Κατάργηση της βάσης του 10

Ξεκίνησε από evry, 18 Απρ 2010, 10:28:07 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Ένα πολύ καυστικό άρθρο για την κατάργηση της βάσης του 10, και γενικά περί αξιολόγησης, από τον Απόστολο Δοξιάδη

http://www.alfavita.gr/typos/t18_4_10_834.php

  Είναι ενδιαφέρον γιατί έχει απόψεις που γενικά πάνε κόντρα στο ρεύμα των τελευταίων ημερών
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

Πάντως, κατά τη γνώμη μου, τόσο η θέσπιση όσο και η κατάργηση της βάσης του 10 είναι ένα πυροτέχνημα, που δεν λύνει κανένα πρόβλημα.
Για την θέσπιση της, τι νόημα είχε, όταν οι ίδιοι μαθητές που δεν κατάφεραν το 10, είχαν πάρει το απολυτήριο λυκείου;
Τώρα με την κατάργηση μου φαίνεται ότι το μόνο που θέλει να κάνει είναι να φτιάξει ένα θετικό προφίλ για το υπουργείο.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

gthal

Παράθεση από: evry στις 18 Απρ 2010, 10:28:07 ΠΜ
Ένα πολύ καυστικό άρθρο για την κατάργηση της βάσης του 10, και γενικά περί αξιολόγησης, από τον Απόστολο Δοξιάδη

http://www.alfavita.gr/typos/t18_4_10_834.php

  Είναι ενδιαφέρον γιατί έχει απόψεις που γενικά πάνε κόντρα στο ρεύμα των τελευταίων ημερών
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο, πράγματι.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Laertis

Τον Δοξιάδη τον εκτίμησα πολύ μετά απο το Logicomix (εξαιρετικό) αλλά μετά απο αυτό το άρθρο νομίζω ότι τον εκτιμώ ακόμη περισσότερο.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

evry

Να σου πω την αλήθεια το άρθρο του μου φαίνεται ότι το έγραψε πολύ πρόχειρα και το Logicomix πάλι δεν με ικανοποίησε , περίμενα κάτι πολύ καλύτερο.
  Αυτό για το οποίο τον παραδέχομαι είναι "Ο θείος Πέτρος και η εικασία του Γκόλντμπαχ"
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Laertis

Για το είδος του Ευριπίδη μοναδικό και ευρηματικό.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Loukritia

Καλό το άρθρο του, έξυπνο και καυστικό. Κι εγώ εκτίμησα τον Δοξιάδη από τον θείο Πέτρο, τόσο πολύ που του στειλα και συγχαρητήριο email στο οποίο μου απάντησε με μεγάλη μετριοφροσύνη. Είναι κρίμα που η εικόνα του είχε αμαυρωθεί ένα διάστημα με προσωπικές διαμάχες... Τι είμαστε οι Έλληνες, μόνο το κουτσομπολιό μας ενδιαφέρει!!! Το Logicomix δεν το χω διαβάσει, για να εκφέρω γνώμη. Πάντως, όπως και να χει η κατάργηση του δέκα υποβαθμίζει και πάλι το εκπαιδευτικό σύστημα...
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Γιάννης Σ.

Καλό το άρθρο αλλά διαφωνώ σε όλα σχεδόν. Ως καθηγητής πληροφορικής που έκανε και στο γυμνάσιο θυμάμαι πως απαξίωναν το μάθημα αφού δεν έχει εξετάσεις. Όπως και στο λύκειο οι εφαρμογές Η/Υ. Θεωρώ ότι αυτά τα περί 'όχι εξεταστικοκεντρικού αλλά ανθρωποκεντρικού συστήματος' πάνε περίπατο όταν περνάς την πόρτα της αίθουσας όπου τα παιδιά προσέχουν μόνο εκεί που αξιολογούνται. Δεν είναι τυχαίο ότι συμμετέχουν περισσότερο στην τεχνολογία της Α΄λυκείου που λαμβάνεται υπόψην στο μέσο όρο παρότι είναι χαζό μάθημα. Οι εξετάσεις αναβαθμίζουν ένα μάθημα, το τι είδους εξετάσες όμως το συζητάμε...

Επίσης ως προς τη βάση του 10, διαφωνώ με την κατάργησή του και ας είμαι από επαρχιακή πόλη με ΤΕΙ που θα γεμίσουν τώρα που καταργήθηκε η βάση του 10. Θα γεμίσουν με τι; Με φοιτητές που δεν ξέρουν να συμπληρώσουν μια υπεύθυνη δήλωση;...
Αυτά... ???

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: Greendaz στις 23 Απρ 2010, 01:22:58 ΜΜ
Επίσης ως προς τη βάση του 10, διαφωνώ με την κατάργησή του και ας είμαι από επαρχιακή πόλη με ΤΕΙ που θα γεμίσουν τώρα που καταργήθηκε η βάση του 10. Θα γεμίσουν με τι; Με φοιτητές που δεν ξέρουν να συμπληρώσουν μια υπεύθυνη δήλωση;...
Αυτά... ???
Αναρωτιέμαι, Θα γεμίσουν;
Τις περισσότερες σχολές οι ίδιοι οι μαθητές τις απαξιώνουν.
Υπάρχουν παραδείγματα  όπου φοιτητές έχουν εισαχθεί σε αυτές και δεν εγγράφονται καν.
Αλλά και ακόμα και εάν έχουν εγγραφεί δεν παρακολουθούν οπότε φαίνεται μια σχολή με 100 εισαχθέντες και ενεργούν φοιτητές μόλις 5!
και εάν το δούμε λίγο διαφορετικά, με τα χρήματα που θα ξοδέψει κάποιος γονιός στο να σπουδάσει το παιδί του στην Αρτα, ή στο Καστελόριζο ή στην Αθήνα ή....  μπορεί να σπουδάσει και κοντά στο σπίτι του πλέον.........................