Προβλήματα χωρίς δεδομενα

Ξεκίνησε από chzisi, 21 Σεπ 2010, 03:48:49 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

chzisi

Υπαρχουν προβλήματα χωρίς δεδομένα??

gpitsa01

Ενοείς χωρίς να χρησιμοποιούμε την εντολή Διάβασε. Ναι αν υπάρχει κάποια γενήτρια που παράγει δεδομένα. Όπως π.χ
Να βρεθεί το άθροισμα των αριθμών από το 1 εως το 100.
σ<-0
Για ι απο 1 μεχρι 100
σ<-σ+ι
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε σ


evry

Παράθεση από: gpitsa01 στις 21 Σεπ 2010, 05:42:21 ΜΜ
Ενοείς χωρίς να χρησιμοποιούμε την εντολή Διάβασε. Ναι αν υπάρχει κάποια γενήτρια που παράγει δεδομένα. Όπως π.χ
Να βρεθεί το άθροισμα των αριθμών από το 1 εως το 100.
Αυτά που είναι με έντονη γραφή είναι τα δεδομένα. Από τη στιγμή που δίνονται είναι δεδομένα
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Circle

Παράθεση από: chzisi στις 21 Σεπ 2010, 03:48:49 ΜΜ
Υπαρχουν προβλήματα χωρίς δεδομένα??

Όχι, δεν υπάρχουν προβλήματα χωρίς δεδομένα.
Θυμήσου τον ορισμό των δεδομένων στην πληροφορική (δηλ με απλά λόγια: τα γνωστά στοιχεία που δίνονται με την εκφώνηση ενός προβλήματος ή αυτά που εύκολα (κ χωρίς επεξεργασία) μπορώ να συλλέξω).   8)

chzisi

Είσοδος: Καμία , μία ή περισσότερες τιμές δεδομένων πρέπει να δίνονται ως είσοδος.
Δεν αναφέρομαι μονο στο δεδομένο που δίνει ο χρήστης με τη διάβασε. Και η αρχικοποίηση μιας μεταβλητης μεσα στον αλγόριθμο μπορούμε να πουμε ότι είναι δεδομένο.
Απορώ για το τι έννοει ο ορισμός "καμία".
π.χ. η δημιουργία μιας τυχαίας ακολουθίας αριθμών από εναν αλγόριθμο, είναι ένα τέτοιο παράδειγμα???

gthal

Πρόσεξε:
άλλο τα δεδομένα του αλγόριθμου (είσοδος)
και άλλο τα δεδομένα του προβλήματος !!
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

ntzios kostas

Πρόσεξε μην σε ακούσει ο Άλκης.  :) :) :) :) :)
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

gthal

Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

alkisg

Χαχα  ;D
Όχι ΟΚ το εξαντλήσαμε το θέμα παλιότερα (no link πρόχειρο), προσωπικά δεν έχω να προσθέσω κάτι καινούργιο...

printf("Hello world!"); :)

gthal

Αν λες για το τι είναι είσοδος, θυμάμαι τη συζήτηση και μάλιστα ότι συμφωνούμε πως είσοδος ότι είναι ότι έρχεται στον αλγόριθμο απ έξω.
Το θέμα ετούτο πάντως για μένα είναι διαφορετικό : τι είναι δεδομένα για το πρόβλημα
... θα αναπτύξω όμως άλλη στιγμή λόγω πίεσης χρόνου  ;)
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

olga_ath

@gthal Νομίζω πως συμφωνούμε (αν κατάλαβα σωστά  :angel:) Στα αρχικά μαθήματα ζητάω από τους μαθητές μολις διαβάσουνε την εκφώνηση να βρούνε α) τα δεδομένα εισόδου για τον αλγόριθμο που θα υλοποιήσουνε Β) τα ζητούμενα τα οποία θα αποτελέσουνε και την έξοδο του αλγορίθμου. Επίσης  ζωγραφίζω και το κλασικό κουτί στον πίνακα όπου φαίνεται η έξοδος και η είσοδος.

Αν σε ένα πρόβλημα έχουμε και σταθερές τότε γίνεται έκδηλο ότι τα δεδομένα εισόδου ειναι υποσύνολο των δεδομένων που μας δίνει το πρόβλημα. Επίσης συνηθίζω να υπογραμμίζω ότι δεδομένο για το προβλημα μας είναι και ο τροπος υπολογισμού οχ που πρέπει να εφαρμόσουμε που δεν είναι κπ νούμερο.

Αυτό (νομίζω) οτι βοηθάει να καταλάβουν ότι τα δεδομένα εισόδου  είναι μεταβλητές ή πίνακες αργότερα και να το αντιδιαστείλουν με τις σταθερές τις οποίες ούτε διαβάζουμε ούτε τις περικλείουμε στην εντολή Δεδομένα //    //.

Αν υπάρχουν αντίθετες απόψεις θα χαρώ να τις ακούσω  8)
Doubt everyone and first of all yourself