Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Γενικές εξετάσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: Manolis Kosmidis στις 12 Απρ 2017, 02:18:05 ΜΜ

Τίτλος: Στατιστικά Βαθμολογίας Πανελλαδικών Εξετάσεων για την ΑΕΠΠ
Αποστολή από: Manolis Kosmidis στις 12 Απρ 2017, 02:18:05 ΜΜ
Συνάδερφοι, θέλοντας να συγκεντρώσω τα στατιστικά στοιχεία για την βαθμολογία των υποψηφίων του μαθήματος, κατέληξα σε μια ολοκληρωμένη εικόνα των στατιστικών από το 2001 μέχρι το 2016.
Αναρτήθηκε: https://aepp.gr/statistika-vathmologias-ypopsifion-ton-panelladikon-eksetaseon-2001-2016-stin-anaptyksi-efarmogon-se-programmatistiko-perivallon-aepp/ (https://aepp.gr/statistika-vathmologias-ypopsifion-ton-panelladikon-eksetaseon-2001-2016-stin-anaptyksi-efarmogon-se-programmatistiko-perivallon-aepp/)

Νομίζω ότι, έτσι, θα προκύψουν ευκολότερα, συμπεράσματα.  Μία πρώτη παρατήρηση αφορά τον αριθμό των μαθητών που εξετάστηκαν με μια 10ετία διαφορά, από το 2006, στο 2016. Από τις 48.000 στις 21.000. Η εντυπωσιακή μείωση, νομίζω ότι θα επηρεάσει αρνητικά, σε βάθος χρόνου, τις σχολές πληροφορικής και την γενικότερη ενσωμάτωση (αξιοποίηση) της τεχνολογίας της πληροφορίας στη χώρα μας.
Τίτλος: Απ: Στατιστικά Βαθμολογίας Πανελλαδικών Εξετάσεων για την ΑΕΠΠ
Αποστολή από: Sergio στις 16 Απρ 2017, 11:22:06 ΠΜ
Μια πρόχειρη "διαγραμματική" απεικόνιση των θεμάτων βασισμένη στα συγκεντρωτικά στατιστικά του συναδέλφου..
Τίτλος: Απ: Στατιστικά Βαθμολογίας Πανελλαδικών Εξετάσεων για την ΑΕΠΠ
Αποστολή από: dpa2006 στις 24 Απρ 2017, 06:40:31 ΜΜ
Παράθεση από: Manolis Kosmidis στις 12 Απρ 2017, 02:18:05 ΜΜ
Συνάδερφοι, θέλοντας να συγκεντρώσω τα στατιστικά στοιχεία για την βαθμολογία των υποψηφίων του μαθήματος, κατέληξα σε μια ολοκληρωμένη εικόνα των στατιστικών από το 2001 μέχρι το 2016.
Αναρτήθηκε: https://aepp.gr/statistika-vathmologias-ypopsifion-ton-panelladikon-eksetaseon-2001-2016-stin-anaptyksi-efarmogon-se-programmatistiko-perivallon-aepp/ (https://aepp.gr/statistika-vathmologias-ypopsifion-ton-panelladikon-eksetaseon-2001-2016-stin-anaptyksi-efarmogon-se-programmatistiko-perivallon-aepp/)

Νομίζω ότι, έτσι, θα προκύψουν ευκολότερα, συμπεράσματα.  Μία πρώτη παρατήρηση αφορά τον αριθμό των μαθητών που εξετάστηκαν με μια 10ετία διαφορά, από το 2006, στο 2016. Από τις 48.000 στις 21.000. Η εντυπωσιακή μείωση, νομίζω ότι θα επηρεάσει αρνητικά, σε βάθος χρόνου, τις σχολές πληροφορικής και την γενικότερη ενσωμάτωση (αξιοποίηση) της τεχνολογίας της πληροφορίας στη χώρα μας.

Δυστυχώς είναι αναμφίβολο ότι θα επηρεαστεί το επίπεδο των Τμημάτων Πληροφορικής.