ανακοινώσεις ...
Συνεχίστε να ενημερώνετε το thread με δράσεις ώστε να αντιμετωπίσουμε το αίσθημα αδράνειας που φαίνεται να μας διακατέχει τις τελευταίες ημέρες ...   

skoud

Η πρόταση της ΠΕΚΑΠ για την Πληροφορική στο Νέο Λύκειο που κατατέθηκε στις 11/3/2011 στο πλαίσιο της συνάντησης του ΔΣ με τον ΓΓ του Υπουργείου:
http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/Η%20ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ%20ΣΤΟ%20ΝΕΟ%20ΛΥΚΕΙΟ.pdf

Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

dtsilog

Η πρόταση φαίνεται καλή και προσανατολίζεται στην καθιέρωση του μαθήματος Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο ως υποχρεωτικό μάθημα Γενικής Παιδείας και ως πανελληνίως εξεταζόμενο στην αντίστοιχη κατεύθυνση.

Εκείνο που θέλω να δω κάποια στιγμή, εάν υπάρχει, είναι και μία πρόταση για την Επαγγελματική εκπαίδευση, όχι για το επερχόμενο Τεχνολογικό λύκειο, αλλά για τα υπάρχοντα σοβαρά προβλήματα, όπως είναι η ανάκληση αναθέσεων, η αύξηση του ορίου μαθητών στα εργαστήρια μόνο για την ειδικότητα Πληροφορικής, η έλλειψη αξιοπρεπών βιβλίων για όλα τα εργαστηριακά μαθήματα, και πολλά άλλα. Επίσης θα ήθελα να ακούσω αν υπάρχει έστω και κάποια ανεπίσημη απάντηση από το υπουργείο για τα παραπάνω.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: skoud στις 14 Μαρ 2011, 09:55:07 ΜΜ
Η πρόταση της ΠΕΚΑΠ για την Πληροφορική στο Νέο Λύκειο που κατατέθηκε στις 11/3/2011 στο πλαίσιο της συνάντησης του ΔΣ με τον ΓΓ του Υπουργείου:
http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/Η%20ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ%20ΣΤΟ%20ΝΕΟ%20ΛΥΚΕΙΟ.pdf

Βλέπω πως υπάρχουν επιρροές από το:
http://www.eduscience.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=11&Itemid=105&lang=Gr

odysseas

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 14 Μαρ 2011, 11:22:52 ΜΜ
Βλέπω πως υπάρχουν επιρροές από το:
http://www.eduscience.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=11&Itemid=105&lang=Gr

Νομίζω πως αυτή η κωμωδία μας εκθέτει ανεπανόρθωτα. Καλή διασκέδαση στη συνέλευση μεθαύριο...