Το νέο Λυκείο είναι έτοιμο

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 27 Απρ 2009, 09:07:10 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Απο Έθνος (http://www.alfavita.gr/typos/t26_4_9_0141.php)
"Πυρετώδεις εργασίες για να είναι έτοιμη η πρόταση μέχρι τον Σεπτέμβριο

Καινούργια και πολύ πιο συμπυκνωμένη ύλη, νέο αντικειμενικό είδος εξετάσεων από τάξη σε τάξη, ενσωματωμένη ζώνη πολιτισμικών δραστηριοτήτων και μάθημα βασισμένο στις νέες τεχνολογίες και σε σύγχρονα βιβλία. Αυτό είναι το λύκειο που θα προτείνει το Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΠΔΕ), μετά το πέρας των εργασιών του, τον ερχόμενο Σεπτέμβρη.
Το πόρισμά του, σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους της Κυριακής», θα καταλήγει σε δύο, τρία ή και περισσότερα, νέα συστήματα πρόσβασης σε ΑΕΙ-ΤΕΙ, με τα συν και πλην τους, από όπου ο υπουργός Παιδείας, όποιος κι αν είναι αυτός, θα μπορεί να επιλέξει το καλύτερο για τον απόφοιτο του νέου λυκείου. Το βέβαιον είναι πάντως, πως δεν θα υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση. Εφόσον η ζήτηση για σπουδές παραμένει υψηλή, οι εξετάσεις εισαγωγής δεν μπορούν να καταργηθούν.

Πυκνώνουν οι συνεδριάσεις. Πάνω σε αυτόν τον μπούσουλα εργάζεται πυρετωδώς από τον περασμένο Μάρτη το ΣΠΔΕ, υπό τον καθηγητή Γιώργο Μπαμπινιώτη.
Οι συνεδριάσεις του αρχίζουν να πυκνώνουν (θα γίνονται δύο την εβδομάδα), με την επόμενη να είναι προγραμματισμένη για το διήμερο 14 και 15 Μαϊου. Στην τελευταία συνάντηση που έγινε, στις 23 Απριλίου, «πιστοποιήθηκε» από τα 30 μέλη του (οι 18 είναι εκπαιδευτικοί) εισήγηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, για τους βασικούς άξονες της εκπαίδευσης, πάνω στους οποίους θα κυλήσει και η δουλειά του Συμβουλίου.

Στο πλαίσιο του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, έχουν δημιουργηθεί 4 μεγάλες ομάδες εργασίας. Η 1η ομάδα ασχολείται με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της παιδείας, με έμφαση στο λύκειο, η 2η ομάδα εργάζεται πάνω στην ύλη του σχολείου (διδακτέα, διδαχθείσα, εξεταστέα) καθώς και στην αξιολόγηση των βιβλίων, του εκπαιδευτικού συστήματος και των μαθητών.
Η 3η ομάδα δουλεύει πάνω στις νέες τεχνολογίες, τη χρήση των βιβλιοθηκών και την εισαγωγή τους στο σχολείο, και η 4η εργάζεται για την αντικειμενική αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών μέσα στο σχολείο, αλλά και στο εάν μπορεί να ληφθεί υπόψη η επίδοση του λυκείου στην εισαγωγή των μαθητών στα πανεπιστήμια.

Εκσυγχρονισμός με λιγότερη ύλη και μαθήματα
Επιθυμία των μελών του ΣΠΔΕ είναι το λύκειο να γίνει αυτόνομη εκπαιδευτική μονάδα, χωρίς σύνδεση με το εξεταστικό σύστημα, να καλύπτει το σύνολο των βασικών γνώσεων, να είναι συνδεδεμένο με τον πολιτισμό, να προσφέρει τις βασικές δεξιότητες σε έναν σύγχρονο πολίτη και να διαθέτει σύγχρονο πρόγραμμα σπουδών.
Για τον λόγο αυτό συστάθηκε ομάδα εργασίας στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο που μελετά ήδη, και έχει προχωρήσει, τα σημερινά προβλήματα του λυκείου και τα συστήματα που εφαρμόζονται στο εξωτερικό.
Ο πρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Σ. Γκλαβάς, υποστηρίζει ότι ζητούμενο παράλληλα με το εξεταστικό είναι η αναμόρφωση του λυκείου, μέσω και της μείωσης του σημερινού όγκου της ύλης και των μαθημάτων.

Γ. ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ
Να ξαναζωντανέψουμε το σχολείο

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την πορεία των εργασιών. Γίνεται συζήτηση ουσίας, χωρίς να υπάρχει το στοιχείο της άγονης αντιπαράθεσης», λέει στο «Εθνος της Κυριακής» ο κ. Γιώργος Μπαμπινιώτης - Πρόεδρος του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΠΔΕ), συνεχίζοντας:
«Θέλουμε να ξαναζωντανέψουμε το σχολείο και να φέρουμε τους μαθητές κοντά του. Αναζητούμε τρόπους για να το πετύχουμε, και πιστεύουμε ότι αυτό θα γίνει με την αναμόρφωση του τρόπου δουλειάς στο λύκειο.

Το λύκειο πρέπει να αλλάξει ριζικά.
Το τελευταίο και για μένα πιο εύκολο κομμάτι της όλης διαδικασίας, είναι η εξεύρεση του νέου τρόπου εισαγωγής σε ΑΕΙ-ΤΕΙ.
Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε στην πολιτεία εναλλακτικές προτάσεις με τα θετικά και τα αρνητικά τους σημεία, κι εκείνη θα αποφασίσει ποιον τρόπο πρόσβασης θα επιλέξει.

Η επιλογή αυτή είναι πολιτική απόφαση. Εμείς θα δώσουμε λύσεις εφικτές και αποτελεσματικές».

Τι αλλάζει; Οκτώ θα είναι οι ουσιαστικές αλλαγές για το νέο Λύκειο:

1 Νέα ομαδοποιημένη και ελαττωμένη κατά πολύ ύλη, που θα εστιάζει μόνο σε ουσιώδη επιστημονικά θέματα.
2 Καινούργια βιβλία και νέος τρόπος δουλειάς, με τη συμμετοχή του καθηγητή και του μαθητή. Με συμμετοχικές εργασίες, συζητήσεις, όχι αποστήθιση και μονόπλευρη παράδοση από την έδρα.
3 Αλλαγή του σχολικού χρόνου με «ανάσες» ανάμεσα στο αναλυτικό πρόγραμμα.
4 Ενσωμάτωση πολιτισμικής ζώνης (θέατρο, μουσική).
5 Ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στο μάθημα.
6 Δημιουργία συμβουλευτικών υπηρεσιών για ψυχολογική στήριξη των μαθητών.
7 Νέο αναλυτικό πρόγραμμα που θα απελευθερώνει την αυτενέργεια του εκπαιδευτικού και δεν θα τον υποχρεώνει στην αγχωτική κάλυψη μιας αχανούς ύλης.
8 Θα γίνει προσπάθεια να μετράει για την εισαγωγή σε ΑΕΙ-ΤΕΙ και η επίδοση στο λύκειο."

Γιατί το τελευταίο μου θυμίζει το σενάριο της συνδιδασκαλίας;;

evry

Καλά αυτά που λέει η επιτροπή και οι σοφοί που δεν έχουν μπει σε σχολική τάξη,  αλλά αυτές οι αλλαγές στα ελληνικά αποκωδικοποιούνται ως εξής

Παράθεση
1 Νέα ομαδοποιημένη και ελαττωμένη κατά πολύ ύλη, που θα εστιάζει μόνο σε ουσιώδη επιστημονικά θέματα.
Δηλαδή Ισπανικά, Γερμανικά, Θρησκευτικά, Οικιακή Οικονομία κλπ.

Παράθεση
2 Καινούργια βιβλία και νέος τρόπος δουλειάς, με τη συμμετοχή του καθηγητή και του μαθητή. Με συμμετοχικές εργασίες, συζητήσεις, όχι αποστήθιση και μονόπλευρη παράδοση από την έδρα.
Όταν ακούω τη λέξη "καινούργια" βιβλία γιατί πάντα με πιάνουν τα γέλια? Α θυμήθηκα γιατί μου έρχονται στο μυαλό τα καινούργια βιβλία των ΕΠΑΛ. Οι συνάδελφοι εκεί θα με καταλάβουν.
Επίσης βλέπουμε κάθε χρόνο με τη φιλοσοφία των θεμάτων πόσο "προσπαθεί" το υπουργείο να μειώσει την αποστήθιση

Παράθεση
3 Αλλαγή του σχολικού χρόνου με «ανάσες» ανάμεσα στο αναλυτικό πρόγραμμα.
Τι ανάσες ρε παιδιά? δεν το κατάλαβα, ποιος είναι ο σχολικός χρόνος που τα παιδιά θα παίρνουν ανάσες? ή θα τους βάλουν να παίζουν μπάλα ή να σερφάρουν στο internet.

Παράθεση
4 Ενσωμάτωση πολιτισμικής ζώνης (θέατρο, μουσική).
Να το δω και να μην το πιστέψω
Παράθεση
5 Ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στο μάθημα.
Αυτό στην Ελλάδα σημαίνει:
   Μπαίνουν στο μάθημα ο Καθηγητής και βοηθός-τεχνικός-ύποκαθηγητής ΠΕ19. Ο καθηγητής λέει "παιδιά να τα φύλλα εργασίας ανοίξτε τους υπολογιστές και ξεκινήστε, για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να ρωτήσετε τον κύριο (ΤακάνειΌλακαιΣυμφέρει)". Και μετά γυρνάει συνομωτικά και σου λέει: "Κοίταξε εσύ απλά κάτσε εδώ, δεν θα κάνεις τίποτα έγω πετάγομαι λίγο στη Λαϊκή και έρχομαι".

Παράθεση
6 Δημιουργία συμβουλευτικών υπηρεσιών για ψυχολογική στήριξη των μαθητών.
Αυτό πόσες φορές το έχουμε ακούσει?

Παράθεση
7 Νέο αναλυτικό πρόγραμμα που θα απελευθερώνει την αυτενέργεια του εκπαιδευτικού και δεν θα τον υποχρεώνει στην αγχωτική κάλυψη μιας αχανούς ύλης.
Α ναι είναι αυτό το πρόγραμμα με τις "ανάσες" των μαθητών

Παράθεση
8 Θα γίνει προσπάθεια να μετράει για την εισαγωγή σε ΑΕΙ-ΤΕΙ και η επίδοση στο λύκειο."
Κατά τα άλλα μιλάμε για αποδέσμευση του Λυκείου από τις εξετάσεις έτσι??

Και η απορία μου φυσικά είναι γιατί βιάζονται να είναι έτοιμη η πρόταση μέχρι τον Σεπτέμβριο??????
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gpapargi

Καλά ακούγονται όλα αυτά, αλλά θα εστιάσω σε 3 φράσεις και θα εξηγήσω τι με αγχώνει:

Φράση πρώτη: «Επιθυμία των μελών του ΣΠΔΕ είναι το λύκειο να γίνει αυτόνομη εκπαιδευτική μονάδα, χωρίς σύνδεση με το εξεταστικό σύστημα…»

Φράση δεύτερη: «Θα γίνει προσπάθεια να μετράει για την εισαγωγή σε ΑΕΙ-ΤΕΙ και η επίδοση στο λύκειο»

Οι 2 πρώτες φράσεις είναι αμοιβαία αποκλειόμενες. Δε γίνεται να ισχύουν ταυτόχρονα και οι 2. Φοβάμαι μήπως απλά θέλησαν να πουν πράγματα που ακούγονται καλά και να μην αφήσουν δυσαρεστημένο κανένα… ούτε αυτούς που θέλουν να απεμπλακεί το σχολείο από τις εξετάσεις, ούτε αυτούς που θέλουν να εμπλακεί περισσότερο.

Φράση τρίτη: «Αυτό είναι το λύκειο που θα προτείνει το Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΠΔΕ), μετά το πέρας των εργασιών του, τον ερχόμενο Σεπτέμβρη.»

Η φράση 3 μου λέει ότι βιαζόμαστε. Τόσες εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις έχουν γίνει που όλες τους υπόσχονταν να φτιάξουν την παιδεία. Μια μόνο (απλώς μια) να είχε πετύχει θα είχαμε ηρεμήσει προ πολλού. Με αυτό το παρελθόν θα πρότεινα να μη βιαστούν. Ας τους πάρει 2 χρόνια, ας μιλήσουν με τους πάντες, με μαθητές, με καθηγητές, με πανεπιστημιακούς, ας μιλήσουν με άλλες χώρες και με πιο επιτυχημένα εκπαιδευτικά συστήματα … ας μιλήσουν με όλους όσους μπορούν να πουν κάτι… αλλά ας μη βιαστούν να είναι έτοιμοι μέχρι το Σεπτέμβρη (για να μην πιάσω το θέμα της παραγωγικότητας στην Ελλάδα το καλοκαίρι).
Αλλά ας το κάνουν αυτή τη φορά σωστά. Διαφορετικά σε μερικά χρόνια πάλι θα μιλάμε για την επερχόμενη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που θα «φτιάξει» για μια ακόμα φορά την παιδεία.

evry


  Βασικά ο λόγος της βιασύνης είναι να προλάβουν πριν τις εκλογές για να δείξουν προεκλογικά πως θα αλλάξουν την εκπαίδευση. Και λογικό είναι αφού μετά θα έρθει η ακόμα πιο νέα μεταρρύθμιση της νέας κυβέρνησης, ξέρετε με ηλεκτρονικά βιβλία κλπ.

Πάντως το μόνο βέβαιο είναι πως δεν θέλουν να δυσαρεστήσουν κανέναν (ψηφοφόρο). Βλέπετε τι γίνεται, όποια ομάδα εκπαιδευτικών μπορεί να ασκήσει πίεση παίρνει αυτό που θέλει (Καθηγητές Γερμανικών, Ισπανικών, εκπαιδευτικοί του ΟΑΕΔ πρόσφατα κ.α.). Οι μόνοι δυσαρεστημένοι θα είναι οι μαθητές όταν όμως μεγαλώσουν

Πάντως για να μην νομίζει κανένας ότι με τον διάλογο θα αλλάξει τίποτα δείτε πως λειτουργούν στο θέμα των βιβλιοθηκών
http://www.alfavita.gr/typos/t27_4_9_902.php

μια και λένε ότι θα βάλουν στα σχολεία βιβλιοθήκες
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pthomop

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 27 Απρ 2009, 09:07:10 ΠΜ


5 Ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στο μάθημα.

Κατι μου λεει οτι εκτος απο γραμματειακη υποστηριξη θα αναλάβουμε και το στησιμο (laptops, projectors κλπ) των αλλων μαθημάτων.
Προσωπικά δεν είμαι αισιοδοξος για το μέλλον της ειδικότητας μας στα Λύκεια. Δεν γίνεται καμμια αναφορά για πιστοποίηση των παιδιών (ECDL) και στόχος των συζητήσεων τους να μην κουράζονται τα παιδιά. Οπότε ο βασικός κορμός θα αποτελείται από την γνωστή πεντάδα μαθημάτων και όλα τα άλλα επιλογής.

evry

Παράθεση από: pthomop στις 27 Απρ 2009, 04:56:11 ΜΜ
Οπότε ο βασικός κορμός θα αποτελείται από την γνωστή πεντάδα μαθημάτων και όλα τα άλλα επιλογής.

Κάντο 5+1 τώρα που έρχονται και εκλογές, ώρα να τσιμπήσουμε καμιά ψήφο

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1162&Itemid=158

αυτό που έχει ενδιαφέρον στην ερώτηση του βουλευτή είναι ότι χαρακτηρίζει τους θεολόγους επιστήμονες. Οπότε μου δημιουργείται η απορία από πότε ένας θεολόγος χρησιμοποιεί την επιστημονική μέθοδο η οποία βασίζεται στην συνεχή αμφισβήτηση και στο "πίστευε και μη ερεύνα" ??? μια και επιστήμονας  = ερευνητής
  Επίσης από αυτά που λέει ο βουλευτής το συμπέρασμα είναι πως οι δάσκαλοι δεν κάνουν καλά τα θρησκευτικά (ίσως δεν είναι καλοί χριστιανοί) οπότε πρέπει να έρθουν πιο "εξειδικευμένοι" καθηγητές....
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

stratosg

Αν και είμαι του ΕΠΑΛ...νομίζω πως με το "Ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στο μάθημα" εννοούν πως θα σας/μας δώσουν tablet pc και διαδραστικούς πίνακες, όπως σε κάτι πολύ γνωστά ιδιωτικά εκπαιδευτήρια.

Μόνο που εκεί πέφτουν επιδοτήσεις, χρηματοδοτήσεις και ότι άλλο επιθυμήσεις. Εδώ υπάρχουν μόνο θέσεις, υποσχέσεις, αντιπαραθέσεις και όπως αλλιώς θέλεις να το θέσεις.

Έρχονται εκλογές και προσπαθούν να ξεγελάσουν και πάλι γονείς, μαθητές μιας και οι ψήφοι είναι ποθητές.

Μα τι έπαθα βραδυάτικα.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

P.Tsiotakis


stratosg

Να το δω και να μην το πιστέψω, αν και βρωμάει η υπόθεση...

Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

lykos

Πέστε μου - ρε συνάδελφοι - κάτι, που άλλαξε σε τούτη δώ τη χώρα τα τελευταία 10 (ας πούμε) χρόνια καί έγινε καλύτερο! Κάτι!
Κάτι αντίστοιχο θα γίνει και με το "νέο Λύκειο"!
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ! Χωρίς πολιτισμό δεν γίνεται ΤΙΠΟΤΑ...
(Συν το ότι έρχονται εκλογές! Κάποιοι τα αναφέρατε ήδη.)

Εγώ καταλαβαίνω:
"Νέες τεχνολογίες" = Θα επιτραπούν (ακόμα περισσότερο) τα κινητά στην τάξη
"Ανάσες στο αναλυτικό πρόγραμμα" = Θα επισημοποιηθούν οι καταλήψεις ή έστω, μια - "πολιτιστικη" - 5θήμερη το μήνα! ή:
"Αγαπητοί Μαθητές, αυτή τη βδομάδα θα σας διδάξει ο 4ος Πληροφορικός του Σχολείου μας, που ειδικά γι΄ αυτό το σκοπό θα ταξιδέψει στο νησί μας από την Αθήνα, όπου αποσπάσθηκε το τρέχον σχολ. έτος για Εθνικούς λόγους..."
....

Βασίλης Λυκοστράτης.

P.Tsiotakis

Παράθεση από: lykos στις 27 Απρ 2009, 11:57:22 ΜΜ
"Νέες τεχνολογίες" = Θα επιτραπούν (ακόμα περισσότερο) τα κινητά στην τάξη
"Ανάσες στο αναλυτικό πρόγραμμα" = Θα επισημοποιηθούν οι καταλήψεις ή έστω, μια - "πολιτιστικη" - 5θήμερη το μήνα! ή:
"Αγαπητοί Μαθητές, αυτή τη βδομάδα θα σας διδάξει ο 4ος Πληροφορικός του Σχολείου μας, που ειδικά γι΄ αυτό το σκοπό θα ταξιδέψει στο νησί μας από την Αθήνα, όπου αποσπάσθηκε το τρέχον σχολ. έτος για Εθνικούς λόγους..."

Τα καλύτερα που έχω διαβάσει εφέτος, έγραψες

Καρκαμάνης Γεώργιος

Για δυο πράγματα είμαι σίγουρος
1) με την χρήση των Lapton σίγουρα θα έχουμε αρκετή δουλειά να κάνουμε(όχι εκπαιδευτική πάντως) καθώς οι υπόλοιπες ειδικόητες θα πρέπει να μάθουν να τα χειρίζονται

2) συμπλήρωση ωραρίου στα δημοτικά. Σε αρκετούς νομούς της χώρας οι συνάδερφοί μας συμπληρώνουν ωράριο στα ολοήμερα

Μεγάλες αλλαγές δεν βλέπω

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 28 Απρ 2009, 09:30:42 ΠΜ
Για δυο πράγματα είμαι σίγουρος
1) με την χρήση των Lapton σίγουρα θα έχουμε αρκετή δουλειά να κάνουμε(όχι εκπαιδευτική πάντως) καθώς οι υπόλοιπες ειδικόητες θα πρέπει να μάθουν να τα χειρίζονται

Ποια χρήση των Laptop; Από OLPC έγινε Δράση Ένας Φορητός ανά Μαθητή, και κάτι μου λέει ότι απλά θα αγοράσουν μόνοι τους οι μαθητές τον φορητό και θα τον έχουν στο σπίτι! Μου αρέσει που είχε ξεκινήσει και η ελληνοποίηση του OLPC!

P.Tsiotakis

Μα αυτό είναι "ελληνοποίηση" του OLPC, να το κάνουμε αλα ελληνικά

αυτό σημαίνει τόνωση της αγοράς υπολογιστών (αύξηση πωλήσεων), στήριξη των εμπορικών πακέτων λογισμικού και όχι του ανοικτού/δωρεάν λογισμικού και βελτίωση των ποσοστών Η/Υ ανα νοικοκυριό

evry


  Προσπαθούν να μοιράσουν όσο περισσότερα λεφτά μπορούν στις αλυσίδες ηλεκτρονικών. Σιγά να μην τους νοιάζει για τους μαθητές. Αυτή είναι η ιστορία.
    Πάντως δεν φαίνεται κάποια άμεση εμπλοκή των καθηγητών πληροφορικής μέχρι στιγμής. Οι μαθητές θα παίρνουν έναν κωδικό και μια επιταγή. Τουλάχιστον θα έχουν πλέον όλοι υπολογιστή στο σπίτι και θα μπορείς να τους τρελάνεις στις εργασίες >:D

Τελικά ουδέν κακόν αμιγές καλού
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Καρκαμάνης Γεώργιος

ΠαράθεσηΠάντως δεν φαίνεται κάποια άμεση εμπλοκή των καθηγητών πληροφορικής μέχρι στιγμής. Οι μαθητές θα παίρνουν έναν κωδικό και μια επιταγή. Τουλάχιστον θα έχουν πλέον όλοι υπολογιστή στο σπίτι και θα μπορείς να τους τρελάνεις στις εργασίες
Τα προβλήματα θα αρχίσουν όταν  συνάδερφοι άλλων ειδικοτήτων θελήσουν να αξιοποιήσουν τους υπολογιστές κατά την διάρκεια των μαθημάτων τους. Και προσπαθώ να σκεφτώ τι θα γίνει με εμάς τους πληροφορικούς, αν υπάρχουν και εγκατεστημένα λογισμικά των αντίστοιχων μαθημάτων στους υπολογιστές που θα πρέπει να φροντίσουμε σαν καλοί συνάδερφοι(για όλες τις δουλειές) που είμαστε να βοηθήσουμε για την ομαλή διεξαγωγή των άλλων μαθημάτων.

P.Tsiotakis

Μήπως είναι μια καλή ευκαιρία να επαναδιαπραγματευτούμε τη θέση μας?

Καρκαμάνης Γεώργιος

Δεν έχεις και άδικο Παναγιώτη.
Οπως έχω ξαναδιατυπώση την άποψή μου:"είμαστε η τρίτη κατά σειρά ειδικότητα με τους περισσότερους καθηγητές και όμως δεν έχουμε την ανάλογη δύναμη και φωνή στον χώρο της εκπαίδευση"