Θεμα 1ο Ημερησίων

Ξεκίνησε από EleniK, 30 Μαΐου 2008, 11:53:59 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

karaba

θα γινουμε συναδερφοι!
αντε με το καλο!!!
karaba

evry

ναι έχεις δίκιο δεν το είδα αλλά και πάλι δε νομίζω ότι είναι κάτι ουσιαστικό όπως άλλωστε
δεν είναι και το συγκεκριμένο ερώτημα, το οποίο αλήθεια τι εξετάζει? Αν ο μαθητής
ξέρει τη δομή Επίλεξε? Το λέω αυτό γιατί ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί στο βιβλίο έχει την Επίλεξε
Η αλλιώς_αν δεν είναι αρκετή?

Παράθεση από: karaba στις 31 Μαΐου 2008, 05:47:09 ΜΜ
νομιζω οτι δοθηκε τμημα προγραμματος
θεωρω οτι καλως θα κοπει κατι (εστω και 1) αφου η συνταξη της Επιλεξε δινεται καθαρα
εδω οι ανθρωποι εδωσαν 6 μοναδες στην αναφορα τριων τεχνικων που πουθενα δεν εξηγουνται
αντε την επομενη φορα και κατι απο τον προλογο του βιβλιου η απο το προβλημα του 2000   8) 8)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

karaba

εδω θα συμφωνησουμε απολυτα
πολυ κακως κατα την κατα την ταπεινη μου αποψη
ομως μεσα στο γενικοτερο χαλι των θεματων, αυτο το θεμα ειναι απο τα λιγοτερο κακα
πραγματικα σκεφτομαι απο του χρονου να αλλαξω εντελως τον τροπο διδασκαλιας
τζαμπα οι ασκησεις, τζαμπα η επιμονη στην κατανοηση
karaba

ρενα

Παράθεση από: karaba στις 31 Μαΐου 2008, 05:56:12 ΜΜ
θα γινουμε συναδερφοι!
αντε με το καλο!!!
Ελπιζω.. αρκει να μην ανεβουν οι βασεις.. γιατι με την ευκολια των θεματων της φυσικης κατι τετοιο το φοβαμαι...
Θελω... να πιασω μηχανολογους μηχανικους...!

mike

συνάδελφοι θέλω να ρωτήσω κάτι. κάποιος καλός μαθητής από το σχολείο μου, έγραψε στο 1ο θέμα στο Γ2 την εξής απάντηση:

Διάβασε χ
Επίλεξε χ
   Περίπτωση =0
      Γράψε "......"
   Περίπτωση =1 ή =3 ή =5
      Γράψε "...."
   Περίπτωση  =2 ή =4
      Γράψε  "...."
   Περίπτωση  αλλιώς
      Γράψε  "..."
Τέλος_επιλογών

Το παραπάνω υπάρχει περίπτωση να βαθμολογηθεί σωστό;
ή μόνη αποδεκτή λύση είναι : Περίπτωση 0  .........      Περίπτωση 1,3,5   ..........    Περίπτωση 2,4
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
(πάντως μέσα στο βιβλίο,δεν αναφέρει πουθενα καθαρά για το πως μπορούν οι μαθητές να διαχειρίζονται την επίλεξε...)
και το = , προσωπικά δεν θεωρώ ότι είναι λάθος μιας και είναι συγκριτικός τελεστής πράγμα το οποίο το δέχεται προφανώς η επίλεξε)

petrosp13

Είναι χαρακτηριστικό της Επίλεξε να μην βάζουμε το "=' όταν ελέγχουμε συγκεκριμένες τιμές και εκεί έγκειται μάλλον η χρησιμότητα και η λειτουργικότητα της
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Juan

Καλησπέρα
από τους καλούς μου μαθητές, 3 μόνο δεν εντόπισαν ούτε ένα λάθος στο Θέμα 1. Το πιο συνηθισμένο λάθος που έκαναν οι υπόλοιποι, είναι το 2ο από τα σωστό-λάθος με τη διαδικάσια και τη λίστα παραμέτρων. Επίσης πολλοί στο Β1 μπέρδεψαν τις τεχνικές ανάπτυξης αλγορίθμων με τους τρόπους αναπαράστασης αλγορίθμων. Στα υπόλοιπα του θέματος 1 τα πήγαν καλύτερα


EleniK

Πολύς κόσμος μπέρδεψε τελικά τις τεχνικές σχεδίασης με τους τρόπους αναπαραστασης. Θα υπάρχει μια κορυφη στην κατανομή των στατιστικών στο 18,8 (καλοί μαθητές που έχασαν το συγκεκριμένο ερώτημα).
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

evry

μερικοί έγραψαν τις τεχνικές αναπαράστασης και άλλοι τις τεχνικές σχεδίασης προγραμμάτων
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

EleniK

α ναι και μερικοί κάνανε ενα κοκτεϊλ γιατί δεν ήταν σίγουροι.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

mike

για το θέμα1 γ1

την γνωρίζω την οδηγία αυτή,αλλά αφορά στο γεγονός της μη χρησιμοποίησης της μεταβλητής X στις περιπτώσεις...(δηλαδή μόνο τη σύγκριση και την τιμή). για παράδειγμα στο 2ο κεφάλαιο στη σελ 37, έχει και τους συγκριτικούς τελεστές.
Η ουσία είναι ότι όλοι ξέρουμε για τη σωστή λύση, απλά ρωτάω αν αυτή η απάντηση του μαθητή θα του επιφέρει τουλάχιστο 4 μονάδες από τις 6, καθώς γνώριζε τη γενική μορφή της Επίλεξε, ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιήσει τη μεταβλητή x στις περιπτώσεις και με βάση αυτά που είδε στο βιβλίο και νομίζω και εμείς (μην κρυβόμαστε) πουθενά δεν γράφει καθαρά , το ΤΟΝΙΖΩ , αυτό για το πως τελικά γράφουμε την επίλεξε...
Δεν μπορούμε να αποδεχτούμε θέματα που μέσα από ένα παράδειγμα άλλα περνάνε στη σελ. 37 και άλλα στη σελ 173.
ΟΠΟΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ , θα βρίσκονται σε βαθμολογικά κέντρα , καλό θα ήταν να το θέσουν σαν θέμα συζήτησης , για να αποφύγουμε και άλλα τέτοια θέματα, στο μέλλον.

apinf

Για ποια διευκρίνηση μιλάτε;
Γαρούφα Κατερίνα

amilikas

Πολυ μετρια τα θεματα. Υπερβολική θεωρια, πανευκολες και full τυποποιημενες ασκησεις. Ολοι οι μαθητες στο ιδιο σακι, καλοι ή μετριοι τον ιδιο βαθμο θα εχουν. Ευνοήθηκαν οι παπαγαλοι. Κριμα.

Χάρης Τσιαΐρης

Το Θέμα Γ1 αναφέρωνταν σε Πρόγραμμα και όχι σε Αλγόριθμο. Γι'αυτό και δεν μας ενδιαφέρει η σύνταξη της σελ. 37 αλλά η αντίστοιχη του κεφ. 8, η οποία και είναι διαφορετική. Αυτή τη διαφορετικότητα βέβαια την έχουμε από το ξυσίματα του βιβλίου καθώς δεν υπάρχει η ξεκάθαρη σύνταξη της επίλεξε. Όμως από αυτά που γνωρίζουμε για την επίλεξε από το κεφ. 8 η χρήση τελεστή (=, >, κλπ) είναι απαγορευμένη. Ακόμα η χρήση στο παράδειγμα του , αντί του ή έμεσα συμαίνει ότι δεν ισχύουν οι λογικοί τελεστές οχι, και, ή. Αυτό που αφήνει κατά την άποψή μου προβληματικό είναι η περιοχή τιμών (από έως) για τηνόποία μας λεέι φραστικά ότι την υποστηρίζει, αλλά δεν μας δίνει τη σύνταξη.

Χάρης Τσιαΐρης

Vaggelis100

Κάτι άσχετο: Στο <<πρόγραμμα>> που ήθελε να κάνουμε ΕΠΙΛΕΞΕ γιατί έχει διπλά αυτάκια; Σίγουρα εννοεί ότι είναι πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ; Εμείς τα γράφαμε πάλι με διπλά ε;