ΘΕΜΑ Α

Ξεκίνησε από evry, 07 Ιουν 2022, 12:47:50 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

#150
Παράθεση από: akalest0s στις 09 Ιουν 2022, 03:17:44 ΜΜΟ σωστός παραλληλισμός είναι άλλος.
Στην ολίσθηση ζητήσαν συμπλήρωση κενού, και σίγουρα θα δεχθούν διαφορετικές λύσεις σωστές, παρότι είναι λιγότερο σωστές από άλλες. Απόδειξη στο αντίστοιχο θέμα στο φόρουμ, όπου μαθήτρια το έλυσε με υποδεέστερη λύση, αλλά φυσικά δεν θα πρέπει να της αφαιρεθούν μονάδες.
Τι θα πεις, "το βιβλίο έχει ενδεικτική λύση, και είναι πιο σωστή από της μαθήτριας", και άρα θα της κόψεις μονάδες;
Όμως αν είχες εντός διδακτικού πακέτου την διαφορά, πχ με απόδοση αλγορίθμων, ναι τότε θα μπορούσες να πεις η μία λύση είναι ανώτερη της άλλης, και ΙΣΩΣ εκεί να πρέπει να κόψεις μονάδες.
Αντιλαμβάνεσαι τι γράφεις? Ποια λύση είναι λάθος? Όλες σωστές είναι!
Αφού ως αλγόριθμοι παράγουν το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα, την ολίσθηση της ουράς
Και τι σχέση έχει αυτό με την εισαγωγή σε δέντρο? Εδώ έχουμε διαφορετικό αποτέλεσμα.
Η άσκηση δεν λέει να πάρετε αυτούς τους κόμβους και να δημιουργήσετε ένα δυαδικό δέντρο, αλλά
το δέντρο που προκύπτει μετά την εισαγωγή του κόμβου σε ένα συγκεκριμένο δέντρο, δηλαδή το μοναδικό δέντρο.
Μπορείτε φυσικά να διαφωνείτε και να επιμένετε με εντελώς αβάσιμα επιχειρήματα και παράλογους παραλληλισμούς όπως ο παραπάνω αλλά η ουσία είναι μια. Με όσα βαθμολογικά έχω μιλήσει θα κόψουν, οπότε ότι και να γράφει ο καθένας εδώ δεν παίζει κανένα ρόλο.

Επίσης είναι λάθος και αυτό που λες για την υποδεέστερη λύση. Καμία λύση δεν είναι υποδεέστερη. Ακόμα και η απόδοση αλγορίθμων να ήταν εντός ύλης πάλι όλες σωστές θα ήταν γιατί όλες είναι Ο(n).
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Καραμαούνας Πολύκαρπος

#151
Συνάδελφοι, αν βοηθάει στο https://visualgo.net/en/bst μπορείτε να προσομοιώσετε το Α2 κάνοντας
create empty,
insert 19,
insert 11,
insert 35
και στη συνέχεια insert και remove κάθε μία από τις 4 περιπτώσεις

evry

Παράθεση από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 09 Ιουν 2022, 04:35:16 ΜΜΣυνάδελφοι, αν βοηθάει στο https://visualgo.net/en/bst μπορείτε να προσομοιώσετε το Α2 κάνοντας
create empty,
insert 19,
insert 11,
insert 35
και στη συνέχεια insert κάθε μία από τις 4 περιπτώσεις

Πολύ καλό , παίζει και από κινητό αξιοπρεπώς
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

akalest0s

Θεωρείς ότι συνεχίζω την κουβέντα γιατί θέλω να επηρρεάσω τους βαθμολογητές; Τη γνώμη μου λέω, σε λίγο θα διδάξω ξανά ΔΔΑ και θέλω να ξέρω τι θα λέω. Συνεχίζεις να πηδάς σε συμπεράσματα, εριστικά, όπως και χθες. Μετά απορείς προς τι οι διαξιφισμοί και οι επιθέσεις (τα οποία δεν έκανα).

Αντιλαμβάνομαι τι γράφω. Η λύσεις προφανώς είναι σωστές. Κάποιες όμως είναι προτιμότερες από άλλες. Και αυτό, ΑΝ ΗΤΑΝ αντικείμενο εξέτασης, σε ένα υποθετικό σενάριο, τότε θα μπορούσες να διαβαθμίσεις τις λύσεις. 

Εξακολουθείς να επιμένεις στην οπτική την δική σου, που λέει τι είναι επιστημονικά αποδεκτό, αδιαφορώντας τι μας έχουν βάλει να διδάξουμε πάνω στα δέντρα. Έτσι κάνεις και στα άλλα κεφάλαια/θέματα, έτσι προσεγγίζεις το μάθημα;
Αν από το άρθρο "το δένδρο", της εκφώνησης, εσύ συμπεραίνεις όλο το υπόλοιπο που συζητάμε, οκ, αυτό είναι το βάσιμο επιχείρημα;
Μετά από χρόνια προσπαθειών σε αυτό το μάθημα, λυπάμαι πολύ, πραγματικά από την εικόνα που έχουμε.

υγ> Ποια ήταν τα "εντελώς αβάσιμα επιχειρήματα" μου;


"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

evry

Παράθεση από: akalest0s στις 09 Ιουν 2022, 04:44:48 ΜΜΑντιλαμβάνομαι τι γράφω. Η λύσεις προφανώς είναι σωστές. Κάποιες όμως είναι προτιμότερες από άλλες. Και αυτό, ΑΝ ΗΤΑΝ αντικείμενο εξέτασης, σε ένα υποθετικό σενάριο, τότε θα μπορούσες να διαβαθμίσεις τις λύσεις.
οχι δεν μπορείς, αυτό σου εξήγω, όλες οι λύσεις από θέμα απόδοσης δεν έχουν μεγάλη διαφορά, είναι της ίδιας τάξης πολυπλοκότητας. για αυτό και το συγκεκριμένο επιχείρημα είναι εντελώς αβάσιμο.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Aaron V

Παράθεση από: Laertis στις 09 Ιουν 2022, 03:31:34 ΜΜ@gbougioukas, διαφωνήσαμε στο post σου, θα διαφωνήσουμε κι εδώ.
Το βιβλίο Ενδεικτικές Λύσεις των ασκήσεων του Συμπληρωματικού Υλικού είναι μέρος του διδακτικού υλικού, μαζί με τα υπόλοιπα τέσσερα βιβλία. Δεν ξέρω για ποιό λόγο θα έπρεπε να αναφέρεται οπωσδήποτε ΚΑΙ στο βιβλίο Συμπληρωματικό υλικό για να το δεχτούμε, μιας και η άσκηση προτείνεται να διδαχτεί απο τις οδηγίες του μαθήματος. Θεωρώ συνεπώς αυθαίρετο το συμπέρασμά σου ότι, οποιοδήποτε δέντρο αναζήτησης με αναδιαταγμένους κόμβους θα πρέπει να πάρει όλες τις μονάδες.

Φυσικά και θα έπρεπε να αναφέρεται πρωτίστως στο βιβλίο συνάδελφε αν πρέπει η εισαγωγή κόμβου σε δυαδικό δένδρο αναζήτησης (ΔΔΑ) να γίνεται πάντα με συγκεκριμένο αλγόριθμο.
Γιατί αυτό διαμορφώνει όντως έναν κανόνα που πρέπει να τηρείται πάντα σε λύσεις τέτοιων ασκήσεων.
Το βιβλίο δεν αναφέρει κανέναν αλγόριθμο εισαγωγής κόμβου σε ΔΔΑ.

Κάθε άσκηση δηλαδή που προτείνεται να διδαχτεί από τις οδηγίες του μαθήματος κι έχει μια ενδεικτική λύση ή στο τετράδιο του μαθητή ή στις οδηγίες μελέτης ή στις λύσεις των ασκήσεων του συμπληρωματικού υλικού δε μπορεί να έχει άλλη λύση από αυτή που είναι γραμμένη;
Διδάσκουμε την άσκηση ή υποχρεωτικά τη ενδεικτική λύση της άσκησης όπως είναι γραμμένη στα παραπάνω συγγράμματα;


gbougioukas

Παράθεση από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 09 Ιουν 2022, 04:35:16 ΜΜΣυνάδελφοι, αν βοηθάει στο https://visualgo.net/en/bst μπορείτε να προσομοιώσετε το Α2 κάνοντας
create empty,
insert 19,
insert 11,
insert 35
και στη συνέχεια insert και remove κάθε μία από τις 4 περιπτώσεις
Not a valid attachment ID.

Σε τι να βοηθάει αυτό; Δεν διαβάζει από τις διαδικτυακές εφαρμογές ο μαθητής, από τα βιβλία διαβάζει. Και όταν διαβάζει μια λύση σε ένα βιβλίο με τίτλο "...ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ", μπορεί να δώσει και μια άλλη λύση. Δεν δικαιούται κανείς να κόψει μονάδες, θα πρέπει να σταλεί άμεσα οδηγία από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων. Δεν είναι παιχνίδι.
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

evry

Παράθεση από: Aaron V στις 09 Ιουν 2022, 04:54:39 ΜΜΚάθε άσκηση δηλαδή που προτείνεται να διδαχτεί από τις οδηγίες του μαθήματος κι έχει μια ενδεικτική λύση ή στο τετράδιο του μαθητή ή στις οδηγίες μελέτης ή στις λύσεις των ασκήσεων του συμπληρωματικού υλικού δε μπορεί να έχει άλλη λύση από αυτή που είναι γραμμένη;
Ναι μπορεί, αρκεί να έχει άλλη λύση. Εδώ η λύση είναι μοναδική και αυτό προκύπτει και από την εκφώνηση που μιλάει για συγκεκριμένο δέντρο (όπως αυτό διαμορφώνεται).
Επίσης δεν μπορούν να γίνουν δεκτές λύσεις που επιστημονικά δεν είναι ορθές, αλλιώς υπάρχει θέμα εγκυρότητας των εξετάσεων. Και οι άλλες λύσεις δεν είναι επιστημονικά ορθές.

Επίσης όπως ειπώθηκε από άλλους υπάρχει μια και μόνο άσκηση στο βιβλίο και η λύση της είναι στο τεύχος λύσεων που δίνεται στους μαθητές. Το συμπληρωματικό υλικό είναι στην ύλη άρα δεν καταλαβαίνω τι συζητάμε.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Παράθεση από: gbougioukas στις 09 Ιουν 2022, 04:58:24 ΜΜΣε τι να βοηθάει αυτό; Δεν διαβάζει από τις διαδικτυακές εφαρμογές ο μαθητής, από τα βιβλία διαβάζει. Και όταν διαβάζει μια λύση σε ένα βιβλίο με τίτλο "...ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ", μπορεί να δώσει και μια άλλη λύση. Δεν δικαιούται κανείς να κόψει μονάδες, θα πρέπει να σταλεί άμεσα οδηγία από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων. Δεν είναι παιχνίδι.
Συμφωνώ ότι δεν είναι παιχνίδι. Το ενδεικτικές λύσεις δεν σημαίνει ότι όλες οι άλλες απαντήσεις είναι σωστές αλλά ότι όλες οι άλλες λύσεις είναι αποδεκτές, και αφού δεν υπάρχουν άλλες λύσεις τότε οι ενδεικτικές είναι και μοναδικές
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Aaron V

Παράθεση από: Laertis στις 09 Ιουν 2022, 03:31:34 ΜΜΜπορούμε να δημιουργήσουμε ένα άλλο δέντρο και να αναδιατάξουμε τους κόμβους αλλα δε ζητάει αυτό η άσκηση. Η εκφώνηση δε λέει δημιουργήστε ένα οποιοδήποτε δυαδικό δέντρο με τους συγκεκριμένους κόμβους ( άρα και αναδιάταξη κόμβων) αλλά δείξτε πως διαμορφώνεται το συγκεκριμένο δέντρο που δίνεται όταν μπαίνει ένας κόμβος τη φορά.

Το πώς διαμορφώνεται το συγκεκριμένο δένδρο όταν μπαίνει ένας κόμβος δεν αποκλείει ότι στη διαμόρφωση του μπορεί να γίνει και αναδιάταξη κόμβων.
Θα έπρεπε να το διευκρινίζει, χωρίς ν΄αλλάξουν θέση οι υπάρχοντες κόμβοι.

Aaron V

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 05:03:57 ΜΜΝαι μπορεί, αρκεί να έχει άλλη λύση. Εδώ η λύση είναι μοναδική και αυτό προκύπτει και από την εκφώνηση που μιλάει για συγκεκριμένο δέντρο (όπως αυτό διαμορφώνεται).
Επίσης δεν μπορούν να γίνουν δεκτές λύσεις που επιστημονικά δεν είναι ορθές, αλλιώς υπάρχει θέμα εγκυρότητας των εξετάσεων. Και οι άλλες λύσεις δεν είναι επιστημονικά ορθές.

Επίσης όπως ειπώθηκε από άλλους υπάρχει μια και μόνο άσκηση στο βιβλίο και η λύση της είναι στο τεύχος λύσεων που δίνεται στους μαθητές. Το συμπληρωματικό υλικό είναι στην ύλη άρα δεν καταλαβαίνω τι συζητάμε.
Η εκφώνηση γράφει ακριβώς:

Στο δένδρο αυτό προστίθεται ένας νέος κόμβος.
Να σχεδιάσετε στο τετράδιό σας το νέο δένδρο, όπως θα διαμορφωθεί, σε κάθε περίπτωση, μετά την προσθήκη του νέου κόμβου στο αρχικό δένδρο.

Τίποτα από τα παραπάνω δεν αποκλείει ότι το νέο δένδρο μπορεί να διαμορφωθεί και με αναδιάταξη κόμβων.
Όπως ξαναέγραψα έπρεπε να γράφει χωρίς ν' αλλάξουν θέση στο νέο δένδρο οι υπάρχοντες κόμβοι του αρχικού δένδρου.
Με βάση λοιπόν την εκφώνηση όχι, δεν υπάρχει μια και μοναδική λύση.

evry

Παράθεση από: Aaron V στις 09 Ιουν 2022, 05:18:06 ΜΜΗ εκφώνηση γράφει ακριβώς:

Να σχεδιάσετε στο τετράδιό σας το νέο δένδρο, όπως θα διαμορφωθεί, σε κάθε περίπτωση, μετά την προσθήκη του νέου κόμβου στο αρχικό δένδρο.

Με βάση λοιπόν την εκφώνηση όχι, δεν υπάρχει μια και μοναδική λύση.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

#162
Ας κάνω μια ερώτηση πάλι για το αγαπημένο θέμα, γιατί βλέπω το ενδιαφέρον έπεσε.

Αυτό που θέλω να δείξω είναι τα προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν οι βαθμολογητές
Ας πούμε ότι έχουμε τις εξής περιπτώσεις/απαντήσες μαθητών:

1) εισάγει τον κόμβο κανονικά ως φύλλο, είναι η αναμενόμενη λύση
2) εισάγει τον κόμβο στο δεύτερο επίπεδο και κάνει shift το φύλλο πιο κάτω. Δηλαδή διατηρεί στο δέντρο τα φύλλα
3) Θέτει τον νέο κόμβο ως ρίζα και κάνει ένα shift στο υπόδεντρο
4) Δίνει μια απλά συνδεδεμένη λίστα με τους κόμβους ταξινομημένους

Τι βαθμούς θα έπρεπε να πάρει κάθε περίπτωση?
Είναι σωστό να πάρουν όλοι τα ίδια? Για παράδειγμα αυτός που έβαλε τον κόμβο ως ενδιάμεσο θα πάρει το ίδιο με αυτόν που έδωσε μια γραμμική λίστα?

Φυσικά όπως είπα και πριν το πρόβλημα θα είναι με όσους έφτιαξαν ένα τελικό δέντρο, επειδή δεν κατάλαβαν καλά την εκφώνηση.  Στους ΦΑ δεν ήταν και λίγοι.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

akalest0s

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 04:49:50 ΜΜοχι δεν μπορείς, αυτό σου εξήγω, όλες οι λύσεις από θέμα απόδοσης δεν έχουν μεγάλη διαφορά, είναι της ίδιας τάξης πολυπλοκότητας. για αυτό και το συγκεκριμένο επιχείρημα είναι εντελώς αβάσιμο.
Ναι έχεις δίκιο σε αυτό. Το παράδειγμα ήταν πρόχειρο και τελικά ατυχές, αν και σε ένα διαγώνισμα, με το κατάλληλο μάθημα (είπαμε υποθετικό σενάριο), μπορείς να μιλήσεις για καλύτερες και χειρότερες επιλογές.
Ωστόσο, επειδή έχεις την ψευδαίσθηση ότι παραθέτεις ακράδαντα επιχειρήματα,
α) η αναφορά σου στην ολίσθηση ήταν επίσης άστοχο επιχείρημα, το εξήγησα προηγουμένως γιατί.
β) από αυτό που είπα, (θα έπρεπε να) έχεις καταλάβει το point μου. Αλλά δεν μπορείς.
Και κάπου εδώ αναρωτιέμαι πόσο νόημα έχει ακόμη αυτή η -ο Θεός να την κάνει- συζήτηση.

ΠαράθεσηΑς κάνω μια ερώτηση πάλι για το αγαπημένο θέμα, γιατί βλέπω το ενδιαφέρον έπεσε.
Είχα μάθημα. Συνεχίζεις τις χωρίς λόγο ειρωνίες.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

evry

Παράθεση από: akalest0s στις 09 Ιουν 2022, 06:52:43 ΜΜΕίχα μάθημα. Συνεχίζεις τις χωρίς λόγο ειρωνίες.
Δεν το θεωρώ ειρωνικό και δεν αναφερόμουν σε σένα γιατί υπάρχουν πολλά άτομα που ασχολούνται με το θέμα.
Αν σε ενοχλεί το αποσύρω.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr