Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το εξής: Έχω οργανική στο σχολείο μου στο οποίο δεν έχω ωράριο και θεωρήθηκα υπεράριθμος. Μου είπανε, πριν 2 μέρες, ότι επειδή δεν έχω ώρες να πάω για 12 ώρες σε άλλο σχολείο και για 9 στο γραφείο Α/θμιας ώστε να συμπληρώσω τις ώρες μου. Στη πορεία όμως στο σχολειό μου προκύψανε 2 ώρες πληροφορικής και αναμένεται να προκύψουν άλλες 8 (αυτές τις 8 έχει πάρει ο διευθυντής και υποστηρίζει ότι περιμένει το νέο νόμο που λέει ότι οι διευθυντές δε κάνουν μάθημα). Σήμερα έμαθα οτι διαθέσανε 2 καθηγητές πληροφορικής έναν με 9 ώρες και έναν με 4. Πως γίνεται αυτό από τη στιγμή που έχω οργανική στο σχολείο μου; Τι πρέπει να κάνω για να διεκδικήσω τις ώρες που υπάρχουν στο σχολείο που έχω οργανική;
Σας ευχαριστώ για τη προσοχή σας.
Υ.Σ. Ο διευθυντής μου είπε να κάνω αίτηση στο ΠΥΣΔΕ και να αιτηθώ επανατοποθέτηση στο σχολείο που έχω οργανική εφόσον προκύψουν ώρες στο σχολειό που έχω οργανική.
Ανάληψη υπηρεσίας έχω κάνει μόνο στο σχολείο που με διέθεσαν 12 ωρες και οχι στο γραφείο Α/θμιας.
κάνε αυτό που λέει ο δντής σου.
αν πάντως κρίθηκες υπεράριθμος, τότε θα καλύψεις φέτος κάποιο λειτουργικό κενό και θα διεκδικήσεις κατά προτεραιότητα οργανικό κενό τον ιούνιο του 2012.
Παράθεση από: demos23 στις 16 Σεπ 2011, 12:18:24 ΜΜ
αναμένεται να προκύψουν άλλες 8 (αυτές τις 8 έχει πάρει ο διευθυντής και υποστηρίζει ότι περιμένει το νέο νόμο που λέει ότι οι διευθυντές δε κάνουν μάθημα).
Σύμφωνα με τον παλιό νόμο ο διευθυντής δεν έπαιρνε μέχρι 3 ώρες;
Παράθεση από: pgrontas στις 16 Σεπ 2011, 05:10:35 ΜΜ
Σύμφωνα με τον παλιό νόμο ο διευθυντής δεν έπαιρνε μέχρι 3 ώρες;
8 ώρες υποστηρίζει οτι πρέπει να πάρει, που υπαρχει ο παλιος ο νόμος να τον βρώ;
Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 16 Σεπ 2011, 05:08:42 ΜΜ
κάνε αυτό που λέει ο δντής σου.
αν πάντως κρίθηκες υπεράριθμος, τότε θα καλύψεις φέτος κάποιο λειτουργικό κενό και θα διεκδικήσεις κατά προτεραιότητα οργανικό κενό τον ιούνιο του 2012.
Δηλαδή υπάρχει περιπτωση να καταργηθεί η οργανική μου θέση; Το γεγονός οτι διαθέσανε αλλους συναδέλφους στο σχολείο μου δε λεει κάτι;
Αλήθεια αυτές οι 9 ώρες στο γραφείο πως λογίζονται ως σχολικές ώρες ή ως κανονικές;
9 σχολικές ώρες είναι περίπου 7 κανονικές ώρες. Πας μια μόνο μέρα στο γραφείο ή περισσότερο;
Παράθεση από: Gnirut στις 17 Σεπ 2011, 01:19:10 ΠΜ
Αλήθεια αυτές οι 9 ώρες στο γραφείο πως λογίζονται ως σχολικές ώρες ή ως κανονικές;
9 σχολικές ώρες είναι περίπου 7 κανονικές ώρες. Πας μια μόνο μέρα στο γραφείο ή περισσότερο;
Δεν έχω παει ακόμα να δω πως ειναι. Κανονικά πως πρεπει να λογίζονται;
εγώ όταν γύρισα στο σχολείο που έχω οργανική θέση από άδεια ανατροφής τέκνου, ήταν στη θέση μου άλλος συνάδερφος. Εγώ ασχολήθηκα με γραμματειακή υποστήριξη. Όταν προέκυψε να πάει κάποιος για 4 ώρες σε άλλο σχολείο, ο προϊστάμενος είπε να πάρω εγώ κανονικά τις ώρες που κάνει ο συνάδερφος που ήταν στη θέση μου γιατί προηγούμαι και έχω οργανική και να πάει αυτός στο άλλο σχολείο.
Αφού τα συζητήσαμε μεταξύ μας αποφασίσαμε να πάω εγώ στο άλλο σχολείο και να μείνει ο συνάδερφος ώς έχει και συμφώνησε ο προϊστάμενος αφού εγώ δεν είχα πρόβλημα.
Θέλω να πω ότι στο σχολείο προηγείται ο καθηγητής που έχει οργανική θέση.
Αυτός που έχει την οργανική έχει την προτεραιότητα, σίγουρα. Αν κατάλαβα καλά στην περίπτωση που περιέγραψε ο συνάδελφος η οργανική χάθηκε και ο συνάδελθος θεωρήθηκε υπεράριθμος, οπότε δεν υπάρχει θέμα προτεραιότητας αν προέκυψαν κάποιες ώρες στο συγκεκριμένο σχολείο.
Αν θυμάμαι καλά κάθε διδακτική ώρα (45 λεπτά)πολλαπλασιάζεται με 1,5. Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος.
για να θεωρηθείς υπεράριθμος δεν πρέπει να κάνεις ο ίδιος αίτηση;
Παράθεση από: gimnasio στις 17 Σεπ 2011, 11:47:27 ΜΜ
για να θεωρηθείς υπεράριθμος δεν πρέπει να κάνεις ο ίδιος αίτηση;
Όχι , η υπεραριθμία κρίνεται απο το ΠΥΣΔΕ όταν μειώνονται ή ελαχιστοποιούνται οι ώρες σε ένα σχολείο (αν θυμάμαι καλά κάτω των 8). Κρίνεσαι υπεράριθμος όταν συμβεί αυτό αλλά δικαιούσαι αν θέλεις να κάνεις αίτηση άρσης της υπεραριθμίας για να τοποθετηθείς σε άλλο σχολείο. Αν δεν κάνεις την αίτηση άρσης τότε διατηρείς προσωρινά τη θέση στο σχολείο αλλά ταυτόχρονα τίθεσαι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ για να καλύψεις οποιοδήποτε κενό ή συμπλήρωση ωρών προκύψει σε άλλο/άλλα σχολεία.
Υποθετική ερώτηση - quiz για δυνατούς λύτες.
Έστω ότι δυο συνάδελφοι χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι κι ένας εκ των δυο πρέπει να φύγει από τη σχολική μονάδα.
Και οι δυο έχουν λάβει οργανική θέση στη μονάδα την ίδια σχολική χρονιά, έστω 2006, αλλά με το πέρασμα των χρόνων οι μονάδες μετάθεσης (μόρια) έχουν διαφορετική εξέλιξη για τον καθένα π. χ. λόγω διαφορετικών οικογενειακών μεταβολών.
Με ποιον τρόπο λοιπόν θα γίνει η επιλογή εκείνου που θα φύγει; Με βάση την τωρινή υπηρεσιακή τους κατάσταση ή με βάση την υπηρεσιακή κατάσταση την εποχή κτήσης της οργανικής τους θέσης;
Θα παρακαλούσα μόνο να μην μου υποδείξετε να διαβάσω τα Π.Δ. 50/1996 κι 100/1997 αφού και στα δυο η τωρινή υπηρεσιακή κατάσταση λαμβάνεται ξεκάθαρα ως τελευταίο κριτήριο πλην όμως μερικές γραμμές πριν το θέμα αφήνεται τεχνηέντως στην ελεύθερη ερμηνεία που δίνει κάθε ένας στα Π.Δ.
Ευχαριστώ.
Παράθεση από: iliasthes στις 17 Σεπ 2011, 03:48:15 ΜΜ
Αν θυμάμαι καλά κάθε διδακτική ώρα (45 λεπτά)πολλαπλασιάζεται με 1,5. Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος.
Επίσης αν θυμάμαι καλά είχε έρθει διαταγή προ 3ετίας όπου για κάθε ώρα διδασκαλίας αντιστοιχούσαν 2 ώρες (με την πραγματική έννοια της ώρας ) γραμματειακής υποστήριξης ...
Στο συγκεκριμένο παράδειγμα που αναφέρθηκε προφανώς θα κληθείτε να παρέχετε γραμματειακή υποστήριξη τουλάχιστον κατά τις ημέρες όπου δεν απασχολείστε στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου στο οποίο διατεθήκατε ...
Υπάρχει βέβαια η περίπτωση αν εφαρμοστεί ο νόμος που ήδη υφίσταται να είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί υποχρεωμένοι να παραβρίσκονται στο σύνολο του ωραρίου λειτουργίας του σχολείου οποτε εξαφανίζεται ο παραπάνω προβληματισμός ...
Παράθεση από: dkonetas στις 22 Σεπ 2011, 07:52:10 ΠΜ
Υπάρχει βέβαια η περίπτωση αν εφαρμοστεί ο νόμος που ήδη υφίσταται να είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί υποχρεωμένοι να παραβρίσκονται στο σύνολο του ωραρίου λειτουργίας του σχολείου οποτε εξαφανίζεται ο παραπάνω προβληματισμός ...
Δηλαδή 8-14 τη μέρα; και οι 9 διδακτικές ώρες πως λογίζονται με το σημερινό νόμο;
Καλωσήρθες φίλε Δήμο
Καλά κουράγια στη αυλή των θαυμάτων, που λέγεται "εκπαίδευση".
Εδώ, όλα μπορεί να συμβούν και τίποτα να μη γίνεται (σωστά).
Δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει (ή πως συμβαδίζουν) : ΕΧΩ ΟΡΓΑΝΙΚΗ - ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ.
Για να έχεις οργανική, πρέπει να έχεις τουλάχιστον 11 ωρες στο σχολείο σου. Αλλιώς δεν είναι οργανική, είναι προσωρινή τοποθέτηση!!!! Βαφτίζουνε τη προσωρινή τοποθέτηση, οργανική και κοροϊδεύουν τον κοσμάκη.
Πρόσεξε για το τι θα κάνεις και πως θα αντιδράσεις γιατί οι καιροί είναι πονηροί. Θα σου συνιστούσα να ρωτήσεις πρωτα έναν εργατολόγο ή κάποιο δικηγόρο της ΟΛΜΕ και μετα να απευθυνθείς στο διευθυντή σου ή στο ΠΥΣΔΕ.
Επίσης φρόντισε να είσαι εμπρόθεσμος στις ενστάσεις σου (αν έχεις )
Μια παθούσα...... ( https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3419.0)
Παράθεση από: katrina στις 22 Σεπ 2011, 06:14:38 ΜΜ
Καλωσήρθες φίλε Δήμο
Καλά κουράγια στη αυλή των θαυμάτων, που λέγεται "εκπαίδευση".
Εδώ, όλα μπορεί να συμβούν και τίποτα να μη γίνεται (σωστά).
Δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει (ή πως συμβαδίζουν) : ΕΧΩ ΟΡΓΑΝΙΚΗ - ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ.
Για να έχεις οργανική, πρέπει να έχεις τουλάχιστον 11 ωρες στο σχολείο σου. Αλλιώς δεν είναι οργανική, είναι προσωρινή τοποθέτηση!!!! Βαφτίζουνε τη προσωρινή τοποθέτηση, οργανική και κοροϊδεύουν τον κοσμάκη.
Πρόσεξε για το τι θα κάνεις και πως θα αντιδράσεις γιατί οι καιροί είναι πονηροί. Θα σου συνιστούσα να ρωτήσεις πρωτα έναν εργατολόγο ή κάποιο δικηγόρο της ΟΛΜΕ και μετα να απευθυνθείς στο διευθυντή σου ή στο ΠΥΣΔΕ.
Επίσης φρόντισε να είσαι εμπρόθεσμος στις ενστάσεις σου (αν έχεις )
Μια παθούσα...... ( https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3419.0)
Σευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου. Τελικά δε μπορεί να γίνει τιποτα γιατί και σε αιρετους απο το ΠΥΣΔΕ που απευθυνθηκα δεν εγινε κατι και λενε τα δικα τους. Απλως θα ξερω για του χρονου απο την αρχη της σχολικης χρονιας τι παιζεται και θα ειμαι ετοιμος.
Ευχαριστώ οσους ασχολήθηκαν με θέμα μου.