Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση

Ξεκίνησε από AlgoBill, 23 Μαΐου 2011, 10:29:17 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dimpapadop

μην τσακώνεστε συνάδελφοι, τώρα για το αν τα θέματα είναι γελοία.... (είναι κατά τη γνώμη μου επίσης, ή τλχστ εκεί κοντά)

@No Gods No Nations -- Οι βαθμολογίες είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Οι βαθμολογίες πάντα θα είναι γύρω στο 50% όπως πάντα - αυτό κάνει τα φετινά θέματα δλδ νορμάλ; Νομίζω λίγο επιθετικό ήταν το συγκεκριμένο μνμ σου.

andreas_p

Δείτε το ποτήρι μισο-γεμάτο.

Ήταν καλο-διατυπωμένα. Αυτό οφείλουμε να το αναγνωρίσουμε στην επιτροπή.

Τώρα για την ποιότητα ...

Αλλά ας μην ξεχνάμε .. ένα άλλο χτύπημα θα γονάτιζε κόσμο !!!

Δημήτρης Γκίνης

Σχετικά με τους βαθμούς στις εξετάσεις αυτές καλό είναι να θυμόμαστε - και περισσότερο από όλους οι υποψήφιοι- ότι δεν έχει και τόση σημασία τι βαθμό θα γράψει κάποιος αλλά τι θα γράψει σε σχέση με τους υπολοίπους. Δλδ, τι να το κάνεις να μπουν πανεύκολα θέματα και να γράψεις 15 όταν οι υπόλοιποι έχουν γράψει 20ρια??

ipoulis

ΤΟ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
είναι ότι βάση του 3ου θέματος ο ΓΟΥΛΙΕΛΜΟΣ ΤΕΛΟΣ δεν μπορεί
να είναι υποψήφιος στο ΑΣΕΠ
ΆΔΙΚΟ
;) ;D ;D ;D

Stefevan

ipoulis το θέμα το είχε προτείνει ο Τσακ Νόρις οπότε είσαι λάθος, γίνεται πως δεν γίνεται??!!!  :D ;) :)  8)
Αν και έχω βαρεθεί τα αστεία με αυτόν... με ανάγκασες να στο πω  :(

elpis

καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς, πόσα μόρια μπορεί να κόψουν στο θέμα Γ, αν κάποιος μπερδεύτηκε και πήρε ότι οι υποψήφιοι ήταν 100, και στη συνέχεια δημιούργησε δύο πίνακες, έναν μονοδιάστατο ΟΝΟΜΑ[100] και έναν δισδιάστατο ΒΑΘΜ[100,3] και απάντησε κατά αυτόν τον τρόπο τα ερωτήματα. Επίσης την όλη διαδικασία την έβαλε μέσα σε μια αρχή επανάληψης ... Μέχρις_ότου όνομα= ''ΤΕΛΟΣ''.
Ευχαριστώ

evry

Ο Γουλιέλμος Τέλος περνάει τιμής ένεκεν

Παράθεση από: ipoulis στις 23 Μαΐου 2011, 09:35:59 ΜΜ
ΤΟ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
είναι ότι βάση του 3ου θέματος ο ΓΟΥΛΙΕΛΜΟΣ ΤΕΛΟΣ δεν μπορεί
να είναι υποψήφιος στο ΑΣΕΠ
ΆΔΙΚΟ
;) ;D ;D ;D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Stefevan

elpis εγώ θα σου έδινα όλες τις μονάδες!  8) Αλλά όλο το θέμα είναι ότι έχουμε άγνωστο αριθμό επαναλήψεων, ΟΜΩΣ δεν θα το βαθμολογήσουν συνολικά το θέμα, αν έχεις σωστά τμήματα αλγορίθμου τότε θα πάρεις αρκετές μονάδες  πιστεύω.

Γιάννης Σ.

Παράθεση από: ipoulis στις 23 Μαΐου 2011, 09:35:59 ΜΜ
ΤΟ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
είναι ότι βάση του 3ου θέματος ο ΓΟΥΛΙΕΛΜΟΣ ΤΕΛΟΣ δεν μπορεί
να είναι υποψήφιος στο ΑΣΕΠ
ΆΔΙΚΟ
;) ;D ;D ;D

Απλά απίστευτος!

Γιάννης Σ.

Παράθεση από: elpis στις 23 Μαΐου 2011, 09:52:10 ΜΜ
καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς, πόσα μόρια μπορεί να κόψουν στο θέμα Γ, αν κάποιος μπερδεύτηκε και πήρε ότι οι υποψήφιοι ήταν 100, και στη συνέχεια δημιούργησε δύο πίνακες, έναν μονοδιάστατο ΟΝΟΜΑ[100] και έναν δισδιάστατο ΒΑΘΜ[100,3] και απάντησε κατά αυτόν τον τρόπο τα ερωτήματα. Επίσης την όλη διαδικασία την έβαλε μέσα σε μια αρχή επανάληψης ... Μέχρις_ότου όνομα= ''ΤΕΛΟΣ''.
Ευχαριστώ

Ποιος να είναι άραγε αυτός ο κάποιος; ;)

Απλά σ'αυτήν την περίπτωση χρησιμοποιώντας πίνακες έκανες τα εύκολα δύσκολα αφού ο αριθμός των επαναλήψεων είναι άγνωστος  αλλά εφόσον λες ότι χρησιμοποίησες τουλάχιστον μέχρις_ότου πιστεύω ότι δεν θα χάσεις πολλές μονάδες...

elpis

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Δεν το έκανα εγώ αυτό, αλλά μαθήτριά μου :o Και ήθελα τη γνώμη σας όσον αφορά τη βαθμολόγηση.  ;)

evry

Η περίπτωση που περιγράφεις είναι πολύ δύσκολη στην βαθμολόγηση. Αν χρησιμοποιούσες πίνακα με Για θα έπρεπε να σου κόψουν τουλάχιστον 4 μονάδες (Γ4) + κάτι άλλο από τα άλλα θέματα, ανάλογα με την κρίση του βαθμολογητή την εικόνα του γραπτού κλπ.
Εσύ δείχνεις ότι κατάλαβες πότε σταματάει η επανάληψη και δεν νομίζω ότι μπορεί να σου κόψει κάποιος για το Γ4.
Πολύ δύσκολη περίπτωση. Θεωρώ δύσκολο να πάρεις 20/20 αλλά επίσης πολύ δύσκολο να κόψει κάποιος πολύ.
Σίγουρα όμως θα κοπούν έστω και 2-3 μονάδες και ο λόγος είναι ο εξής:  Τι θα συμβεί αν δοθούν πάνω από 100? δεν θα παραβιαστεί η καθοριστικότητα? δεν θα διαβάσει πέρα από τα όρια του πίνακα. Άρα σίγουρα υπάρχει πρόβλημα και αφού η λύση δεν είναι σωστή δεν μπορεί να πάρει όλες τις μονάδες.

Εμένα η απορία μου είναι η εξής: Γιατί σε ένα τέτοιο θέμα που είναι φανερό ότι το πλήθος είναι άγνωστο κάποιοι μαθητές παίρνουν πίνακες? Αφού και χωρίς πίνακες πάνω κάτω ο ίδιος αλγόριθμος είναι. Δηλαδή δεν αλλάζει η δυσκολία της αλγοριθμική λύσης

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Stefevan

Κάποιος πολύ βιαστικός και αγχωμένος θα είδε το 100 και θα νόμιζε πως ήταν τόσοι οι εξεταζόμενοι!!  :'(

vtsakan

Σχετικά με το Α4, μπράβο στους δημιουργούς του Διαγωνίσματος!
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

ge0_

λοιπόν πάλι καλά που είχα μπει σε αυτό το site την προηγούμενη μέρα να λύσω κανα θέμα και έτσι δεν έχασα τις 3 μονάδες από το Κ<---χ>1

thanks steki<>