Θέμα Γ

Ξεκίνησε από evry, 07 Ιουν 2023, 09:05:44 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Marfoto

Ευχαριστώ πολύ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

ΛΥΣΗ ΜΑΘΗΤΗ ΜΟΥ:


Λ<-0
ΑΡΧΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  Δ<-Δ-60
  Λ<-Λ+1
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Δ<=0
ΑΝ Λ<=3...

ΚΑΛΟ!

tanius76

Χαιρετώ όλη την ομάδα !
πόσες μονάδες από τις 6 πιστεύετε ότι θα κοπούν από το Γ5 αν δεν έχει υπολογιστεί σωστά η χρέωση ;

epsilonXi

Παράθεση από: tanius76 στις 08 Ιουν 2023, 02:27:22 ΜΜΧαιρετώ όλη την ομάδα !
πόσες μονάδες από τις 6 πιστεύετε ότι θα κοπούν από το Γ5 αν δεν έχει υπολογιστεί σωστά η χρέωση ;
θεωρώ
2 μονάδες θα πάνε στη σωστή σύνταξη της συνάρτησης
2 μονάδες στον υπολογισμό των λεπτών χρέωσης
2 μονάδες στην υπολογισμό της χρέωσης

tanius76


Vagnes

Μια μαθητριά μου (άριστη σχεδόν) έκανε τον παρακάτω κώδικα στη Συνάρτηση.. δουλευει ολόσωστα αλλα είναι όντως περίεργος στα μάτια μου... μπορούν να τις κόψουν μονάδες????

Αν δ/60 <= 3 τότε
   Αν δ <= 60 τότε
      χρ <- 0.6
   Αλλιώς_αν δ <= 120 τότε
      χρ <- 2*0.6
   Αλλιώς
      χρ <- 3*0.6
   Τέλος_αν
Αλλιώς
   Αν δ MOD 60 = 0 τότε
      χρ <- (δ DIV 60 - 3)*0.4 + 3*0.6
   Αλλιώς
       χρ <- (δ DIV 60 - 2)*0.4 + 3*0.6
   Τέλος_αν
Τέλος_αν
ΧΡΕΩΣΗ <-χρ

evry

Παράθεση από: Vagnes στις 08 Ιουν 2023, 02:44:48 ΜΜΜια μαθητριά μου (άριστη σχεδόν) έκανε τον παρακάτω κώδικα στη Συνάρτηση.. δουλευει ολόσωστα αλλα είναι όντως περίεργος στα μάτια μου... μπορούν να τις κόψουν μονάδες????

Αν δ/60 <= 3 τότε
  Αν δ <= 60 τότε
      χρ <- 0.6
  Αλλιώς_αν δ <= 120 τότε
      χρ <- 2*0.6
  Αλλιώς
      χρ <- 3*0.6
  Τέλος_αν
Αλλιώς
  Αν δ MOD 60 = 0 τότε
      χρ <- (δ DIV 60 - 3)*0.4 + 3*0.6
  Αλλιώς
      χρ <- (δ DIV 60 - 2)*0.4 + 3*0.6
  Τέλος_αν
Τέλος_αν
ΧΡΕΩΣΗ <-χρ
όχι μόνο στα δικά σου μάτια, είναι πολύ περίεργος, και όχι τόσο το πρώτο μέρος που παίρνει όλες τις περιπτώσεις αλλά εκεί που αντί να βάλει + 1 αφαιρεί 2 και όχι 3 αφού  +2 = -3 + 1
Πως το σκέφτηκε αυτό?
Τες πα, θεωρώ ότι θα το κοιτάξουν προσεκτικά και δεν θα έχει πρόβλημα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

meteo_xampos

Δυο μαθητές μου κάνανε το εξής... 

λ<-0
Για ι απο 1 μεχρι χο με_βημα 60 
      λ<- λ+1
Τελος_επαναληψης
Αν λ<=3 τοτε 
    ...

evry

Το έκαναν και σε μας. Σωστό είναι, αλλά για να είμαι ειλικρινής στην αρχή το κοιτάγαμε αποσβολωμένοι. :laugh:
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

akalest0s

Σε αυτές τις λύσεις νομίζω συμβάλει η εκφώνηση, γιατί γράφει εκείνο το
"από 1 έως 60 δευτερόλεπτα χρεώνει ένα ολόκληρο λεπτό της ώρας,
όταν είναι από 61 έως 120 δευτερόλεπτα χρεώνει δύο ολόκληρα λεπτά της ώρας
και ούτω καθεξής"

Σα να υπαινίσσεται επαναληπτικότητα, οπότε μερικοί είδαν μια επανάληψη εδώ να βοηθάει.
Μου πέρασε από το μυαλό κάτι τέτοιο όταν το πρωτοδιάβασα, αλλά μέσα στη λύση το ξέχασα και έκανα μετατροπή μονάδων.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Vagnes στις 08 Ιουν 2023, 10:50:11 ΠΜΕπειδή δουλεύω αρκετά με τις σημειώσεις του κ. Τσιωτάκη.. αυτό με τα δευτερόλεπτα σε λεπτά είναι ίδιο με την άσκηση με το ιντερνετ καφέ με χρέωση ανα 30'.. και την τονίζω πολύ στα παιδιά!! Ελπίζω να το θυμούνται!!
Το site έκλεισε 20 χρόνια..
Τώρα οι μαθητές βλέπουν χρέωση ανά λεπτό και αναπολούν τις φαινόλες. Να είσαι καλά.

evry

Παράθεση από: akalest0s στις 08 Ιουν 2023, 06:55:43 ΜΜΣε αυτές τις λύσεις νομίζω συμβάλει η εκφώνηση, γιατί γράφει εκείνο το
"από 1 έως 60 δευτερόλεπτα χρεώνει ένα ολόκληρο λεπτό της ώρας,
όταν είναι από 61 έως 120 δευτερόλεπτα χρεώνει δύο ολόκληρα λεπτά της ώρας
και ούτω καθεξής"

Σα να υπαινίσσεται επαναληπτικότητα, οπότε μερικοί είδαν μια επανάληψη εδώ να βοηθάει.
Μου πέρασε από το μυαλό κάτι τέτοιο όταν το πρωτοδιάβασα, αλλά μέσα στη λύση το ξέχασα και έκανα μετατροπή μονάδων.
Μπορεί να έχεις δίκιο. Καλή παρατήρηση. Δεν το σκέφτηκα έτσι.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dpa

Καλησπέρα,

άλλη ευφάνταστη λύση μαθητή:

λ <- Α_Μ(δ/60 + 0.99)

grdereken

δύο ακόμη λύσεις για την μετατροπή των δευτερολέπτων σε λεπτά. Μας πόσες είναι τελικά :) ;
λ <- (δ+59) DIV 60

ΑΝ δ/60 = Α_Μ(δ/60)  ΤΟΤΕ
 λ <- Α_Μ(δ/60) 
ΑΛΛΙΩΣ
 
 λ <- Α_Μ(δ/60) + 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

grdereken

Παράθεση από: dpa στις 08 Ιουν 2023, 07:19:59 ΜΜΚαλησπέρα,
άλλη ευφάνταστη λύση μαθητή:
Παράθεση από: evry στις 08 Ιουν 2023, 03:20:43 ΜΜόχι μόνο στα δικά σου μάτια, είναι πολύ περίεργος, και όχι τόσο το πρώτο μέρος που παίρνει όλες τις περιπτώσεις αλλά εκεί που αντί να βάλει + 1 αφαιρεί 2 και όχι 3 αφού  +2 = -3 + 1
Πως το σκέφτηκε αυτό?
Τες πα, θεωρώ ότι θα το κοιτάξουν προσεκτικά και δεν θα έχει πρόβλημα.
Παράθεση από: evry στις 08 Ιουν 2023, 03:20:43 ΜΜόχι μόνο στα δικά σου μάτια, είναι πολύ περίεργος, και όχι τόσο το πρώτο μέρος που παίρνει όλες τις περιπτώσεις αλλά εκεί που αντί να βάλει + 1 αφαιρεί 2 και όχι 3 αφού  +2 = -3 + 1
Πως το σκέφτηκε αυτό?
Τες πα, θεωρώ ότι θα το κοιτάξουν προσεκτικά και δεν θα έχει πρόβλημα.
Παράθεση από: Vagnes στις 08 Ιουν 2023, 02:44:48 ΜΜΜια μαθητριά μου (άριστη σχεδόν) έκανε τον παρακάτω κώδικα στη Συνάρτηση.. δουλευει ολόσωστα αλλα είναι όντως περίεργος στα μάτια μου... μπορούν να τις κόψουν μονάδες????
Αν δ/60 <= 3 τότε
  Αν δ <= 60 τότε
      χρ <- 0.6
  Αλλιώς_αν δ <= 120 τότε
      χρ <- 2*0.6
  Αλλιώς
      χρ <- 3*0.6
  Τέλος_αν
Αλλιώς
  Αν δ MOD 60 = 0 τότε
      χρ <- (δ DIV 60 - 3)*0.4 + 3*0.6
  Αλλιώς
      χρ <- (δ DIV 60 - 2)*0.4 + 3*0.6
  Τέλος_αν
Τέλος_αν
ΧΡΕΩΣΗ <-χρ
Δουλεύει σωστα. Μπράβο.  Απλά έχει βάλει άλλες τιμές χρέωσης των λεπτων 0.4 αντί 0.04 ..