Έκτακτη Γενική Συνέλευση της Π.Ε.ΚΑ.Π. στις 16/3/2011

Ξεκίνησε από skoud, 03 Μαρ 2011, 08:38:04 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

odysseas

Παράθεση από: skoud στις 13 Φεβ 1974, 07:29:30 ΜΜ
Η πρόταση σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος που καταθέσαμε και προφανώς θα την δημοσιοποιήσουμε άμεσα, έγινε μετά από διαβούλευση μεταξύ των μελών του Δ.Σ., των παραρτημάτων της Π.Ε.ΚΑ.Π., αλλά και πολλών συναδέλφων και σχολικών συμβούλων για περίπου 3 μήνες. Περιλαμβάνει συγκεκριμένη ύλη για το μάθημα γενικής παιδείας  που διεκδικούμε και στις 3 τάξεις του Λυκείου.

Εγώ προσωπικά αναμένω τη δημοσιοποίησή της με μεγάλο ενδιαφέρον. Ωστόσο, να προσθέσω οτι θα μου άρεσε να είχα ενημέρωση για το γεγονός οτι η ΠΕΚΑΠ επεξεργάζεται μια τέτοια πρόταση και θα ήθελα να μπορώ να συνεισφέρω (όπως και άλλοι φαντάζομαι).

jfk1976

Το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ έχει γνώση του εγγράφου αυτού?
http://esos.gr/index2.php?option=com_k2&view=item&task=download&id=366

λέει ξεκάθαρα στη σελίδα 11
"Το Υπ. Παιδείας ΔΒΜΘ σχεδιάζει μία σημαντική μεταβολή στο μηχανισμό τεχνικής
στήριξης των υποδομών ΤΠΕ των σχολείων, η οποία προβλέπει τη συγκρότηση δομής
ενδοσχολικής τεχνικής υποστήριξης από εκπαιδευτικούς πληροφορικής (ΠΕ19-20)....."

Άρα εφόσον το υπουργείο έχει πάρει τις αποφάσεις του, τότε γιατί μας ζητάει τη γνώμη μας? Υπάρχει δυνατότητα να αλλάξει η θέση του ή μας ρωτά για να διαμορφώσει καλύτερα το σχέδιο μετατροπής μας σε τεχνικούς?
Το ΔΣ το γνώριζε αυτό το έγγραφο? Στο essos δημοσιεύτηκε τον Νοέμβριο...

pgrontas

Παράθεση από: Vangelis στις 14 Μαρ 2011, 01:04:07 ΠΜ
Καλή και η πρόταση  να "πεισμώσουμε" και να πούμε δεν συζητάμε για τεχνική στήριξη αν δεν έχουμε αρκετά μαθήματα στο Λύκειο.  Αν υποθέσουμε ότι ακολουθούμε αυτή την τακτική και  ότι είσαστε εσείς ο  ΓΓ του Υπουργείου τι θα κάνετε:
Α) Τρομοκρατημένος θα έβαζα περισσότερα μαθήματα στο Λύκειο
Β) Θα καθόριζα ένα ελάχιστο ωρών (2-5) για τεχνική στήριξη και θα ήμουν σίγουρος ότι θα έτρεχαν να το πάρουν όσοι δεν θα συμπλήρωναν ωράριο για να μην μετακινηθούν.
Γ) Θα ενσωμάτωνα την τεχνική στήριξη στο 3-ώρο του υπευθύνου εργαστηρίου και θα έκανα παράλληλα επιμόρφωση καθηγητών Πληροφορικής σε τεχνικά θέματα.
Εμείς προφανώς, υποστηρίζουμε  ότι θα γίνει το Α σκεφτήκατε όμως ότι μπορεί να γίνει το Γ;.
Πώς θα γίνει το Γ, αν δεν υπάρχουν ώρες στο νέο λύκειο, ώστε να δικαιολογηθεί η οργανική θέση και κατ'επέκταση η θέση του υπεύθυνου;
Σε κάθε περίπτωση, σε μια διαπραγμάτευση (αν γίνεται διαπραγμάτευση βλ.παρακάτω), αν το ένα μέρος στυλώσει τα πόδια τότε και το άλλο μέρος νομιμοποιείται να κάνει το ίδιο. Πιστεύω ότι με την τεχνική υποστήριξη έχουμε ένα διαπραγματευτικό χαρτί.

Παράθεση από: skoud στις 14 Μαρ 2011, 08:55:02 ΠΜ
Για την Α' Λυκείου έγινε πολύ μεγάλη συζήτηση αλλά ο ΓΓ ήταν κάθετα αρνητικός ακόμα και για μάθημα επιλογής. Εμείς αναφέραμε μια σειρά από επιχειρήματα και εναλλακτικές λύσεις (θα τα αναφέρουμε στη ΓΣ), χωρίς όμως αποτέλεσμα.
Μου αρέσει πάντως ότι το υπουργείο ζητάει την πρόταση μας και συζητά μόνο για την τεχνική υποστήριξη, αλλά για θέματα διδασκαλίας είναι ανένδοτο. Φαίνεται δηλαδή για ποιο πράγμα μας προορίζουν.

Παράθεση από: odysseas στις 14 Μαρ 2011, 11:41:41 ΠΜ
Ωστόσο, να προσθέσω οτι θα μου άρεσε να είχα ενημέρωση για το γεγονός οτι η ΠΕΚΑΠ επεξεργάζεται μια τέτοια πρόταση και θα ήθελα να μπορώ να συνεισφέρω (όπως και άλλοι φαντάζομαι).
Συμφωνώ 100% με το παραπάνω και θα ήθελα να δω και εγώ την πρόταση.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

poursali

μήπως το υπουργείο οφείλει να μας αποκαλύψει και τον (παιδαγωγικό) λόγο για τον οποίο δεν θέλει την Πληροφορική;
που στηρίζει το διάσημο 'τα παιδιά ξέρουν κομπιούτερ' (άκου εκεί υπουργός να λέει κομπιούτερ)

έχει στη θέση του μελέτες; ή η διαίσθηση της υπουργού μας είναι αλάνθαστη; πάπας είναι;
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Stefania

Παράθεση από: kammenos στις 12 Μαρ 2011, 03:35:54 ΜΜ
Αν σου πει ο Διευθυντής "το Fax μασάει το χαρτί", πες του εσύ (με 0-10 διδακτικές ώρες στο πρόγραμμα ας πούμε) ότι δεν ασχολείσαι... 
Αν κάποιος έχει 0-10 ώρες να πάει σε άλλο σχολείο να συμπληρώσει τις 21 και 11 ώρες που του λείπουν. Αν δεν πάει, τότε τι; Θα κάθεται και θα πίνει καφέ στο προαύλιο; Θα πηγαίνει σπίτι του; Τι προτείνεις kammenos;

Παράθεση από: Vangelis στις 14 Μαρ 2011, 01:04:07 ΠΜ
Εκτός αν θεωρείς  ότι βάζοντας ανοιχτό λογισμικό  (μάλλον λέγοντας ότι πρέπει να βάλουμε γιατί τι θα κάνει κάθε συνάδελφος είναι άλλο θέμα)
Τι θα πει "γιατί τι θα κάνει κάθε συνάδελφος είναι άλλο θέμα"; Όλοι θα πρέπει εγκαταστήσουν ελεύθερο λογισμικό. Όσοι δεν γνωρίζουν να μάθουν. Γιατί πρέπει να είμαστε όμηροι μερικών ανενημέρωτων, ημιμαθών και κρατικοδίαιτων καθηγητών πληροφορικής; Θα δοθεί πιστοποιητικό λέει το Υπουργείο. Σε τι λογισμικό; Ελεύθερο ή της Microsoft; Δεν υπάρχει άλλη επιλογή..

Παράθεση από: Vangelis στις 14 Μαρ 2011, 01:04:07 ΠΜ
θα κάνουμε αντίσταση στα σχέδια του Υπουργείου για υποβάθμισης της Πληροφορικής στο Λύκειο ή θα απαντήσουμε στο ΓΓ για την τεχνική στήριξη.   
Δεν θα κάνουμε αντίσταση. Αλλά θα αρχίσουμε να χτίζουμε πολύ γερά θεμέλια. Με τεχνική υποστήριξη και ελεύθερο λογισμικό θα διασφαλίσουμε τις θέσεις μας σε δημοτικό, γυμνάσιο(αφού σε κανένα άλλο δεν θα είναι εύκολο να τα εφαρμόσει και να τα διδάξει). Γιατί αυτή τη στιγμή δεν είμαστε αίολοι μόνο στα λύκεια αλλά και σε δημοτικά (δεν έχουμε οργανικές)  γυμνάσια (γαλλικό μοντέλο).

Παράθεση από: Vangelis στις 14 Μαρ 2011, 01:04:07 ΠΜ
Επίσης δεν καταλαβαίνω τη στάση ορισμένων στην πρότασή μου να προκηρύξει θέσεις για γραμματειακή υποστήριξη (μάλιστα μου ζητάνε να καθορίσω ώρες! Και αν θα έχουν διακοπές!!).   Άμα τις προκηρύξει θα αναφέρονται οι συνθήκες εργασίας και θα κάνουν αίτηση όσοι ενδιαφέρονται.  Γιατί θεωρούμε ότι οι συνάδελφοι όλων των ειδικοτήτων είναι "χαζοί" και δεν θα καταλάβουν το συμφέρον τους;.  Πριν λίγα χρόνια προκήρυξαν θέσεις για υπευθύνους  σχολικών βιβλιοθηκών.  Τι ωράριο έχουν αυτοί; Δεν βρέθηκαν συνάδελφοι να τις καλύψουν;  Ένας φιλόλογος που έκανε 4 χρόνια στη σχολική βιβλιοθήκη δεν μπορεί να ξαναγυρίσει στην τάξη;
Ποιος θα πάει βρε Βαγγέλη σε αυτές τις θέσεις; Συγχωνευτήκαν 2.000 σχολεία. Σφαγή θα γίνεται για μια οργανική. Και αυτός που την έχει θα την "αφήσει" για γραμματείες και βιβλιοθήκες; Ήδη 300 της Ολυμπιακής μπήκαν στο Υπουργείο Παιδείας. Περιμένουν άλλους τόσους από ΟΣΕ και άλλες ΔΕΚΟ. Κάνεις δεν θα πάει να είσαι σίγουρος. Τα χρόνια που καθένας πήγαινε σαν τουρίστας όπου ήθελε πέρασαν.....

Πάντως βλέπω τον  ΓΓ του ΥΠΕΠΘ αν του τα "μασά" ο εκπρόσωπος μας για την τεχνική υποστήριξη , να του λέει -Ουδείς αναντικατάστατος. Και μετά να παίρνει την Ένωση Φυσικών, Μαθηματικών και να ρωτά αν ενδιαφέρονται. Πάρτι θα έκαναν τα μέλη τους. Πολλοί κλάδοι θα έβαζαν "νερό στο κρασί τους" για να μην χάσουν οργανικές θέσεις. Και εμείς ουσιαστικά αρνούμαστε να βάλουμε "κρασί στο κρασί"!!!

Επειδή μάλλον κούρασα, θεωρώ ότι η πληροφορική στο Λύκειο στη παρούσα συγκυρία έχει πιθανότητα να μείνει (όπως την εννοούμε εμείς) μόνο αν ακολουθηθούν λύσεις όπως αυτές που προτείνει o Keep Growing. Το πρόβλημα είναι ότι σαν κλάδος δεν έχουμε πολλούς Keep Growing για να τις εφαρμόσουν. Βασικά δεν έχουμε ούτε κόσμο να διαθέσει ένα λεπτό να υπογράψει μια ψηφιακή διαμαρτυρία. Γι'αυτό επιμένω σε ελεύθερο λογισμικό.. Τεχνική υποστήριξη.. Site.. Και μέχρι να βρεθούν αρκετοί σαν τον παραπάνω συνάδελφο δεν έχω κάτι άλλο να προτείνω...

iliasthes

Επειδή ο κόσμος της "Επαρχίας" δεν μπόρεσε να παρεβρεθεί, μπορεί να υπάρξει κάποια ενημέρωση, τελικά τι προτάσεις κατέβηκαν και ποια υπερψηφίστηκε από τους παριστάμενους; Αλήθεια η συμμετοχή ήταν καλή;

Χ.Μοτσενίγος

Η συμμετοχή ήταν γύρω στα 105 άτομα. Όσο για τις προτάσεις, θα πω απλά ότι δεν πέσαμε στην παγίδα του να απαντήσουμε στην ερώτηση πόσες ώρες θέλουμε μείωση για τεχνική υποστήριξη. Γενικά υπήρχε μια ομοφωνία στα περισσότερα ζητήματα αλλά πάντως η συμμετοχή είναι ακόμα το ζητούμενο. Λεπτομέρειες στο site και στο blog της ΠΕΚΑΠ λίαν συντόμως απ' ότι ειπώθηκε.

iliasthes

Ευχαριστώ πολύ. Μικρή συμμετοχή όντως. Στο νομό Αττικής σίγουρα υπάρχει ένα πλήθος 2.000 συναδέλφων.

pthomop

Δυστυχώς καμια κατοσταριά είμασταν. Οι αλλοι ρε παιδιά που ήταν? Τοσο βολεμένοι είναι?

jfk1976

Παράθεση από: Stefania στις 15 Μαρ 2011, 09:29:41 ΠΜ
Αν κάποιος έχει 0-10 ώρες να πάει σε άλλο σχολείο να συμπληρώσει τις 21 και 11 ώρες που του λείπουν. Αν δεν πάει, τότε τι; Θα κάθεται και θα πίνει καφέ στο προαύλιο; Θα πηγαίνει σπίτι του; Τι προτείνεις kammenos;
Τι θα πει "γιατί τι θα κάνει κάθε συνάδελφος είναι άλλο θέμα"; Όλοι θα πρέπει εγκαταστήσουν ελεύθερο λογισμικό. Όσοι δεν γνωρίζουν να μάθουν. Γιατί πρέπει να είμαστε όμηροι μερικών ανενημέρωτων, ημιμαθών και κρατικοδίαιτων καθηγητών πληροφορικής; Θα δοθεί πιστοποιητικό λέει το Υπουργείο. Σε τι λογισμικό; Ελεύθερο ή της Microsoft; Δεν υπάρχει άλλη επιλογή..
Δεν θα κάνουμε αντίσταση. Αλλά θα αρχίσουμε να χτίζουμε πολύ γερά θεμέλια. Με τεχνική υποστήριξη και ελεύθερο λογισμικό θα διασφαλίσουμε τις θέσεις μας σε δημοτικό, γυμνάσιο(αφού σε κανένα άλλο δεν θα είναι εύκολο να τα εφαρμόσει και να τα διδάξει). Γιατί αυτή τη στιγμή δεν είμαστε αίολοι μόνο στα λύκεια αλλά και σε δημοτικά (δεν έχουμε οργανικές)  γυμνάσια (γαλλικό μοντέλο).

Όλα αυτά που λες Στεφανία μπορούν να γίνουν διατηρώντας τα μαθήματα Πληροφορικής στο Λύκειο. Και βέβαια αφού διατηρηθούν οι οργανικές μπορεί κάλλιστα να απασχοληθούν οι υπεράριθμοι ή να προσληφθούν Πληροφορικοί ή ακομη προαιρετικά όποιος θέλει να ασχοληθεί με τεχνική υποστήριξη και ελέυθερο λογισμικό όπως ακριβώς γίνεται με τα ΠΛΗΝΕΤ..


Ποιος θα πάει βρε Βαγγέλη σε αυτές τις θέσεις; Συγχωνευτήκαν 2.000 σχολεία. Σφαγή θα γίνεται για μια οργανική. Και αυτός που την έχει θα την "αφήσει" για γραμματείες και βιβλιοθήκες; Ήδη 300 της Ολυμπιακής μπήκαν στο Υπουργείο Παιδείας. Περιμένουν άλλους τόσους από ΟΣΕ και άλλες ΔΕΚΟ. Κάνεις δεν θα πάει να είσαι σίγουρος. Τα χρόνια που καθένας πήγαινε σαν τουρίστας όπου ήθελε πέρασαν.....

Πάντως βλέπω τον  ΓΓ του ΥΠΕΠΘ αν του τα "μασά" ο εκπρόσωπος μας για την τεχνική υποστήριξη , να του λέει -Ουδείς αναντικατάστατος. Και μετά να παίρνει την Ένωση Φυσικών, Μαθηματικών και να ρωτά αν ενδιαφέρονται. Πάρτι θα έκαναν τα μέλη τους. Πολλοί κλάδοι θα έβαζαν "νερό στο κρασί τους" για να μην χάσουν οργανικές θέσεις. Και εμείς ουσιαστικά αρνούμαστε να βάλουμε "κρασί στο κρασί"!!!

Δηλαδή αν ποστηρίξουμε τα δίκαια αιτήματά μας θα μας κάνει ντα το υπουργείο ε? Γι' αυτό να είμαστε καλά παιδιά γιατί θα μας βιάσουν που θα μας βιάσουν ας το κάνουμε με τη θέλησή μας...:)



Επειδή μάλλον κούρασα, θεωρώ ότι η πληροφορική στο Λύκειο στη παρούσα συγκυρία έχει πιθανότητα να μείνει (όπως την εννοούμε εμείς) μόνο αν ακολουθηθούν λύσεις όπως αυτές που προτείνει o Keep Growing. Το πρόβλημα είναι ότι σαν κλάδος δεν έχουμε πολλούς Keep Growing για να τις εφαρμόσουν. Βασικά δεν έχουμε ούτε κόσμο να διαθέσει ένα λεπτό να υπογράψει μια ψηφιακή διαμαρτυρία. Γι'αυτό επιμένω σε ελεύθερο λογισμικό.. Τεχνική υποστήριξη.. Site.. Και μέχρι να βρεθούν αρκετοί σαν τον παραπάνω συνάδελφο δεν έχω κάτι άλλο να προτείνω...


Ούτε ψηφιακή διαμαρτυρία, ούτε επιστολες σε εφημερίδες, ούτε συγκέντρωση με κόσμο έξω από το υπουργείο και μόνο 100 άτομα στη συνέλευση! Σε αυτό έχεις δίκιο! Και εγώ που θέλω να μείνω καθηγητής και είμαι οπαδός του ελεύθερου λογισμικού θλίβομαι...

fof

Παράθεση από: Stefania στις 15 Μαρ 2011, 09:29:41 ΠΜ
Επειδή μάλλον κούρασα, θεωρώ ότι η πληροφορική στο Λύκειο στη παρούσα συγκυρία έχει πιθανότητα να μείνει (όπως την εννοούμε εμείς) μόνο αν ακολουθηθούν λύσεις όπως αυτές που προτείνει o Keep Growing. Το πρόβλημα είναι ότι σαν κλάδος δεν έχουμε πολλούς Keep Growing για να τις εφαρμόσουν. Βασικά δεν έχουμε ούτε κόσμο να διαθέσει ένα λεπτό να υπογράψει μια ψηφιακή διαμαρτυρία. Γι'αυτό επιμένω σε ελεύθερο λογισμικό.. Τεχνική υποστήριξη.. Site.. Και μέχρι να βρεθούν αρκετοί σαν τον παραπάνω συνάδελφο δεν έχω κάτι άλλο να προτείνω...

Δεν μου αρέσει καθόλου να κατηγορούμε τους συναδέλφους μας για αδιαφορία και μη συμμετοχή στον αγώνα μας όταν εμείς οι ίδιοι που γνωρίζουμε την κατάσταση, που γνωρίζουμε την πρόθεση του Υπουργείου μας για μας, που γνωρίζουμε τους λόγους ύπαρξής μας στην Εκπαίδευση, είμαστε πανέτοιμοι να διαπραγματευτούμε και να δεχτούμε οποιοδήποτε ρόλο μας δώσουν! Είμαστε ρεαλιστές όταν θεωρούμε de facto τις όποιες αποφάσεις των Κυβερνώντων μας αφορούν! Και μάλλον θεωρούμε τους εαυτούς μας ανήμπορους και ανίκανους για οποιαδήποτε ενέργεια, γιατί δεν έχουμε πίσω μας χιλιάδες θαρραλέους, ικανούς, ιδεολόγους αγωνιστές να μας σπρώχνουν!

Λίγοι μόνο ικανοί, θαρραλέοι, πιστοί αγωνιστές του κλάδου μου εμένα προσωπικά μου αρκούν!

Keep Growing

... o Keep Growing δεν είναι ο Παναγιώτης Πέντσας. Είναι ένας απλός τυφεκιοφόρος που πολεμάει για το καλό του κλάδου του, με το ένα και μοναδικό τουφέκι που έχει ... Τώρα αν στον δρόμο πετύχει (που έχει πετύχει αρκετούς) και άλλους "αρματολούς", τότε ο αγώνας αποκτά και κάποια πρακτική αξία, ξεφεύγει δηλαδή από τα όρια της γραφικότητας ενός "δον Κιχώτη". 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Vangelis

Στη γενική συνέλευση πέρασε η πρόταση που λέει ότι δεν διαπραγματευόμαστε με το υπουργείο για θέματα τεχνικής στήριξης μέχρι να βγεί το σχέδιο για το νεο Λύκειο.

Ελπίζω να μην είνα μάντης κακών η Stefania

Παράθεση από: Stefania στις 15 Μαρ 2011, 09:29:41 ΠΜ
Πάντως βλέπω τον  ΓΓ του ΥΠΕΠΘ αν του τα "μασά" ο εκπρόσωπος μας για την τεχνική υποστήριξη , να του λέει -Ουδείς αναντικατάστατος. Και μετά να παίρνει την Ένωση Φυσικών, Μαθηματικών και να ρωτά αν ενδιαφέρονται. Πάρτι θα έκαναν τα μέλη τους. Πολλοί κλάδοι θα έβαζαν "νερό στο κρασί τους" για να μην χάσουν οργανικές θέσεις. Και εμείς ουσιαστικά αρνούμαστε να βάλουμε "κρασί στο κρασί"!!!

Πέρα απο τους Φυσικούς και Μαθηματικούς  (που φαντάζει λίγο περίεργο να αναλάβουν την τεχνική στήριξη)  ξεχνάμε τους Τεχνολόγους ΠΕ17 και 12, οι οποίοι μάλλον θα ενδιαφέρονται για θέσεις τεχνικής στήριξης - επιστημονικής υποστήριξης ΤΠΕ αρκεί να έχουν θέσεις.  Μετα βέβαια θα διαμαρτυρόμαστε που δεν έχουμε οργανικές θέσεις και δεν συμπληρώνουμε ωράριο σε ένα σχολείο.

jfk1976

Παράθεση από: Vangelis στις 17 Μαρ 2011, 01:44:56 ΠΜ
Στη γενική συνέλευση πέρασε η πρόταση που λέει ότι δεν διαπραγματευόμαστε με το υπουργείο για θέματα τεχνικής στήριξης μέχρι να βγεί το σχέδιο για το νεο Λύκειο.

Ελπίζω να μην είνα μάντης κακών η Stefania

Πέρα απο τους Φυσικούς και Μαθηματικούς  (που φαντάζει λίγο περίεργο να αναλάβουν την τεχνική στήριξη)  ξεχνάμε τους Τεχνολόγους ΠΕ17 και 12, οι οποίοι μάλλον θα ενδιαφέρονται για θέσεις τεχνικής στήριξης - επιστημονικής υποστήριξης ΤΠΕ αρκεί να έχουν θέσεις.  Μετα βέβαια θα διαμαρτυρόμαστε που δεν έχουμε οργανικές θέσεις και δεν συμπληρώνουμε ωράριο σε ένα σχολείο.


Γι' αυτό θα πρέπει να παλέψουμε για να μην βγει η Πληροφορική από το Λύκειο!
Vangelis επιχειρηματολογείς σαν να είσαι ο Γενικός Γραμματέας! Ρε μπας και είσαι ο Κουλαϊδής και γράφεις σε αυτό το foroum? :)

geokra

Παιδιά μην ξεχνάμε και τα Δημοτικά έτσι;
Να απαιτήσουμε οργανικές, χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει υποχωρήσεις στις υπόλοιπες διεκδικήσεις για το Λύκειο.
Είμαστε η ειδικότητα που μας χρειάζονται για πολλούς λόγους σε όλες τις βαθμίδες, μην το ξεχνάμε αυτό.