υποστήριξη e- learning

Ξεκίνησε από kirdim, 15 Μαρ 2020, 03:26:28 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

kirdim

με ρώτησε ο διευθυντής αν υποστηρίζουν οι υπολογιστές εξ' αποστάσεως εκπαίδευση αναφερόμενος προφανώς στην πλατφόρμα του υπουργείου χωρίς να μου δώσει καμία πληροφορία σχετικά με τις προδιαγραφές που απαιτούνται.καμιά βοήθεια παιδιά? :(

evry

#1
Προφανώς έχουν έτοιμη ή στήνουν τώρα κάποια πλατφόρμα εξ'αποστάσεως διδασκαλίας.
Προφανώς δεν έχουν σκεφτεί ότι για να γίνει αυτό και για να κάνεις μάθημα ταυτόχρονα σε πολλούς μαθητές θα πρέπει να έχεις πολύ καλή σύνδεση internet.
Φοβάμαι ότι απλά θέλουν ένα ξερό ΝΑΙ από κάποιους εκπαιδευτικούς για να ξεκινήσουν κάτι με μηδενικές πιθανότητες επιτυχίας (σκέψου μια οικογένεια με τρία παιδιά, ποιο από τα δυο θα κάνει μάθημα στον Η/Υ), άσε που δεν έχουν όλοι οι μαθητές υπολογιστή πλέον, αλλά κινητό και tablet.

Εμάς στο πειραματικό μας ζήτησαν ποιοι μπορούμε/θέλουμε (??) να κάνουμε μάθημα εξ'αποστάσεως χωρίς καμία πληροφορία.
Προφανώς δέχθηκα, αλλά ζήτησα να μάθω λεπτομέρειες.
Για παράδειγμα δεν υπάρχει περίπτωση να πάω σχολείο όπου η ταχύτητα είναι 16 Mbps ενώ σπίτι έχω καλύτερο υπολογιστή και εξοπλισμό και 50 Mbps. (γιατί κάτι πήρε το αυτί μου ότι οι ΠΕ86 θα πρέπει να βοηθήσουν όσους δεν "ξέρουν" και να στήσουν στο σχολείο κάτι  :D )
Εγώ δυστυχώς δεν έχω πιστοποίηση Β' επιπέδου στις ΤΠΕ, υπάρχουν εκπαιδευτικοί άλλων ειδικοτήτων που έχουν και ξέρουν πιο πολλά και είμαι σίγουρος ότι ...... θα βοηθήσουν.

Επίσης θα πρότεινα στην υπουργό και στους αρμόδιους να ρίξουν μια ματιά στην ηλεκτρονική τάξη και να μετρήσουν σε πόσα σχολεία δεν υπάρχει ούτε ένας εκπαιδευτικός που να έχει μάθημα στο eclass, ώστε να προσγειωθούν στην πραγματικότητα.

Τώρα είδα αυτό:
https://www.esos.gr/arthra/66616/ypoyrgos-i-diadikasia-gia-tin-ex-apostaseos-didaskalia-sta-dimosia-sholeia

Δεν μπορώ να μην τονίσω τα παρακάτω:

  • Ο κάθε  καθηγητής θα έχει μια εικονική τάξη με τους μαθητές on line.
  • Ο καθηγητής Θα έχει τη δυνατότητα να επιβάλει την ησυχία στην τάξη .
  • Από άποψη υποδομής είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε σε όλη τη χώρα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

#2
Μάλλον σε αυτό θα αναφέρονται (δεν γνωρίζω αν προϋπήρχε)
lessons.sch.gr

Το θέμα όμως είναι ότι ακόμα και σήμερα Κυριακή, χωρίς ουσιαστικό φόρτο, και χωρίς μαθητές μέσα σέρνεται.
Επίσης από ό,τι λέει οι μαθητές πρέπει να έχουν λογαριασμό ΠΣΔ.

Προσωπικά ίσως θα ήταν προτιμότερη η χρήση κάποιας άλλης πλατφόρμας. Από όσες έχω χρησιμοποιήσει (webex, bigbluebutton) καλύτερη μου φαίνεται το zoom.us. Στο PC έχει browser only version ενώ έχει εφαρμογές και για κινητό. Η δωρεάν έκδοση έχει περιορισμό 40min / session, αλλά κάνεις ένα διαλειμματάκι και μπορείς να ξεκινήσεις νέα μετά. Δεν ξέρω βέβαια αν υπάρχει κάποιο θέμα με προσωπικά δεδομένα, αν και για την χρήση ζητάει ένα απλό email μόνο.

Το μεγάλο ερώτημα για μένα είναι το εξής:
Ποια ύλη θα κάνεις; Από ότι φαίνεται τα σχολεία θα ξανανοίξουν μετά το Πάσχα. Αυτό θα σημαίνει περικοπή ύλης. Άρα θα είναι παρακινδυνευμένο να προχωρήσεις. Άρα επαναλήψεις, για να μην βγουν εκτός κλίματος τα παιδιά. Οι οποίες όμως μπορούν να γίνουν και ασύγχρονα, με υποβολή και διόρθωση ασκήσεων μέσω ανταλλαγής φωτογραφιών και διορθώσεων σε αυτές.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

Παναγιώτη ούτε εγώ το ήξερα αλλά έχω την εντύπωση ότι πρέπει να είναι πάνω σε αυτό:
https://meeting.sch.gr/
το οποίο το χρησιμοποιούσαν για τηλεδιασκέψεις και χρησιμοποιεί BigBlueButton αν κατάλαβα καλά.
Για να δούμε, από Δευτέρα θα στείλουν οδηγίες στα σχολεία.

Το θέμα όμως είναι άλλο. Για να το χρησιμοποιήσουν οι μαθητές πρέπει να έχουν λογαριασμό στο σχολικό δίκτυο!
Πόσα σχολεία βγάζουν αυτούς τους λογαριασμούς στους μαθητές τους;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Πέτρος Κ.

Είναι πολύ δύσκολο να δημιουργήσουμε λογαριασμούς στο ΠΣΔ για όλους τους μαθητές και να τους μοιράσουμε, λαμβάνοντας υπόψη και την γραφειοκρατεία που απαιτείται για αυτό.
Συν το ότι δεν πιστεύω ότι οι servers του ΠΣΔ θα μπορέσουν να αντέξουν το βάρος αυτό.

Στο σχολείο μου πάντως, την Παρασκευή κάναμε ένα δοκιμαστικό μάθημα σε Skype, το οποίο πήγε αρκετά καλά.
Εδώ ανεβάσαμε σχετικές οδηγίες: https://lyk-tragaias.sch.gr/?p=154

Laertis

Πολύ πιθανό να χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα
https://e-me.edu.gr/
η οποία συνδέεται με υπηρεσίες του σχολικού δικτύου και έχει αρκετές δυνατότητες και όχι μόνο τηλεδιάσκεψης (συμμετοχή, ανάθεσης εργασιών, συνεργατικά έγγραγα, φωτόδεντρο, ανατροφοδότηση κ.α.)
Η δημιουργία λογαριασμών για τους μαθητές δεν είναι το πρόβλημα. Δε ξέρω όμως αν είναι δυνατό να αντέξει το Σχολικό Δίκτυο το φόρτο που θα δημιουργηθεί.
Άγνωσται αι βουλαί του Υπουργείου ....
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

akalest0s

Διαβάστε εδώ, το διάβαζα και δε πίστευα τη γκάφα "αρχαρίου" που έκαναν:
(είναι από Socrative-Showbie)
ΠαράθεσηHi Bill,

Yesterday I announced that we were launching a program to help schools move to a virtual learning setup using our Socrative and Showbie apps.

In this message, I promised to give unlimited Socrative and Showbie free to Schools through the end of July 2020. I intended to offer our apps to all interested schools in order to help everyone get through the most critical phase of the Coronavirus pandemic.

Earlier today, many of our customers began formally learning from home, relying on our systems to form their virtual classroom.

Within minutes of the start of school, hundreds of thousands of students and teachers flooded into Showbie to begin their distance learning activities. Unfortunately, the surge of traffic completely overwhelmed our systems and took them down. Quite frankly, we have never seen this level of synchronous load before. While Showbie has suffered small outages from time to time in the past, this event was unprecedented.

When we made our offer yesterday, we did so with the sincere intent to help the global education community in a time of great need. However, after today's events, we realize we cannot do so by offering unlimited access to our platform. Instead, we must work to ensure Socrative and Showbie are stable and reliable for our customers. It is imperative that when they return to online learning next week, the apps are responsive and enable learning to happen.

Therefore, with a heavy heart, I have decided that what is best for our customers, and for the sustainability of our company through this period, is for us to step back from the promise we made yesterday. We will be unable to provide all schools with unlimited Socrative Pro and Showbie Pro for free until the end of July. I apologize for making an offer we can't fulfill and for getting so many people's hopes up that we would be able to help them through a time of crisis.

The More Prudent Offer We Should Have Made.

Schools

We are pleased to provide existing and new school customers with 5 additional free teacher licenses to Showbie Pro and Socrative Pro through the end of July.

Districts

Existing and new Districts/multi-school entities may request an additional 25 free teacher pro seats per product.

Please complete this form if you are a school or district administrator and we'll supply you with your extra licenses grinning

If you have already contacted us to take advantage of the earlier offer, we will be in touch with you next week to follow up on either of the above options.

I hope you can accept my sincere apologies. I know you are in a very stressful place and we are all trying our best to help each other through this challenge. I hope that over the coming days, weeks, and months the Showbie team and I can work to regain your trust.

Sincerely,

Colin Bramm
CEO & Co-Founder
Showbie Inc.

Εμείς, στο σχολείο που δουλεύω, περνάμε μια μικρή οδύσσεια, για πολλούς λόγους. Βγάζοντας εν μέρει το φίδι από την τρύπα, έχω καταλήξει σε edmodo για ασύγχρονη τάξη με τους μαθητές, και zoom.us για τηλεδιασκέψεις. Βασικές προκλήσεις που καταλαβαίνω:
- Να συνεργαστούν στα δύο αυτά εργαλεία καθηγητές και μαθητές, δηλαδή άνθρωποι που πολλές φορές δεν ξέρουν να κάνουν login να δουν τα email τους (όχι όλοι βέβαια).
- Να στήσω τα site/accounts όπως χρειάζεται το σχολείο μου, πράγμα που αποδεικνύεται πολύ δύσκολο, όχι τεχνικά, αλλά γιατί δεν υπάρχει ενιαίος σχεδιασμός σε τίποτα. Δεν ξέρουμε ποιες είναι οι προδιαγραφές μας. Τι ζητάμε. Πασχίζω να καταλάβω ανάμεσα σε διευθυντές, καθηγητές.. Πολλές φορές δεν ξέρουν ούτε τι θέλουν ούτε τι μπορεί να επιτευχθεί... 
- Να αντέξει τελικά το δίκτυο, πράγμα που θεωρώ σχεδόν αδύνατο, τουλάχιστον για τηλεδιασκέψεις, αφού η ζήτηση σε παγκόσμιο επίπεδο είναι πρωτοφανής και μεγάλη.

Λίγο πολύ είμαι ο μεσολαβητής σε όλα αυτά... προβλέπεται χαμός.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

sensible

Παράθεση από: akalest0s στις 15 Μαρ 2020, 01:04:24 ΜΜ
Λίγο πολύ είμαι ο μεσολαβητής σε όλα αυτά... προβλέπεται χαμός.

Διαμεσολαβητές από το σπίτι μας οκ. Αλλά είναι απαράδεκτο και παράνομο να μας καλούν στα σχολεία. Εδώ δεν υπάρχει θέμα δημόσιας υγείας; Για να μην αναφέρω ότι η μεγάλη πλειοψηφία δικαιούται άδεια ειδικού σκοπού....και αν μας υποχρεώσουν με παρουσία πρέπει να την πάρουμε. Εγώ ξεκαθάρισα ότι θα συμμετέχω από το σπίτι και τεχνικά θα βοηθήσω από το το σπίτι. Θα είναι ντροπή και δική μας να πάμε στα σχολεία και να δείχνουμε σε συναδέλφους.
Νομίζω ότι η υπουργός ήταν ξεκάθαρη από προχθές ότι θα χρησιμοποιηθούν πλατφόρμες microsoft/google κτλ που λόγω κοροναϊου δόθηκαν δωρεάν στο υπουργείο. Τι σημαίνει αυτό θα δούμε, δεν έχω ιδέα.

akalest0s

Εννοείται από το σπίτι. Τηλεδιασκέψεις επιμόρφωσης σε καθηγητές.. τηλεδιασκέψεις για επιμόρφωση στην τηλεδιάσκεψη!  :D
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

evry

Θα μας καλέσουν να πάμε στο σχολείο ως τεχνικοί υπεύθυνοι της τηλεδιάσκεψης για να βοηθήσουμε τους καθηγητές άλλων ειδικοτήτων οι οποίοι έχουν πιστοποίηση Β' επιπέδου, κάποιοι/ες έχουν κάνει και επιμόρφωση εξ'αποστάσεως αλλά όταν έρθει η κρίσιμη ώρα το ξεχνάνε. Το θυμούνται φυσικά όταν πρέπει να πάρουν μόρια για κρίσεις διευθυντών, σχολικών συμβούλων κλπ.

Από ότι φαίνεται μας αντιμετωπίζουν ως διοικητικό προσωπικό (γραμματειακή/τεχνική υποστήριξη) ακόμα, και θα πρέπει να γίνει κάτι ώστε να αλλάξουν γνώμη.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Νίκος Αδαμόπουλος

Στην καλύτερη περίπτωση θα έρχεται ο εκπαιδευτικός άλλης ειδικότητας και θα σου λέει: "Ήρθα, βάλε με να κάνω μάθημα, αλλά επειδή δεν έχω ιδέα από υπολογιστή θα κάνεις εσύ όλα τα τεχνικά... ακόμα και να μου κρατάς το μικρόφωνο"!

Ή: "Έλα στο σπίτι με τον φορητό του σχολείου, βάλε με να κάνω μάθημα, αλλά επειδή δεν έχω ιδέα από υπολογιστή θα κάνεις εσύ όλα τα τεχνικά... ακόμα και να μου κρατάς το μικρόφωνο.  Ααα, φέρε μαζί σου και τη σύνδεση για το Internet από το σχολείο"!

andreas_p

" Από ότι φαίνεται μας αντιμετωπίζουν ως διοικητικό προσωπικό (γραμματειακή/τεχνική υποστήριξη) ακόμα, και θα πρέπει να γίνει κάτι ώστε να αλλάξουν γνώμη. "

Επαφές  -> Ρυθμίσεις -> Κλήση -> Απόρριψη κλήσης

sensible

Νομίζω ότι σε αυτή τη περίπτωση αν υποκύψουμε και τρέχουμε στα σχολεία...θα φταίμε εμείς και μόνο εμείς....και δικαίως θα μας  λένε "παιδιά για όλες τις δουλείες" και πληροφορικάριοι (από το αποθηκάριοι προφανώς)! Τα παρακάλια δεν πρέπει να πιάσουν σε αυτή τη σοβαρή κατάσταση για τη υγεία τη δική μας, των παιδιών μας και των γονιών μας. Αν έρθει το «εντέλλεσθε» τότε άδεια ειδικού σκοπού γιατί έχουμε και εμείς παιδιά που δεν πάνε σχολείο αυτό το διάστημα. Διαφορετικά καταγγελίες στις κατά τόπους ΕΛΜΕ. Όχι δηλαδή επειδή η υπουργός θέλει να γυρίζει τα κανάλια ανά μισή ώρα και να υπόσχεται τον ουρανό με τα άστρα, να μπούμε και εμείς σε αυτό το παιχνίδι. Η δουλειά πρέπει να γίνει αθόρυβα και σιγά σιγά (θα είναι καιρό τα σχολεία κλειστά ως φαίνεται) για να είναι και αποτελεσματική. Πάλι πλάτη θα βάλουμε αλλά με σύνεση και ασφάλεια. Στο κάτω κάτω, σύμφωνα με δήλωση της υπουργού και την λογική αφού δεν θα μπορούν να συνδεθούν όλοι οι μαθητές, δεν θα αποτελεί το όλο εγχείρημα αναπλήρωση μαθημάτων. Που σημαίνει ότι οι χαμένες ώρες θα γίνουν ότι και να συμβεί αργότερα ή θα μειωθεί η ύλη (έξω η αντικειμενοστρέφεια λογικά). Άρα είτε προχωράμε στην ύλη (και μετά τα ξανακάνουμε δια ζώσης) όπως εγώ που τώρα ήταν να μπω στις δυναμικές δομές (λίστες , δένδρα κτλ) είτε αν τα έχουμε κάνει ...επαναλήψεις.

evry

Αν κατάλαβα καλά η ιδέα είναι να τρέχουμε εμείς στα σχολεία κάθε μέρα ώστε να μπορούν οι αξιωματούχοι να βγαίνουν στα κανάλια και να λένε ότι η εξ'αποστάσεως εκπαίδευση πέτυχε και να ζητάνε και τα εύσημα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

sensible

Παράθεση από: evry στις 15 Μαρ 2020, 06:07:03 ΜΜ
Αν κατάλαβα καλά η ιδέα είναι να τρέχουμε εμείς στα σχολεία κάθε μέρα ώστε να μπορούν οι αξιωματούχοι να βγαίνουν στα κανάλια και να λένε ότι η εξ'αποστάσεως εκπαίδευση πέτυχε και να ζητάνε και τα εύσημα.

Αυτή είναι η πρόθεση τους. Και προς το παρόν το επέβαλαν στους Διευθυντές/Υποδιευθυντές όπου τους υποχρέωσε η Κεραμέως με παρουσία στα σχολεία κάθε μέρα! Επίσης απαράδεκτο. Στα ΓΕΛ θέλουν με προφορικές εντολές Περιφερειακών να το επιβάλουν και στους συνήθεις υπόπτους....μαντέψτε! Αλλά δε πέρασε προς το παρόν με παρεμβάσεις ΕΛΜΕ.