Αποστολέας Θέμα: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 331882 φορές)

gkipos

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 33
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #900 στις: 24 Φεβ 2011, 08:23:05 μμ »
Δεν έχει καμιά σχέση αυτό. Γιατί στο νέο δημοτικό μπήκαν θέατρο, εικαστικά, αγγλικά, γυμναστική, μουσική, γαλλικά, γερμανικά και πληροφορική. Πως γίνεται να φεύγει μόνο η πληροφορική ενώ όλα τα υπόλοιπα παραμένουν στο νέο λύκειο; Δηλαδή τόσο ισχυροί ειναι οι θεατρολόγοι και οι μουσικολόγοι;

Και ξαφνικά προέκυψε και η ρομποτική.... http://esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=11770:eidikos-grammateas-ippaideias-giati-oxi-i-didaskalia-tis-rompotikis-sta-sxoleia&Itemid=1796
Πόσοι είναι οι θεατρολόγοι; Πόσοι οι μουσικολόγοι; Εκεί αναγκαστικά θα κινηθούν στη λογική των προσλήψεων αναπληρωτών γιατί δεν είναι και τόσοι πολλοί. Εμείς όμως είμαστε πολλοί. Άρα έχουν έτοιμο το προσωπικό που θα στελεχώσει τα δημοτικά. Καθαρή αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού. Κόβουμε απ' όπου μπορούμε.

Stefania

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 45
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #901 στις: 24 Φεβ 2011, 08:38:22 μμ »
Εμείς όμως είμαστε πολλοί. Άρα έχουν έτοιμο το προσωπικό που θα στελεχώσει τα δημοτικά. Καθαρή αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού. Κόβουμε απ' όπου μπορούμε.

Αν ήταν έτσι, θα έκοβαν και από γυμναστές και καθηγητές αγγλικών.. Αυτοί όμως αυξάνουν τις ώρες τους στο νέο δημοτικό και το νέο λύκειο. Όπως τις αυξάνουν και οι ξενόγλωσσοι..  Μαζί με μουσικολόγους, θεατρολόγους και εικαστικούς.

gkipos

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 33
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #902 στις: 24 Φεβ 2011, 09:10:44 μμ »
Μ
Αν ήταν έτσι, θα έκοβαν και από γυμναστές και καθηγητές αγγλικών.. Αυτοί όμως αυξάνουν τις ώρες τους στο νέο δημοτικό και το νέο λύκειο. Όπως τις αυξάνουν και οι ξενόγλωσσοι..  Μαζί με μουσικολόγους, θεατρολόγους και εικαστικούς.

Μόνο οι καθηγητές Αγγλικών ευνοούνται. Το ωράριο των γυμναστών στα δημοτικά δεν αυξήθηκε νομίζω. Διορθωσέ με αν κάνω λάθος. Τυχόν αύξηση των ωρών της Φυσικής Αγωγής στο νέο Λύκειο θα καλυφθεί άνετα απο την πληθώρα καθηγητών που διορίστηκαν τα προηγούμενα χρόνια και περισσεύουν σε κάθε Δ/νση. Τέσπα, καλή Τσικνοπέμπτη!

iliasthes

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 790
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #903 στις: 24 Φεβ 2011, 09:17:29 μμ »
Καλή η κουβέντα σας, αλλά γίνεται με δεδομένο το εκπαιδευτικό ωράριο, κάτι που θα πάψει να ισχύει από του χρόνου. Αντί για το 21 έως 16 που ισχύει πάμε για κάτι περίπου στο 25-21. Όσο για τους γυμναστές, ακόμα και να διπλασιαστούν οι ώρες τους σε όλες τις βαθμίδες δεν χρειάζεται να γίνει ούτε μία πρόσληψη. Στις περισσότερες δευτεροβάθμιες έχουν ωράριο 10-12 ωρών, για να μην υπάρχει κάποιος που πληρώνεται χωρίς να πηγαίνει πουθενά. Οπότε σε μια λογική οικονομίας μπορεί να αυξηθούν οι ώρες τους.


Συγχωνεύσεις σχολείων + αύξηση ωραρίου + ευελιξία στις μετακινήσεις (δηλαδή μετακινήσεις και εκτός νομού) σημαίνει ελάχιστοι εώς μηδενικοί διορισμοί. Οι διορισμοί για του χρόνου θα είναι 2.000 περίπου (300 πάνω 300 κάτω) μαζί με αυτούς της ειδικής αγωγής  και των δασκάλων. Δηλαδή κάτω από 1000 για τη δευτεραβάθμια.  Αυτή είναι η πραγματικότητα.

Συζητώντας για το πόσες ώρες να κάνουμε τεχνική υποστήριξη ή γραμματειακή υποστήριξη, ή να κάνουμε δεύτερη ανάθεση γεωγραφία, σημαίνει πως αποδεχτήκαμε συνολικά την ήττα μας και για την υποβάθμιση του μαθήματος της πληροφορικής και για τις υπόλοιπες αλλαγές στο σχολείο και διαπραγματευόμαστε τους όρους με τους οποίους θα παραδοθούμε. Τότε, γιατί προετοιμαζόμασταν τόσο καιρό και κάναμε παρεμβάσεις σε εφημερίδες, βουλευτές, κάναμε ημερίδες κλπ κλπ.

ΕΙλικρινά πιστεύω πως αν μας κάνει το διδακτικό ωράριο 25 ώρες, μας προσθέσει και 10 ώρες γραμματειακή και τεχνική υποστήριξη και μαζί με τη διδακτική προετοιμασία χτυπάμε δωδεκάωρα, θα πανηγυρίσουμε κι όλας επειδή πχ μας έδωσε ένα μπόνους 30 ευρώ το μήνα στο μισθό. Δεν γίνομαι μάντης κακών, εκτιμήσεις κάνω και δεν θα ξαναγράψω στο θέμα, γιατί απογοητεύομαι από την τροπή που παίρνει.

Μας ανακοίνωσε η Υφυπουργός τις προθέσεις της κι εμείς παραδινόμαστε αμέσως προσπαθώντας να πείσουμε το υπουργείο να μας συμπονέσει και να μας δώσει κανένα αντάλλαγμα, επειδή δεν τους κουράσαμε με τις αντιδράσεις μας.

Λοιπόν η εκτίμηση μου είναι πως οι διορισμοί στον κλάδο δεν θα είναι πάνω από 50 τα επόμενα χρόνια σε στοχευμένες περιοχές που μπορεί να μην δεχτούν να πάνε διορισμένοι συνάδελφοι ακόμα και αν τους πιέσουν με το φόβο της απόλυσης.

Περίπου 2.000 από εμάς σε κανένα χρόνο από τώρα δεν θα είμαστε εκπαιδευτικοί. Οι άλλοι θα πάθετε σύνδρομο πολλαπλής προσωπικότητας. Από τη μια θα μπαίνετε με τον μαρκαδόρο και τις σημειώσεις για το μάθημα, στην πίσω τσέπη θα έχετε το κατσαβίδι, στα κενά θα καταχωρείτε απουσίες και θα ρυθμίζετε την κάρτα γραφικών για να μπορούν να εμφανίζονται τα τρισδιάστατα γραφήματα στο λογισμικό της φυσικής που σας ζήτησε ο καθηγητής του μαθήματος.

Η κουβέντα που κάνουμε μου θυμίζει έναν συνάδελφο που έλεγε πέρσι "μην αγχώνεσαι, εμείς έιμαστε χαμηλόμισθοι δεν πρόκειται να χάσουμε ούτε ευρώ". Τώρα το δεκαπενθήμερο του  και της γυναίκας του είναι μικρότερο από τη δόση του στεγαστικού και στις 1 που πληρωνόμαστε πρέπει να βρει έξτρα χρήματα για να το πληρώσει.

george79

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 41
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #904 στις: 24 Φεβ 2011, 10:13:28 μμ »
επειδή βλέπω να χάνουμε ώρες από το λύκειο πρέπει να προλάβουμε καταστάσεις και θα προτείνω έναν τρόπο:
πρέπει να πιέσουμε τους βουλευτές που είναι στο κτε παιδείας, ο καθένας στο νομό του. και είναι οι εξής:
1) Αγάτσα Αριάδνη
2) Αράπογλου Χρύσα
3) Ασπραδάκης Παντελής
4) Βαρβαρίγος Δήμήτρης
5) Βαρδίκος Πυθαγόρας
6) Βούρος Ιωάννης
7) Γιαννακά Σοφία
8 ) Γικόνογλου Αθανάσιος
9) Γκερέκου Αγγελική
10) Εμινίδης Σάββας
11) Ζούνη Παναγιώτα
12) Θεοδωρίδης Ηλίας
13) Καϊλή Εύα
14) Καρανίκας Ηλίας
15) Κατσούρας Χρήστος
16) Κεδίκογλου Συμεών
17) Κουσουρνάς Ευστάθιος
18) Κρεμαστινός Δημήτρης
19) Λιάνης Γιώργος
20) Μάντατζη Τσετίν
21) Μόσιαλος Ηλίας
22) Νασιώκας Έκτορας
23) Παντούλας Μιχάλης
24) Ρενταρή- Τέντε Όλγα
25) Τσόκλη Μάγια

Πιέστε τους όσο μπορείτε

geokra

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #905 στις: 24 Φεβ 2011, 10:41:05 μμ »
Δεν έχει καμιά σχέση αυτό. Γιατί στο νέο δημοτικό μπήκαν θέατρο, εικαστικά, αγγλικά, γυμναστική, μουσική, γαλλικά, γερμανικά και πληροφορική. Πως γίνεται να φεύγει μόνο η πληροφορική ενώ όλα τα υπόλοιπα παραμένουν στο νέο λύκειο; Δηλαδή τόσο ισχυροί ειναι οι θεατρολόγοι και οι μουσικολόγοι;

Και ξαφνικά προέκυψε και η ρομποτική.... http://esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=11770:eidikos-grammateas-ippaideias-giati-oxi-i-didaskalia-tis-rompotikis-sta-sxoleia&Itemid=1796
Πάντως ο Ειδ. Γραμματέας δεν αναφέρει πουθενά το Λύκειο για την "εισαγωγή" της Ρομποτικής, παρά μόνο Δημοτικό και Γυμνάσιο.
Τυχαίο;

Gnirut

  • Επισκέπτης
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #906 στις: 24 Φεβ 2011, 11:17:21 μμ »
Συνάδελφοι οι αποφάσεις είναι ειλλημένες του χρόνου το δήλωσαν σαφώς ότι θα ξεκινήσει το νέο λύκειο. Η μόνη περίπτωση να μην συμβεί αυτό είναι μόνον αν αλλάξει η κυβέρνηση.

Τι υπομνήματα, τι επιστολές και τρίχες κατσαρές συζητάτε ακόμα και τώρα που σε λίγο τελειώνει η σχολική χρονιά; Εδώ στην Κερατέα όχι επιστολές αλλά δίνεται μάχη εδώ και ένα-δυο μήνες από μια ολόκληρη πόλη και η κυβέρνηση δεν κάνει πίσω και εσείς ονειρεύστε ότι λίγο πριν την νέα σχολική χρονιά το υπουργείο θα αντιληφθεί την χρησιμότητα της πληροφορικής και θα αλλάξει τα σχέδια του; Για όσους δεν κατάλαβαν η όλη ιστορία γίνεται λόγω μνημονίου και όχι φυσικά για την καλυτέρευση του σχολείου. Και επίσης για όσους δεν κατάλαβαν έστω και τώρα εμείς εκλεχθηκαμε να την πληρώσουμε από την εκπαιδευτική κοινότητα.

Ας είμαστε επιτέλους λίγο πρακτικοί και ας καταθέσει ο καθένας προτάσεις εφικτές να τις  επεξεργαστεί η ΠΕΚΑΠ και να τις έχει υπόψιν της σε όποια διαπραγμάτευση γίνει. Π.χ. τι είναι προτιμότερο να λέμε μέχρι το Σεπτέμβριο όχι, όχι, όχι πληροφορικάριοι γενννηθήκαμε, πληροφορικάριοι θε να πεθάνουμε και να βρεθούν πολλοί εξ ημών στο υπόγειο κανενός δημαρχείου; Ή να διαπραγματευτούμε την ΔΕΔΟΜΕΝΗ νέα κατάσταση, ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ στην εκπαιδευση και να παλέψουμε κάποια στιγμή, με κάποια άλλη κυβέρνηση να επαναφέρουμε το μάθημα της πληροφορικής όπως πρέπει και σε σωστέα βάσεις σε όλο το εύρος της εκπαίδευσης;

fof

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 304
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #907 στις: 25 Φεβ 2011, 12:48:27 πμ »
Μιας και ανέφερες την Κερατέα … Η Ένωση Αστυνομικών στην ακόλουθη ανακοίνωση  http://forkeratea.blogspot.com/2011/02/blog-post_2244.html μιλάει για «Κόλαση του Δάντη!!» (ρίχτε του μια ματιά αξίζει τον κόπο)
Μόνο Έτσι κερδίζονται οι αγώνες! Γιατί θα κερδηθεί….!!!!

Τώρα σχετικά με μας… η στάση μας είναι τόσο ήπια ,χαλαρή και οχαδερφική  σε σημείο αφάνταστα εξοργιστικό .. σε σημείο που αρχίζω να σκέφτομαι «καλά να πάθουμε!!»
Θα αναφέρω μόνο μια έκφραση ενός συναδέλφου με τον οποίο μιλούσα γι αυτό το θέμα.. είπε λοιπόν : ¨..Δεν Βαριέσαι ! Ότι και να μας κάνουν …... μόνο ο Μισθός να πέφτει..¨

Λοιπόν τι απαντάς τώρα;; 

Ή να διαπραγματευτούμε την ΔΕΔΟΜΕΝΗ νέα κατάσταση, ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ στην εκπαιδευση και να παλέψουμε κάποια στιγμή, με κάποια άλλη κυβέρνηση να επαναφέρουμε το μάθημα της πληροφορικής όπως πρέπει και σε σωστέα βάσεις σε όλο το εύρος της εκπαίδευσης;

Κατάλαβα καλά ; τι να διαπραγματευτούμε λέει;;; χαχα!
Τι ;;; Να παλέψουμε κάποια στιγμμή ;;;  με κάποια άλλη κυβέρνηση;;;; χαχαχαχα!

Πλάκα κάνεις έτσι;; εδώ δεν μπορούμε να αγωνιστούμε τώρα! αυτή την στιγμή! 

dtsilog

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 396
    • DTsilog
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #908 στις: 25 Φεβ 2011, 12:58:24 πμ »
Άραγε υπήρξε ποτέ κανένας αγώνας που δεν ήταν ενάντια σε ειλημμένες αποφάσεις κάποιου υπουργείου; Ακόμα υπάρχουν συνάδελφοι που αναρωτιούνται πως θα τεκμηριώσουμε τη χρησιμότητα της Πληροφορικής, λες και αυτό φταίει που θέλουν να την εξαφανίσουν από το νέο Γενικό Λύκειο, και όχι το οικονομικό κόστος για νέους διορισμούς; Ξεχνάμε τους 1400 αναπληρωτές Πληροφορικής στα νέα ολοήμερα Δημοτικά; Ξεχνάμε πως το περίφημο Ψηφιακό σχολείο, το οποίο το υπουργείο αμάθειας παρουσιάζει επίσημα αύριο, δε σκοπεύει παρά μόνο στην απορρόφηση κονδυλίων ΕΣΠΑ για λογαριασμό των προμηθευτών και στην αύξηση της αμάθειας, του αναλφαβητισμού, ψηφιακού και μη; Ξεχνάμε πως η ψηφιακή επανάσταση στο νέο σχολείο περιορίζεται σε βιντεοσκοπήσεις καθηγητών μπροστά σε ένα πρασινοπίνακα να απαγγέλλουν τη θεωρία του βιβλίου, σε ένα διαδραστικό πίνακα για το Γυμνάσιο που θα χρησιμεύσει μόνο για παρουσιάσεις σε εκδηλώσεις, μιας και ποιος θα προλάβει να τον πρωτοχρησιμοποιήσει στο 35ωρο του ωρολόγιου προγράμματος; Προσπερνάμε την ανικανότητα του υπουργείου να επιμορφώσει όλους τους εκπαιδευτικούς στις Νέες Τεχνολογίες, και την προσπάθεια του να την καλύψει με τη μετατροπή των Πληροφορικών σε Τεχνικούς στήριξης; Εθελοτυφλούμε όταν βλέπουμε ένα υπουργείο να προετοιμάζει το μαθητή στα πρώτα του 9 χρόνια στο Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο, αποκλειστικά και μόνο για να πιστοποιηθεί σε λογισμικά γραφείου (κειμένου, υπολογιστικών φύλλων, ηλεκτρονικές παρουσιάσεις), της microsoft  ή οποιασδήποτε άλλης εταιρείας; Αυτή είναι η Πληροφορική που ονειρευόμαστε και πρέπει να υπάρχει στο Δημόσιο σχολείο; Υπάρχει μεγαλύτερη απαξίωση διδακτικού αντικειμένου και καθηγητών; Έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε άλλο μάθημα ή σε άλλους συναδέλφους καθηγητές άλλων ειδικοτήτων; Όχι βέβαια γιατί αποτελούμε ειδική περίπτωση. Εκπροσωπούμε μια επιστήμη που αναπτύσσεται ραγδαία και κανείς δεν πρέπει να τραβήξει χειρόφρενο. Μέσα από εμάς θα περάσει και θα υλοποιηθεί το Ψηφιακό Σχολείο. Γι' αυτούς που αποφασίζουν είναι αυτονόητο να εκμεταλλευτούν χωρίς να υπολογίσουν κανένα κόστος (μαθησιακό, εκπαιδευτικό, εργασιακό) το ανθρώπινο δυναμικό που έχουν στα χέρια τους. Για όλους εμάς που ξέρουμε και βλέπουμε τι έρχεται μαζί με το ψηφιακό σχολείο τους, αυτονόητος είναι ο αγώνας και η αντίδραση, η στήριξη και η διεκδίκηση όλων αυτών που πιστεύουμε και ξέρουμε ότι είναι δίκαια και αναγκαία, που αφορούν τον κλάδο της Πληροφορικής. Είμαστε ένας κλάδος που σήμερα, πραγματικά πιστεύω πως αρχίζουμε να καταλαβαίνουμε τι σημαίνει ενότητα. Ας το εκμεταλλευτούμε κι επιτέλους ας δράσουμε, έχουμε σκάσει για πολύ καιρό.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

skoud

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 252
  • Σταύρος Κουνάδης
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #909 στις: 25 Φεβ 2011, 05:05:06 μμ »
ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ Π.Ε.ΚΑ.Π.
16 Μαρτίου 2011

http://pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=230
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

alex1alex

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 80
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #910 στις: 25 Φεβ 2011, 07:23:41 μμ »
Στο ψηφιακο φροντιστήριο του Υπουργειου η Αναπτυξη Εφαρμογων δεν υπαρχει καν

http://www.study4exams.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=56&Itemid=43

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 796
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #911 στις: 25 Φεβ 2011, 08:01:03 μμ »
Όπως διαβάσατε η ΠΕΚΑΠ σας καλεί σε Γενική συνέλευση για να αποφασίσουμε μαζί το μέλλον των κινητοποιήσεών μας και της κοινής πορείας μας.
Τώρα αν μερικοί θελήσουν εκείνη τη μέρα να ξεκουραστούν δική τους η ευθύνη.  Καλό είναι λοιπόν να γράφουμε για αντίσταση από το γραφείο μας αλλά πολύ καλύτερο να συμμετέχουμε.

Και κάτι αποκριάτικο!.
Στο τελευταίο Διοικητικό Συμβούλιο υπήρξε μεγάλη συρροή συναδέλφων.  Ο μιρτίλο έφτασε με 4 πούλμαν γεμάτα συναδέλφους και έτσι αναγκαστήκαμε να κάνουμε το ΔΣ σε αμφιθέατρο.   Μετά από λίγο είχε γεμίσει και αυτό και μεταφερθήκαμε στο διπλανό στάδιο.
(Δεν ήρθε τελικά κανένας - Αυτά για να ξέρουμε που βαδίζουμε).
 

mirtilo

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 45
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #912 στις: 25 Φεβ 2011, 08:44:30 μμ »
Ο μιρτίλο έφτασε με 4 πούλμαν γεμάτα συναδέλφους και έτσι αναγκαστήκαμε να κάνουμε το ΔΣ σε αμφιθέατρο.   Μετά από λίγο είχε γεμίσει και αυτό και μεταφερθήκαμε στο διπλανό στάδιο.
;D ;D ;D ;D ;D

Εγώ υποσχέθηκα να έρθω υπό την προυπόθεση να μαγνητοφωνήσω την συνεδρίαση του Δ.Σ. και να την ανεβάσω στο δίκτυο . Αφού δεν θέλατε όμως...

(Δεν ήρθε τελικά κανένας - Αυτά για να ξέρουμε που βαδίζουμε).

Και μάλλον πάλι δεν θα έρθουν. Το γιατί έχει ειπωθεί  αρκετές φορές από διάφορους, αλλά οι οργανωτές
των Γ.Σ. δεν θέλουν να το καταλάβουν.

Πρέπει να ξεπεραστεί πια αυτό το απαρχειωμένο  ζήτημα της φυσικής παρουσίας.
Πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα συντονισμού, λήψης αποφάσεων και κυρίως συντονισμένης
εφαρμόγής αυτών των αποφάσεων, χωρίς να χρειάζεται να μαζεύονται όλοι ταυτόχρονα σε ένα μέρος.

Θέλουν να το καταλάβουν αυτό οι οργανωτές των Γ.Σ.; αν όχι, η κατάσταση θα παραμένει
απελπιστικά ίδια , και οι οργανωτές των Γ.Σ. απελπιστικά μόνοι.

(για αποφυγή παρεξήγησης και πάλι γενικά μιλάω, δεν μιλάω για την συγκεκριμένη Γ.Σ. της συγκεκριμένης ένωσης,
για την οποία, ως μη μέλος της ένωσης και άρα μη έχοντας το δικαίωμα να παρευρεθώ, εύχομαι απλά καλή επιτυχία.

Και μην πει κάποιος, έλα να μας μαγνητοφωνήσεις την Γ.Σ.. Εγώ μαγνητοφωνώ συνεδριάσεις Δ.Σ. όχι Γ.Σ..
Δεν είναι καθόλου σωστό να καταγράφονται ομιλίες σε μια Γ.Σ., εκτός και αν υπάρχει συναίνεση από όλους τους παρευρισκόμενους)
« Τελευταία τροποποίηση: 25 Φεβ 2011, 11:36:00 μμ από mirtilo »
αν οποιοσδήποτε θεωρεί οποιοδήποτε μήνυμα μου προσβλητικό, παρακαλώ να μου πει ποιό είναι και θα το διαγράψω

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2373
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #913 στις: 26 Φεβ 2011, 12:41:05 πμ »
ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ Π.Ε.ΚΑ.Π.
16 Μαρτίου 2011

http://pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=230

Γιατί τόσο αργά; (Χωρίς διάθεση επιθετικότητας)
Να υποθέσω ότι θα πρέπει να κατεβάσουν όλοι ιδέες για τις επόμενες κινήσεις;
Νομίζω ότι ο χρόνος πιέζει, το πράγμα τώρα μαγειρεύεται
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

alex1alex

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 80
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #914 στις: 26 Φεβ 2011, 09:14:30 πμ »
Δεν εχουμε χρονο !!!
Γιατι να γινει σε 3 εβδομαδες η συνελευση;
βαλτε την τουλαχιστον 1 εβδομαδα πριν