Με προτεινόμενες λύσεις
Καλό διαγώνισμα. Πιο δύσκολο φαίνεται το Γ, αλλά παντού υπάρχουν λεπτομέρειες που εύκολα μπορούν να χαθούν.
Πολύκαρπε στο Β2 θέλει το i οπότε όλες οι αριθμητικές τιμές είναι κατά 1 μεγαλύτερες και το τελευταίο ψευδής είναι αληθής.
Παρουσιάζει ενδιαφέρον το γεγονός ότι τα θέματα των εσπερινών είναι εκτός διδακτέας αλλά εντός εξεταστέας ύλης.
Έχεις δίκιο Λάμπρο. Ευχαριστώ για τις επισημάνσεις.
Που βρήκες Ευριπίδη τα θέματα των εσπερινών για να τα δούμε και εμείς;
Τα θέματα ήταν κοινά!!! Το γράφει στην αρχή της πρώτης σελίδας.
Αυτό φυσικά δεν έγινε μόνο στο δικό μας μάθημα, αλλά σε όλα. Οι μαθητές των εσπερινών εξετάστηκαν σε ύλη που δεν διδάχθηκαν ποτέ! :o.
Αναρωτιέμαι αν οι μαθητές το ήξεραν. Τους είχε ενημερώσει κανένας?
Καλησπέρα είναι εύκολο να μου πείτε ποία είναι η σωστή απάντηση για το θέμα Β2;
TO B2 είναι μία παραλλαγή της "κλασσικής" σειριακής αναζήτησης, όπου μπορούμε να τερματίσουμε την αναζήτηση στην περίπτωση που το προς αναζήτηση στοιχείαο δεν υπάρχει, εκμεταλλευόμενοι την ταξονόμηση του πίνακα
για παεάδειγμα στην τιμή 10, γίνεται η σύγκριση 18=10 ψευδής, οπότε ελέφχεται η δεύτερη συνθήκη 18>10 που είναι Αληθής και σταματάει η αναζήτηση ... πρακτικά αφοέ δεν βρίκαμε το 10 μέχρι το 18 και οι τιμε΄ς από εκεί και πάνω είναι ακόμη μεγαλύτερες, δεν πρόκειται να την βρούμε οπότε σταματάει η αναζήτηση
τέλεια το κατάλαβα ευχαριστώ πολύ απλα για κάποιο λόγο είχα πάθει γερό σκάλωμα με το i. Μπορείτε να μου πείτε πως δημιουργούμε το ερώτημα Γ5;
Καλησπέρα, στο θέμα Β2 για την τιμή χ=100 η επανάληψη τερματίζεται όταν το i γίνει 7, διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Λίγο πιο αναλυτικές λύσεις των θεμάτων Γ και Δ έχω βάλει στο
http://blogs.sch.gr/karam/files/2014/06/ThemataPanelladikwn4.pdf
σελ. 116-119
Καλησπέρα, ένας προβληματισμος που μου δημιουργήθηκε σήμερα λύνοντας με κάποιον μαθητή το τέταρτο θέμα...
Στις γραμμές του πίνακα είναι καταχωρημένοι οι βαθμοί που έδωσε η κάθε ομάδα. Συνεπώς στις στήλες είναι καταχωρημένοι οι βαθμοί που έλαβε η κάθε ομάδα...ετσι δεν είναι???
Άρα μήπως τα ερωτήματα(Δ3, Δ4) θα έπρεπε να λύνονται ως προς τις στήλες και όχι ως προς τις γραμμές του πίνακα?
Καλησπέρα σε όλους ... δεν έχω δει όλες τις προτεινόμενες λύσεις, αλλς οι βαθμοί που έλαβε η ομάδα υπολογίζονται με επεξεργασία ανά στήλη θεωρώ και εγώ
Αυτό θεωρούσα και εγώ σαν λογικό, αλλά υπήρξαν μαθητές που αναφέρθηκαν και σε λύσεις που βρήκαν στο ίντερνετ από κάποιο φροντιστήριο που επεξεργαζόταν κατά γραμμές και με έβαλαν σε σκέψεις... :D :o ??? ::)
Στο http://ptsiotakis.mysch.gr/aepp/old/aepp/aepp.htm (http://ptsiotakis.mysch.gr/aepp/old/aepp/aepp.htm), στο μενού Εξετάσεις > 2017
έχω κάνει μια προσπάθεια να αποτυπώσω τις λύσεις, των επαναληπτικών, όσο και των (παρεμφερών τους) θεμάτων των ομογενών.
Ελπίζω να βοηθάει
¨Οσον αφορά το θέμα Δ επειδή το έλυσα κι εγώ με μαθητές στην τάξη, νομίζω είναι σαφές πως οι γραμμές του πίνακα είναι οι βαθμοί που ΕΔΩΣΕ κάθε ομάδα και άρα οι στήλες οι βαθμοί που ΕΛΑΒΕ. Οπότε η επεξεργασία πρέπει να γίνει ανά στήλη και οι λύσεις που κυκλοφορούν στο ιντερνετ είναι ξεκάθαρα λάθος.
η λυση του γ θεματος των επαναληπτικων