Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

Αθανάσιος Πέρδος

Να εμφανίζει τα ονόματα των αθλητών που κατέρριψαν το ρεκόρ αγώνων. Αν δεν υπάρχουν τέτοιοι αθλητές, να
εμφανίζει το πλήθος των αθλητών που πλησίασαν το ρεκόρ αγώνων σε απόσταση όχι μεγαλύτερη των 50 εκατοστών.

perastike δεν είμαι άδικος. η εκφώνηση μου δίνει την τάξη μεγέθους των συμμετοχών. 

perastikos

Δεν εννοούσα ότι είσαι άδικος. Συγνώμη αν φάνηκε κάτι τέτοιο. Γι' αυτό και είπα άλλωστε "να είμαστε λίγο δίκαιοι".

Απλά δεν αποκλείεται να έχουμε όλους ή μερικούςς αθλητές με επίδοση πάνω από 10.

Μια χαρά προσδιορίζεις το χώρο, δε διαφωνώ.

jimmys

ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ

Α)Όπως είπα και σε προηγούμενο post μου στο βιβλίο καθηγητή, στον γενικό σκοπό του μαθήματος (σελ.13) λέει οτι πρωταρχικός στόχος του βιβλίου είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων και ικανοτήτων σχετικών με την αλγοριθμική και ορθολογική χρήση τους στην καθημερινή ζωή

Β)Σύμφωνα με το βιβλίο μαθητή (σελ.127) αναφέρει σαν γλώσσες 4ης γενιάς την SQL. Δηλαδή δομές δεδομένων. Άρα τα περισσότερα προβλήματα αφορούν τισ δομές δεδομένων γιαυτό και οι καινούριες γώσσες αφορούν αυτές.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Στόχος του μαθήματος να χρησιμοποιόυν οι μαθητές περισσότερο τους πίνακες
ΑΡΑ η ΛΥΣΗ της άσκησεις ΧΩΡΙΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ειναι ΛΑΘΟΣ, αφού δεν συνάγει με τους στόχους του βιβλίου

Πως σας φαίνεται (Για όσους τους αρέσει να παίζουν με τις λέξεις του βιβλίου)

perastikos

Βλέπω τώρα πάλι την οδηγία της ΚΕΕ στις 28/05. Μόλις τώρα παρατήρησα ότι χρησιμοποιεί το ΔΕΝ με κεφαλαία ("ΔΕΝ πρέπει να βαθμολογηθούν..."). Όχι πως έχει σημασία, αλλά μου κάνει εντύπωση τι μπορεί να κάνει κάποιος που:

α) ξεκινάει με καλές προθέσεις (το δέχομαι εξ' ορισμού ότι υπήρχει καλή πρόθεση)
β) κατά λάθος κάνει μία γκάφα (ανθρώπινο)
γ) δεν ακούει  τα ερωτήματα - ενστάσεις αυτών που προσπάθησαν  να του διορθώσουν το λάθος πριν να είναι αργά (απαντάει σαν κυβερνητικός εκπρόσωπος "Κανένα σχόλιο")
δ) όταν καταλαβαίνει το λάθος (έστω και καθυστερημένα) αντί να το διορθώσει ο ίδιος το διαιωνίζει προσπαθώντας να βγάλει λάθος όλους τους υπόλοιπους
ε) έστω και αν έχουν λάθος οι υπόλοιποι, δεν τους "τιμωρεί" με ίδια μέτρα και σταθμά αλλά αναθέτει την τιμωρία τους κατά βούληση σε άλλους.

Τα παραπάνω δεν "τρέχουν" σε πρόγραμμα, "τρέχουν" δυστυχώς όμως στην πραγματικότητα.


Keep Growing

Zwoula, καλή απόσβεση στα όνειρά σου.  :)
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

zwoula

εγω και αλλοι 80 συμμαθητες μου τουλαχιστον, ελυσαν το θεμα 3 με πινακες. περιμενω ποσοστο μαθητων που την ελυσαν χωρις πινακες!!!!!!!!
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

Δημήτρης Δαλαγιώργος

Επειδή η χρήση αρχείου Word δεν είναι πολύ βολική, ανέβασα το κείμενο σε Google Docs:

https://docs.google.com/document/edit?id=1_si4kSFIyJsGcnllwIv4Xh6kg7H5kYPnHGXJo3AhApg&hl=el

Δυστυχώς δεν πήρε τις εικόνες. Θα προσπαθήσω να το διορθώσω αργότερα το βράδυ, αλλά όποιος άλλος θέλει και μπορεί, μπορεί να το κάνει από τώρα. Το αρχείο είναι πλήρως επεξεργάσιμο.


Παράθεση από: NIKODIM στις 31 Μαΐου 2010, 07:30:19 ΜΜ
Συνάδελφε Δημήτρη Δαλαγιώργο και οι λοιποί συνάδελφοι,
έχει ήδη ξεκινήσει μια προσπάθεια να συνταχθεί ένα κείμενο που να τεκμηριώνει με επιχειρήματα, ότι η χρησιμοποίηση πινάκων για την λύση του 3ου θέματος είναι καθ' όλα σωστή. Καλό θα ήταν κατά την γνώμη μου να υπάρξει ένα ενιαίο κείμενο με συγκεντρωμένες τις απόψεις και τα επιχειρήματα των συναδέλφων που έχουν ακουστεί, είτε συμφωνούν είτε όχι με την χρήση  των πινάκων.
Το κείμενο που παρατίθεται εδώ έχει προσθήκες σημαντικές σε σχέση με το προηγούμενο, αφού συνέχισα να ψάχνω στο σχολικό βιβλίο φυσικά.
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller

zwoula

ειμαι απιστευτα 'θυμωμενη' με το μαθημα του προγραμματισμου...συνολικα ξοδευσα 48ωρες για να μαθω οοολο το βιβλιο και τελικα ολος ο κοπος χαμενος. αν και εχω γραψει πανω απο 18 ειμαι απογοητευμενη! 
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

perastikos

Δεν έχεις άδικο που είσαι θυμωμένη.

Το μάθημα δε φταίει, ίσα ίσα είναι μάθημα που προσφέρεται για προβληματισμό, για έμπνευση, για δημιουργία που ανοίγει ορίζοντες.

Θεωρώ ότι ούτε αυτοί που βάλανε φέτος τα θέματα φταίνε (όχι τουλάχιστον τόσο πολύ).

Κύριοι φταίχτες είναι αυτοί που εδώ και 11  χρόνια επιμένουν να βρει ο μαθητής μπροστά του ένα τόσο ωραίο μάθημα στη Γ Λυκείου. Είναι το πιο δύσκολο πράγμα στον κόσμο να κόψεις 1 ώρα στη Β Λυκείου από το τρομερό μάθημα της Τεχνολογίας Επικοινωνιών και να το αφιερώσεις στην ΑΕΠΠ. Και είναι ακόμα περισσότερο φταίχτες γιατί δεν ακούν και τις φωνές των άλλων.

Μέσα στους φταίχτες βάλε και εμάς τους εκπαιδευτικούς. Για πολλούς λόγους μας αναλογεί ευθύνη.

Δημήτρης Δαλαγιώργος

Γύρισα απ' το βαθμολογικό κέντρο, απογοητευμένος. Όχι, για τη νέα οδηγία της ΚΕΕ. Αυτή την είχα διαβάσει εδώ και την έχω σχολιάσει ήδη.

Απογοητεύομαι από το γεγονός ότι δυστυχώς δεν υπάρχει άλλη ρεαλιστική λύση απ' το να κοπεί ένα μόριο από μία κατά τ' άλλα σωστή λύση.

Απ' ότι μου είπαν οι συντονιστές, παρά την δική μας πρόταση ως βαθμολογικό να μη κοπεί κανένα μόριο -που θυμίζω ξανά είναι και η θέση τόσο του επιστημονικού μας φορέα (ΕΠΥ) όσο και του συνδικαλιστικού μας φορέα (ΠΕΚΑΠ)- εξαιτίας της νέας οδηγίας της ΚΕΕ, τα βαθμολογικά δεν προτίθενται να πάνε κόντρα. Ο πρόεδρος του βαθμολογικού δε, υπηρετώντας τον θεσμικό (με ή χωρίς εισαγωγικά) του ρόλο ενημέρωσε τους συντονιστές ότι δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την οδηγία της ΚΕΕ.

Αν και το ερώτημα παραμένει (σύμφωνα με ποιο νόμο, άρθρο, εγκύκλιο, ΠΔ οι οδηγίες της ΚΕΕ είναι δεσμευτικές) απ' τη στιγμή που η συντριπτική πλειοψηφία των βαθμολογικών κέντρων αποφάσισε να κόψει μόνο ένα μόριο, το ίδιο θα κάνουμε κι εμείς στην Κοζάνη.

Ομολογώ όμως, ότι αν βρεθώ μπροστά σε κατοστάρι που το μόνο του 'σφάλμα' είναι ότι έλυσε το Θέμα Γ με πίνακες, θα δυσκολευτώ πολύ να συμμορφωθώ με την οδηγία της ΚΕΕ και την απόφαση του βαθμολογικού μου κέντρου...

Ήλπιζα σε μια παρέμβαση του ΥπΔΒΜΘ που θα έδινε τη λιγότερο άσχημη λύση. Τώρα, επειδή ήδη έχουν αδικηθεί (?) οι φυσικώς αδύνατοι, αδικούμε και χιλιάδες άλλους μαθητές για λόγους ομοιομορφίας.

Αλήθεια, δεν υπάρχει μια αρχή της Νομικής επιστήμης που λέει ότι ένας δικαστής μεταξύ δύο άδικων λύσεων, μπορεί να διαλέξει τη λύση που προκαλεί το μικρότερο κακό;

Αυτό, στην περίπτωσή μας, δυστυχώς δεν έγινε...
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller

perastikos

1 / 100 μόριο από όλο το θέμα Γ συνολικά;

Υπάρχει οδηγία της ΚΕΕ που υποδεικνύει 1 μόριο ή είναι  κοινή δεσμευτική γραμμή που θα ακολουθηθεί απ' όλα τα βαθμολογικά;

Loukritia

Γιατί έλυσα την άσκηση με πίνακες

Ζητώ συγγνώμη αν έχει γραφεί κάτι αντίστοιχο σε κάποιο από τα εκατοντάδες ποστς της  συζήτησης, αλλά μου είναι αδύνατον να την παρακολουθήσω.
Πρόλογος: Δεν είμαι ειδήμων στα αθλητικά, αλλά από κάτι ολυμπιακούς κλπ που έχω δει, έχω βγάλει το συμπέρασμα πως όταν ένα ρεκόρ καταρρίπτεται, "γεννιέται" ένα καινούριο ρεκόρ, δηλ.
Αν επίδοση> ρεκόρ τότε
  ρεκόρ <-- επίδοση
τέλος_αν
Στο ζουμί: Άρα, έπρεπε να ελέγξω μία- μία όλες τις επιδόσεις (Ν) και την τιμή ρεκόρ που δόθηκε στην αρχή, να βρω την καλύτερη η οποία θα είναι το ρεκόρ (ΟΚ, αυτό γίνεται χωρίς πίνακα) .Μετά να συγκρίνω την επίδοση-ρεκόρ με όλες τις προηγούμενες που δόθηκαν (Ν στον αριθμό) για να βρω πόσες (ή ποιες δεν θυμάμαι) είναι αυτές που απέχουν 0.5 μέτρο από την επίδοση-ρεκόρ (Αφού την επίδοση-ρεκόρ δεν την ήξερα εξ αρχής) (άρα, χρειάζομαι πίνακα!!!)
Ερώτημα 1: Είμαι πόντια που σκέφτηκα έτσι;
Διευκρίνηση : Είμαι καθηγήτρια και αγαπάω πολύ το στέκι, αλλά με λυπεί, που η συζήτηση έχει λάβει τέτοια διάσταση, όπου εκτοξεύονται κατηγορίες κατά καθηγητών και μαθητών!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

perastikos

Παράθεση από: Loukritia στις 31 Μαΐου 2010, 09:50:08 ΜΜ
Γιατί έλυσα την άσκηση με πίνακες

Ζητώ συγγνώμη αν έχει γραφεί κάτι αντίστοιχο σε κάποιο από τα εκατοντάδες ποστς της  συζήτησης, αλλά μου είναι αδύνατον να την παρακολουθήσω.
Πρόλογος: Δεν είμαι ειδήμων στα αθλητικά, αλλά από κάτι ολυμπιακούς κλπ που έχω δει, έχω βγάλει το συμπέρασμα πως όταν ένα ρεκόρ καταρρίπτεται, "γεννιέται" ένα καινούριο ρεκόρ, δηλ.
Αν επίδοση> ρεκόρ τότε
  ρεκόρ <-- επίδοση
τέλος_αν
Στο ζουμί: Άρα, έπρεπε να ελέγξω μία- μία όλες τις επιδόσεις (Ν) και την τιμή ρεκόρ που δόθηκε στην αρχή, να βρω την καλύτερη η οποία θα είναι το ρεκόρ (ΟΚ, αυτό γίνεται χωρίς πίνακα) .Μετά να συγκρίνω την επίδοση-ρεκόρ με όλες τις προηγούμενες που δόθηκαν (Ν στον αριθμό) για να βρω πόσες (ή ποιες δεν θυμάμαι) είναι αυτές που απέχουν 0.5 μέτρο από την επίδοση-ρεκόρ (Αφού την επίδοση-ρεκόρ δεν την ήξερα εξ αρχής) (άρα, χρειάζομαι πίνακα!!!)
Ερώτημα 1: Είμαι πόντια που σκέφτηκα έτσι;
Διευκρίνηση : Είμαι καθηγήτρια και αγαπάω πολύ το στέκι, αλλά με λυπεί, που η συζήτηση έχει λάβει τέτοια διάσταση, όπου εκτοξεύονται κατηγορίες κατά καθηγητών και μαθητών!

Δες το λίγο καλύτερα Loukritia. Ως ρεκόρ αγώνων εννοείται η καλύτερη επίδοση που έχει γίνει μέχρι τώρα (πριν τους τρέχοντες αγώνες που διεξάγονται). Γι' αυτό και σου το ζητάει στην αρχή. Μετά σε βάζει να βρεις πόσοι αθλητές το έχουν σπάσει. Νομίζω πως στο σημείο αυτό δεν υπάρχει ασάφεια.
Δεν υπάρχει λόγος να έχεις ενοχές που το έλυσες με πίνακα.

Αθανάσιος Πέρδος

perastike υπάρχει κάποιος να θεωρήσει ότι σε σχολικό αγώνα θα υπάρξει επίδοση 20 μέτρα. Με άλλες συνθήκες βαρύτητας ίσως. Βάλε λοιπόν τον πίνακα 2000 θέσεις. Είδες παίζουμε με τις λέξεις. Το θέμα μπάζει από παντού. Καμία μονάδα κομμένη σε μαθητή. Τα δικά μας σφάλματα και τη δικιά μας αλαζονία (η ΚΕΕ από εμάς προέρχεται) να μην τα πληρώσουν αυτοί που δεν φταίνε.

perastikos

Παράθεση από: aperdos στις 31 Μαΐου 2010, 09:57:01 ΜΜ
perastike υπάρχει κάποιος να θεωρήσει ότι σε σχολικό αγώνα θα υπάρξει επίδοση 20 μέτρα. Με άλλες συνθήκες βαρύτητας ίσως. Βάλε λοιπόν τον πίνακα 2000 θέσεις. Είδες παίζουμε με τις λέξεις. Το θέμα μπάζει από παντού. Καμία μονάδα κομμένη σε μαθητή. Τα δικά μας σφάλματα και τη δικιά μας αλαζονία (η ΚΕΕ από εμάς προέρχεται) να μην τα πληρώσουν αυτοί που δεν φταίνε.

Μαζί σου, το είπα και πριν ότι μια χαρά προσδιορίζεις το χώρο, δε διαφωνώ.