Νέα απο το μέτωπο των Δημοτικών

Ξεκίνησε από Vangelis, 30 Μαΐου 2011, 11:51:38 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Vangelis

Υπάρχουν ευχάριστα και δυσάρεστα νέα.

Πρώτα τα ευχάριστα:  Δημιουργούνται ακόμα 161 νέα Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα άρα θα χρειαστούν τουλάχιστον ισόποσοι συνάδελφοι.  Επίσης φαίνεται ότι κατοχυρώνεται το μάθημα που κινδύνευε από τους δασκάλους.

Τα δυσάρεστα:  Μειώνεται η διδασκαλία του μαθήματος  στην Α και Β Δημοτικού κατά μια ώρα (δηλαδή το μάθημα γίνεται μονώρο) παραμένει 2-ώρο στις άλλες τάξεις.

dim

και κάτι άλλο:
Ήταν 800 δωδεκαθέσια άρα ώρες που χρειαζόταν: 800*12*2=19200
Είναι 961 δωδεκαθέσια άλλα με αλλαγή στην ώρα: 961*(8*2+4*1)=19220
by Enas Ak......

Νίκος Αδαμόπουλος

Φ.12/520/61575/Γ1/30-5-2011

"Τροποποίηση - συμπλήρωση της με αριθμ. Φ.12/773/77094/Γ1/28-7-2006 (ΦΕΚ 1139, τ.Β΄) και της με αριθμ. Φ.12/620/61531/Γ1/31-5-2010 (ΦΕΚ 804,τ.Β΄) Ωρολόγια Προγράμματα Δημοτικών Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα- ΕΑΕΠ"

http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/downloads/2011-05-30_g1-61575-tropopoihsh_eaep.doc

tom

Παράθεση από: Vangelis στις 30 Μαΐου 2011, 11:51:38 ΜΜ
Πρώτα τα ευχάριστα:  Δημιουργούνται ακόμα 161 νέα Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα άρα θα χρειαστούν τουλάχιστον ισόποσοι συνάδελφοι...
Νομίζω συμφωνώ με dim.
Παράθεση από: Vangelis στις 30 Μαΐου 2011, 11:51:38 ΜΜ
Επίσης φαίνεται ότι κατοχυρώνεται το μάθημα που κινδύνευε από τους δασκάλους.
Αυτό πάλι γιατί είναι σίγουρο; Πώς προκύπτει;
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

katrina

Το διαβασα βιαστικα. Αναφέρεται καπου, αν παιρνει ο καθηγητής Β/βαθμιας οργανική στο Δημοτικο;
Aραγε, το end  θά είναι happy;

skoud

Στο Δελτίο Τύπου: http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=229 έχουμε αναφέρει ότι η πολιτική ηγεσία μας είπε ότι οργανικές θέσεις θα δοθούν μετά την αξιολόγηση του προγράμματος ΕΑΕΠ και εφ' όσον αυτό κριθεί θετικά.
Άρα δεν θα υπάρξουν οργανικές θέσεις τουλάχιστον και στην επόμενη σχολική χρονιά 2011-12

Το τι θα γίνουν οι χιλιάδες συνάδελφοι που θα βρεθούν χωρίς εργασία, αν δεν δοθούν θέσεις στα επόμενα χρόνια, έχει να κάνει με το αν θα μπορέσουμε (όχι μόνο οι ΠΕ19-20, όχι μόνο οι εκπαιδευτικοί,...) να αλλάξουμε τα σημερινά δεδομένα........



ΥΣ: Η παραπάνω απάντηση Κατερίνα, υπάρχει και στο google-group της ΠEKΑΠ όπου συζητάμε - ενημερώνουμε για θέματα της επικαιρότητας. Είναι ανοικτό σε ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους (αρκεί να δώσουν το ονοματεπώνυμο και το σχολείο τους), όχι μόνο στα μέλη της ΠΕΚΑΠ (...διότι  δεν είμαστε "μασόνοι"ώστε να συζητάμε εν κρυπτώ)
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Kalli

Συνάδελφοι,
διευκρινίζεται κάπου (σπό κάποια εγκύκλιο), ή αν ξέρετε, για το ποιος πρέπει να κάνει το μάθημα της Πληροφορικής στα Δημοτικά;;;; Βοηθήστε με με αυτό το μεγάλο ερώτημα που με βασανίζει χρόνια!!!!

Δημήτρης Κανάς

#7
Αυτές τις μέρες θα γίνει αξιολόγηση του προγράμματος (σ` εμάς έχει ήδη κανονιστεί συνάντηση με τη σχολική σύμβουλο). Μάλλον ισχύει ό,τι αναφέρει ο ανskoud (αν και περιμένω, μετά την αξιολόγηση των δύο χρόνων, ότι το μάθημα της Πληροφορικής θα περιοριστεί στις 2 τελευταίες τάξεις του Δημοτικού για τα αμέσως επόμενα χρόνια και μάλιστα ως ειδικότητα). Προσωπική μου άποψη είναι πως ο στόχος των καθηγητών της Πληροφορικής πρέπει να είναι η δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Γυμνάσιο και Λύκειο) που απ` ότι διάβασα κάπου κινδυνεύει να περιοριστούν δραστικά (κακός) τα συγκεκριμένα με την ειδικότητα μαθήματα.

Kalli η Πληροφορική ως μάθημα το διδάσκει η ανάλογη ειδικότητα.

Τώρα αν αλλάξουν τα δεδομένα... οι δάσκαλοι με οργανική θέση στη μονάδα και κάτοχοι της πιστοποίησης Β επιπέδου μπορούν να έχουν προτεραιότητα στη θέση (σενάριο)αλλά...
... περιορίζονται στη διετία (όπως και στις τάξεις) και φυσικά δεν αλλάζουν ειδικότητα (δε θα κάνουν μια ζωή... Νέες Τεχνολογίες).
Powered by Elxis : LabSchool.mysch.gr

iliasthes

Παράθεση από: Kalli στις 31 Μαΐου 2011, 09:26:59 ΜΜ
Συνάδελφοι,
διευκρινίζεται κάπου (σπό κάποια εγκύκλιο), ή αν ξέρετε, για το ποιος πρέπει να κάνει το μάθημα της Πληροφορικής στα Δημοτικά;;;; Βοηθήστε με με αυτό το μεγάλο ερώτημα που με βασανίζει χρόνια!!!!

Συναδέλφισσα παράξενο το γεγονός, οτι σε βασανίζει χρόνια το θέμα, αφού το μάθημα της Πληροφορικής είναι ξεκάθαρο πως το διδάσκουν εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ19 και ΠΕ20.

Δημήτρης Κανάς

Με πρόλαβες στη συμπλήρωση ...iliasthes
Powered by Elxis : LabSchool.mysch.gr

fof

"......Δεν ξέρω λοιπόν τι υποστηρίζει ο κ. Κολοκοντές για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αλλά για την πρωτοβάθμια το ψηφιακό σχολείο δε σημαίνει ύπαρξη καθηγητή πληροφορικής αλλά δασκάλου επιμορφωμένου σε βάθος τόσο σε θέματα πληροφορικής όσο και παιδαγωγικής αξιοποίησης των υπολογιστών στην εκπαίδευση. Και φυσικά σημαίνει εξοπλισμό του σχολείου ανάλογο για να μπορεί το μάθημα να αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες...."


Η συνέχεια εδώ... http://educandus.forumotion.com/t2164-topic
(είναι μια άποψη που βρίσκει σύμφωνους σχεδόν όλους τους Δασκάλους και που εν καιρό θα εφαρμοστεί)

Δημήτρης Κανάς

Πράγματι, υπάρχει η άποψη κι αυτό το ξέρω από... πρώτο χέρι.
Powered by Elxis : LabSchool.mysch.gr

Empire

#12
Παράθεση από: fof στις 31 Μαΐου 2011, 11:17:34 ΜΜ
"......Δεν ξέρω λοιπόν τι υποστηρίζει ο κ. Κολοκοντές για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αλλά για την πρωτοβάθμια το ψηφιακό σχολείο δε σημαίνει ύπαρξη δασκάλου αλλά καθηγητή πληροφορικής επιμορφωμένου σε βάθος σε θέματα παιδαγωγικής στην εκπαίδευση."


(είναι μια άποψη που βρίσκει σύμφωνους σχεδόν όλους τους Πληροφορικούς και που εν καιρό θα εφαρμοστεί)

FIXED

Πως σας φαίνεται( ;; )....μπορούμε να διδάξουμε ως δάσκαλοι,οι πληροφορικοί;;Θέλετε την προσωπική μου γνώμη;;Άνετα μπορούμε...!!!Θέλετε να πάμε σε κάποια άλλη ειδικότητα( ;; )....τι προτιμάτε;;Ως φυσικοί( ;; )....μήπως καλύτερα ως μαθηματικοί;;Πείτε μου ρε παιδιά....αλλά γιατί άλλες ειδικότητες θέλουν/διεκδικούν κατά καιρούς θέσεις πληροφορικών και όχι και εμείς θέσεις άλλων ειδικοτήτων;;Πρόσφατα διάβαζα στο forum για κάποιον με μεταπτυχιακό στην πληροφορική να ρωτάει αν μπορεί να διδάξει πληροφορική :o :o....δεν θα το σχολιάσω για ευνόητους λόγους αλλά τέτοιες ερωτήσεις/<<ενδιαφέρον>> ειλικρινά αμφιβάλλω αν υφίσταται για άλλους κλάδους.Εγώ πάντως πιστεύω ότι πρέπει σιγά-σιγά ν'αρχίζουμε και εμείς να διεκδικούμε θέσεις σε άλλες ειδικότητες να δούμε εν πάση περιπτώσει όλος αυτός ο παραλογισμός του νεοέλληνα που θα οδηγήσει/καταλήξει....έτσι ρε παιδί μου να <<κόψουμε>> και εμείς αντιδράσεις των άλλων κλάδων!!!
Sorry που γράφω μ'αυτό τον τρόπο αλλά μ'αυτά που διαβάζω νομίζω ότι αρκετοί έχουν πλέον παρά-ξεφύγει...!!!!

Υ.Γ.
Να 'ναι καλά η ΔΟΕ...και ο νοών νοείτω!!!! ;)

Kalli

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, αλλά ξέρετε...Δεν εργάζομαι σε δημόσιο αλλά σε ιδιωτικό σχολείο, και έχουν την άποψη (και την εφαρμόζουν) ότι ο δάσκαλος ΠΡΕΠΕΙ να κάνει το μάθημα! Από ότι έχω ακούσει, και στα δημόσια ακόμα, δεν είναι (διευκρινισμένο;;;) σίγουρο αν θα κάνουν οι ΠΕ19-20 το μάθημα...Πώς μπορώ να αποδείξω ότι πρέπει να το κανω εγώ και όχι ο δάσκαλος, ο οποίος δε θέλει κιόλας; Δε θέλω να έχω υποστηρικτικό ρόλο στην τάξη!

tom

Καλημέρα Kalli. Αυτό που λες, δε συμβαίνει σε όλα τα ιδιωτικά σχολεία αλλά σε κάποια. Όσο για την απορία σου, μην στενοχωριέσαι. Αν ζούσαμε σε μια ευνομούμενη, δίκαιη, αξιοκρατική και σοβαρή χώρα, όλα θα ήταν όλα ξεκάθαρα στο μυαλό μας. Δεν θα άλλαζε το εκπαιδευτικό σύστημα κάθε  2-3 χρόνια.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

Δημήτρης Κανάς

#15
Παράθεσηο δάσκαλος ΠΡΕΠΕΙ να κάνει το μάθημα!

Δε νομίζω πως είναι υποχρεωμένος ο δάσκαλος να κάνει τη διδακτική ώρα. Από τη στιγμή που υπάρχει η ειδικότητα  (Kalli) δε καταλαβαίνω γιατί δε την αφήνουν να κάνει κανονικά την ώρα με την υποστήριξη έστω του δασκάλου.

Υπάρχει μια τάση για "ανακάτεμα" των εκπαιδευτικών όπως νηπιαγωγοί να αναλάβουν τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου, προγράμματα υγείας, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης να κάνουν ειδικότητες... αλλά καλό είναι να μη φτάνουμε σε ακρότητες (δηλαδή όπως ο καθηγητής της Πληροφορικής μπορεί να διδάξει στη πρωτοβάθμια μπορεί να ζητήσει κι ο Φιλόλογος να κάνει τη Γλώσσα, ο Μαθηματικός τα Μαθηματικά, ο Φυσικός το Ερευνώ κι ανακαλύπτω που... ομολογουμένως τα γνωρίζουν καλύτερα από το δάσκαλο ως αντικείμενα).

Πάντως και οι δάσκαλοι έχουν πρόβλημα συμπλήρωσης ωραρίου (που το κάνουν αναγκαστικά εκτός τάξης) μιας και δε τους βγαίνουν οι ώρες (24) με τόσες ειδικότητες που μπαίνουν στη τάξη τους...
Powered by Elxis : LabSchool.mysch.gr

gimnasio

με πρόσφατη εγκύκλιο καταργούνται τα ολοήμερα δημοτικά που είναι ολιγαθέσια κυρίως σε επαρχιακές πόλεις. Υπάρχει πίεση να την πάρει πίσω την εγκύκλιο το υπουργείο.

Keep Growing

Αυτοί που πιέζουν ας μη το παρακάνουν γιατί παραμονεύει το εγκεφαλικό. Είναι που είναι ανάπηρο το συνδικαλιστικό μας, μη μας πεθάνει κιόλας το καημένο.

Μετά ποιοι θα βγαίνουν φωτογραφίες με τους ενοίκους του υπουργείου.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Empire

http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typou/anakoinoseis-typoy/14-06-11-enimerotiko-simeioma-sxetika-me-ta-oloimera-dimotika-sxoleia-me-eniaio-anamorfomeno-ekpaideytiko-programma-eaep-a-ta-oloimera-dimotika-sxoleia-klasikoy-programmatos.html

Δώστε βάση στο 4. Βασικά Σημεία του Προγράμματος των 961 Δημοτικών Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα όπου σκόπιμα( ;; ) δεν αναφέρεται η πρόσφατη αφαίρεση των ωρών της Πληροφορικής που έγινε,ενώ ψευδώς γράφει "Εισαγωγή του μαθήματος της Πληροφορικής σε όλες τις τάξεις υποχρεωτικού ωραρίου του δημοτικού..."όπως επίσης και παρακάτω όπου η Πληροφορική είναι μάθημα επιλογής μαζί με ένα σωρό ακόμα μαθήματα όπως Εικαστικά,Αθλητισμός,Θεατρική Αγωγή κ.λ.π και το ερώτημα είναι πόσα ολοήμερα θα επιλέξουν την πληροφορική( ;;; ).
Είναι πάντως απορίας άξιο πως τελικά τ'αγγλικά θα διδάσκονται απο την Α' Δημοτικού και όχι η Πληροφορική λες και είναι πιο εύκολο/και λογικό για το πιτσιρίκι να μάθει μια δεύτερη γλώσσα όταν(σχεδόν) δεν γνωρίζει να μιλάει Ελληνικά ακόμα.

Νίκος Αδαμόπουλος

"...το μάθημα των Τ.Π.Ε.  για  1 ώρα στις Α΄& Β΄ τάξεις και 2 ώρες εβδομαδιαίως στις υπόλοιπες  τάξεις (Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄)."

http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/downloads/2011-05-30_g1-61575-tropopoihsh_eaep.doc

Empire

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 15 Ιουν 2011, 01:19:56 ΠΜ
"...το μάθημα των Τ.Π.Ε.  για  1 ώρα στις Α΄& Β΄ τάξεις και 2 ώρες εβδομαδιαίως στις υπόλοιπες  τάξεις (Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄)."

http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/downloads/2011-05-30_g1-61575-tropopoihsh_eaep.doc

Μάλιστα...ευχαριστώ για την ενημέρωση.Η αλήθεια είναι ότι το Θέμα "Νέα απο το μέτωπο των Δημοτικών" δεν το είχα διαβάσει απο το πρώτο post :-[ αλλά απο το έβδομο(post) και μετά.Με απλά λόγια η Πληροφορική έχασε μια ώρα σε Α' και Β' Δημοτικού και έμεινε στις ίδιες ώρες στις υπόλοιπες τάξεις....κρατάω επίσης και το "ευχάριστο" μέρος/σημείο του πρώτου post του Vangeli. ;)

dokimos

Εφ' όλης της ύλης συζήτηση και ενημέρωση για την Πληροφορική στην Π/θμια και Δ/θμια Εκπ/ση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΔΒΜΘ.

Την Παρασκευή 21/10/2011, αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. συναντήθηκε με την Υφυπουργό κ. Χριστοφιλοπούλου, τον Γενικό Γραμματέα κ. Κουλαϊδή και συνεργάτες τους. Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την ειδικότητα της Πληροφορικής, στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στο σύνολο της (Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο).

http://pekap.posterous.com/251011