ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πέτρος Κ.

Επιπλέον ενώ μέχρι σήμερα οι μαθητές της Β που στοχέυανε σε τμήμα πληροφορικής προετοιμαζόντουσαν για Φυσική και τώρα, εκ των ιστέρων υστέρων τους λένε όχι Φυσική αλλά ΑΟΘ.

Η πλάκα είναι ότι το δελτίο τύπου καταλήγει με την φράση:

ΠαράθεσηΌμως δίνει σαφώς περισσότερες ευκαιρίες στους υποψήφιους της επόμενης σχολικής χρονιάς από εκείνες που έδινε το σύστημα του Νέου Λυκείου, χωρίς να αιφνιδιάζει τους μαθητές και τις μαθήτριες και να ανατρέπει τον προγραμματισμό τους.

vistrian

1)για ποιον λόγο υπάρχει η ΑΕΠΠ στο πεδίο των θετικών αφού από τους παρακάτω πίνακες βλέπουμε ότι δεν μπορούν να το επιλέξουν;
2)Καλά τα κατάφεραν. Αυτοί που θα επιλέξουν την κατεύθυνση Οικονομίας και Πληροφορικής δεν θα έχουν το δικαίωμα να μπορούν να επιλέξουν Πολυτεχνεία-Αρχιτεκτονικής- Πολιτικών Μηχανικών -Μαθηματικό κτλ.
Ένα ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ στον κουράκη  :P( που όπως έλεγε προεκλογικά θα βάλει την Πληροφορική ως ισότιμο μάθημα εκεί που της ανήκει. 
VR in Computing

dski

Θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η αντίδραση των μαθητών στο νέο σύστημα. Πιστεύω πλέον πως μόνο από εκεί μπορεί να προέλθει οποιαδήποτε βελτίωση...

Να δούμε βέβαια και την κατανομή των σχολών στα πεδία αλλά δεν περιμένω κάτι διαφορετικό από το να μπουν πολυτεχνεία, φυσικά, χημικά, μαθηματικά στο 2ο πεδίο. Αν υπήρχε άλλη βούληση θα μπορούσαν απλά να βάλουν τη φυσική ως επιλογή στη Γ' κατεύθυνση.

Όσο για την εξάλειψη των στρεβλώσεων, μπορεί πλέον να μην μπαίνει κανείς στο Χημικό χωρίς Χημεία κατεύθυνσης (από όλες τις στρεβλώσεις του υπάρχοντος συστήματος αυτή επιλέχθηκε στο δελτίο τύπου ως ιδιαίτερα χαρακτηριστική...) αλλά ότι, δυνητικά, μπορεί κάποιος να μπαίνει σε σχολές υγείας (και ιατρικές αντιλαμβάνομαι) έχοντας εξεταστεί σε λατινικά και αρχαία φυσικά δεν είναι στρέβλωση. Αν δε επιλεγεί η μείωση των μορίων σε αυτή την περίπτωση να είναι τόσο μεγάλη που να καθίσταται αποτρεπτική αυτή η επιλογή τότε αυτό καταρρίπτει και το άλλο επιχείρημα ότι δηλ. το νέο σύστημα δίνει περισσότερες επιλογές στους μαθητές...

thana$i$

Let the games begin

To: kourakis@parliament.gr, abaltas@central.ntua.gr
CC: epy@epy.gr

Αγαπητοί κύριοι,
Δεδομένων των συνθηκών η πρόταση για το νέο εξεταστικό
http://minedu.gov.gr/publications/docs2015/15_04_06_dt_sist_eisag.doc
είναι αρκετά καλή, αν και ημιτελής εφόσον δεν υπάρχει και η κατάταξη των σχολών.
Σε μια προσπάθεια να σας βοηθήσω, σας παραπέμπω στο ΦΕΚ 315/τΑ´/2003

http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wFalhF2BrTT7HdtvSoClrL8BWSxBgEw3dF5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V68knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS_18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIuePOvDbQz9TtZnnpqmsYEAAgCoOOEL8JeWhENd_1IG9e

όπου περιγράφονται σαφώς τα προσόντα διορισμού σε θέσεις ΠΕ και ΤΕ των κλάδων Πληροφορικής . Θέλω να πιστεύω ότι οι σχολές που περιλαμβάνονται στο ΦΕΚ αυτό θα ενταχτούν στο αντίστοιχο επιστημονικό πεδίο και δεν θα δούμε τον παραλογισμό με την Χημεία, που ορθώς επισημαίνεται στο Δελτίο τύπου σας, να επαναλαμβάνεται με ένα άλλο επιστημονικό αντικείμενο.

Με σεβασμό

lxart

Από την ομάδα προσανατολισμού θετικών σπουδών, το μόνο μάθημα που δεν "οδηγεί" πουθενά είναι η ΑΕΠΠ.
Πρόταση (λογική μεν αλλά....): Εκτός από Ν. ΓΛΩΣΣΑ ΦΥΣΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ με ΑΕΠΠ οδηγείται ο μαθητής σε σχολές (μόνο) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Άλλωστε και οι συνάδελφοι Χημικοί το έχουν δεχτεί.

Παντελης Τσιράκης

- Αν οι υποψήφιοι/ες επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε ένα δεύτερο  Επιστημονικό Πεδίο, θα πρέπει να επιλέξουν και ένα 5ο μάθημα (Γενικής Παιδείας ή Ομάδας Προσανατολισμού), όπως αυτά περιγράφονται στους πίνακες που ακολουθούν.
Σε αυτη τη παράγραφο καταλαβαίνεις οτι μπορεις να πας σε δευτερο πεδίο ....εμεις βλέπουμε στους πινακες 3+1 μαθηματα και εδω μιλάει και για πέμπτο μαθημα ...

gkipos

Παράθεση από: vistrian στις 06 Απρ 2015, 08:15:55 ΜΜ
1)για ποιον λόγο υπάρχει η ΑΕΠΠ στο πεδίο των θετικών αφού από τους παρακάτω πίνακες βλέπουμε ότι δεν μπορούν να το επιλέξουν;
2)Καλά τα κατάφεραν. Αυτοί που θα επιλέξουν την κατεύθυνση Οικονομίας και Πληροφορικής δεν θα έχουν το δικαίωμα να μπορούν να επιλέξουν Πολυτεχνεία-Αρχιτεκτονικής- Πολιτικών Μηχανικών -Μαθηματικό κτλ.
Ένα ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ στον κουράκη  :P( που όπως έλεγε προεκλογικά θα βάλει την Πληροφορική ως ισότιμο μάθημα εκεί που της ανήκει. 

Δυστυχώς για εμάς, είναι μια χαρά δικαιολογημένο το καινούριο σύστημα. Συμφωνεί με τα λογική ότι η πληροφορική παιδεία, αλγοριθμική σκέψη κλπ είναι απαραίτητα για τις θετικές σχολές, γι΄αυτό βάζει και την ΑΕΠΠ. Σου λέει, οκ είναι χρήσιμη η Πληροφορική, αλλά αυτό δε πάει να πει ότι θα εξετάζεται και πανελλαδικά.

Στη συνέχεια σου λέει, αν θέλεις καθαρές σχολές πληροφορικής και έχεις στοχεύσει αποκλειστικά εκεί πήγαινε στην τρίτη κατεύθυνση και εξειδικεύσου.
Εκεί λογικά η ΑΕΠΠ θα έχει περισσότερες ώρες διδασκαλίας. Συμπερασματικά, και σε θεωρώ σημαντικό για τις θετικές και σε εξειδικεύω σε καθαρές σχολές πληροφορικής. Και δε μπορείς να πεις και τίποτα πέρα από το γιατί δεν ανήκει η Πληροφορική στις θετικές σχολές, επιχείρημα που από μόνο του δε μπορεί να αντιπαρατεθεί στη σημασία που της αποδίδει το υπουργείο, τοποθετώντας την ΑΕΠΠ σε δύο κατευθύνσεις.

Spyridon

#412
Δηλαδή για να καταλάβω... Ενώ η Κοινωνιολογία διδάσκεται σε  δυο από τις τρεις ομάδες προσανατολισμου δεν επιτρέπεται να την δωσεις στις εξετάσεις για να μπεις σε κάποια σχολή  ; Ούτε καν στις σχετικές κοινωνικές.. κοινωνιολογιες/ ψυχολογίες κτλ...

Επίσης πάλι τα ιδία... Στο μαθηματικό θα μπαίνουν πάλι με χημεία χωρίς ΑΕΠΠ ακόμα και αν το μαθηματικό, και όχι μόνο το μαθηματικό βέβαια, δήλωσε μεσώ ΑΔΙΠ ότι θέλει  οι υποψήφιοι του να εξετάζονται στην ΑΕΠΠ!!  Που είναι η επιλογή του υποψηφίου μαθηματικού να δώσει αλγοριθμική και όχι ΑΕΠΠ;; Επίσης  απαγορεύεις σε αυτόν που δε μπήκε σε κάποια πληροφορική ΑΕΙ να μπει μαθηματικό / φυσικό ;;

Πέτρος Κ.

Ίσως θα έπρεπε στην Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ να μην διδάσκονται Ιστορία Κατευθυνσης αφού δεν θα εξετάζονται σε αυτήν (αλλα στην Γενικής) αλλά να διδάσκονται Φυσική Κατευθυνσης.

Ετσι όσοι δίνουν Μαθηματικα Κατ + ΑΕΠΠ + Φυσική Κατ θα μπορούν να ανοίγουν τις Πολυτεχνικές Σχολές.

ή εναλλακτικά

να δίνουν Φυσική Γενικής (αν συνεχίσει να υπάρχει) ώστε να μπαίνουν με μειωμένα μόρια στις Πολυτεχνικές

Spyridon

#414
Παράθεση από: Πέτρος Κ. στις 06 Απρ 2015, 09:40:29 ΜΜ
Ίσως θα έπρεπε στην Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ να μην διδάσκονται Ιστορία Κατευθυνσης αφού δεν θα εξετάζονται σε αυτήν (αλλα στην Γενικής) αλλά να διδάσκονται Φυσική Κατευθυνσης.

Ετσι όσοι δίνουν Μαθηματικα Κατ + ΑΕΠΠ + Φυσική Κατ θα μπορούν να ανοίγουν τις Πολυτεχνικές Σχολές.

ή εναλλακτικά

να δίνουν Φυσική Γενικής (αν συνεχίσει να υπάρχει) ώστε να μπαίνουν με μειωμένα μόρια στις Πολυτεχνικές

Είναι ξεκάθαρο κάτω από ποιες πιέσεις έγινε αυτό.. Είναι παράλογο να μη έχεις μάθημα μπαλαντέρ στην Θετική την ΑΕΠΠ!! Και μπαλαντέρ την Φυσική στην Οικονομίας και Πληροφορικής!!  Είναι τρελλο..

ΠΧ με αυτό το έκτρωμα κόβεις τα Πληροφορικής από τα Μαθηματικά!!!

petrosp13

Δείτε και γελάστε:

- Τα μόνα πεδία που έχουν ουσιαστικά πρόσβαση από όλες τις κατευθύνσεις είναι τα παιδαγωγικά (20 σχολές μη δημοφιλείς) και οι Υγείας (από 2 κατευθύνσεις με μειωμένα μόρια). Είναι τόσο σημαντικές ή πολυπληθείς οι σχολές Υγείας ώστε να αξίζουν άνοιγμα από παντού; Ποιες σχολές θα προσφέρουν στις υπόλοιπες κατευθύνσεις όταν σε αυτή στοχεύουν παιδιά της θετικής με επιδόσεις 19+;

- Οι Ανθρωπιστικές, οι Θετικές-Τεχνολογικές και οι Οικονομίας-Πληροφορικής είναι πραγματικά περιχαρακωμένες. Ουσιαστικά επιλέγεις κατεύθυνση και πεδίο.

-Δημιουργούνται τραγελαφικοί συνδυασμοί μαθημάτων. Αρχαία-Ιστορία-Βιολογία (!!!) και Μαθηματικά-ΑΕΠΠ-Βιολογία για σχολές Υγείας. Από την Θετική, μπαίνεις παιδαγωγικό χωρίς μαθηματικά. Είναι προφανές ότι τα μαθηματικά είναι περιττά για έναν δάσκαλο.

-Αποκλείεις μαθητή που εξετάζεται σε υψηλό επίπεδο σε Μαθηματικά και Πληροφορική να τα συνδυάσει με την Φυσική; Και του δίνεις επιλογές το ΑΟΘ και 2 μαθήματα γενικής παιδείας που ανοίγουν πρακτικά μόνο τα παιδαγωγικά γιατί στα άλλα θα έχει ταβάνι το 16;

-Το σύστημα φωνάζει ότι εξυπηρετεί το γνωστό ΝΠΔΔ και δεν θα γίνει αποδεκτό από κανέναν άλλο, αφού δημιουργεί προβλήματα σε όλους σχεδόν τους κλάδους. Οι Μαθηματικοί δεν έχουν τις Υγείας, οι Φυσικοί χάνουν την παλιά τεχνολογική, εμείς χάνουμε την μισή Θετική που δικαιωματικά μας ανήκει και οι οικονομολόγοι περιορίζονται σημαντικά. Μπράβο στο ΝΠΔΔ που ουσιαστικά έγραψε το νέο σύστημα πρόσβασης και θα το παρουσιάσουν και ως δίκαιο!!! Ακόμα και το παράδειγμα αδικίας του συστήματος Αρσένη αναφέρει τυχαία την εισαγωγή στο Χημικό. Αιδώς Αργείοι που λέει και μια αγαπητή φωνούλα...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Spyridon

Μα έχουν απαντήσει οι ΜΙΣΕΣ θετικές σχολές  ΕΠΙΣΗΜΑ  ότι θέλουν ΑΕΠΠ και ΟΧΙ χημεία και εσύ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙΣ να εξεταστεί η πληροφορική για την πρόσβαση σε  αυτές; ΠΌΣΟ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ;;

Αυτό πρέπει να σταλεί στον Κουρακη. Άμεσα.  Αυτή η απόφαση του υπουργείου πάει κόντρα στην ίδια τη βούληση των μισών θετικών σχολών.

makisele

Νομικα μπορει να αξιοποιηθει η προταση της Αδιπ;
Να ζητηθει συναντηση  ΧΘΕΣ με Κουρακη, Μπαλτα. Και γτ οχι μαζι με το συλογο φυσικων.

dtzimas

Ντροπή στον Κουράκη και τους αυλικούς-συμβούλους-φωστήρες του. Μας παραμύθιαζε όταν ήταν αντιπολίτευση. Τσάμπα μαγκες...Και περιμέναμε καλύτερη αντιμετώπιση για την επιστήμη μας σε σχέση με Αρβανιτόπουλο κλπ. Απλώς άλλαξε σκυτάλη η ασχετοσύνη-καιροσκοπισμός

Spyridon

Παράθεση από: makisele στις 06 Απρ 2015, 10:15:49 ΜΜ
Νομικα μπορει να αξιοποιηθει η προταση της Αδιπ;

Νομικά δε ξέρω.. Επικοινωνιακα σίγουρα...Στο esos άρθρα κτλ..  Ότι το υπουργείο γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων του το ερωτηματολόγιο της ΑΔΙΠ και τις αποφάσεις των ΙΔΙΩΝ των θετικών σχολών και για κάποιο περίεργο λόγο( ;;ΝΠΔΔ ;;;!!!) απαγορεύει την πληροφορική για την εισαγωγή στις θετικές σχολές ΚΟΝΤΡΑ στη βούληση των ίδιων των σχολών.