Logo vs. Scratch ??

Ξεκίνησε από alexxtasi, 26 Οκτ 2015, 07:43:57 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

alexxtasi

γεια χαρά σε όλους

στα προηγούμενα χρόνια έγιναν εδώ στο φόρουμ πολλές συζητήσεις, για το ποια προσέγγιση (στην ύλη της Γ'Γυμνασίου) είναι πιο σωστή... Logo ή Scratch. Η προσωπική μου επιλογή ήταν πάντα η Logo (το kTurtle - το MicroworldsPro ούτε που το συζητάω...). Επίσης και στις δύο κατευθύνσεις έχουν γίνει αξιόλογες δουλειές από συναδέλφους (logo - http://users.sch.gr/ndelis/doc/kef2/, scratch - https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3493.msg35302#msg35302) σε ότι αφορά την προσαρμογή του βιβλίου στο αντίστοιχο περιβάλλον. Έτσι θα έλεγα πως και οι δύο επιλογές μπορούν να "υποστηριχθούν" σχολικά....

Τελευταία σκέφτομαι πως η χρήση της scratch θα έδινε στους μαθητές πιο πολλές δυνατότητες (σε σχέση με το kturtle)...

- block προγραμματισμός
- δυνατότητες χειρισμού ήχων
- δημιουργία "παιχνιδιών"
- μέχρι και .... χειρισμός arduino (http://s4a.cat/) ή lego (http://wiki.scratch.mit.edu/wiki/Hardware_That_Can_Connect_to_Scratch)

γενικά με τρώει η ιδέα πως όσως ο μαθητής "θα ασχοληθεί και στο σπίτι του" αξιοποιώντας το Scratch παρά το Kturtle...

ποιά είναι η εμπειρία σας πάνω σε αυτό?
είναι πραγματικά πιο ενδιαφέρουσα η εκμάθηση του Scratch ??

Rathaniel

Χώρίς να θέλω να αλλάξω την κουβέντα, θέλω να υπενθυμίσω ότι υπάρχει κομμάτι με block programming στην ύλη της Α΄Λυκείου στο μάθημα "Εφαρμογές υπολογιστών".
Τα παιδια μαθαίνουν να προγραμματίζουνε Android συσκευή με blocks.
Οπότε για την Γ' Γυμνασίου νομίζω είναι ότι πρέπει, για να υπάρχει μετά "εκπαιδευτική συνέχεια".
Χρηστίδης Αλέξανδρος,
Μηχανικός Επ/κών και Πλη/κών Συστημάτων,
Msc Στα Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής