Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: petrosp13 στις 20 Μαρ 2011, 11:21:35 ΜΜ
...
Αυτό σημαίνει ότι το καλοκαίρι θα γραφτούν νέα βιβλία και θα δοθούν στις 11 Σεπτέμβρη;
Κάνω κάπου λάθος;
...

Εδώ στα ΕΠΑΛ κάνουν ακόμα μάθημα με τα βιβλία του ΤΕΕ! Πόσα χρόνια πέρασαν;  :D

Σπύρος Δουκάκης

Δεν θα έχουμε νέα βιβλία...

Το μικρό κείμενο που δημοσιεύτηκε σήμερα στην Καθημερινή λέει αρκετά:

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_20/03/2011_436436

Επίσης, θεωρώ ότι η προσέγγιση τριτοβάθμιων ιδρυμάτων θα πρέπει να είναι καθολική.

Είναι χρήσιμο να επικοινωνηθεί το ζήτημα με όλους όσους διδάσκουν Πληροφορική στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ώστε την επόμενη ημέρα (μετά από 2 χρόνια) τα Μαθηματικά τμήματα για παράδειγμα να ζητήσουν ως μάθημα εκ των τεσσάρων την Πληροφορική.

Τέλος, θα έλεγα ότι κανένας δεν κατακτά την γνώση ολοκληρώνοντας κάποιες τάξεις και αποκτώντας ένα πιστοποιητικό. Η γνώση εμπλουτίζεται με δια βίου μάθηση. Η τρίχρονη διακοπή διδασκαλίας μαθημάτων πληροφορικής δεν είναι ό,τι καλύτερο. Για το λόγο αυτό και άλλους πολλούς που έχουν ειπωθεί είτε στην ΓΣ είτε εδώ, η προσπάθεια για την ύπαρξη της πληροφορικής στις πρώτες τάξεις του λυκείου είναι απαραίτητο να συνεχιστεί και νομίζω ότι η έρευνα αποτελεί μεγάλη ευκαιρία, αρκεί να συνηγορίσουν τα ΜΜΕ.

skoud

#1052
http://www.diorismos.gr/Dpages/news/viewnews.php?nid=9869&spec=edu&type=1

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=80&aid=278878&cid=122


Επίσης το γνωστό ΒΗΜΑ δεν αναφέρει τίποτα για την Πληροφορική στην έρευνα του ΥΠΔΒΜΘ

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=390765

Νομίζω ότι πρέπει να τους "βομβαρδίσουμε" με διαμαρτυρίες
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

NiColas1957

sarakiniotis
μηπως ειναι αυτο ?   http://enthemata.wordpress.com/2010/11/07/hirtt/

Σε ευχαριστώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !!!   Όπως ευχαριστώ και όλους όσους με το προβληματισμό τους εδώ μέσα με έχουν βοηθήσει σαν γονιό.

Μου απάντησες στο τσακ!   
Αύριο θα συζητήσουμε στο σχολείο της κόρης μου σχετικά με τις προτάσεις του υπουργείου για το «ΝΕΟ» σχολείο.  (Πως είδαμε τα 800 πρότυπα, τι θα γίνει με τις συγχωνεύσεως, μαθήματα, ωράριο, πρόγραμμα σπουδών, χρηματοδότηση κλπ)

Σαν γονιός θέλω να τοποθετηθώ και προσπάθησα να βάλω μερικές σκέψεις σε τάξη.
Προσπάθησα και έφτιαξα κάποιες σημειώσεις για την τοποθέτησή μου, δεν διεκδικώ τίποτα δάφνες και σίγουρα δεν είμαι «σοφός» άλλωστε ποτέ δεν υπήρξα μέλος σε επιτροπή του Υπουργείου. 

Θα πάω όμως να πω δύο πράγματα, τις σημειώσεις μου αυτές μπορεί αν κάποιος τις χρειαστεί να τις βρει στην διεύθυνση ...
https://docs.google.com/document/d/1r-JVg8iAhd_Y5sCho8KVEIS6U9wIF_JdB8gw50mS17Q/edit?hl=en&pli=1#

Ευχαριστώ και πάλι όλους , για όλες τις πληροφορίες.

NiColas

NiColas1957

Επίσης το γνωστό ΒΗΜΑ δεν αναφέρει τίποτα για την Πληροφορική στην έρευνα του ΥΠΔΒΜΘ
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=390765
Νομίζω ότι πρέπει να τους "βομβαρδίσουμε" με διαμαρτυρίες

Ούτε και στο site της Ναυτεμπορικής,
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1946102
τους έστειλα e-mail ζητώντας να δημοσιεύσουν την ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ

NiColas



peter13

http://esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=12098:to-mathima-tis-pliroforikis-den-tha-iparxei-stin-a-likeiou&Itemid=1796

Αν αυτό ισχύει νομίζω είναι αρκετά καλό με χάσιμο της Α αλλά σαφώς κερδισμένοι στη Β και Γ...
Το πονηρό μυαλό μου όμως λέει μα καλά φέτος δε θα ανακοινωθούν μόνο οι αλλαγές στης Ά λυκείου;;;;
Πως και έγιναν τόσο γενναιόδωροι σε μελλοντικά σχέδια;;;

Σπύρος Δουκάκης

Από τα χειρότερα είναι του Αγγελιοφόρου

http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=1&artid=85192

που λέει

ΠαράθεσηΑντιθέτως, τέλος, ένα 88,9% του δείγματος κατατάσσει στην κατηγορία «σίγουρα και μάλλον υποχρεωτική» την διδασκαλία της Ιστορίας, μαζί με τα άλλα μαθήματα υποδομής (Μαθηματικά, φυσική, χημεία, αρχαία και νέα ελληνικά, βιολογία κ.α.)

Βέβαια είναι εμφανές ότι τα δύο άρθρα έχουν γίνει copy-paste από το ΑΠΕ-ΜΠΕ (ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ-ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ). Ο ένας το αναφέρει, ο άλλος το αποκρύπτει. Νομίζω ότι πρέπει να φύγει mail για το ΑΠΕ.

Επίσης είναι σημαντικό να δούμε αυτό που όλοι πονηρευόμαστε και αναφέρθηκε στα Νέα παλαιότερα

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3260.msg37902#msg37902

ΠαράθεσηΓια τις Β΄ και Γ΄ Λυκείου το νέο ωρολόγιο πρόγραµµα µε τις επιλογές µαθηµάτων θα ανακοινωθεί αργότερα, πιθανόν στο τέλος του α΄ εξαµήνου του 2011.

Παράθεση από: NiColas1957 στις 21 Μαρ 2011, 01:57:49 ΜΜ
Επίσης το γνωστό ΒΗΜΑ δεν αναφέρει τίποτα για την Πληροφορική στην έρευνα του ΥΠΔΒΜΘ
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=390765
Νομίζω ότι πρέπει να τους "βομβαρδίσουμε" με διαμαρτυρίες

Ούτε και στο site της Ναυτεμπορικής,
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1946102
τους έστειλα e-mail ζητώντας να δημοσιεύσουν την ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ

NiColas




Χ.Μοτσενίγος

#1057
Καλά όλα αυτά (που λέει ο λόγος δηλαδή) αλλά αν το μάθημα είναι 2-3 ώρες στη Β΄ και στη Γ΄ Λυκείου τότε με 4 τμήματα συνολικά βγαίνουν 12 ώρες το πολύ.  Και ίσως 3 ώρες το εργαστήριο πάμε στις 15 ( το πολύ). Από κει και πέρα τι; "Τεχνική στήριξη"; "Επιστημονική στήριξη"; Γραμματειακή υποστήριξη;
Μην ξεχνάμε και τον "εξορθολογισμό" του ωραρίου των εκπαιδευτικών. Οι ώρες μας ενδέχεται να είναι 21-25 από Σεπτέμβρη.

Εξάλλου όλα είναι υποθετικά ακόμα, από τις διαρροές μέχρι το ωράριο, τα τμήματα που θα σχηματιστούν, τις ώρες που θα πάρει το μάθημα στις κατευθύνσεις κλπ κλπ.  Γενικά αυτό που  καταλαβαίνω είναι ότι παίζεται ένα ακόμα παιχνίδι πολιτικάντικο. Τα κριτήρια δεν είναι ούτε εκπαιδευτικά ούτε επιστημονικά, ούτε τίποτα τέτοιο.

Μια μπακαλίστικη λογική συνεχίζει να διατρέχει και να διαβρώνει όλο το "σχεδιασμό" και τις διακηρύξεις που έχουν να κάνουν με το "νέο" σχολείο.

Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και να αντιδράμε αμέσως αλλά και με περίσκεψη σε κάθε κίνηση που γίνεται. Δυστυχώς το άκρως σοβαρό θέμα της αναμόρφωσης του σχολείου και του μαθήματος είναι και πάλι θέμα πολιτικών παιχνιδιών και ακροβατισμών.

Από δω κι πέρα πρέπει μάλλον να αντιμετωπίζουμε τις όποιες "αναδιπλώσεις" και "παραχωρήσεις" που γίνονται από πλευράς υπουργείου όχι σαν δείγμα ότι είδαν το φως αλλά σαν κινήσεις τακτικής και να προσαρμόζουμε και τη δική μας τακτική αναλόγως.

Μπορεί να μην είμαστε "επαγγελματίες συνδικαλιστές" όπως έχω ακούσει επανειλημμένα να λέγεται αλλά καλό θα είναι να μάθουμε στα γρήγορα τα βασικά! 

Τι να πω συνάδελφοι, ας προσπαθήσουμε όσο και όπως μπορούμε. Ας στηρίξουμε το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ και ας ελπίσουμε για το καλύτερο. Και για την εκπαίδευση και για μας (αν και αυτά πάνε μαζί κατά την ταπεινή μου άποψη).

Πάντως το υπουργείο επιμένει ότι τα παιδιά "ξέρουν υπολογιστές", στην Α΄ Λυκείου το βγάζουν στα σίγουρα το μάθημα. Κούνια που τους κούναγε. Αλλά όπως είπα και παραπάνω δε νοιάζονται για την εκπαίδευση άλλα πράγματα εξυπηρετούν όλες αυτές οι αλλαγές. "Πρώτα ο μαθητής". Ναι καλά τώρα σας πιστέψαμε.

Γνώμη μου βέβαια αλλά δεν φοβάμαι να την πω δημοσίως και μακάρι να διαψευστώ.

skoud

Παράθεση από: peter13 στις 21 Μαρ 2011, 02:10:48 ΜΜ
http://esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=12098:to-mathima-tis-pliroforikis-den-tha-iparxei-stin-a-likeiou&Itemid=1796

Αν αυτό ισχύει νομίζω είναι αρκετά καλό με χάσιμο της Α αλλά σαφώς κερδισμένοι στη Β και Γ...
Το πονηρό μυαλό μου όμως λέει μα καλά φέτος δε θα ανακοινωθούν μόνο οι αλλαγές στης Ά λυκείου;;;;
Πως και έγιναν τόσο γενναιόδωροι σε μελλοντικά σχέδια;;;

Συνάδελφοι προσοχή!
Είναι σίγουρο ότι έχουν θορυβηθεί από την αντίδραση του κλάδου και τη δημοσιότητα που παίρνει το θέμα και θα κάνουν ότι είναι δυνατόν για να μας αποπροσανατολίσουν και καθησυχάσουν.
Ο κ.Κουλαϊδής στη συνάντησή μας, ανέφερε ρητά ότι οι κατευθύνσεις θα είναι 2 και μίλησε απαξιωτικά για όσους γράφουν ότι θα υπάρχει και τεχνολογική κατεύθυνση...

ΥΣ έστειλα χθες ένα σχόλιο στο ΒΗΜΑ που το έβαλαν σήμερα κάτω από το άρθρο. Βοηθείστε να σταλούν ανάλογα μην. και στα άλλα μέσα που δημοσιεύουν με copy-paste από το ΑΠΕ
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Keep Growing

Είναι γνωστή τακτική προπαγάνδας.
Πρώτα αφήνουμε να διαρρεύσει το χειρότερο σενάριο.
Το αφήνουμε να δουλέψει.
Μετά κάνουμε τους ανήξερους. "Αυτά δεν τα είπαμε εμείς", "εμείς δεν ανακοινώσαμε κάτι, γιαυτό μην αντιδράτε πριν δείτε τις ανακοινώσεις",
Μετά, "γίνεται διαβούλευση", περιμένετε.
Στη συνέχεια, ως αποτέλεσμα των "πιέσεων", έρχεται το αμέσως επόμενο στη λίστα σενάριο, το οποίο και αυτό "διαρρέει" στον τύπο.
Και τελικά μας προτείνεται, το τρίτο σενάριο, το οποίο βέβαια δεν είναι και το τελευταίο.
Εκεί εμείς τσιμπάμε, αισθανόμαστε ικανοποίηση και κοιμόμαστε ήσυχοι τα βράδια για το σπουδαίο μας επίτευγμα.
Το αρχικό σενάριο όμως το οποίο ήταν να μας δώσουν στην αρχή, εξακολουθούν να το έχουν στα συρτάρια τους ...
 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Eri

Παράθεση από: peter13 στις 21 Μαρ 2011, 02:10:48 ΜΜ
http://esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=12098:to-mathima-tis-pliroforikis-den-tha-iparxei-stin-a-likeiou&Itemid=1796

Αν αυτό ισχύει νομίζω είναι αρκετά καλό με χάσιμο της Α αλλά σαφώς κερδισμένοι στη Β και Γ...
Το πονηρό μυαλό μου όμως λέει μα καλά φέτος δε θα ανακοινωθούν μόνο οι αλλαγές στης Ά λυκείου;;;;
Πως και έγιναν τόσο γενναιόδωροι σε μελλοντικά σχέδια;;;

Αν γίνει αυτό δλδ βγει μόνο το πρόγραμμα της Α Λύκειου και δεν είμαστε πουθενά και απλά... υποσχεθούν ότι του ...χρόνου κάποια στιγμη ...θα βγει το πρόγραμμα της Β και Γ Λύκειου με πληροφορική ως μάθημα κατεύθυνσης τότε μια είναι η λύση:

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΓΡΑΠΤΟ ΣΤΗΝ ΑΕΠΠ
ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΝΑ ΜΗ ΔΙΔΑΞΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΣΕ ΛΥΚΕΙΟ ΣΤΗ Β ΚΑΙ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΕΠΑΦΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΑΡΕΧΕΙ !!!!

... και ας τους αφήσουμε να υπόσχονται... αρκετα να παιζουν με τις ζωές μας και να μας κάνουν μπαλάκι από δω και από κει!!

Katsadouros_Dhm

Ο πίνακας της δημοσκόπησης με τα μαθήματα, που κατατάσσει την Πλήροφορική 4ο μάθημα προτίμησης για υποχρεωτικό, είναι πολύ ισχυρό όπλο και πρέπει να χρησιμοποιηθεί παντού. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει αυτή τη δημοσκόπηση ούτε ως προς την εγκυρότητα ούτε ως προς την αξία της.
Η ΠΕΚΑΠ - αν δεν το εχει κάνει - να στείλει πολύ έντονες διαμαρτυρίες σε όσα μέσα, δημοσιογράφους κ.λ.π. αλλοίωσαν και απέκρυψαν τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης ( που και παιδάκι Δημοτικού τα καταλαβαίνει ). Επίσης σε όποια συνάντηση με Υπουργείο, Γραμματείς και Φαρισαίους, να το έχει σαν πρώτο επιχείρημα, η κοινή γνώμη πάντα έχει δύναμη.
Ο Θεός βοηθός...

dim

Παράθεση από: Keep Growing στις 21 Μαρ 2011, 02:51:39 ΜΜ
Είναι γνωστή τακτική προπαγάνδας.
Πρώτα αφήνουμε να διαρρεύσει το χειρότερο σενάριο.
Το αφήνουμε να δουλέψει.
Μετά κάνουμε τους ανήξερους. "Αυτά δεν τα είπαμε εμείς", "εμείς δεν ανακοινώσαμε κάτι, γιαυτό μην αντιδράτε πριν δείτε τις ανακοινώσεις",
Μετά, "γίνεται διαβούλευση", περιμένετε.
Στη συνέχεια, ως αποτέλεσμα των "πιέσεων", έρχεται το αμέσως επόμενο στη λίστα σενάριο, το οποίο και αυτό "διαρρέει" στον τύπο.
Και τελικά μας προτείνεται, το τρίτο σενάριο, το οποίο βέβαια δεν είναι και το τελευταίο.
Εκεί εμείς τσιμπάμε, αισθανόμαστε ικανοποίηση και κοιμόμαστε ήσυχοι τα βράδια για το σπουδαίο μας επίτευγμα.
Το αρχικό σενάριο όμως το οποίο ήταν να μας δώσουν στην αρχή, εξακολουθούν να το έχουν στα συρτάρια τους ...
 
Ακριβώς έτσι!!!!!!!!!!!!!!!!

pgrontas

Παράθεση από: skoud στις 21 Μαρ 2011, 02:47:04 ΜΜ
Συνάδελφοι προσοχή!
Είναι σίγουρο ότι έχουν θορυβηθεί από την αντίδραση του κλάδου και τη δημοσιότητα που παίρνει το θέμα και θα κάνουν ότι είναι δυνατόν για να μας αποπροσανατολίσουν και καθησυχάσουν.
Ο κ.Κουλαϊδής στη συνάντησή μας, ανέφερε ρητά ότι οι κατευθύνσεις θα είναι 2 και μίλησε απαξιωτικά για όσους γράφουν ότι θα υπάρχει και τεχνολογική κατεύθυνση...
Συμφωνώ. Η σημερινή ανακοίνωση του esos είναι μια διαρροή που έχει γίνει επίτηδες για να μην φανεί ασυνεπές το υπουργείο σε σχέση με την δημοσκόπηση. Η Α' Λυκείου είναι η πιο εύκολη τάξη στην οποία μπορεί να μπει η πληροφορική, γιατί έχει τα περισσότερα μαθήματα γενικής
παιδείας. Το υπουργείο πρέπει να εξηγήσει γιατί δεν μπαίνει εκεί και μπαίνει στην Β και στην Γ. Και φυσικά, όπως σωστά ειπώθηκε, κανείς δεν εγγυάται ότι όντως θα μπει στην Β και στην Γ.
Η πληροφορική είναι η επιστήμη που εμπλέκεται στις περισσότερες πτυχές του σύγχρονου κόσμου. Άρα η θέση της είναι κυρίως στα μαθήματα γενικής παιδείας.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

dtsilog

Αυτό που ζητάμε είναι η καθιέρωση της Πληροφορικής ως μάθημα Γενικής Παιδείας. Εάν δεν υπάρχει στην Α΄ τάξη τότε αυτόματα μετατρέπεται σε μάθημα επιλογής - κατεύθυνσης. Είναι σαφές πως αν η Πληροφορική μπει στην Α΄ τάξη, έστω και σαν το τελευταίο επιλογής, θα το πάρουν όλοι, πράγμα που δε θέλει όπως φαίνεται το υπουργείο.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)