ΘΕΜΑ Α

Ξεκίνησε από evry, 07 Ιουν 2022, 12:47:50 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

giannakos

Το 2ο ΣΛ τί είναι?

evry

Παράθεση από: Πέτρος Κ. στις 08 Ιουν 2022, 10:42:56 ΠΜΝαι, αλλά δεν το λέει.
Αποδεκτοί είναι όλοι οι θετικοί αριθμοί.
Άρα το Γινόμενο και το Άθροισμα είναι πραγματικές.
Το ίδιο θα έπρεπε να είναι και το Χ, αν η άσκηση ζητούσε να δηλωθεί (αλλά δεν το ζητάει).
Δίκιο έχεις, λογικά είναι κάτι που θα το δουν οι συντονιστές και θα δώσουν οδηγίες
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 08 Ιουν 2022, 10:43:26 ΠΜτο λάθος στη γραμμή 8 είναι κατά την εκτέλεση καθώς υπάγεται στην περίπτωση

"κατά την ανάγνωση ενός ακεραίου αριθμού εισαχθεί ένα γράμμα"
όχι δεν είναι εισαγωγή αλλά εκχώρηση , είναι συντακτικό (type checking)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Vagnes

με τη εισαγωγή κόμβων ασχολήθηκε κανείς?

evry

Παράθεση από: Vagnes στις 08 Ιουν 2022, 10:51:20 ΠΜμε τη εισαγωγή κόμβων ασχολήθηκε κανείς?

Ναι, γιατί? Είναι πολύ απλό
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: kLee στις 08 Ιουν 2022, 10:45:31 ΠΜΑυτό σκέφτηκα κ εγώ στην αρχή, αλλά δε γίνεται είσοδος από το χρήστη με ΔΙΑΒΑΣΕ - εκχωρεί ο προγραμματιστής.
Αυτό με προβλημάτισε και εμένα με την είσοδο αλλά αυτή η εκδοχή είμαστε σίγουροι ότι αναφέρεται μόνο κατά το Διάβασε;


evry

Τι λέμε στον μαθητή που λέει ότι υπάρχει λάθος χρόνου εκτέλεσης αν ο χρήστης δώσει χαρακτήρα αντί για αριθμό στο Χ;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 08 Ιουν 2022, 10:52:59 ΠΜΑυτό με προβλημάτισε και εμένα με την είσοδο αλλά αυτή η εκδοχή είμαστε σίγουροι ότι αναφέρεται μόνο κατά το Διάβασε;


Μα είναι κλασική περίπτωση συντακτικού λάθους.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

George Eco

Να βάλω κι εγώ ένα λιθαράκι μιας και προλάβατε...
Πιο ψαγμένοι μαθητές μπορεί να δουν το ΑΘΡ/ΠΛ και να πουν πως υπο συνθήκη ΜΠΟΡΕΙ να συμβεί διαίρεση με το μηδέν...

evry

Παράθεση από: George Eco στις 08 Ιουν 2022, 10:56:37 ΠΜΝα βάλω κι εγώ ένα λιθαράκι μιας και προλάβατε...
Πιο ψαγμένοι μαθητές μπορεί να δουν το ΑΘΡ/ΠΛ και να πουν πως υπο συνθήκη ΜΠΟΡΕΙ να συμβεί διαίρεση με το μηδέν...
Μα είναι ένα από τα λάθη. 
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Κρίμα να υπάρχει μια τόσο εύκολη αβλεψία για την δήλωση των μεταβλητών
Θα μπορούσε εύκολα η εκφώνηση να λέει ότι διαβάζει ακέραιους αριθμούς
Τώρα έχουμε 2 πιθανά λάθη στην δήλωση
Το χ που δεν είναι δηλωμένο
Τις υπόλοιπες μεταβλητές που δεν είναι δηλωμένες πραγματικές
Κρίμα αλλά ήταν εύκολο να το σκεφτεί ο θεματοδότης...

Το συντακτικό λάθος της μη δήλωσης του χ το χρεώνεται στην γραμμή που το διαβάζει ή στην γραμμή της δήλωσης; εγώ το δεύτερο αλλά φαντάζομαι ότι είναι σωστά και τα 2
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

ΣΛ

1. Λ
2. Σ
3. Λ
4. Λ
5. Σ

Σωστα?

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

Α3

1. Ιδιοτητα
2.  Ιδιοτητα
3. Υποκλαση
4.  Ιδιοτητα
5.  Ιδιοτητα
6. Μεθοδος
7. Υποκλαση
8. Υπερκλαση

συμφωνειτε?

nokotsos

οπότε
7 <-- λογικό
8 <-- Συντακτικό(είναι δηλωμένο ακέραια και διαβάζουμε χαρακτήρα)
9 <-- Συντακτικό(δεν έχει δηλωθεί διωρθωστε με )
15 <-- Συντακτικά
16 <-- Αντικανονικό